Oh.quote:
quote:
Taraquote:
Die van mij gelukkig rond 3 uur alweer. Maja je moet er wat voor over hebben he.quote:
Heb je een fiets?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Hi!
Ik ben op zoek naar een cafetaria rond de ebbingestraat/martinitoren die raspatat met joppiesaus verkoopt!![]()
In de korreweg struikel je over de snackbars met deze delicatesse, maar hier in het centrum heb ik er nog geen ontdekt.
Help me out!!![]()
Die snackbar aan de korreweg, met de naam de hunze, waar de eigenaar woont. (ik heb nog tegenover hem gewoond.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Laura 2000 het volgende:
Hi!
Ik ben op zoek naar een cafetaria rond de ebbingestraat/martinitoren die raspatat met joppiesaus verkoopt!![]()
In de korreweg struikel je over de snackbars met deze delicatesse, maar hier in het centrum heb ik er nog geen ontdekt.
Help me out!!![]()
ik deed je helpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohkay.
Dan maar hier vragen. Als Sebastian niet helpt.
Op 1 of andere manier heb ik mijn adresbalk weggekregen![]()
Halp. Hoe krijg ik m nu weer terug.
Hik? Bah.. totale lamheid vandaag.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
*hips*
Ik woon aan de oude boteringe, kan jij me vertellen waar in deze straat een cafetaria is wat raspatat verkoopt, want volgens mij is er geen cafetaria in mijn straat.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je een fiets?
Oude boteringe heb je er één.
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wiiquote:
Wtf?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wii
El Casa de la Trova, lekker relaxen met cocktail erbijquote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Aryon het volgende:
[..]
Wtf?Ja zo kan het ook he.
Ik ga lekker stukje fietsen om uit me lamheid te komen en er gewoon even lekker uit gaan. Iemand nog aanraders qua plekken?
Neuh. Ik ga lekker naar stadspark fietsen en daar lekker muziekje luisteren denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef EricT het volgende:
[..]
El Casa de la Trova, lekker relaxen met cocktail erbij![]()
Of nee, Casa is dicht denk ik nu... en een cocktail zit je ook vast niet op te wachten![]()
Het is nog vroeg!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
nee, iets teveel wijn.. En dan kijken naar mensen die tegen zichzelf tennissen op de wii
Hoi Eric.quote:
laat genoeg voor wijn...quote:
Ow ik bedoel de nieuwe boteringe. Bij het snelheidsmeterding en de kerkquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik woon aan de oude boteringe, kan jij me vertellen waar in deze straat een cafetaria is wat raspatat verkoopt, want volgens mij is er geen cafetaria in mijn straat.
Waarom kun je niet naar Groningen dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Friesland. Ik mis Do2 en Breda en Groningen nu al, maar ik moet het hier 7 weken uit zien te houden...
Alex, superbedankt voor de leuke rit..
Ten eerste omdat ik vakantiewerk ga doen bij m'n bijbaantje, en dat is nog in de buurt van m'n ouderlijk huis. En daarbij gaan mijn ouders vanaf zaterdag 3 weken op vakantie, dus dan moet ik op de beestenboel passen hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom kun je niet naar Groningen dan?
Ze hebben een boerderij?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik vakantiewerk ga doen bij m'n bijbaantje, en dat is nog in de buurt van m'n ouderlijk huis. En daarbij gaan mijn ouders vanaf zaterdag 3 weken op vakantie, dus dan moet ik op de beestenboel passen hier.
Geen probleem, ik was toch ff toe aan een anti-depressie-autoritje, en mnhart bij jou uitstorten is ook anti-depressie, dus goede combi gedan zonetquote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
In Friesland. Ik mis Do2 en Breda en Groningen nu al, maar ik moet het hier 7 weken uit zien te houden...
Alex, superbedankt voor de leuke rit..
Kusje er opquote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ernstige pijn aan mijn vinger.
What happendquote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ernstige pijn aan mijn vinger.
Ga dan met de bus, trienquote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen op tijd eruit om naar Emmen te gaan. Had gedacht uit te kunnen slapen, want 'Emmen is toch maar een uurtje met de trein'. Maar het is gewoon dik 2 uur reizen.
Jij bent een gast, bovendien heb ik een getuige mogen wezen van een telefoontje van remlofquote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie ben ik? Wat doe ik hier?
Mooie levensvragen voor de zondagnacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie ben ik? Wat doe ik hier?
Oh, wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Ben zo gewend aan treinenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ga dan met de bus, trien
Er gaat geen spoor van Emmen naar Groningen, dus ga je helemaal via Zwolle. Vandaar de lange reistijd per trein
Gewoon naar het busstation gaan, lijntje 300, meteen vooraan 14.gif
je buurman?quote:Op maandag 16 juli 2007 07:36 schreef teigan het volgende:
Welke *pieeeeeeeeeeeeeeep* heeft er bedacht om maandagochtend om 7 uur te beginnen met grasmaaien onder mijn slaapkamerraam....![]()
(Nu.nl). Das best warmquote:Vanaf morgen liggen de maxima tussen 209 en 24 graden.
bofkont, ik ben wel brak.... Volgens mij is mijn lijf ook nog steeds aan het twijfelen of het nou nog vervelender gaat doen of niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:45 schreef Tangarine het volgende:
Goeiemorgen!
Hm, was vergeten om de wekker van m'n mobiele telefoon uit te zetten.... maar goed, niet brak iig
Okee, ik heb wel nog wat last van m'n keel weer, domme keelontsteking van vorige week...quote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef teigan het volgende:
[..]
bofkont, ik ben wel brak.... Volgens mij is mijn lijf ook nog steeds aan het twijfelen of het nou nog vervelender gaat doen of niet.
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef freecell het volgende:
Chips: de pers?
Ok, dan komt het binnenkort nog wel een keerquote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Ik weet niet wanneer.
Ik weet ook zo niet uit mn hoofd hoe ik uberhaupt bij jullie huis moet komen dus dat zal geen succes worden.
Yeeyquote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor de minor journalistiek voor volgend jaar
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Kutwiskunde![]()
Ik kom er bij de 1e som al niet meer uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |