Ze wennen maar lekker aan ons accent... + t accent van ZHZ is toch het beste te verstaan, duidelijk, en directquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef enter het volgende:
Doe mij even een snelcursus Gronings, verdamme![]()
Hee wief willst daim eem in de bek hemm?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef enter het volgende:
Doe mij even een snelcursus Gronings, verdamme![]()
wa kost dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee wief willst daim eem in de bek hemm?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:14 schreef Afwazig het volgende:
Ik kan trouwens wel plat praten en verstaan omdat ik gezegend ben met het feit dat ik op de Veluwe woon.
Das gratisquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze wennen maar lekker aan ons accent... + t accent van ZHZ is toch het beste te verstaan, duidelijk, en direct
Mijn Groningsquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maar wat ik hierboven lees betreurt me wel een beetje
Ik bescherm je welquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een echte Fries (import Utrechter) zullen ze me wel heel laten daar in Grun?
Wie gaat geld pijpen ?quote:
Ik zal dat persoonlijk voorkomenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een echte Fries (import Utrechter) zullen ze me wel heel laten daar in Grun?
Ze bood hem aan te betalen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:22 schreef Afwazig het volgende:
Het was gratis.
En wat zijn de actuele prijzen ?quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hier, al 2 bodyguards, niets te vrezen dus
En dan staat ze opeens alleen als er net een groep aankomt, dan zijn de bodyguards hun vrouwelijke collega even aan het verwennen in een donker steegjequote:
en dat met je adsl-litequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef WurM het volgende:
Gait weer goud snel hierzo.
Z. Is je FOK!vriendje toch ?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Z. Is je FOK!vriendje toch ?![]()
Hij neukt buiten de deurquote:
Pfff MENquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:32 schreef enter het volgende:
ik heb hem gevonden in Woordenassociatiespel # 164![]()
Hooj Tom!quote:
Ik weet sowieso nog niet of ik die dag kan, maar als ik niks anders heb, kom ik ook 's middags, jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:36 schreef enter het volgende:
[..]
WurM je komt wel in de middag hé, ga ik je pesten![]()
gewoon de oor volspuitenquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn postount per dag is geminderd
Wat een goed teken is
De oorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |