Cola Beerenburg, merkt ze niks van.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:29 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik bied alleen drankje aan hoor
Als jij ook komt dan trakteer ik jou ook op een drankje![]()
[..]
2 Fristi ?
Arm en weerloos?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dus je dacht, laat ik maar eens een arme, weerloze newbie pesten?
Brechtje komt ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:28 schreef WurM het volgende:
Als yvonne komt, moet ik ook wel komen. Eindelijk mijn toekomstige schoonmoeder ontmoeten
Roze - Fristiquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
picknicken met moemoe, als ze komtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er eigenlijk al een programma voor de meet?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jagemenerd!, waarom ik!
Breezer is niet mijn taalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
hoezo dat, Assen-Groningen is letterlijk fietsafstandquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar het word dus doorzakken op het station, wachtende tot de eerste trein van half 8 ?
Deed het zeer?quote:
Ja, eten, drinken, misdragen, eindequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er eigenlijk al een programma voor de meet?
krijg schurft, een terminale ziekte, en ik hoop dat je netvliezen voor eeuwig tubgirl zullen zienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Breezer is niet mijn taalWat staat er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ja, maar doorzakken op het station is veel leukerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoezo dat, Assen-Groningen is letterlijk fietsafstand
Nee, www.simplonjongerenhotel.nl - want de eerste trein op zondag kunnen we even op wachten vrees ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar het word dus doorzakken op het station, wachtende tot de eerste trein van half 8 ?
wat een samenvatting, zo simpel en toch zo krachtig uitgelegd!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
krijg schurft, een terminale ziekte, en ik hoop dat je netvliezen voor eeuwig tubgirl zullen zienTsssk ik ben geen sugababeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder een sugamamma
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
het is maar dat ik mijn eigen bed gewend ben, anders konden jullie van mijn nasale nachtconcert genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar doorzakken op het station is veel leukerVer van huis zou ik dat niet doen maar in Grunn... tau eem tammo
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, www.simplonjongerenhotel.nl - want de eerste trein op zondag kunnen we even op wachten vrees ik
www.sugamilfs.nl?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Tsssk ik ben geen sugababe
Eerder een sugamamma
Zover wilde ik niet gaanquote:
zou ik ook niet doenquote:
dr zijn 30 bushokjes op groningen CSquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef remlof het volgende:
Ow ja en luciano wil ik er dus niet bijhebben
Goed dat je t ff meldt. Wist ik nog nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Roze - Fristi
Groen - appelsap
Oranje - limonade
Kegelenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dr zijn 30 bushokjes op groningen CS
Als je komt, neem je ook Erwin mee ?quote:
Kan dit na 24.00quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:57 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je komt, neem je ook Erwin mee ?
Ken die me weer anaal verwennen
Ah, weer een kloon ontmaskerdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:57 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als je komt, neem je ook Erwin mee ?
Ken die me weer anaal verwennen
Nee..quote:
Alcohol is nog niet bij em uitgewerktquote:
Its that timequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |