Oh.quote:
quote:
Taraquote:
Die van mij gelukkig rond 3 uur alweer. Maja je moet er wat voor over hebben he.quote:
Heb je een fiets?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Hi!
Ik ben op zoek naar een cafetaria rond de ebbingestraat/martinitoren die raspatat met joppiesaus verkoopt!![]()
In de korreweg struikel je over de snackbars met deze delicatesse, maar hier in het centrum heb ik er nog geen ontdekt.
Help me out!!![]()
Die snackbar aan de korreweg, met de naam de hunze, waar de eigenaar woont. (ik heb nog tegenover hem gewoond.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Hi!
Ik ben op zoek naar een cafetaria rond de ebbingestraat/martinitoren die raspatat met joppiesaus verkoopt!![]()
In de korreweg struikel je over de snackbars met deze delicatesse, maar hier in het centrum heb ik er nog geen ontdekt.
Help me out!!![]()
ik deed je helpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohkay.
Dan maar hier vragen. Als Sebastian niet helpt.
Op 1 of andere manier heb ik mijn adresbalk weggekregen![]()
Halp. Hoe krijg ik m nu weer terug.
Hik? Bah.. totale lamheid vandaag.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
*hips*
Ik woon aan de oude boteringe, kan jij me vertellen waar in deze straat een cafetaria is wat raspatat verkoopt, want volgens mij is er geen cafetaria in mijn straat.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je een fiets?
Oude boteringe heb je er één.
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wiiquote:
Wtf?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wii
El Casa de la Trova, lekker relaxen met cocktail erbijquote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Aryon het volgende:
[..]
Wtf?Ja zo kan het ook he.
Ik ga lekker stukje fietsen om uit me lamheid te komen en er gewoon even lekker uit gaan. Iemand nog aanraders qua plekken?
Neuh. Ik ga lekker naar stadspark fietsen en daar lekker muziekje luisteren denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef EricT het volgende:
[..]
El Casa de la Trova, lekker relaxen met cocktail erbij![]()
Of nee, Casa is dicht denk ik nu... en een cocktail zit je ook vast niet op te wachten![]()
Het is nog vroeg!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wii
Hoi Eric.quote:
laat genoeg voor wijn...quote:
Ow ik bedoel de nieuwe boteringe. Bij het snelheidsmeterding en de kerkquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik woon aan de oude boteringe, kan jij me vertellen waar in deze straat een cafetaria is wat raspatat verkoopt, want volgens mij is er geen cafetaria in mijn straat.
Waarom kun je niet naar Groningen dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Friesland. Ik mis Do2 en Breda en Groningen nu al, maar ik moet het hier 7 weken uit zien te houden...
Alex, superbedankt voor de leuke rit..
Ten eerste omdat ik vakantiewerk ga doen bij m'n bijbaantje, en dat is nog in de buurt van m'n ouderlijk huis. En daarbij gaan mijn ouders vanaf zaterdag 3 weken op vakantie, dus dan moet ik op de beestenboel passen hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom kun je niet naar Groningen dan?
Ze hebben een boerderij?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik vakantiewerk ga doen bij m'n bijbaantje, en dat is nog in de buurt van m'n ouderlijk huis. En daarbij gaan mijn ouders vanaf zaterdag 3 weken op vakantie, dus dan moet ik op de beestenboel passen hier.
Geen probleem, ik was toch ff toe aan een anti-depressie-autoritje, en mnhart bij jou uitstorten is ook anti-depressie, dus goede combi gedan zonetquote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Friesland. Ik mis Do2 en Breda en Groningen nu al, maar ik moet het hier 7 weken uit zien te houden...
Alex, superbedankt voor de leuke rit..
Kusje er opquote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ernstige pijn aan mijn vinger.
What happendquote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ernstige pijn aan mijn vinger.
Ga dan met de bus, trienquote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen op tijd eruit om naar Emmen te gaan. Had gedacht uit te kunnen slapen, want 'Emmen is toch maar een uurtje met de trein'. Maar het is gewoon dik 2 uur reizen.
Jij bent een gast, bovendien heb ik een getuige mogen wezen van een telefoontje van remlofquote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie ben ik? Wat doe ik hier?
Mooie levensvragen voor de zondagnacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie ben ik? Wat doe ik hier?
Oh, wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Ben zo gewend aan treinenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ga dan met de bus, trien
Er gaat geen spoor van Emmen naar Groningen, dus ga je helemaal via Zwolle. Vandaar de lange reistijd per trein
Gewoon naar het busstation gaan, lijntje 300, meteen vooraan 14.gif
je buurman?quote:Op maandag 16 juli 2007 07:36 schreef teigan het volgende:
Welke *pieeeeeeeeeeeeeeep* heeft er bedacht om maandagochtend om 7 uur te beginnen met grasmaaien onder mijn slaapkamerraam....![]()
(Nu.nl). Das best warmquote:Vanaf morgen liggen de maxima tussen 209 en 24 graden.
bofkont, ik ben wel brak.... Volgens mij is mijn lijf ook nog steeds aan het twijfelen of het nou nog vervelender gaat doen of niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:45 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen!
Hm, was vergeten om de wekker van m'n mobiele telefoon uit te zetten.... maar goed, niet brak iig
Okee, ik heb wel nog wat last van m'n keel weer, domme keelontsteking van vorige week...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef teigan het volgende:
[..]
bofkont, ik ben wel brak.... Volgens mij is mijn lijf ook nog steeds aan het twijfelen of het nou nog vervelender gaat doen of niet.
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef freecell het volgende:
Chips: de pers?
Ok, dan komt het binnenkort nog wel een keerquote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Ik weet niet wanneer.
Ik weet ook zo niet uit mn hoofd hoe ik uberhaupt bij jullie huis moet komen dus dat zal geen succes worden.
Yeeyquote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de minor journalistiek voor volgend jaar
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Kutwiskunde![]()
Ik kom er bij de 1e som al niet meer uit![]()
Wat is er?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:47 schreef EricT het volgende:
[..]
....
Eindelijk wordt het hier ook mooi weerdat moet de eerste warme dag zijn sinds begin mei
![]()
kansquote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef Tangarine het volgende:
wat is het dan? kansen?
Ik moest ff niet denken aan wiskunde sommen bij deze 1e mooie dag deze zomerquote:
Nou.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef Tangarine het volgende:
wat is het dan? kansen?
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik moest ff niet denken aan wiskunde sommen bij deze 1e mooie dag deze zomer![]()
Ha, grapjurk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef EricT het volgende:
[..]
kans![]()
statistiek![]()
differentieren/integreren![]()
*maarja dat is leuk op VWO-niveau*
Lol statistiek was echt een eitjequote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ha, grapjurk.
Statistiek is kut.
Helemaal aan de RUG.
Ok, het vak halen is ook geen probleem(5,7quote:
Nou, ik duik mn boeken maar weer in (ja ik leer in de vakantiequote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Maar ik moet wel even. (Voordat je me ooit gaat uitlachen om mijn geweldige rekenfouten oid--> Dyscalculie (rekenstoornis) . )
Ik ben al bij de C1000 geweestquote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef Aryon het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Weer net uit bed en ik heb helemaal niks meer in huis dus ik ga eventjes boodschapjes doen bij de c1000.En aangezien het nu nog droog is, ga ik dat nu maar eventjes doen. En daarna zie ik het wel.
Ik ook net. En nu zit er een poes mij hoopvol aan te kijken of ik haar te eten geef, aangezien ik ham-kaas croissantjes aan het eten ben. Ik denk dat ie er over een uur nog steeds zit.quote:
Noorderstation, na de ambulancecentrale links, om de begraafplaats heen, voila, onze flat, nummer 126quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Ik weet niet wanneer.
Ik weet ook zo niet uit mn hoofd hoe ik uberhaupt bij jullie huis moet komen dus dat zal geen succes worden.
Oo gister zelfs nog langs gefietst geloof ik. Wist alleen niet welk nummer jullie woonde, dus ging maar niet schreeuwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Noorderstation, na de ambulancecentrale links, om de begraafplaats heen, voila, onze flat, nummer 126
Ik heb daar mn mensen voorquote:Op maandag 16 juli 2007 11:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ok, het vak halen is ook geen probleem(5,7).
Maar leuk is anders.
Hoe ging het?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer.
waar leef jij? Zuid Afrika?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik moest ff niet denken aan wiskunde sommen bij deze 1e mooie dag deze zomer![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wiskunde
!
Kben nu nét klaar met havo en ga gelukkig naar de hanze waar ik nimmer ooit meer wiskunde zal hebbenzomgwtfbbqlolzrz!!1111uno
quote:
quote:
Een 4,3 is best goedquote:Op maandag 16 juli 2007 15:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]dank u!
Maar ik had afgelopen jaar maar 2 vakken en ik heb op wiskunde zelfs afgesloten met een 4,3! Gelukkig had ik nog een 5 staan van vorig jaar
![]()
Jaa nou ach, het is nú wel mooi weer jaquote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef nietzman het volgende:
Is het daar niet mooi dan? Ik zit buiten. In de zon. Bij de vijver..
Dat krijg je ervan als je teveel wijn drinkt.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef teigan het volgende:
ja, ik leef ook nog...
maar ik heb bij nader inzien toch wel een kater vandaag
ik weet het... Het overkomt me ook echt niet vaak.. Dit is denk ik de vierde keer in mijn leven dat ik echt van drank over mijn nek ga.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je teveel wijn drinkt.
Je hebt er nog eens goed over nagedacht en je besloot dat het toch écht een kater was?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef teigan het volgende:
ja, ik leef ook nog...
maar ik heb bij nader inzien toch wel een kater vandaag
*hug* maar twas iig gister gezelligquote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef teigan het volgende:
[..]
ik weet het... Het overkomt me ook echt niet vaak.. Dit is denk ik de vierde keer in mijn leven dat ik echt van drank over mijn nek ga.
Had je maar eerder moeten minderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef teigan het volgende:
[..]
ik weet het... Het overkomt me ook echt niet vaak.. Dit is denk ik de vierde keer in mijn leven dat ik echt van drank over mijn nek ga.
Ik begon me steeds beroerder te voelen, en heb mezelf toen maar ff een handje geholpen om mijn ontbijt weer uit te kotsen.. en daarna he bik maar weer een hele tijd op bed gelegen voordat ik weer een poging tot eten/drinken waagde..quote:Op maandag 16 juli 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt er nog eens goed over nagedacht en je besloot dat het toch écht een kater was?
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik begon me steeds beroerder te voelen, en heb mezelf toen maar ff een handje geholpen om mijn ontbijt weer uit te kotsen.. en daarna he bik maar weer een hele tijd op bed gelegen voordat ik weer een poging tot eten/drinken waagde..
Drank, tof spul.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik begon me steeds beroerder te voelen, en heb mezelf toen maar ff een handje geholpen om mijn ontbijt weer uit te kotsen.. en daarna he bik maar weer een hele tijd op bed gelegen voordat ik weer een poging tot eten/drinken waagde..
Ahaaquote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef teigan het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mooie samenvatting, kan ik vanaf hier mooi instekenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:50 schreef JeRa het volgende:
Jo0Lz vroeg de statistieken aan van de Groningen-reeks, dus bij deze
info-info-info
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef 0ttie het volgende:
Hey mensen, ik meld me hier ook maar even na een persoonlijke uitnodiging van chipszak die vind dat ik me hier ook moet laten zien als ik op het forum van de ONZ-groningen meet bezig ben, en ze heeft daar zeker wel een punt..![]()
![]()
Dus bij deze, IGrunn en de groetjes vanaf het Damsterdiep (nu ff niet want ik werk op Schiphol, maar soms dus wel)!!!!
![]()
Wij ook, vanuit Rhodos, van mensen die we niet kennen, gericht aan mensen die we niet kennen. Ze heten Buijs van de achternaam. Ik denk dat de vakantiegangers zomaar een 'Buijs' in Groningen hebben opgezocht en niet goed hebben gekekenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
ik heb een kaartje ontvangen!
Groeten van Ameland!
Gisteren was het minder toch? Was ik op Schiermonnikoog met de kids, regen galore in de middag, en ik had alleen een mouwloos t-shirt en een korte broek aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef nietzman het volgende:
Is het daar niet mooi dan? Ik zit buiten. In de zon. Bij de vijver..
een roze capriquote:Op maandag 16 juli 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh
Tientje is niet duur nee!
Hoe ziettie eruit?
nee, wel bij het kopen van een sexy lingeriesetjequote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
HahaDacht je aan mij dan bij het kopen van de broek?
![]()
.. Vast niet
Oehquote:Op maandag 16 juli 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, wel bij het kopen van een sexy lingeriesetje![]()
.
Ik ben er wel maar heb niet zoveel te melden.. En al helemaal niks wat met Groningen te maken heeft...quote:
ik moest net nog even naar de glory langsquote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niet zoveel te melden.. En al helemaal niks wat met Groningen te maken heeft...
Heerenveen, maar ik was in Groningen en het was vandaag goed weerquote:
5 euro volgens mij. Ga je hem kopen dan? laat dan ff weten of ie leuk is!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Viking!
Weet jij nog hoe duur Heart Of America was bij de mediamarkt?
Voor 5 euro valt t nog meequote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
5 euro volgens mij. Ga je hem kopen dan? laat dan ff weten of ie leuk is!
en nu ga ik eten. Doei!.
Ik ben er nog langs gefietst om te kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Tineke!
Heb je gezien dat ik het bordje heel heb gelaten?Lief van me he?
Geen idee, je weet hoe lang ik wacht met foto's uploaden en zo meestalquote:Op maandag 16 juli 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er nog langs gefietst om te kijken.. Is de foto leuk geworden nog?
.
Die smurfquote:
Geen idee.... google?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand toevallig waar je dranghekken (van die hoge, die meestal ook langs bouwplekken staan) en houten vlonders/plateaus kan huren in Grun? Moet een groot feest organiseren in september bij de Hoornse Plas, dus heb die dingen nodig voor de afbakening. Dus als iemand nog iets weet, graag pm-tje of reageren.
Ty alvast
Wanneer begin je?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werk waar ik van houd, beschouw ik ook niet als werk.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
...en ik haat vooral het feit dat ik door dat werk nog maar een paar uurtjes per week bij Do2 zal kunnen zijn.
Nee idd. Maar het schijnt dat het minder leuk word als je je geld met je hobby gaat verdienen. Maar dat heb ik persoonlijk nog niet zo gemerktquote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werk waar ik van houd, beschouw ik ook niet als werk.
Ja, probeerde het hier eerst ff. Mischien had iemand ervaring.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Geen idee.... google?Of informeer es bij de gemeente als je het niet kunt vinden
Boelsquote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand toevallig waar je dranghekken (van die hoge, die meestal ook langs bouwplekken staan) en houten vlonders/plateaus kan huren in Grun? Moet een groot feest organiseren in september bij de Hoornse Plas, dus heb die dingen nodig voor de afbakening. Dus als iemand nog iets weet, graag pm-tje of reageren.
Ty alvast
Nu ja, zo ver komt het toch nooit.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee idd. Maar het schijnt dat het minder leuk word als je je geld met je hobby gaat verdienen. Maar dat heb ik persoonlijk nog niet zo gemerkt
Leef je droom.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, zo ver komt het toch nooit.
Het is mn werk dat soort dingen uit te zoeken, ik ben bekend in de huursector, en ik heb een industrieterreinenfetishquote:
wat moet ik me hier bij voorstellen.... 'rrrrrrrrr een distributiecentrum...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een industrieterreinenfetish
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
wat moet ik me hier bij voorstellen.... 'rrrrrrrrr een distributiecentrum...' ?
ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
wat moet ik me hier bij voorstellen.... 'rrrrrrrrr een distributiecentrum...' ?
Altijd handig toch.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je met Alex in de auto zit wijst ie je elk fucking industrieterreintje aan..
Echt niet! Alleen die van Surhuisterveenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je met Alex in de auto zit wijst ie je elk fucking industrieterreintje aan..
Hij zal overal al wel eens geweest zijn idd...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
vriend!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 't ook een beetje, hoor. Met graafmachines, kranen, takels en dat soort dingen.
Gister met Tineke weer wat nieuwe plkjesontdekt juist. Normaal was ik van mn leven nooit van Zwolle naar Groningen gereden, of van Groningen naar haar ouderlijk huis. En nu dus wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij zal overal al wel eens geweest zijn idd...
Meen je dat nou?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 't ook een beetje, hoor. Met graafmachines, kranen, takels en dat soort dingen.
Ik weet niet waar je woont?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Naar welk adres kan ik de rekening sturen voor het gebruik van mijn foto's, G.?
Heeft ie ook. Dat plein isook om dat ding heen gebouwd, omdat ie niet weg kon. Heeft jaren stil gestaan. Ik vind zulk soort dingen mooi. Machines die op worden gegeten door de natuur. Sloperijen en zo zijn voor mij prachtige plekken om foto's te makenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef ChipsZak. het volgende:wat een lelijk ding. Het lijkt wel platte banden te hebben.
Functie bepaalt de vorm, zeg maar. Dat heeft bijna iets poetisch.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Die gebouwen verbaast me niets, maar dit...?.
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik haat het ook.
De hoofdpijn van de airco, de kutklanten, het feit dat je altijd vriendelijk moet blijven al schelden ze je de huid vol, m'n baas, collega's die denken dat ze altijd gelijk hebben, en ik haat vooral het feit dat ik door dat werk nog maar een paar uurtjes per week bij Do2 zal kunnen zijn.
Verder ben ik enorm vrolijk.
Ik werk bij een landelijk bekend woonwarenhuis, en het is niet de IKEA. Vandaag hele dag kassa gedraaid (quote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Ik heb mss een ideequote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik werk bij een landelijk bekend woonwarenhuis, en het is niet de IKEA. Vandaag hele dag kassa gedraaid (), maar ik ben ook vaak gewoon in de winkel klanten aan het helpen, of ik sta op de gordijnafdeling.
Dus als er nog mensen gordijnen op maat willen laten maken?.
Oh dat zal vast wel lukken.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ooit op een dag ga ik ook winkelen bij *betreffend woonwarenhuis*.
Moet Tineke verplicht aardig tegen me doen![]()
Gelukkig wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ze is uitstekend met gordijnen. Ze kan zelfs de gordijnen in mijn kop openen.
Nogal he..quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heel apart, dan weer heel donker, komt er opeens een opening in de wolken, bijna weer licht.
Nahja, inmiddels plenst het
Ik niet. Zie alleen maar flitsen, mischien moet ik me muziek zachter zetten. Als dat morgenochtend ook zo is, dan kunnen we gewoon op straat zwemmen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef teigan het volgende:
wellus, ik heb al een aantal donders gehoord..
ik ook al genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef teigan het volgende:
wellus, ik heb al een aantal donders gehoord..
Doeg lieverd.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga, ben er wat minder de komende tijd. Doeg.
Oo nee he. Dan wordt het hier veels te rustig.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga, ben er wat minder de komende tijd. Doeg.
Klopt, vandaar ook de disco.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef BdR het volgende:
Echt raar onweer op een gegeven momentrond 23:15 was minutenlang om de 5 seconden de hele lucht verlicht door bliksem, maar er was nauwlijks donder te horen..
Ja mijn bibbermodus was ook aan...quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik had maar even alle stekkers dr uit gedaan
Je bent volgens mij vrij nieuw in dit topic, maar ik zie nu al dat je een aanwinst bentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef RickoKun het volgende:
Stond ik net buiten een heerlijke spliff te roken, zag ik heusch ineensch van die aparte wolken, BOOOHHHH geak! Ik dacht dat satan de lucht open splijtte (spleitte, weet ik veel hoe je dat schrijft want ik eet cheeseburgers,sjeweets)
120 BPM.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
Het lijkt hier wel een disco... (ben bij mn ouders op het platteland)
Dat had ik zonet ook de hele tijd, fuckin freakyquote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef BdR het volgende:
Echt raar onweer op een gegeven momentrond 23:15 was minutenlang om de 5 seconden de hele lucht verlicht door bliksem, maar er was nauwlijks donder te horen..
Volgens mij verhuren ze dat soort dingen ook bij Hettema aan de ulgersmaweg, daar heb ik wel eens wat gehuurd, niet de dingen die jij zoekt maar wel picknicktafels en bouw stempels, dus wie weet.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Aryon het volgende:
Ty alvast
Goeiemorgen. Same here, allebei!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:11 schreef teigan het volgende:goeiemorgen.
ik heb gisteravond ngo hele mooie bliksems gezien, ik heb genoten!
Zometeen zwemmen..
Mwah... Het is nog best te doen, was zowaar kwart over 8 wakker zonder wekker.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent volgens mij vrij nieuw in dit topic, maar ik zie nu al dat je een aanwinst bent![]()
.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:23 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Dat had ik zonet ook de hele tijd, fuckin freaky![]()
![]()
Ik zou spleet proberenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef RickoKun het volgende:
Stond ik net buiten een heerlijke spliff te roken, zag ik heusch ineensch van die aparte wolken, BOOOHHHH geak! Ik dacht dat satan de lucht open splijtte (spleitte, weet ik veel hoe je dat schrijft want ik eet cheeseburgers,sjeweets)
Ja het was heel gaaf, ineens heel donkere luchten met enorme flitsen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zou spleet proberen
Hier was het ook wel tof weer. We hebben nog een tijdje (met Maok) (en met de kat natuurlijk) op het achterbalkon staan kijken (de regen stond op de oorkant, niet op de achterkant)
Daarna ging TARA nog even op het voorbalkon kijken en kwam even later weer terug, omdat het daar wel erg regende.
Toen hoorde ik "mieuw" vanaf de voorkant en heb ik TARA maar ff teruggestuurd. Jaina hing heel bang en nat, midden in de regen, aan de deur, voor het raam naar binnen te kijken
Zo kwam mijn poezel gister ook binnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen.
Het arme beest hing inderdaad aan de deur vastgeklemd, koppie boven het raam uit met een heel bang koppie waarop duidelijk "Ik wil naar binnen" af te lezen was
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond het maar griezelig hoor, dat onweer.
Tijdens de 2 filmpjes gebeurt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Echt niet normaal, zoveel als ik gegeten heb gisteren. Ik heb vandaag nog helemaal geen honger gehad. Ik zal wel letterlijk voor 2 dagen gegeten hebben, alleen had ik vroeger de volgende dag gewoon weer honger als ik zoiets gedaan had en nu dus niet.
Misschien ligt het gewoon zwaar op de maagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, wat ik gegeten heb:
drie bolletjes met ham en kaas
saucijzebroodje
softijsje
Australian ijsje (ja beetje overbodig, maar het was zó lekker)
broodje brie bij La Place
chocokoek bij La Place (was ook nergens voor nodig --> typisch geval van ogen die groter zijn dan de maag).
patat oorlog met een frikandel speciaal (en daar had ik ook eigenlijk helemaal geen zin meer in).
Ik ben een ramp. En ik post dit in het verkeerde topic
.
als ik dit zo zie, vind ik het ook nog best wel meevallen. Waar ben ik dan zo vol van geworden?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |