Gisteren was het minder toch? Was ik op Schiermonnikoog met de kids, regen galore in de middag, en ik had alleen een mouwloos t-shirt en een korte broek aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef nietzman het volgende:
Is het daar niet mooi dan? Ik zit buiten. In de zon. Bij de vijver..
een roze capriquote:Op maandag 16 juli 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh
Tientje is niet duur nee!
Hoe ziettie eruit?
nee, wel bij het kopen van een sexy lingeriesetjequote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
HahaDacht je aan mij dan bij het kopen van de broek?
![]()
.. Vast niet
Oehquote:Op maandag 16 juli 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, wel bij het kopen van een sexy lingeriesetje![]()
.
Ik ben er wel maar heb niet zoveel te melden.. En al helemaal niks wat met Groningen te maken heeft...quote:
ik moest net nog even naar de glory langsquote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niet zoveel te melden.. En al helemaal niks wat met Groningen te maken heeft...
Heerenveen, maar ik was in Groningen en het was vandaag goed weerquote:
5 euro volgens mij. Ga je hem kopen dan? laat dan ff weten of ie leuk is!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Viking!
Weet jij nog hoe duur Heart Of America was bij de mediamarkt?
Voor 5 euro valt t nog meequote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
5 euro volgens mij. Ga je hem kopen dan? laat dan ff weten of ie leuk is!
en nu ga ik eten. Doei!.
Ik ben er nog langs gefietst om te kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Tineke!
Heb je gezien dat ik het bordje heel heb gelaten?Lief van me he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |