Slapen met de zon op je gezicht, zowel tof als niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:53 schreef Tangarine het volgende:
Ik kon niet in slaap komen gister, maar heb uiteindelijk toch wel lekker geslapen, en werd wakker met een warme zon in mn gezicht, wat wel lekker was...
Ik heb net naar de komende skat tocht gekeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef maok het volgende:
Goedemiddag
Route lijkt een beetje op een tocht die ik een tijdje terug met teigan en Mik_infra heb geskate.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:01 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik heb net naar de komende skat tocht gekeken.
24 km, rondje Noord-Oost, 3 stippen, lekker tempo...........
En 80% kans op regen...
Ik zou op tijd kunnen zijn maar heb die dag dan Middelburg - Roermond - Groningen achter de rug...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:16 schreef maok het volgende:
[..]
Route lijkt een beetje op een tocht die ik een tijdje terug met teigan en Mik_infra heb geskate.
Lekkere oude kaart trouwens, mijn straat is nog in aanbouw en die was in 1981 klaar. Als het droog is ga ik skaten.
Ja, was echt vet gezellig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:32 schreef teigan het volgende:
Hoe was je afspraak gisteren Aryon?
Ik hoop dat het morgen droog is, maar ik vrees het ergste
Ja ben ik ook blij mee. En het klikte gewoon goed en ik dacht dat het niet zo heel goed klikte, maar dat kwam allemaal goed. Aangezien ik niet het spraakzame type ben. En geslaagde ochtend en middag natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:41 schreef teigan het volgende:
Hm, dat laatste is dan wat minder, maar in ieder geval mooi dat het een geslaagde avond was verder..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik zou op tijd kunnen zijn maar heb die dag dan Middelburg - Roermond - Groningen achter de rug...
210 + 287 km..
Mijn massages zijn onovertroffen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sliep zomaar.. Misschien door de massage van Alex.
Hoe laat wilde je gaan? Ik moet namelijk eerst even langs de huisarts maar daarna wil ik wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:33 schreef teigan het volgende:
nog mensen die zin hebben om morgen mee te gaan zwemmen?
Nope.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat iedereen allemaal aan het doen is?
Op de bank aan het hangen. Niet zoveel slaap gehad gisteraaf. Kut 1-persoonsbed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat iedereen allemaal aan het doen is?
War of the worldsquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben TV kijken, nieuwe DVD kijken, en heb stukje auto gereden
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:29 schreef Aryon het volgende:
[..]
Op de bank aan het hangen. Niet zoveel slaap gehad gisteraaf. Kut 1-persoonsbed.
aan de ene kant is het steven spielbergquote:
Steven Spielberg is wel een beetje een arrogant mannetje jeweetquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
aan de ene kant is het steven spielberg... maar aan de andere kant tom cruise...
NEEHEE!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
aan de ene kant is het steven spielberg... maar aan de andere kant tom cruise...
Kay ..quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NEEHEE!!!!
GEEN Steven Spielberg.. GEEN Tom Cruise!
hier de trailer
Musical!
Kijk, die is dan wel weer puikquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga wel Sjakie & de chocoladefabriek kijken met Johnny Depp![]()
![]()
![]()
Die moet ik nog zien.
Ik heb toch niets beters te doen.
Nee.quote:
Mja, het begint na een keer of 50 kijken toch wel te vervelen. Net als Dirty Dancing.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Chicago is een tof verhaal gebasseerd op echte moorden.
Nou, de liefde was ver te zoeken, toen zij lag te slapen en ik nog wakker lag, omdat ik me niet kon omdraaien. En ik haar niet wakker wou maken door mijn gedraai en gewoel. Verder lekker geslapen tot 7 uur, toen de zon pal op me raam stond en het 50 graden op me kamer was.quote:
Niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het begint na een keer of 50 kijken toch wel te vervelen. Net als Dirty Dancing.
rrr mjumquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef teigan het volgende:
Ik ben appeltaart aan het bakken, en alles wat erbij overblijft op een creatieve manier verwerken tot iets eetbaars..
Ik herken hetquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nou, de liefde was ver te zoeken, toen zij lag te slapen en ik nog wakker lag, omdat ik me niet kon omdraaien. En ik haar niet wakker wou maken door mijn gedraai en gewoel. Verder lekker geslapen tot 7 uur, toen de zon pal op me raam stond en het 50 graden op me kamer was.Maar verder was het gezellig.
Ja, was lekker plakkerig en zweterig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik herken het.
Achjaa. Je hebt nu wel lekker dicht tegen dr aan kunnen liggen![]()
![]()
de appeltaart is nog niet klaar hoor, en ik ben niet eetbaar....quote:
Welquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet.
En dirty dancing heb ik nooit gezien.
Pft.
Ga dan je film kijken, dat ging je toch doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |