kansquote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef Tangarine het volgende:
wat is het dan? kansen?
Ik moest ff niet denken aan wiskunde sommen bij deze 1e mooie dag deze zomerquote:
Nou.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:48 schreef Tangarine het volgende:
wat is het dan? kansen?
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik moest ff niet denken aan wiskunde sommen bij deze 1e mooie dag deze zomer![]()
Ha, grapjurk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef EricT het volgende:
[..]
kans![]()
statistiek![]()
differentieren/integreren![]()
*maarja dat is leuk op VWO-niveau*
Lol statistiek was echt een eitjequote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ha, grapjurk.
Statistiek is kut.
Helemaal aan de RUG.
Ok, het vak halen is ook geen probleem(5,7quote:
Nou, ik duik mn boeken maar weer in (ja ik leer in de vakantiequote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Maar ik moet wel even. (Voordat je me ooit gaat uitlachen om mijn geweldige rekenfouten oid--> Dyscalculie (rekenstoornis) . )
Ik ben al bij de C1000 geweestquote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef Aryon het volgende:
Goeiemiddag allemaal. Weer net uit bed en ik heb helemaal niks meer in huis dus ik ga eventjes boodschapjes doen bij de c1000.En aangezien het nu nog droog is, ga ik dat nu maar eventjes doen. En daarna zie ik het wel.
Ik ook net. En nu zit er een poes mij hoopvol aan te kijken of ik haar te eten geef, aangezien ik ham-kaas croissantjes aan het eten ben. Ik denk dat ie er over een uur nog steeds zit.quote:
Noorderstation, na de ambulancecentrale links, om de begraafplaats heen, voila, onze flat, nummer 126quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Ik weet niet wanneer.
Ik weet ook zo niet uit mn hoofd hoe ik uberhaupt bij jullie huis moet komen dus dat zal geen succes worden.
Oo gister zelfs nog langs gefietst geloof ik. Wist alleen niet welk nummer jullie woonde, dus ging maar niet schreeuwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Noorderstation, na de ambulancecentrale links, om de begraafplaats heen, voila, onze flat, nummer 126
Ik heb daar mn mensen voorquote:Op maandag 16 juli 2007 11:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ok, het vak halen is ook geen probleem(5,7).
Maar leuk is anders.
Hoe ging het?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer.
waar leef jij? Zuid Afrika?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik moest ff niet denken aan wiskunde sommen bij deze 1e mooie dag deze zomer![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wiskunde
!
Kben nu nét klaar met havo en ga gelukkig naar de hanze waar ik nimmer ooit meer wiskunde zal hebbenzomgwtfbbqlolzrz!!1111uno
quote:
quote:
Een 4,3 is best goedquote:Op maandag 16 juli 2007 15:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]dank u!
Maar ik had afgelopen jaar maar 2 vakken en ik heb op wiskunde zelfs afgesloten met een 4,3! Gelukkig had ik nog een 5 staan van vorig jaar
![]()
Jaa nou ach, het is nú wel mooi weer jaquote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef nietzman het volgende:
Is het daar niet mooi dan? Ik zit buiten. In de zon. Bij de vijver..
Dat krijg je ervan als je teveel wijn drinkt.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef teigan het volgende:
ja, ik leef ook nog...
maar ik heb bij nader inzien toch wel een kater vandaag
ik weet het... Het overkomt me ook echt niet vaak.. Dit is denk ik de vierde keer in mijn leven dat ik echt van drank over mijn nek ga.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je teveel wijn drinkt.
Je hebt er nog eens goed over nagedacht en je besloot dat het toch écht een kater was?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:12 schreef teigan het volgende:
ja, ik leef ook nog...
maar ik heb bij nader inzien toch wel een kater vandaag
*hug* maar twas iig gister gezelligquote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef teigan het volgende:
[..]
ik weet het... Het overkomt me ook echt niet vaak.. Dit is denk ik de vierde keer in mijn leven dat ik echt van drank over mijn nek ga.
Had je maar eerder moeten minderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:14 schreef teigan het volgende:
[..]
ik weet het... Het overkomt me ook echt niet vaak.. Dit is denk ik de vierde keer in mijn leven dat ik echt van drank over mijn nek ga.
Ik begon me steeds beroerder te voelen, en heb mezelf toen maar ff een handje geholpen om mijn ontbijt weer uit te kotsen.. en daarna he bik maar weer een hele tijd op bed gelegen voordat ik weer een poging tot eten/drinken waagde..quote:Op maandag 16 juli 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt er nog eens goed over nagedacht en je besloot dat het toch écht een kater was?
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik begon me steeds beroerder te voelen, en heb mezelf toen maar ff een handje geholpen om mijn ontbijt weer uit te kotsen.. en daarna he bik maar weer een hele tijd op bed gelegen voordat ik weer een poging tot eten/drinken waagde..
Drank, tof spul.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik begon me steeds beroerder te voelen, en heb mezelf toen maar ff een handje geholpen om mijn ontbijt weer uit te kotsen.. en daarna he bik maar weer een hele tijd op bed gelegen voordat ik weer een poging tot eten/drinken waagde..
Ahaaquote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef teigan het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mooie samenvatting, kan ik vanaf hier mooi instekenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:50 schreef JeRa het volgende:
Jo0Lz vroeg de statistieken aan van de Groningen-reeks, dus bij deze
info-info-info
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef 0ttie het volgende:
Hey mensen, ik meld me hier ook maar even na een persoonlijke uitnodiging van chipszak die vind dat ik me hier ook moet laten zien als ik op het forum van de ONZ-groningen meet bezig ben, en ze heeft daar zeker wel een punt..![]()
![]()
Dus bij deze, IGrunn en de groetjes vanaf het Damsterdiep (nu ff niet want ik werk op Schiphol, maar soms dus wel)!!!!
![]()
Wij ook, vanuit Rhodos, van mensen die we niet kennen, gericht aan mensen die we niet kennen. Ze heten Buijs van de achternaam. Ik denk dat de vakantiegangers zomaar een 'Buijs' in Groningen hebben opgezocht en niet goed hebben gekekenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
ik heb een kaartje ontvangen!
Groeten van Ameland!
Gisteren was het minder toch? Was ik op Schiermonnikoog met de kids, regen galore in de middag, en ik had alleen een mouwloos t-shirt en een korte broek aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef nietzman het volgende:
Is het daar niet mooi dan? Ik zit buiten. In de zon. Bij de vijver..
een roze capriquote:Op maandag 16 juli 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh
Tientje is niet duur nee!
Hoe ziettie eruit?
nee, wel bij het kopen van een sexy lingeriesetjequote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
HahaDacht je aan mij dan bij het kopen van de broek?
![]()
.. Vast niet
Oehquote:Op maandag 16 juli 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, wel bij het kopen van een sexy lingeriesetje![]()
.
Ik ben er wel maar heb niet zoveel te melden.. En al helemaal niks wat met Groningen te maken heeft...quote:
ik moest net nog even naar de glory langsquote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niet zoveel te melden.. En al helemaal niks wat met Groningen te maken heeft...
Heerenveen, maar ik was in Groningen en het was vandaag goed weerquote:
5 euro volgens mij. Ga je hem kopen dan? laat dan ff weten of ie leuk is!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Viking!
Weet jij nog hoe duur Heart Of America was bij de mediamarkt?
Voor 5 euro valt t nog meequote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
5 euro volgens mij. Ga je hem kopen dan? laat dan ff weten of ie leuk is!
en nu ga ik eten. Doei!.
Ik ben er nog langs gefietst om te kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Tineke!
Heb je gezien dat ik het bordje heel heb gelaten?Lief van me he?
Geen idee, je weet hoe lang ik wacht met foto's uploaden en zo meestalquote:Op maandag 16 juli 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er nog langs gefietst om te kijken.. Is de foto leuk geworden nog?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |