Geen idee, je weet hoe lang ik wacht met foto's uploaden en zo meestalquote:Op maandag 16 juli 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er nog langs gefietst om te kijken.. Is de foto leuk geworden nog?
.
Die smurfquote:
Geen idee.... google?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand toevallig waar je dranghekken (van die hoge, die meestal ook langs bouwplekken staan) en houten vlonders/plateaus kan huren in Grun? Moet een groot feest organiseren in september bij de Hoornse Plas, dus heb die dingen nodig voor de afbakening. Dus als iemand nog iets weet, graag pm-tje of reageren.
Ty alvast
Wanneer begin je?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werk waar ik van houd, beschouw ik ook niet als werk.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
...en ik haat vooral het feit dat ik door dat werk nog maar een paar uurtjes per week bij Do2 zal kunnen zijn.
Nee idd. Maar het schijnt dat het minder leuk word als je je geld met je hobby gaat verdienen. Maar dat heb ik persoonlijk nog niet zo gemerktquote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het werk waar ik van houd, beschouw ik ook niet als werk.
Ja, probeerde het hier eerst ff. Mischien had iemand ervaring.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Geen idee.... google?Of informeer es bij de gemeente als je het niet kunt vinden
Boelsquote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand toevallig waar je dranghekken (van die hoge, die meestal ook langs bouwplekken staan) en houten vlonders/plateaus kan huren in Grun? Moet een groot feest organiseren in september bij de Hoornse Plas, dus heb die dingen nodig voor de afbakening. Dus als iemand nog iets weet, graag pm-tje of reageren.
Ty alvast
Nu ja, zo ver komt het toch nooit.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee idd. Maar het schijnt dat het minder leuk word als je je geld met je hobby gaat verdienen. Maar dat heb ik persoonlijk nog niet zo gemerkt
Leef je droom.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, zo ver komt het toch nooit.
Het is mn werk dat soort dingen uit te zoeken, ik ben bekend in de huursector, en ik heb een industrieterreinenfetishquote:
wat moet ik me hier bij voorstellen.... 'rrrrrrrrr een distributiecentrum...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een industrieterreinenfetish
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
wat moet ik me hier bij voorstellen.... 'rrrrrrrrr een distributiecentrum...' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |