quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:29 schreef Aryon het volgende:
[..]
Op de bank aan het hangen. Niet zoveel slaap gehad gisteraaf. Kut 1-persoonsbed.
aan de ene kant is het steven spielbergquote:
Steven Spielberg is wel een beetje een arrogant mannetje jeweetquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
aan de ene kant is het steven spielberg... maar aan de andere kant tom cruise...
NEEHEE!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
aan de ene kant is het steven spielberg... maar aan de andere kant tom cruise...
Kay ..quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NEEHEE!!!!
GEEN Steven Spielberg.. GEEN Tom Cruise!
hier de trailer
Musical!
Kijk, die is dan wel weer puikquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga wel Sjakie & de chocoladefabriek kijken met Johnny Depp![]()
![]()
![]()
Die moet ik nog zien.
Ik heb toch niets beters te doen.
Nee.quote:
Mja, het begint na een keer of 50 kijken toch wel te vervelen. Net als Dirty Dancing.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Chicago is een tof verhaal gebasseerd op echte moorden.
Nou, de liefde was ver te zoeken, toen zij lag te slapen en ik nog wakker lag, omdat ik me niet kon omdraaien. En ik haar niet wakker wou maken door mijn gedraai en gewoel. Verder lekker geslapen tot 7 uur, toen de zon pal op me raam stond en het 50 graden op me kamer was.quote:
Niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het begint na een keer of 50 kijken toch wel te vervelen. Net als Dirty Dancing.
rrr mjumquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef teigan het volgende:
Ik ben appeltaart aan het bakken, en alles wat erbij overblijft op een creatieve manier verwerken tot iets eetbaars..
Ik herken hetquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nou, de liefde was ver te zoeken, toen zij lag te slapen en ik nog wakker lag, omdat ik me niet kon omdraaien. En ik haar niet wakker wou maken door mijn gedraai en gewoel. Verder lekker geslapen tot 7 uur, toen de zon pal op me raam stond en het 50 graden op me kamer was.Maar verder was het gezellig.
Ja, was lekker plakkerig en zweterig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik herken het.
Achjaa. Je hebt nu wel lekker dicht tegen dr aan kunnen liggen![]()
![]()
de appeltaart is nog niet klaar hoor, en ik ben niet eetbaar....quote:
Welquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet.
En dirty dancing heb ik nooit gezien.
Pft.
Ga dan je film kijken, dat ging je toch doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |