Volgende deel, ik kan alleen de wiki aanpassenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:52 schreef 0ttie het volgende:
ik wil ook in de lijst![]()
Ben trouwens net wakker, ik heb geslapen van 07:00 tot 14:45 oid.![]()
inderdaad het ging over drummen !!quote:
----> MUZquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
inderdaad het ging over drummen !!
verkeerde been uit bed gestapt ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
----> MUZ
Ga daar maar heen met je verkapte-ik-speel-triangel-in-de-josti-band-posts.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt ?
Je kunt lullen wat je wilt, maar ik geloof lekker toch niet dat die van jou groter is dan die van mijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Ik stond op mijn derde been en toen stootte ik met mijn eikel tegen de poten van de bureaustoel.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar ik geloof lekker toch niet dat die van jou groter is dan die van mij
Kom maar naar de meet, dan zullen we zien wie de grootste lul isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar ik geloof lekker toch niet dat die van jou groter is dan die van mij
Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Ladidadida het volgende:
Als jullie nou allebei foto's gaan maken op de meet, dan kan de rest van Fok het daarna beoordelen.
is of heeft ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet, dan zullen we zien wie de grootste lul is![]()
Dat win ik nooit, dat ben jij al.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heet oeehquote:
Ik blijf awards winnenquote:
dan doe ik niet mee !!quote:
Het feit dat RealZeus het geen goed idee vindt, zegt al genoegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Ladidadida het volgende:
Als jullie nou allebei foto's gaan maken op de meet, dan kan de rest van Fok het daarna beoordelen.
Maar goed, ik heb hem ook alleen maar voor het plassen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Het feit dat RealZeus het geen goed idee vindt, zegt al genoeg
ja toch chillendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:29 schreef TheSorrow het volgende:
Klaar met werken, chillen met een dampie
Ik leg me blauwe zak wel op je neus en sla met me zwabber je voorhoofd wel kapotquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan ga ik ook naar huis, want anders rijden er geen bussen meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef enter het volgende:
[..]
wel een beetje avond toch, om 20.00 schop ik je naar huis.![]()
Ik kom welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij komt toch niet
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan ga ik ook naar huis, want anders rijden er geen bussen meer
met een beetje mazzel ben ik dan om 10 uur thuisquote:
Wel even smsen anders ben ik ongerustquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met een beetje mazzel ben ik dan om 10 uur thuis
ik stuur wel een postduif, compleet met foto om jezelf op te soppenquote:
gaan we nog vozen op de meetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik stuur wel een postduif, compleet met foto om jezelf op te soppen
Mits rookworst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik stuur wel een postduif, compleet met foto om jezelf op te soppen
mits warmquote:
haha nee, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:35 schreef Afwazig het volgende:
RealZeus is toch die éne van die MILF neuk topicreeks?
zonder mosterd, komt helemaal goedquote:
mits geen smaakpapillenquote:
Yes! ik kan komenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
Dit is de dresscode:
[afbeelding]
(topje mag ook)
En als je die niet hebt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
Dit is de dresscode:
[afbeelding]
(topje mag ook)
Ik heb wel FOK condooms.... is dat ook goed ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
Dit is de dresscode:
[afbeelding]
(topje mag ook)
Mits zichtbaar gedragenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik heb wel FOK condooms.... is dat ook goed ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |