Ik was nog niet klaar, Blauwequote:
Het was avonne die over mijn prive PM's aan haar begon en iedereen een inkijkje gaf in haar vertaling van de inhoud. Not done in my book.quote:[..]
Ach toe, Disana refereert zélf ook aan het sturen van PM's. Zo geheim is het feit dat er PM's gestuurd worden niet. Avonne zegt toch niets over de inhoud?
Zelfs jou.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef yvonne het volgende:
Teuveupeuh.
Zag ik gert nou zeggen dat ie zin had om Kleinzusje te kussen?!
Dank jequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs jou.![]()
![]()
![]()
Alles beter dan dit gezeik.
Oeps, nu neem het niet serieus.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Avoone neemt users iets kwalijk wat ze zelf steeds doet. Ze vult de betekenis van mijn posting in als zijnde een sneer. Zonder te vragen of dat zo is. Vervolgens geeft zij een antwoord aan Disana wat ik zie als onder de gordel. Dat Disana iets meldt is niet aan mij om over te oordelen. Disana is een user , Avonne is een moderator. Als een mod aangeeft dat je hier niet users moet aanvallen, maar het zelf wel doet, vind ik dat zwak.
Wees de wijste in dat geval.
Tevens is mijn kritiek niet helder schijnt. Dat kan. Maar misschien is het een idee om dan duidelijkheid te vragen. Zonder eerst te reageren op mijn post en dan aan te geven: "Oh, misschien heb ik het niet begrepen".
Tevens wil ik melden dat ik voorkeur heb voor users, maar mijn kritiek en mening geef op postings. Ik sluit geen bondjes, neem het niet op voor een mod of user omdat ik hem leuk vind, maar ga af op wat ik lees.
Iedereen weet dat ik niet PM, iedereen weet dat ik integer met info omga, iedereen weet dat ik een liefde heb voor Peter, Demins en HiDiHo. Als deze users iets posten waar ik het niet mee eens ben ga ik er net zo hard tegen in.
Disana en BQueen waardeer ik om veel zaken, maar ook heb ik met zaken moeite. Dat staat totaal los van de persoon/ user achter de postings waar ik op reageer.
Ik heb in de FB niemand aangevallen, ben geen zeikerd en word zelf veelvuldig FB hoer, SC slet, COShoer, of MOdlikker/ Wannabee genoemd. Zie diverse topics.
Heeft iemand me ooit betrapt op het ingaan op deze opmerkingen ? Nee.
Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja
Wat ik lastig vind is om het goed te verwoorden zonder namen te noemen. PM vind ik vaak niet oprecht.
Wil je weten waar ik echt mee zit ? Moet ik het spellen ?
Dan doe ik het hier. Maar dan wel met naam en toenaam.
En Gert, Ik waardeer je humor, maar die zoen opmerking in mijn reactie op Avonne maakt me verdrietig
Ik vind dat je het prima verwoordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Avoone neemt users iets kwalijk wat ze zelf steeds doet. Ze vult de betekenis van mijn posting in als zijnde een sneer. Zonder te vragen of dat zo is. Vervolgens geeft zij een antwoord aan Disana wat ik zie als onder de gordel. Dat Disana iets meldt is niet aan mij om over te oordelen. Disana is een user , Avonne is een moderator. Als een mod aangeeft dat je hier niet users moet aanvallen, maar het zelf wel doet, vind ik dat zwak.
Wees de wijste in dat geval.
Tevens is mijn kritiek niet helder schijnt. Dat kan. Maar misschien is het een idee om dan duidelijkheid te vragen. Zonder eerst te reageren op mijn post en dan aan te geven: "Oh, misschien heb ik het niet begrepen".
Tevens wil ik melden dat ik voorkeur heb voor users, maar mijn kritiek en mening geef op postings. Ik sluit geen bondjes, neem het niet op voor een mod of user omdat ik hem leuk vind, maar ga af op wat ik lees.
Iedereen weet dat ik niet PM, iedereen weet dat ik integer met info omga, iedereen weet dat ik een liefde heb voor Peter, Demins en HiDiHo. Als deze users iets posten waar ik het niet mee eens ben ga ik er net zo hard tegen in.
Disana en BQueen waardeer ik om veel zaken, maar ook heb ik met zaken moeite. Dat staat totaal los van de persoon/ user achter de postings waar ik op reageer.
Ik heb in de FB niemand aangevallen, ben geen zeikerd en word zelf veelvuldig FB hoer, SC slet, COShoer, of MOdlikker/ Wannabee genoemd. Zie diverse topics.
Heeft iemand me ooit betrapt op het ingaan op deze opmerkingen ? Nee.
Ben ik heilig ? Nee
Geen ik mn mening ? Ja
Wat ik lastig vind is om het goed te verwoorden zonder namen te noemen. PM vind ik vaak niet oprecht.
Wil je weten waar ik echt mee zit ? Moet ik het spellen ?
Dan doe ik het hier. Maar dan wel met naam en toenaam.
En Gert, Ik waardeer je humor, maar die zoen opmerking in mijn reactie op Avonne maakt me verdrietig
Ik vind PM's ook prettig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind pm trouwens heel prettig, ik zeg liever even iets prive tegen iemand wanneer ik ergens mee zit. Vind het overdreven omdat te doen waar iedereen bij is.
Now you're fuckedquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind PM's ook prettig.Maar krijg ze nooit.
![]()
Dit is een feedbacktopic, als avonne daar niet mee om kan gaan moet ze lekker typo's inTT's gaan verbeteren en van haar blauwe kleurtje gaan genieten en jou of Gert het woord laten doen ipv arrogante of ontwijkende antwoorden te geven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef Day het volgende:
En verder stel ik voor om even de boel de boel te laten. De gemoederen lopen iets te hoog op hier. Dus terugtrekken, hergroeperen en dan met frisse moed verder gaan.
Ik had al een aantal mooie TR's geplaatst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:21 schreef Veulen het volgende:
Mag deze dicht?
[SC # 197] Gaap
En wil iemand van deze [DGK SC] # 196 hai
Het nummer fiksen in 197?
Done! Thx Leandra!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
Deze kan op slot wegens te laat: COS # 1992 Deze COS begin ik Ja
Ze zijn al dicht!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
Deze: {COS 2007 niuewe dieptepunt niveau
en deze: [COS #2008] Huub laat zich weer kennen?
kunnen dicht wegens te laat/dubbel/3 COSsen tegelijk enz
Ban aanvraag voor mij, de zoveelste al van hem, maar hij begint nu ook te dreigen......quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kijk teringlijer...een post terug zeik je nog dat je aangevallen word omdat je pro brian..bent...lekker belangrijk in mijn geval iedereen zijn keuze.ook al denk jij anders .maar nu fuck je gewoon persoonlijk met me.
echt Fok als jullie deze gozer niet een IP ban meer geven weet ik het ook niet meer..moeten we gaan dreigen..uitvinden waar die zak woont en een schop onder zijn typhus hol geven ben het nu een beetje zat stomme KUTEEND.
fuck of FOK FORUM MOTHERFUCKER
blijf niet eeuwig netjes Fok sorry...![]()
hij is gewoon een beetje para brother.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ban aanvraag voor mij, de zoveelste al van hem, maar hij begint nu ook te dreigen......
Ik maak één (vriendschappelijke) offtopic opmerking in een COS-reeks vol geouwehoer en dan ga je mij iets verwijtenquote:
Vroeger toen alles nog kek was mocht dit niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Avonne..geef die gozer toch is een ban...damm
Eén?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik maak één (vriendschappelijke) offtopic opmerking in een COS-reeks vol geouwehoer en dan ga je mij iets verwijten
Het valt niet op hoor.![]()
ik ben met noten en deleten nog maar bij 01.01quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger toen alles nog kek was mocht dit niet.
En al helemaal niet de hele fucking tijd.
Versterking nodig?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben met noten en deleten nog maar bij 01.01
Men is sneller dan het licht en ik op mijn step met mijn bezem er achteraan.
Vet, joh... echt knalluh![]()
Ik maar 1 keerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén?
Je hebt wel meer gepost, maar wat erger is, is dat IEDEREEN 3 maal gewaarschuwd is niet meer op elkaar in te hakken.
Dus dat geldt ook voor jou.
Je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
Eén?
Je hebt wel meer gepost, maar wat erger is, is dat IEDEREEN 3 maal gewaarschuwd is niet meer op elkaar in te hakken.
moet ik terug gaan zoeken om bewijs te vinden?quote:
Jij loopt altijd weg van een weerwoord dat hout snijdt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
moet ik terug gaan zoeken om bewijs te vinden?
Nou, leuk grapje dan. Ik vond het niet grappig. Zeker niet omdat er al 3 keer was gewaarschuwd elkaar niet meer lastig te vallen.
Ik ga nu pauzeren. Misschien zelfs wel naar bed
En jij komt altijd op gezeik af als een vlieg op strontquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij loopt altijd weg van een weerwoord dat hout snijdt.
ik viel hem niet lastig en zo werd het ook niet door hem opgevat!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Nou, leuk grapje dan. Ik vond het niet grappig. Zeker niet omdat er al 3 keer was gewaarschuwd elkaar niet meer lastig te vallen.
Als eerder is het iedereen verboden onder de bruggen van de Seine te slapen, maar is het nog steeds wrang dat the have's het kennelijk vrijstaat om iedere belediging te uiten en de rest niets mag zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén?
Slaap wel en geniet van je rust.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
Dames en heren,
Hierbij deel ik U mede dat ik wegens prive-omstandigheden 5 uur slaap nodig heb en 24 uur niet aanwezig zal zijn.
That's life. My life.
Laterzzzzzzz
Nee, Gert en Day hebben morgen sociale verplichtingen, Avonne is er pas morgenavond na 22:00 uur, ikzelf weer 's nachts. Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Slaap wel en geniet van je rust.
Ik begreep dat juist jij zou zorgen dat er overdag veel meer moderatie zou zijn, dus het is goed dat je op tijd naar bed gaat, maar een heel etmaal afwezig is wewl zorgelijk.
Vanmorgen was je er inderdaad vroeg bij. Gaan jDay en Gert dat morgenochtend overnemen of zijn we weer modloos als altijd overdag?
Oeh, feest!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.
Day heeft de laatste weken steeds sociale verplichtingen of andere redenen om niet naar hetr DGK topic te kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Gert en Day hebben morgen sociale verplichtingen, Avonne is er pas morgenavond na 22:00 uur, ikzelf weer 's nachts. Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.
En Voyeur.... die is er nog steeds.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Day heeft de laatste weken steeds sociale verplichtingen of andere redenen om niet naar hetr DGK topic te kijkenVolgens mij is Day, die immer in de derde persoon enkelvoud over zich zelf schrijft eigenlijk geen moderator meer.
Gert wiebelt tussen een te bannen hangjongere en zijn gewone hopeloze idolate zelf en Avonne is als zo vaak in retraite. Of ze nu dagenlang nadenkt over wat posts of gewoon gaat pitten is niet zo relvevant voor de moderatie.
Wie weet is SHE het grote licht en wordt dit plots een alleraardigst subforum. Je weet maar nooit, soms overstijgen mensen zichzelf
De enige die nog een beetje sympathie kan opwekken bij me is Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:18 schreef Sebasser het volgende:
SHE mod toch ook in ONZ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje sympathie kan opwekken bij me is Lieke.
donequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens dubbel / te laat: [COS # 2013] hier verder.
Eén offtopicquote:
Ik probeerde er eigenlijk een zwaaitopic van te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén offtopicdan? Beviel wel vorige keer.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[COS#2021] Nu zeit wellekome
Kan iemand even de spelfout uit de tt halen?![]()
Tuurlijk, vroggert.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[COS#2021] Nu zijt wellekome
Kan iemand even de spelfout uit de tt halen?![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:16 schreef Talitha het volgende:
Slotje graag op deze: [DGK SC # 202] Pyamaparty!
En kan de H op de juiste plaats gezet worden in dit kekke naamtopic? Gooi er ook maar een hekje in.![]()
[DGK SC 202] We zien door het bos Talitha niet meer
Link?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef yvonne het volgende:
Beste vaste bewoners van de FOK! DGK.
Wat er gaande is in het huis is eigenlijk met geen pen te beschrijven, en roept veel emotie op, die emotie wordt ook geuit, prima.
Maar laten wij ons alsjeblieft niet verlagen tot hetzelfde bedenkelijke peil, oproepen om kinderen iets aan te gaan doen en andere ongein kunnen we en zullen we echt niet toestaan.
quote:
OK, was toch een topic van die OP-hatert.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens net te laat/dubbel: [DGK SC#203] Ziek van de COS, kom hier lekker slowchatten
+ De enorme schat die iedereen helpt met streamproblemen, een fantastisch OP maakt in het hulp topic, de beste kwaliteit streams levert als alles het begeeft, zelfs problemen uitvecht met de media sinds vele BBs eerder zodat er nu meer streams mogelijk zijn, zorgt dat Talpa geen cent binnen hoeft te krijgen, WD en de tour op zn streams zet als de streams saai zijn, nooit users persoonlijk aanvalt en geen patser is die daar mee te koop loopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, was toch een topic van die OP-hatert.
Ik zal het nooit meer doen, je bent me toch altijd voorquote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens net te laat/dubbel: [DGK SC#203] Ziek van de COS, kom hier lekker slowchatten
quote:Op maandag 16 juli 2007 04:29 schreef Prospera het volgende:
Modje, ik heb de nummering van mijn CoS fout![]()
Kan ie in 2042 worden veranderd?
Sommige users doen dat (ik doe het bij de SC ook) zodat in de AT ook gelijk duidelijk is in welk subforum het is...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Disana het volgende:
Sinds gisteren wordt er ineens 'DGK' voor 'COS' gezet. Is zomaar een observatie.
Mja. De COS TT geeft bij voorkeur een beetje aan wat er speelt, dus daar heb je veel breedte voor nodig dus zou ik het zelf niet doenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige users doen dat (ik doe het bij de SC ook) zodat in de AT ook gelijk duidelijk is in welk subforum het is...
Danny..quote:Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef Nostalgist het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/79235#3774106
T'is cynisch bedoeld, toch zeker ???
Er is al een 'negatief' topic geopend met veelal vrij flauwe reacties. Mag een neutraal topic er nog bij?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:43 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat je beter een apart topic kunt openen hierover.
Ik zal hem er iig op attenderen.
Nee inderdaad, dat zeg je anders nooit. :quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat zeg je anders nooit. :![]()
Klopt, de offtopic-posts zijn verwijderd.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef Houtspeer het volgende:
[DGK] Updates #4
gebruikersnaam e.a., we willen hier updates/feiten lezen, niet jullie mening.
Staan er nog 2 Gertquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, de offtopic-posts zijn verwijderd.
FUCK!quote:
Dan had jij je dus net ook verteld, want het waren er nog 3 geen 2.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef kleinzusje het volgende:
Er staat er nog 1tje Gert
[DGK] Updates #4
Echt je kan het![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan had jij je dus net ook verteld, want het waren er nog 3 geen 2.![]()
Hopelijk is alles nu weer naar wens.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat oeverloze discussieren om het discussieren, om dwars te liggen, om een mening op te dringen.
Waarom doe je dat nou weer?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Twee threads over hetzelfde onderwerp.
De eerste
De tweede van een kwartier later, mag een slotje op
Was daar laatst niet een feedback post over, dat je mensen wel hierheen kunt verwijzen, maar dat niet iedereen zin heeft zich bloot te stellen aan die eeuwige inhoudsloze pestcommentaartjes.quote:
Ik wil hem heul niet blij zienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is toch gewoon onzin?!
Als hij daar blij van word, mooi toch![]()
quote:
moooooooooooooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je staat inmiddels niet meer op zijn lijstje![]()
Oeps, nu weer wel!quote:
geenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En kz, volgens mij is er niets verwijderd wat niet moet. En zo ja: sorry sug4r.(ik links jij rechts)
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
had gelijk he
![]()
Gert heeft je posting van je uitgebreide verslag van 20 caps en mooie korte update zinnen gewoon in de prullebak gemieterd.
Geeft niks, tik je het gewoon nog een keer. De Mod was een beetje druk![]()
Na het uitrazen van de boze emoties is er blijkbaar behoefte aan het uitrazen via humor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef petraa het volgende:
Geweldig al die onzin topics. Natasia moet uiteraard DGK [i]niet[/i] verlaten
[USERSAKTIE TEGEN HUUB] Steun deze petitie
En beetje sneu dat die mensen dan een serieus topic zoals Brief naar Tien - Exit Natasia constant wordt vervuild door Peter en APK en consorten. Op alle andere FORA zoals NOWLIVE EN VOL kan er wel normaal gedaan worden in die Topic. Willen wij als fokkers ons als een stelletje mongolen laten zien ofzo ?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef petraa het volgende:
Willen wij als fokkers ons als een stelletje mongolen laten zien ofzo ?
Rotte appels zitten binnen en buiten de kooi. Maar goed het lijkt nu opgelost.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef petraa het volgende:
Geweldig al die onzin topics. Natasia moet uiteraard DGK [i]niet[/i] verlaten
En beetje sneu dat die mensen dan een serieus topic zoals Brief naar Tien - Exit Natasia constant wordt vervuild door Peter en APK en consorten. Op alle andere FORA zoals NOWLIVE EN VOL kan er wel normaal gedaan worden in die Topic. Willen wij als fokkers ons als een stelletje mongolen laten zien ofzo ?
Net als domme mensen, that's life.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:33 schreef Yollie het volgende:
Rotte appels zitten binnen en buiten de kooi.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:54 schreef Yollie het volgende:
Die zenders van Nadia en Dennis moeten ook in het midden van het bed hangen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:56 schreef Yollie het volgende:
Ik ben erg benieuwd of Nadia 'sex' gaat hebben met Dennis. Ze heeft net weer een gesprek met Jaap gehad en ze zei dat ze absoluut niets meer met Dennis zou doen.
Laatste waarschuwing!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:01 schreef Yollie het volgende:
Nadia heeft het wsl aan Dennis verteld, hij gaat met zijn rug naar haar toe liggen en zij lijkt hard to get te spelen. Nadia kruipt steeds meer naar Dennis toe...
Yollie, je zit in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:01 schreef Yollie het volgende:
Nadia heeft het wsl aan Dennis verteld, hij gaat met zijn rug naar haar toe liggen en zij lijkt hard to get te spelen. Nadia kruipt steeds meer naar Dennis toe...
Jij mag nooit meer radenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:
Weer een write only idioot
Laat me raden, dit was je eertse keer buiten de COS
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:27 schreef avonne het volgende:
Morgen half negen kom ik weer met zwabber en veegblik.
Tot morgen
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:07 schreef Laton het volgende:
lol die kutmoslims zullen ook eens iets zonder geweld oplossen
He, da's goed nieuws. Een kleine groep mensen probeerde de Cossen namelijk tot een soort log van gelijkgestemden te vormen waar geen discussie toegestaan is.. Vandaar natuurlijk die behoefte van Danny om dit subforum te sluiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja. De COS TT geeft bij voorkeur een beetje aan wat er speelt, dus daar heb je veel breedte voor nodig dus zou ik het zelf niet doen![]()
Belangrijker vind ik momenteel trouwens het gezeur in de COSsen. Dat oeverloze discussieren om het discussieren, om dwars te liggen, om een mening op te dringen. En dan die aanvallen tussendoor. Plezierig is anders.
Jammer dat je mijn woorden opzettelijk verkeerd uitlegt om zelf een punt te maken; dat had je toch zeker ook wel op eigen kracht gekund?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
He, da's goed nieuws. Een kleine groep mensen probeerde de Cossen namelijk tot een soort log van gelijkgestemden te vormen waar geen discussie toegestaan is.. Vandaar natuurlijk die behoefte van Danny om dit subforum te sluiten.
Dus Yvonne, geef dit gelijk ook even aan Danny door. Als hij hoort dat zulke dingen gewoon in de Cossen gebeuren, ziet hij in dat het hier toch net een forum is en houdt hij het zeker open. kan ook zijn dat hij in de forumindex ziet dat DGK acht keer zoveel pageviews genereert als alle themafora tesamen, maar zo'n opportunist is de man van het vrije woord natuurlijk niet)
Daar had je mijn opmerking dus niet voor nodig. Ik noemde overigens niet eens partijen, omdat er op die dag van vele kanten werd gedramd en aangevallen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
Nee, dat had ik niet gekund. Er wordt in de Cossen om de haverklap gezeurd dat er niet gediscussieerd mag worden, maar het haalt maar zelden het Feedback topic.
Het wordt door Beequeen c.s (ja, ja niet alleen zij doet het vandaar de c.s, maar wie meer dan de helft van de dag Cossen voor haar rekening neemt, kun je moeilijk niet noemen) steeds afgedaan als ' off topic'. terwijl dat in 99% van de gevallen gezegd wordt als er negatieve posts staan over H/L. Men wijdt dan vervolgens graag lang uit over welke geestelijke afwijkingen danwel gruwelijke misdrijven de andere zes bewoners toegeschreven kunnen worden. En mochten andersgezinden posten worden zij vaak ook gediagnosticeerd in diezelde termen. Daar is altijd wel gelegenheid voor in de dag Cosssen en je ziet er ook zelden klachten over.
Overigens zie ik ook niet wat er een verkeerde uitleg is aan jouw woorden. Leg dan beter uit wat je wel bedoelt.
Als je er genoegen in schept uitspraken anders te interpreteren om je eigen verhaal aan op te hangen, dan ben je eigenlijk geen haar beter dan degenen die steevast even hun kwakje kwijt moeten bij elke serieuze post hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:55 schreef voyeur het volgende:
Ik heb als altijd alle Cossen dagelijks gelezen, maar er was geen noodzaak ze te citeren noch (en niet 'nog', BQ) mijn standpunt te herzien door wat daar in stond.
En wie post in Feedback kan geen eigen wagen claimen; als iets een botsautotentje is, dan is het wel feedback.
Oh, gaan we die kant opquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:28 schreef voyeur het volgende:
Zwaai smiley's zijn echt taboe in normale topics Disana. Het wegwimpelen van mensen is voor de simpelen van geest en daagt inhoudelijk echt niets bij.
Als ik abusievelijk een uitspraak 'geherinterpreteerd' heb, dan moet je gewoon melden wat je er dan wel mee bedoelde. Anders is de insinuatie topic vervuiling.
Zwaai smileys zijn echt voor de simpelen van geest. Gelijk kots smileys worden ze extreem veel gebruikt in het DGK deel van Fok. Ik had niet voorzien dat jij die ook ging gebruiken in deze discussie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, gaan we die kant opIk voelde die adem 'simpelen van geest' al bij je eerste post in mijn nek. Heb je wel vaker last van misplaatste arrogantie of het onvermogen een goede gooi naar iemands IQ te doen?
Ik vind mijn post waarop je inhaakte duidelijk. De woorden zijn leesbaar, de uitdrukkingen bekend, het gegeven dat het op een tijdelijk verschijnsel op dat moment in de COS sloeg ook.
'Moeten' doe ik helemaal niets. Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw onbegrip of behoefte mijn woorden anders te interpreteren. Vraag jij liever wat de ander bedoelt voor je een denigrerende draai aan hun uitspraken geeft.
Als je met mij de logica wilt bedrijven, dan vind ik dat heel leuk maar dan wil ik wel graag dat je je beperkingen overwint of inziet![]()
Dus ik wil noch de logica noch andere dingen met je bedrijven (toch nog even het correcte gebruik van noch benadrukken want dat gaat nog al eens mis in de Cossen), maar ik vroeg je dus inderdaad om je woorden te verduidelijken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
een heleboel en dan...
Leg dan beter uit wat je wel bedoelt.
Waarop ik zojuist als antwoord ontving:quote:Op 18 July 2007 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom blijf je nou doorgaan, want je laat het duidelijk nieteens in dgk alleen je stalkt mij ook op de rest van het forum, ik vind je daarom maar een zielig mannetje...
Voor de laatste keer vraag ik je dus normaal om te stoppen met je geouwehoer en anders heb jij je kansen gehad bij mij
En hem word de hand boven het hoofd gehouden? Nee toch?quote:Wed 18 July 2007 02:54u door IkWeetNiets
Vind ik leuk omdat jij echt compleet gestoord bent.
hahahahaha
Span een rechtzaak aan, dwaas.
Ik word blijkbaar nieteens serieus genomen, vreemd toch want blijkbaar blijven echte onzin topics zoals die van IkWeetNiks wél open, zelfs als ze enkel gemaakt zijn om mij bewust te ridiculiseren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:12 schreef Day het volgende:
BG, als je de boel op wil lichten moet je het wel goed doen.
Kleine tip: je had echt iemand anders moeten nemen voor "de stem van Talpa"
Dit topic gaat ook dicht. Als je de behoefte blijft voelen om hiermee door gaan, mag je verder in het topic van IkWeetNiets!
P.S.: vragen aan de mods mag voortaaan gewoon in het FB-topic!
Lees je even in, het gaat niet om dat sommige mensen het niet serieus willen nemen, het gaat erom dat een vriend van huub toegestaan word opzettelijk het topic te verneuken, een 2e deel aanmaken enkel gebaseerd op het ridiculiseren van, mij op het forum stalkt, dit toegeeft in de pm's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat men je topics niet serieus wil nemen is jammer voor je
Je zogenaamde bewijsmateriaal is ook een lachtertje, wel een vermakelijk topic.
Kan je van iedereen verwachten dat ze serieus in je topics gaan posten? Nee denk het niet.
Uit: Moeder Nadia bedreigd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:29 schreef poepje3 het volgende: Die moeder had gewoon niet met die geitenneuker moeten trouwen. klaar.
Bedankt voor de melding. Is vanochtend reeds door Avonne gedelete, en genote.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef SmeerCaas het volgende:
Het niveau stijgt met de dag hier....![]()
[..]
Uit: Moeder Nadia bedreigd?
Mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste Day, Avonne en Gert
Kunnen jullie het hier mee eens zijn ? CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
Bedankt voor de moeite![]()
Thx Gertquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
jij blijfdt toch wèl updaten hè?![]()
omdat ik het onsmakelijk vond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt mijn bericht over de moeder van Nadia ge-edit?
Mea Culpa = dat "het is mijn schuld ?"quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef avonne het volgende:
mea culpa
DrsH had het op mijn verzoek in de updates gezet.
Je bezorgdheid over je mede-FOK!-ers is roerend. Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef danos het volgende:
ik zou graag voorstellen om alle topposters van de Cossen te weren van het DGK subforum, en ach ook maar van het hele Fok! Forum. Deze mensen moeten in bescherming tegen zichzelf worden genomen opdat zij niet nog verder wegzakken in de labiele psychose waarin ze al vanaf januari zitten.
Laat ze maar lekker naar VOL of die andere pauperfora gaan, ik neem aan dat Fok! geen bloed aan haar handen wil? En daarnaast zijn de TBS klinieken en psychische centra al overvol, deze "topposters" zijn er van overtuigd dat het merendeel van de bewoners geestelijk labiel is maar ik denk toch dat er meer Cossers in een dergelijke smethuis terecht zullen komen.
Ik ben best bereid om een overzicht van posters, die duidelijke kenmerken weergeven van op zijn mindst hysterie en totale isolatie van de realiteit, maken die mijn gedachten ondersteunen, al zal dit wel een flink aantal A4tjes behelsen.
Dat jullie het niet geloven is het punt allang niet meer, maar dat een vriend van huub gesteund word onz topics in dit subforum te maken mij daarmee belachelijk te maken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Is vanochtend reeds door Avonne gedelete, en genote.
Baajguardian: het wordt tijd dat je je verlies neemt. Je hebt een poging gedaan, met je eerste topic. Vrijwel iedereeen vindt je bewijs een lachertje en gelooft niet dat je dit serieus meent, en daarom krijg je geen apart platform voor je "scoop". Niet hier, waar inmiddels al drie topics van je gesloten zijn, en ook niet in FB, waar Danny je topic over dit onderwerp heeft gesloten.
Het is vervelend voor je dat je hier blijkbaar gefrustreerd over bent, maar probeer het anders eens buiten FOK! Wij willen het risico wel lopen dat we een fantastische primeur missen. Hier is het onderwerp nu afgehandeld, er zit wel weer genoeg tijd in nu. Dus vriendelijk verzoek om nu te stoppen met je protesten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat jullie het niet geloven is het punt allang niet meer, maar dat een vriend van huub gesteund word onz topics in dit subforum te maken mij daarmee belachelijk te maken.
Dus kap dat figuur af, sluit dat topic van hem dan ook, want anders is je klacht tegen mij ongegrond.
En je weet dat ik gelijk heb.
Een vorige keer moest het kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
Updates is een serieus iets, nu zet peter6000 een onzin post erin, kan die eruit gehaald worden
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
Updates is een serieus iets, nu zet peter6000 een onzin post erin, kan die eruit gehaald worden
.quote:
Dat heb ik ook gedaan na een vergeefse discussie erover in de FB.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Als dit soort dingen moeten kunnen, dan kap ik met posten in de updates. Lees ik me wel bij op VOL jammer voor de rest dan.![]()
Joh, dit is zo'n overduidelijke fake.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Als dit soort dingen moeten kunnen, dan kap ik met posten in de updates. Lees ik me wel bij op VOL jammer voor de rest dan.![]()
Daar gaat het niet om, het hoort daar gewoon niet, laat hij het dan lekker in fakes zetten.quote:
ik miste je al daar!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan na een vergeefse discussie erover in de FB.
Juist daarom had ik DrsH gevraagd om het in updates te plaatsen: het was gekleurd, maar wel erg volledig over wat er gisteren gebeurd is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mea Culpa = dat "het is mijn schuld ?"![]()
Geeft niks hoor Avonne![]()
Heb de Cossen niet gelezen en ga af op wat ik lees in de updates, dus heb mn feedback gegeven. Iedereen kan wel eens een foutje maken.
Misschien kun je als mod nog een keer aandacht vragen voor het maken van een update door Cossers ? Het is echt heel naar om thuis te komen en niks terug te kunnen lezen in dat topic. Maar ja, wie ben ik![]()
Mijn fake was beter, dat plaatje kan elke paintende puber maken man...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de mensen die mijn geniale HOAX opdate (waar ik inmiddels ivm de tegenwerking mee gestopt ben) hebben gemist, hier nogmaals de foto.
DIT MOET DUS GEWOON NIET KUNNEN IN EEN SERIEUS TOPIC.![]()
[afbeelding]
edit: O, hij is geplaatst naar de fakes.![]()
Nou ja, ik laat hem nu maar staan, hij stond er toch al.![]()
Misschien win ik aan het eind van DGK dan nog wel een prijsje ivm de beste fake.![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn fake was beter, dat plaatje kan elke paintende puber maken man...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat had ik nog niet door, ik ben er 3 kwartier mee bezig geweest die lucht blauw te krijgen, want er stond eerst een andere tekst namelijk.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
en dan loopt men zich hier te gedragen als een zootje fucking huillies.
Groetjes Bg.
Zie je wel!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je topic was wel eventjes leuk hoor
Goed plan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef danos het volgende:
ik zou graag voorstellen om alle topposters van de Cossen te weren van het DGK subforum, en ach ook maar van het hele Fok! Forum. Deze mensen moeten in bescherming tegen zichzelf worden genomen opdat zij niet nog verder wegzakken in de labiele psychose waarin ze al vanaf januari zitten.
Ik ben best bereid om een overzicht van posters, die duidelijke kenmerken weergeven van op zijn mindst hysterie en totale isolatie van de realiteit, maken die mijn gedachten ondersteunen, al zal dit wel een flink aantal A4tjes behelsen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat had ik nog niet door, ik ben er 3 kwartier mee bezig geweest die lucht blauw te krijgen, want er stond eerst een andere tekst namelijk.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Juist daarom had ik DrsH gevraagd om het in updates te plaatsen: het was gekleurd, maar wel erg volledig over wat er gisteren gebeurd is.
We zullen Cossers er vaker om vragen iets te plaatsen.
De fake van Peter6000 heb ik verplaatst naar het topic Fakes.
Geen gekibbel dus. Mag zoenen nog wel hier?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:24 schreef Gert het volgende:
Wat gekibbel verwijderd: doe dat maar per PM of zo.
(tenzij het inhoudelijk interessant is mbt FB, maar dat was dit niet. )
Ik vind dit wel goed van je. Hopelijk gebeurt het bij volkomen irrelevante opmerkingen bedoeld als spot of jennen nu ook eens vakerquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:24 schreef Gert het volgende:
Wat gekibbel verwijderd: doe dat maar per PM of zo.
(tenzij het inhoudelijk interessant is mbt FB, maar dat was dit niet. )
jawel, hoor, is al een note van gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die opmerking boeit de modjes hier verder niet?
Hij was diverse keren gequote. Die dat allemaal nog verwijderen, na ruim een week, zou overdone zijn. Hadden we de opmerking meteen gezien, dan was-ie geëdit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gelukkig was het geen sfeerbepalende, generaliserende of racistische post en daarom niet nodig om aan te passen!
Done.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand de TT van A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 - Deeltje 30 veranderen in deel 29?
Bij voorbaat dank ik u.
Zeg je hebt de verkeerde afslag genomen... U loopt nu op de bodem van de zuiderzeequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand de TT van A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 - Deeltje 30 veranderen in deel 29?
Bij voorbaat dank ik u.
Hij zal wel dronken zijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg je hebt de verkeerde afslag genomen... U loopt nu op de bodem van de zuiderzee![]()
Dat verklaart veelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef Sebasser het volgende:
Hij zal wel dronken zijn ofzo.
een gewoonte aldaar in MUZ.
Neuh, hij is uitgegleden in modder.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Je avatar heeft te lang in de zon gelegen hij is bruin verbrand.
Lijkt mij ook een prima plan Peter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, zullen we proberen het leesbaar te houden.
Als er nu nog baggerposten verschijnen hier (of in de muziek FB), ben ik helaas genoodzaakt te deleten, en afhankelijk van de inhoud er een note van te maken.
Zullen we dat voorkomen, lijkt mij een uitstekend plan.
Bedankt.
Daar mag ik nog niets over zeggen, helaas.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een prima plan Peter.
Maar ik vraag me af hoe je dat wilt klaar spelen, je hebt geen blauw kleurtje
Bug ofzo?
Jullie hebben onderground rechten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar mag ik nog niets over zeggen, helaas.![]()
Maar een verstaander............
Alweer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
Ik vind het erg leuk dat FO4 telkens snel een nieuwe COS opent, maar een fatsoenlijk OP kan er niet af.
Thxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Alweer?
Tied veur een briefke.
Hopenlijk zijn er voldoende andere users die een samenvattinkje willen schrijven.
Deze dusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
SC 211 van mij kan een slotje op, thanks
Staat in het Natasja weg petiitie topic. Gezien de stevige ingrepen in het Huub mag ook wel weg topic die in Ashrak's naam door Avonne gedaan zijn lijkt er een scheve schaats gereden te worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mag mijn naam er weer af en tevens de opmerking 'namens Fok'. Ik ben net zoveel Fok als Ashrak en ik zou niet dood gevonden willen worden op zo'n lijstje of er mee geassocieerd willen worden. Geldt waarschijnlijk voor nog duizenden andere geregistreerden.
Doe dan iets als 'namens Huub fans' of 'Natasja haters', 'relklonen' of whatever de gezamenlijke noemer is.
Na teruglezen, zie ik een topic : De enige echte goede Anti Actiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:06 schreef avonne het volgende:
Zover ik kan zien is er nog geen ander topic over het wel of niet "sluiten" van de Gouden Kooi.
Dit topic blijft open.
Wil iedereen scheldwoorden achterwege laten?
[USERSAKTIE TEGEN HUUB] Steun deze petitiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef voyeur het volgende:
Ik dacht dat al die acties slechts humoristisch bedoeld waren, maar nu Avonne heftig is gaan editten in allemaal posts begin ik daaraan te twijfelen.
Mag ik dan toch maar een serieuze reactie op deze post:
[..]
Staat in het Natasja weg petiitie topic. Gezien de stevige ingrepen in het Huub mag ook wel weg topic die in Ashrak's naam door Avonne gedaan zijn lijkt er een scheve schaats gereden te worden.
Dan maar zeiken bij de moderatie over wat gewoon een user kwestie had kunnen zijn zonder Avonne's ingrepen.
Dat topic heb ik dan over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Avonne
Ik wil je hierbij even wat kritiek geven over je moderatie. Niet om ( je af ) te zeiken, maar omdat ik werkelijk niet begrijp hoe dingen beslist worden door jou. Tevens heb ik het in de volgende voorbeelden niet over Users, maar over postings/ data en argumentatie om iets wel of niet open te laten. Zie het als tip .
Ten eerste: Je geeft aan dat het topic petitie niet dicht hoeft omdat er nog geen ander topic over dit onderwerp bestaat. Dat heb je in dit betreffende topic gezet als reden:
[..]
Na teruglezen, zie ik een topic : De enige echte goede Anti Actie
Wat eerder is geopend en wat imo wel het zelfde thema behelst.
TS heeft het topic niet geopend om over het onderwerp te discussieren.quote:Tevens sluit je een topic: Denken jullie dat er acteurs tussn de miljonairs zitten? met als reden dat het een reltopic is, terwijl er nog niet gereld is ( in dit topic)
quote:In mijn eerste genoemde topics wordt er wel gereld, beiden blijven open ???
besef je wel hoeveel werk het dagelijks is, om alles en iedereen te zien, te begrijpen, en te onthouden? Dan vergeet ik dus het bestaan van een bepaald topic, of ik zie over een topic heen, ja dat kan allemaal.quote:Conclusie:
Waarom maak je dergelijke keuzes, die imo niet logisch zijn ? Misschien een idee om eerst even te zoeken, voor je een keuze maakt en deze dan in de FB uit te leggen.
Het 3e topic, over acteurs is volgens mij al een keer geopend, lang geleden. Misschien was een link hier naar toe een idee geweest.
wat je ziet als zwalkend beleid moet je zien als "avonne kan niet overal aanwezig zijn" en "avonne kan niet alles nalezen". Dit is een ontzenttend groot subforum, en de emoties lopen hier heel vaak, heel hoog op.quote:Ten slotte:
Je geeft aan dat rellen, baggeren niet thuis hoort in topics en FB. In de eerste door mij genoemde topics wordt er alleen maar gereld. En de FB staat vol met bagger, die ook ge-edit kan worden.
Veel dank voor het lezen
Ik snap het gewoon echt niet ?
Lieverd, dit had wat mij betreft allemaal zonder moderatie gekund, maar jij fietst er met zevenmijlslaarzen doorheen. Je had me niet gehoord als je niet allemaal posts in dat andere topic was gaan aanpassen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hier mijn reactie
Kort gezegd: wanneer gedaan cq gesuggereerd wordt dat users de petitie ondersteunen en dat niet willen, kan ik dat niet negeren.
In het Natasia topic zeg je zelf "Zet mij ook op de lijst!" en dan vind ik het knap lullig dat je hier nu doet alsof je tegen je zin op de lijst staat.
Begrijpend lezen zou leren dat ik niet echt graag op die lijst wilquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:47 schreef voyeur het volgende:
Oh my, ik zag dat je al mee mocht doen als je vindt dat ze een lelijke huid heeft of suggereert dat Surinamers lui zijn. Zet mij ook die lijst! Mag erbij vermeld dat ik het een luie Surinamer vind met een gore huid, dat heel Fok al weet dat ze een hoer is en dat ik er nog geen 12,35E voor over zou hebben. Oh en dat ik mijn hond er nog van af zou trekken moet ook in de brief hoor!
Of doe je een bijsluiter met alle commentaren van iedereen over Natasja? Dat zou de redaktie ook duidelijk maken wat we vinden? Even het Natasja topic uitprinten en meesturen en ze weten hoe ze alle reakties moeten plaatsen toch?
We hebben het over 2 verschillende policies.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, dus mijn post kan je wel aanpassen omdat het weinig werk is, maar de echte ellende laat je gewoon staan omdat de vaste Cossers anders boos worden. Mooie policy.
Oeps crtl-V vergetenquote:
Ja Avonne die dank jequote:
Ik schreef dat in reactie op jouw post dat 'het is onbegonnen werk om meer dan 4000 posts per dag te ontdoen van scheldwoorden, en bovendien zouden 90% van de users daar boos van worden. Hier kan ik echt niets aan veranderen.'quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef avonne het volgende:
[..]
We hebben het over 2 verschillende policies.
Die van het gebruik van namen van users en het gebruik van vuige taal.
Bedoel je dat er in dit topic lelijke woorden gezegd worden die ook gedelete hadden moeten worden?
Anders lopen er 2 discussies door elkaar.
Nee Gert, niet mijn plaat hangt, maar jouw cd-speler staat op repeat. Ik maak helemaal geen punt van de Fok policy, maar juist van de enclave van scheldpartijen die het DGK-forum is. Daar ga ik niet mee leven zoals jij niet ophoudt te betogen dat jij toch geen racist bent.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Je boodschap is nu wel duidelijk Voyeur, het begint een beetje op een hangende grammofoonplaat te lijken.
Op FOK! en ook in dit subforum zal altijd meer toegestaan zijn dan jij wenselijk vindt, leer er maar mee leven.
Tegen een opmerking zoals jij die als voorbeeld gaf, wordt overigens altijd opgetreden. Ik vind het flauw dat je steeds maar blijft insinueren dat wij niets zouden doen tegen posts waar een racistisch luchtje omheen hangt.
EEN LANGSPEELPLAAT IS LANG!quote:Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Je boodschap is nu wel duidelijk Voyeur, het begint een beetje op een hangende grammofoonplaat te lijken.
Op FOK! en ook in dit subforum zal altijd meer toegestaan zijn dan jij wenselijk vindt, leer er maar mee leven.
Tegen een opmerking zoals jij die als voorbeeld gaf, wordt overigens altijd opgetreden. Ik vind het flauw dat je steeds maar blijft insinueren dat wij niets zouden doen tegen posts waar een racistisch luchtje omheen hangt.
Nee, je bent in de war met langdradig....quote:
Wees blij dat er users zijn die ook van de FB een succesvol topic maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Het is ook wel amusant hoor. Maar in mijn 'nieuwe' rol hoor ik een beetje terug te brommen toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 09:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees blij dat er users zijn die ook van de FB een succesvol topic maken.
Net als bepaalde users dat tijdens BB5 deden, weet je nog?
Voyeur.![]()
Van dit soort teksten maar ook van alle 'prachtige wensplaatjes- en kaarten' krijg ik kippevel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
plaatjes knip
ps. Zorg goed voor jezelf, probeer het allemaal met een korrel zout te nemen en neem de tijd om te leren hoe je MOD moet zijn. knip
quote:
Je hebt een aardig verhaal neergezet deze keer. Wat ik jammer vind, is dat sommige mensen niet na kunnen laten kleine negatieve waardeoordelen (steken) in een verder redelijk betoog te stoppen. Vooral jij hebt er een handje van te laten voelen dat je de ander niet serieus neemt. En je weet de ander vaak even neer te zetten als iemand die uit de (jouw) toon valt. Dat doet toch af aan het geheel.quote:Het feit dat jij wat oubolliger taalgebruik hanteert dan hier op FOK! gebruikelijk,
Volgens mij wordt het hoog tijd dat jij eens een leuk leventje voor jezelf zoekt en de dingetjes hier op FOK! eens wat minder serieus neemt. Dit is FOK! Niet het echte leven. Deal with it.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een aardig verhaal neergezet deze keer. Wat ik jammer vind, is dat sommige mensen niet na kunnen laten kleine negatieve waardeoordelen (steken) in een verder redelijk betoog te stoppen. Vooral jij hebt er een handje van te laten voelen dat je de ander niet serieus neemt. En je weet de ander vaak even neer te zetten als iemand die uit de (jouw) toon valt. Dat doet toch af aan het geheel.
Weet je dat je bij een tosti op een terras de komkommer en de sla dat ook op het bord wordt geserveerd moet laten liggen, omdat het decoratief bedoeld is.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je Disana
En als het niet gedelete wordt, en Disane het als kwetsend ervaart dan?quote:het is wel off topic, sorry als het gedelete wordt![]()
Straight to the point, maar het kan net.quote:Ik geef je een tip:
Lijkt me een iets te negatief begin.quote:Ik lees niet alles van je
Wederom een sorry, mag ik een suggestie geven voor de openingszin.quote:, dat lukt me niet qua tijd en lange stukken tekst, sorry.
Ik neig hier naar een zinsconstructie met het woordje 'grotendeels'.quote:Maar sommige dingen die je schrijft vind ik redelijk goed en weloverwogen
Je kan je punt dan prima maken, alleen niemand begrijpt het.quote:Wat mij met name opvalt, is de manier waarop je je punt uit. In de communicatie kun je inhoudelijk je punt moeilijk maken als je aansluiting en proces/ relatie vergeet.
Heb je dan suggesties voor Disana.quote:Dat hoeft niet slijmerig te zijn of met domme plaatjes ( zo als ik vaak verkies). Maar de MANIER van reageren maakt dat ik als lezer de inhoud lastig kan volgen.
Grotendeels.quote:Snap je ?
Nee, niet echt. 'Aansluiting proces/relatie'?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je Disana
het is wel off topic, sorry als het gedelete wordt![]()
Ik geef je een tip:
Ik lees niet alles van je, dat lukt me niet qua tijd en lange stukken tekst, sorry.
Maar sommige dingen die je schrijft vind ik redelijk goed en weloverwogen.
Wat mij met name opvalt, is de manier waarop je je punt uit. In de communicatie kun je inhoudelijk je punt moeilijk maken als je aansluiting en proces/ relatie vergeet. Dat hoeft niet slijmerig te zijn of met domme plaatjes ( zo als ik vaak verkies). Maar de MANIER van reageren maakt dat ik als lezer de inhoud lastig kan volgen. Snap je ?
![]()
Als we dan toch persoonlijk worden (mijn commentaar was op moderatie) en het niet wordt gedelete: Jou vind ik een vrij dommige botte lul die lijdt aan beroepsdeformatie; jij zou je beroep allang niet meer moeten uitoefenen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het hoog tijd dat jij eens een leuk leventje voor jezelf zoekt en de dingetjes hier op FOK! eens wat minder serieus neemt. Dit is FOK! Niet het echte leven. Deal with it.
With a smile of niet, dit staat imho niet in verhouding met het commentaar van Mike.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we dan toch persoonlijk worden (mijn commentaar was op moderatie) en het niet wordt gedelete: Jou vind ik een vrij dommige botte lul die lijdt aan beroepsdeformatie; jij zou je beroep allang niet meer moeten uitoefenen.
All with a smile![]()
Mike is een ramptoerist die het altijd al leuk vond op mij te hakken. Jullie steekjes en irrelevante commentaren mogen altijd blijven staan, eens kijken of iets dat hout snijdt het ook mag.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
With a smile of niet, dit staat imho niet in verhouding met het commentaar van Mike.
Misschien is het tijd om je af te vragen of dit wel het juiste forum voor je is.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mike is een ramptoerist die het altijd al leuk vond op mij te hakken. Jullie steekjes en irrelevante commentaren mogen altijd blijven staan, eens kijken of iets dat hout snijdt het ook mag.
![]()
In deze en het staartje van de vorige COS liep een aardige discussie over groepsgedrag en individualisme. Een aanrader. En nu negeer ik je irrelevante blaattoevoegseltjes verderquote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om je af te vragen of dit wel het juiste forum voor je is.
Aangezien je op ongeveer elke stuiptrekking hier wat aan te merken hebt.
Niemand verplicht je om je hier op te houden en streams volgen kan je ook zonder de Fok! COS.
En tief op met je ""
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
In deze en het staartje van de vorige COS liep een aardige discussie over groepsgedrag en individualisme. Een aanrader. En nu negeer ik je irrelevante blaattoevoegseltjes verder![]()
Je zet het m.i. inderdaad wat te zwaar aan, maar het klopt dat ik af en toe graag een plaagstootje mag uitdelen.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Ik had het veel simpeler kunnen zeggen, dat wel: ik vind dat Gert de neiging heeft users te kleineren en bespotten. Maar zo klinkt het veel harder en ongenuanceerder dan ik het bedoel.
Je mag mijn laatste berichten best wissen, samen met de anderequote:Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
Dames, het niveau zakt nu echt schrikbarend snel richting ordinair gekijf. Een poging om de boel weer vlot te trekken:
[..]
Je zet het m.i. inderdaad wat te zwaar aan, maar het klopt dat ik af en toe graag een plaagstootje mag uitdelen.
Wij klikken wat dat betreft onderling niet, al gaat het inmiddels al wèl weer zo goed tussen ons dat je als beloning weer begonnen bent met het schrijven van updates (Izei hij met lichte ironie)
Ik incasseer ze ook regelmatig hoor, plaagstootjes. Als voyeur mij bestempelt als een "te bannen hanggroepjongere", moet ik daar om grijnzen en zul je me niet horen piepen. Mij herhaaldelijk van racisme beschuldigen t.o.v Brian, vind ik dan weer te ver gaan. Vooral omdat ik hem zelfs niet een héél klein beetje gelijk kan geven. Ik voel dat gewoon niet zo, en ben er ook helemaal niet "mee bezig" dat Brian Antilliaan is.
Ik vrees dat je dit te berde brengt (om maar eens een oubollige uitdrukking te gebruiken) omdat ik mijn gedrag zou moeten aanpassen. En daar heb ik geen trek in, al wil ik er in mijn communicatie naar joú best nog meer rekening mee houden.
Ik zie dit forum toch ook een beetje als een spel. Dat betekent niet dat ik niets serieus neem, het gaat me aan mijn hart als het een pokkebende is op het forum, maar ik zal niet zo snel heel ernstig doen over forumgerelateerde zaken, dat klopt.
Volgens mij vindt het grootste gedeelte van de users het allemaal wel OK. Natuurlijk wordt er gemopperd, maar ik heb nog nóóit meegemaakt dat dit niét het geval was, en het is vele malen erger geweest in het verleden.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Dat je je op een bepaalde manier gedraagt, tja, ik kan het wel een beetje met hem eens zijn. Het sluit bij een kleine groep aan maar lang niet bij alle users, zoals je af en toe misschien wel merkt.
Dit herken ik dus echt niet. Ik steek er veel (te veel) tijd in, en ben m.i. zeer goed op de hoogte van zowel het reilen en zeilen in Eemnes als hier op het forum. Maar.. ik maak het niet groter dan het is: het blijft "maar" een TV-programma, en dit blijft "maar" een forum, waar je heel makkelijk van weg kan lopen als je even geen trek hebt.quote:Het is geen kwestie van 'gedrag aanpassen' wat mij betreft. Maar veel sluit niet aan bij het merendeel van de DGK users, is mijn indruk. De COS, het leeuwendeel, vraagt er volgens mij om serieus genomen te worden; men wil een betrokken mod.
quote:Ik schrijf weer updates omdat ik tekenen van goede wil zie bij jou en avonne. Jij deed redelijk, avonne reageerde normaal in COSsen.
Ik kan niet over voyeurs visie hierop oordelen omdat ik de eerste maanden niet heb meegemaakt. Ik kan wel een indruk geven die misschien aansluit:quote:Op zondag 22 juli 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
Overigens beweert Voyeur volgens mij juist haast het tegenovergestelde van wat jij bedoelt. Jij zegt, als ik je woorden goed interpreteer, dat ik een "oldbie" ben die slechts klikt met een kliekje andere oldbies. Voyeur beweert juist dat ik de grote roerganger ben die er als rolmodel voor gezorgd heeft dat dit forum moreel naar de filistijnen is geholpen.
Ik geloof zonder meer dat je er veel tijd in steekt. En natuurlijk blijft het maar een programma en blijft het een forum... maar wij zijn wel echte mensen allemaalquote:Dit herken ik dus echt niet. Ik steek er veel (te veel) tijd in, en ben m.i. zeer goed op de hoogte van zowel het reilen en zeilen in Eemnes als hier op het forum. Maar.. ik maak het niet groter dan het is: het blijft "maar" een TV-programma, en dit blijft "maar" een forum, waar je heel makkelijk van weg kan lopen als je even geen trek hebt.
Dat bedoel ik dus; Jij gooit het echte leven en FOK! door elkaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we dan toch persoonlijk worden (mijn commentaar was op moderatie) en het niet wordt gedelete: Jou vind ik een vrij dommige botte lul die lijdt aan beroepsdeformatie; jij zou je beroep allang niet meer moeten uitoefenen.
All with a smile![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus; Jij gooit het echte leven en FOK! door elkaar.
Ik oefen mijn beroep hier niet uit, ik zet hier, net als veel anderen, een soort "rol" neer en vermaak me daar uitstekend mee. Zie het als een soort uitlaatklep. Bot? Zeker! Dommig? Neuh, maar het was me al vaker opgevallen dat jij je ver verheven voelt boven alle anderen hier.
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Avonne, Day en Gert,
Mag het lege streamverslag van Sira 12:50 weg
bij streamverslagen? Kortom: opschonen?
Fijne avond .
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand schreef daar iets heel goeds over toen het precies hierover ging in het staartje van de eerverleden en het begin van de vorige COS. Maar ja, jij bent hier niet voor de streams, jij hangt maar wat rond op zoek naar boompjes om tegenaan te piesen
![]()
@ your servicequote:
Als Mike en Disana elkaar nou elk nog twee posts voor rotte vis uitmaken dan zijn we er al bijna.quote:
Ik ga mn best doen, mocht het niet ok zijn mag je als MOD alles verwijderen. Geef me wat tijd: ik plaats wat linkjes, maar ben niet zo rap. okquote:Op zondag 22 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Mike en Disana elkaar nou elk nog twee posts voor rotte vis uitmaken dan zijn we er al bijna.![]()
Overdrijf je niet met de plaatjes?
Nou hoor!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
@ your service [afbeelding]
Mike en Disana:: jullie woordenwisseling heeft weinig tot niets meer met FB te maken. Misschien is het een aardig idee als jullie telefoonnummers uitwisselen?
Kunnen we afspreken dat jullie het publike gedeeltje van jullie onderlinge vete beëindigen zodra we in KZ's [FB # 11] aanbeland zijn?![]()
Lijkt mij ook... we hebben er nog nooit zo lang van genotenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is duidelijk mijn meest succesvolle topic ooit.![]()
Zoiets begreep ik ookquote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat deze vol mag omdat er een verse FB is?![]()
![]()
VOL!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat deze vol mag omdat er een verse FB is?![]()
![]()
Oi, ik open ook kekke cursus topics hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... we hebben er nog nooit zo lang van genoten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |