Gelukkig wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ze is uitstekend met gordijnen. Ze kan zelfs de gordijnen in mijn kop openen.
Nogal he..quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Heel apart, dan weer heel donker, komt er opeens een opening in de wolken, bijna weer licht.
Nahja, inmiddels plenst het
Ik niet. Zie alleen maar flitsen, mischien moet ik me muziek zachter zetten. Als dat morgenochtend ook zo is, dan kunnen we gewoon op straat zwemmen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef teigan het volgende:
wellus, ik heb al een aantal donders gehoord..
ik ook al genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:04 schreef teigan het volgende:
wellus, ik heb al een aantal donders gehoord..
Doeg lieverd.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga, ben er wat minder de komende tijd. Doeg.
Oo nee he. Dan wordt het hier veels te rustig.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga, ben er wat minder de komende tijd. Doeg.
Klopt, vandaar ook de disco.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:45 schreef BdR het volgende:
Echt raar onweer op een gegeven momentrond 23:15 was minutenlang om de 5 seconden de hele lucht verlicht door bliksem, maar er was nauwlijks donder te horen..
Ja mijn bibbermodus was ook aan...quote:Op maandag 16 juli 2007 23:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik had maar even alle stekkers dr uit gedaan
Je bent volgens mij vrij nieuw in dit topic, maar ik zie nu al dat je een aanwinst bentquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef RickoKun het volgende:
Stond ik net buiten een heerlijke spliff te roken, zag ik heusch ineensch van die aparte wolken, BOOOHHHH geak! Ik dacht dat satan de lucht open splijtte (spleitte, weet ik veel hoe je dat schrijft want ik eet cheeseburgers,sjeweets)
120 BPM.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef Grulez het volgende:
Het lijkt hier wel een disco... (ben bij mn ouders op het platteland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |