Ja,quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat weet je niet tot je het probeert hè.
Whoo, dit is wel een erg verrassende plotwending.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, dus JIJ bent die mysterieuze ex van mn zus![]()
Ja, zelfs ik kan het niet volgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Whoo, dit is wel een erg verrassende plotwending.
En STILLquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
THEY, bedoel je?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Stille wateren, die ken ik wel.
Heuj dat klopt nietquote:
Nee, mn collega met 20 jaar ervaring dacht dat ie net zo goed kon rijdne als ik met mn 3 weken ervaring (meer dan 5 jaar geledne alweer)quote:
Nee, aardappelkisten. 1300 kilo laadvermogen per kistquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, tulpenbollenkisten.
Daar is die kooi dus voorquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, mn collega met 20 jaar ervaring dacht dat ie net zo goed kon rijdne als ik met mn 3 weken ervaring (meer dan 5 jaar geledne alweer)Bij mij ging het goed, bij hem flikkerden de ksiten overla, en moest ik de kist van zn dak plukken
Ook nog interesse in foto's van mn eigen heftruck crash?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar is die kooi dus voor![]()
Jaaa showen![]()
Gevalletje vrijdagmiddag, ff snel die laatste twee pallets pakkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja je moet hem wel omlaag doen als je achteruit rijdt
woordgarpje tog.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En Sebas, de Stills waar ik op heb gereden waren electrsich, dus GEEN geluid.
Met analoge camera gemaakt ook... en met een stokoudprogramma mn naam er in gezet... dat was dus in de wken vlak nadat ik mn heftruckrijbewijs had gehaald.. en dat is onlangs verlopen, dus al weer 5 jaar geledenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
woordgarpje tog.
En plaatjes gehost op msn groups.olkskool.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gevalletje vrijdagmiddag, ff snel die laatste twee pallets pakken
Maar, had je dan altijd standaard een camera mee naar het werk?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met analoge camera gemaakt ook... en met een stokoudprogramma mn naam er in gezet... dat was dus in de wken vlak nadat ik mn heftruckrijbewijs had gehaald.. en dat is onlangs verlopen, dus al weer 5 jaar geleden
Huh? ik dacht dat je al slapen was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Doeg mensen.
Alex had 5 jaar geleden al een camera-telefoon.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar, had je dan altijd standaard een camera mee naar het werk?
Ik ben al 10 jaar vrachtwagenfotograaf (sinds mei 1997). En daar kwam nogal eens een vrachtwagen (like duh), dus ik had inderdaad een camera in mn broodtrommel/gereedschapskist liggenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar, had je dan altijd standaard een camera mee naar het werk?
Ik weiger die dingen te gebruiken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alex had 5 jaar geleden al een camera-telefoon.
Live concert? Die is vet!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben weer geland op Moeder Aarde. En uit het verre universum heb ik een War of the World DVD meegenomen naar onze planeet.
Jeff Wayne
nog welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:05 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, het zonnetje schijnt gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |