Heb je een fiets?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Hi!
Ik ben op zoek naar een cafetaria rond de ebbingestraat/martinitoren die raspatat met joppiesaus verkoopt!![]()
In de korreweg struikel je over de snackbars met deze delicatesse, maar hier in het centrum heb ik er nog geen ontdekt.
Help me out!!![]()
Die snackbar aan de korreweg, met de naam de hunze, waar de eigenaar woont. (ik heb nog tegenover hem gewoond.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Hi!
Ik ben op zoek naar een cafetaria rond de ebbingestraat/martinitoren die raspatat met joppiesaus verkoopt!![]()
In de korreweg struikel je over de snackbars met deze delicatesse, maar hier in het centrum heb ik er nog geen ontdekt.
Help me out!!![]()
ik deed je helpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohkay.
Dan maar hier vragen. Als Sebastian niet helpt.
Op 1 of andere manier heb ik mijn adresbalk weggekregen![]()
Halp. Hoe krijg ik m nu weer terug.
Hik? Bah.. totale lamheid vandaag.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
*hips*
Ik woon aan de oude boteringe, kan jij me vertellen waar in deze straat een cafetaria is wat raspatat verkoopt, want volgens mij is er geen cafetaria in mijn straat.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je een fiets?
Oude boteringe heb je er één.
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wiiquote:
Wtf?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wii
El Casa de la Trova, lekker relaxen met cocktail erbijquote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Aryon het volgende:
[..]
Wtf?Ja zo kan het ook he.
Ik ga lekker stukje fietsen om uit me lamheid te komen en er gewoon even lekker uit gaan. Iemand nog aanraders qua plekken?
Neuh. Ik ga lekker naar stadspark fietsen en daar lekker muziekje luisteren denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef EricT het volgende:
[..]
El Casa de la Trova, lekker relaxen met cocktail erbij![]()
Of nee, Casa is dicht denk ik nu... en een cocktail zit je ook vast niet op te wachten![]()
Het is nog vroeg!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wii
Hoi Eric.quote:
laat genoeg voor wijn...quote:
Ow ik bedoel de nieuwe boteringe. Bij het snelheidsmeterding en de kerkquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik woon aan de oude boteringe, kan jij me vertellen waar in deze straat een cafetaria is wat raspatat verkoopt, want volgens mij is er geen cafetaria in mijn straat.
Waarom kun je niet naar Groningen dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Friesland. Ik mis Do2 en Breda en Groningen nu al, maar ik moet het hier 7 weken uit zien te houden...
Alex, superbedankt voor de leuke rit..
Ten eerste omdat ik vakantiewerk ga doen bij m'n bijbaantje, en dat is nog in de buurt van m'n ouderlijk huis. En daarbij gaan mijn ouders vanaf zaterdag 3 weken op vakantie, dus dan moet ik op de beestenboel passen hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom kun je niet naar Groningen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |