Deel 2 van de reeks die tien zal ontmaskeren als oplichters.Hier het verslag van het verkrijgen van het bewijs dat huub uit de gouden kooi een acteur van tien is.
Let op, het verhaal is indirecter gemaakt dan het was om de manier waarop de informatie verkregen is legaal te houden op advies van mijn advocaat.
Wat hieronder te lezen is, is absoluut waargebeurd.
Het begon als volgt, ik was met de heer B en de heer F op stap in café het mutsje,
Na 2 biertjes ben ik op huis aan gegaan samen met de heer F, tijdens de trip kwamen we langs het complex van tien.
De heer F zag iets dat leek op een mollenhoop, en die zijn wij gezamelijk toen gaan uitgraven tot wij per ongeluk onder het complex van tien waren.
Wij hebben toen per abuis een gat gemaakt in de vloer en zonder ons medeweten naar boven gekropen tot in het complex waar wij na 10 minuten verdwaasd rond gelopen te hebben
De videokamer vonden waar de uitzendingen in gedirigeerd worden.
Daar vonden wij een casting video die wij met weerzin meenamen.
Thuis aangekomen bekeken wij de casting video en zagen wij tot schrik dat huub zich voorstelde als "acteur nummer 02"
Wij 'vermoeden dat jaap ook een acteur is en wel 01 maar daar hebben wij geen bewijs van.
Hier een foto van de bewijslast in ons bezit:
![]()
Dit is niet de enige bewijslast, ik heb tien opgebeld en dit is het telefoongesprek:
http://s210.photobucket.com/albums/bb228/Calaman/?action=view¤t=9d332cd3.flvDeze twee bewijsstukken zouden u al moeten overtuigen, ik heb er thuis nog een maar die kan ik op advies van mijn advocaat beter niet plaatsen.
Groeten BG. [sub] er kan mij geen persoonlijke schade worden verweten da
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.