En dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
Ik vind het juist wel lief, dat je haar dus niet wakker wilde houden....
Dat is toch ware
Oh.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WelEn ik kan Dirty Dancing zeker afraden te kijken
En ik heb mn film al gekeken toch?Anders zou ik niet op fok zitten
Ja, we hadden beide lange dag achter de rug + rosé + jointje = niet zo'n goede combo om lang op te blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef teigan het volgende:
Ik vind het juist wel lief, dat je haar dus niet wakker wilde houden....
Dat is toch ware
Daar heb ik ook zo vaak last vanquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef kless het volgende:
Ik heb zin om vanavond wat leuks en/of gezelligs te doen.... maar ben even inspiratieloos...
En sowieso is het lullig om iemand wakker te maken, die keihard ligt te pitten. Kan er zelf ook niet tegen, dus doe ik het ook niet bij anderen. En dat ik oncomfortabel lig is maar 1 avondje, dus zo'n ramp is het ook niet. En tevens is het leuk om naar een slapend meiske te kijken, die je leuk vind.quote:
Morgen euh.... nee noujah... gewoon boodschapje doen, eten koken voor gasten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo vaak last van.
edit;
Maar ehm, tja. Morgen werk? Anders zou je nog uit kunnen gaan oid.
En het Grun topic dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ga maar naar de huiskamer
Msn is echt heeeeeeel erg saai nu.
Bah.![]()
Whehe je zit bij de ANWB rijschool.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:03 schreef Viking84 het volgende:
13.gif joh, CZ.. Ik ga zo ff douchen en dan bankhangen. Morgen weer lessen in een Toyota Corolla. Zulks een gave auto (y).
? Nee, ik zit bij De Toekomst (Boonstra) in Drachten. Spam!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe je zit bij de ANWB rijschool.
Je meent het.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben wel op MSN maar ben niet in een praat bui
Verkeerd gegoktquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
? Nee, ik zit bij De Toekomst (Boonstra) in Drachten. Spam!.
Ja. Ik ben bereikbaar voor de mensen die me willen spreken, maar zal zelf gen mensen aanspreken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je meent het.
Nogal tegenstrijdig niet?
Ik ben weer terug. Daar werd het ook niet beter
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Ik ben bereikbaar voor de mensen die me willen spreken, maar zal zelf gen mensen aanspreken.
Je bent toffer dan tof... Maar als je ooit Dirty Dancing opzet bij mij in de buurt, frisbee ik die DVD het raam uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid: Dirty Dancing wordt NIET saai, ook al kijk je 'm 45 keer.
De rest van de zin heb ik niet gelezen, stond er nog iets interessants in?quote:
Ja, dat als je ooit die ene DVD van je draait, ik mezlef verplicht een neiuwe te kopenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De rest van de zin heb ik niet gelezen, stond er nog iets interessants in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |