abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 18:57:16 #51
128220 Peter6000
pi_51066919
DE TROUWERIJ GAAT NIET DOOR.

CORA IS BETROKKEN GERAAKT BIJ EEN GROEPJE DAT (DIRECT OF VIA CORA) GELD VAN TIEN EIST, OM HET HUWELIJK DOOR TE LATEN GAAN.


Volgens Jaap deed Cora vooral mee, omdat ze een negatief beeld heeft over Tien, en hebben slimme mensen uit de kring van Jaap Cora overgehaald mee te doen.

Jaap vertelt dit zojuist aan alle bewoners, op de bank.

Jaap is positief over Tien, de chanteurs kunnen kapot gemaakt worden, maar Tien wil genereus zijn.
Die vriend die zaterdag eerder wegging, zat in het groepje.
Jaap distancieert zich volledig van die vriend.

Jaap geeft aan dat Cora bewust aan het chanteerplan heeft meegewerkt, vanuit de overtuiging dat Tien de beloftes aan Jaap (bijvoorbeeld een huid-operatie na veel afvallen) niet zou voldoen.
De naam Nicolaas wordt genoemd, daar wil of mag Jaap niets over zeggen.

Jaap verdedigt Cora wat, haar intentie kwam voort uit liefde voor Jaap. Met een substantieel geldbedrag zou Jaap ieder moment uit DGK kunnen, om zijn problemen in de buitenwereld aan te pakken.

Jaap geeft aan dat hij niet denkt zijn relatie met Cora door te kunnen zetten zolang hij in DGK zit.
Hij kan haar nu niet spreken.

Jaap heeft weinig in de buitenwereld (qua vrienden, familie, schulden), zegt hij. Hij kan zijn 10.000 nu niet missen, weggaan is dus geen optie.
Hij er wel trots op, dat hij ondanks deze enorme schok (hij noemde het de meest traumatische gebeurtenis uit zijn leven) groentes is blijven eten, en niet is teruggevallen in zijn eetstoornis.

Huub betrekt de situatie ff op zichzelf, als het hem was overkomen, had hij met Cora gebroken. Haar geblokt uit zijn geheugen.
Huub: "Houdt Cora wel van Jaap, dat ze via iemand die ze 2 maanden kent via Tien wil gaan blackmailen".
Hij stelt vraagtekens aan de integriteit van Cora, maar sluit ook uit dat ze dit heeft gedaan uit wanhoop/ angst etc.
Jaap: Allerlei proffesionele mensen zijn met allerlei senario`s bezig geweest (onderzoekers nav de afpersingspoging).

Jaap kan niet geloven dat Cora`s intentie was, hem te gebruiken om geld te verdienen.

Jaap is zelfs ff verdacht geweest, ivm de afpersing, maar dat is en wordt ontkracht.

[ Bericht 14% gewijzigd door Peter6000 op 02-07-2007 19:30:46 ]
pi_51067000
Het verhaal van Jaap:

De trouwerij gaat niet door.
Cora zit in een groepje , dit groepje heeft geld geeist van Tapla om de trouwerij door te laten gaan. Jaap roept Cora en het groepje waar zij in zit, te stoppen met deze actie. Zo niet dan gaat Talpa dit groepje helemaal kapot maken. Ook stopt hij met Cora als dit groepje niet luistert naar zijn oproep.
Cora heeft meegedaan uit liefde voor Jaap en uit haat naar Talpa. Jelte de vriend van Jaap is de zaakwaaknemer van Cora.
Over de naam Nicolaas die Jaap heeft genoemd in zijn emoties, mag niets meer gezegd worden. Huub legt het verhaal rustig uit.



Brain kijkt geschokt


Nadia schrikt ook


Nadia troost Jaap en maakt zich zorgen om de reis naar Egypte
Dennis dacht heel even dat er een inval zou komen in DGK
Brain snapt dat mensen om te kopen zijn

[ Bericht 15% gewijzigd door kleinzusje op 02-07-2007 19:34:19 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 19:23:31 #53
137949 Disana
pi_51068011
CHANTAGE - HET VERHAAL VAN CORA EN JAAP

Jaap gaat vertellen wat er aan de hand is. Iedereen zit in de woonkamer op de bank.

Cora is betrokken geraakt bij een schandaal [ ] Lees het hele verslag hier:

[DGK] Streamverslagen
pi_51076262


Er is een hele lange streamlock ( langste ooit ?)
Niemand weet precies waarom
Men vermoed dat Jaap bezoek heeft gekregen ( misschien zijn moeder ?)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51081343
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]

Er is een hele lange streamlock ( langste ooit ?)
Niemand weet precies waarom
Men vermoed dat Jaap bezoek heeft gekregen ( misschien zijn moeder ?)
Cora is langs gekomen met haar moeder. Nadat ze zijn vertrokken duurt het even voor we weer wat te zien krijgen. Iedereen zit in de kamer, Brian aan de Sudoku in de private en Jaap denk ik bij de buren.
Wanneer we hem zien vertelt hij dat zijn scenario klopte en hij is daarover wel 'opgelucht'. Het huwelijk gaat niet door. De bewoners mogen vragen stellen en ik merk dat Huub door zijn vragen Jaap wilt opbeuren met humor.
Cora was verdrietig en voelde zich erg schuldig.
Jaap moest wel CP's inleveren voor dit bezoek.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sug4r op 03-07-2007 01:00:26 ]
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2007 @ 21:27:43 #56
137949 Disana
pi_51108793
SYLVIA OP BEZOEK BIJ HUUB



Even na achten arriveert Sylvia. Ze zoent iedereen in de Kooi behalve Lieke. Later blijkt dat ze Lieke nog steeds niet mag; Huub vindt dat niet leuk.

Sylvia heeft de eerste week na haar vertrek gekeken, maar verder heeft ze nog niet veel gezien van haar tijd in de Kooi. Van de week heeft ze de fora ontdekt: Nowlive, VOL, Fok. Ze krijgt leuke reacties als ze wordt herkend. Natuurlijk zijn er weer de nodige feest-anekdotes. Ook is Sylvia sinds gisteren weer aktief op Hyves. Ze is heel relaxed en 'zit in een goede flow' ondanks dat ze geen geld heeft.

Sylvia heeft nog steeds een slecht gevoel over Lieke. Liekes intenties zijn misschien wel goed, maar niet iedere intentie die ze heeft spoort, volgens Sylvia. Ze heeft hiervan bevestigingen gekregen in de buitenwereld - naar de streams kijkt ze niet.

Huub vertelt dat het spel onwijs is verhard sinds hij, Eric en Sylvia een drietal vormden. Maar het programma loopt goed. Sommige van zijn optredens in de media heeft Sylvia gezien; dat hij allang een alcoholrestrictie heeft, weet ze weer niet.

Sylvia heeft het idee dat Huub zijn dingen nu op een te laag niveau doet. Ze heeft kritiek op Huubs houding tijdens de poker match. Ze noemt hem puber Huub, en vindt dat hij dat juist zo moet houden.

Huub vindt bijna iedereen dom in de villa. Sylvia vindt het stom dat hij niet meer aandacht aan Nadia besteedt. Sylvia en Nena mist Huub vaak heel erg. Sylvia zegt out of de blue dat ze het niet over Lieke wil hebben.

Sylvia heeft Eric gesproken; het gaat goed met Eric. Ze heeft met Huubs vader Theo gegeten en heeft zijn huis gezien.











Als het uur om is moet ook Sylvia natuurlijk de 'tieten' van Natasia nog even zien. Lieke, Dennis en Nadia blijven op de bank zitten tot het allerlaatste moment dat ze afscheid neemt. Opnieuw wordt iedereen gezoend behalve Lieke. Lieke vindt het wel jammer dat Sylvia zich niet als de volwassen vrouw toont die ze is.



pi_51116251
Ultieme terror in de Kooi...

Eemnes - Vanavond is 't in De Gouden Kooi tot een handgemeen gekomen tussen Jaap en enkele "groupies" die de handtastelijkheden van Jaap van vorige week niet langer konden verkroppen. Ze drongen vanavond de villa binnen. Hierbij vielen rake klappen (getuige onderstaande cap van Jaap). Jaap heeft zich inmiddels aangeslagen en ontdaan verstopt in een hoekje in de tuin en is voorlopig niet van plan daar vandaan te komen. Cora is inmiddels ingeschakeld en staat met een luidspreker voor 't huis. Ze probeert Jaap tot z'n verstand te brengen dat 't zinloos is. Later meer...



Met dank aan BSOL voor de cap

[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 04-07-2007 01:01:53 ]
X
X
X
pi_51133968
De ruzies overlappen elkaar vanmiddag.
Amanda en Brian hebben ruzie. Brian heeft haar gisteren weggetrokken toen Jaap met haar bezig was. Amanda vond dat het te hard ging. Brian houdt vol dat hij het met de beste bedoelingen heeft gedaan. Amanda daarentegen blijft maar volhouden dat hij te hard handelde.
Op dit moment zijn ze bezig met hun 4e woordenwisseling van vandaag. Ze lijken er niet uit te komen. Amanda wil wel dat hij voor haar opkomt maar Brian gaat dat niet meer doen omdat a) het hem al 2 ton heeft gekost en b) ze zoekt het zelf maar uit. Als hij de noodzaak niet voelt of Jaap grappig vindt dan grijpt hij niet in.

Even een korte impressie van de 1e woordenwisseling:

Brian: je maak me boos. Je brengt me aan het schelden.
Amanda: dus het is allemaal mijn schuld
Brian: ehm nee, schelden is mijn schuld
Je boort me helemaal de grond in.
Amanda: jij bent echt aan het schelden tegen mij.
Brian: je blaft me af, wat je vaker doet. Dat brengt boze gevoelens naar me boven.

Amanda: wie is agressief, jij of ik?
Brian: ehm...
Amanda: jij!


bright side of life

Brian: oooooh Amanda. Begrijp je dat ik het uit goede wil doe. Geef me een fucking antwoord!! Goed of slecht Amanda???

Brian: zoek je ruzie maar zelf uit
Amanda: nou ehm...dan..
Brian: ik ben nog niet klaar. Je bent niet beleefd.
Brian: Luister naar me en leer van deze situatie
Amanda: je trekt keihard aan me
Brian: nee...trekken duwen, dat heb ik gedaan
Amanda: dat irriteert me
Brian: en nu wat?

Brian: de vorige keer dat ik tussen je inkwam heeft het me 2 ton gekost.
AAAAAAH!!!!
Ga je fucking zielig doen. Zijn je armen uit je voegen??
Niet overdrijven. Zoek het lekker zelf uit.
Wil je nog over iets anders zielig doen?
Geef antwoord op het stukje!!

Aman: loop dan weheg!!
Brian: is het klaar voor jou?
Aman: doei Brian
Brian: ik vraag..is het klaar voor jou?
Aman: voelt het voor jou nu goed?
Brian: nee
Aman: waarom loop je dan weg?
Brian: wacht wacht wacht...het is goed voor mij
Ik ga er niet meer tussen springen. Zoek het zelf maar uit.
Amanda: je begrijpt het niet. Ik vind het niet leuk als je keihard aan me gaat trekken
Brian: heb jij al iemand met een pump gesmackt?
Ik ga het je uitleggen zodat je inzicht krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 04-07-2007 16:10:06 ]
Go hard or go home
pi_51134230
Ruzie tussen Nadia en Natasia.
Natasia haalt Nadia uit het kantoor want ze heeft gehoord van Lieke dat Nadia niet zo positief is over Natasia.
Natasia begint gelijk in haar gezicht te schreeuwen dat ze maar een domme luchtbediende is.
Haar vader zal wel weggelopen zijn omdat hij haar als kind zag. "Ik ga dadelijk weer naar mijn kinderen."
Je kinderen schamen zich kapot zegt Nadia. Natasia zegt," Oh ga jij ook over mijn kinderen beginnen?? Weet je het zeker...weet je het zeker??"

De woordenwisseling gaat verder in de kapsalon waarop de dames elkaar letterlijk te lijf gaan. Nagels worden ingezet als wapen. Vnl Nadia moet het bezuren.


Ikweetniets


Beequeen

Jaap trekt uiteindelijk de dames uitelkaar en zegt dat ze naar RTL gaan dus handjes thuis.

Fimpjes:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28935&sess=664
(met dank aan VOL)

[ Bericht 3% gewijzigd door Noek op 04-07-2007 18:53:39 ]
Go hard or go home
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 22:40:21 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51149537
Update: de poging van Natasia om het gezicht van Nadia te verminken, heeft nog niet geleid tot enige aktie van de redactie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_51153026
Ik ben misschien de enige nono die er geen hol van snapte, maar na navraag in de COS kreeg ik dit antwoord waarom Natasja er uit moet. Dank
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat ze nav het trappen van Jaap een Officiele Waarschuwing heeft gehad, en ze hebben gezegd: nog 1 keer en je vliegt er uit!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51159474
BAN in gesprek en wederom over gisteravond over boosheid, agressie. B wil dat ze zegt dat ze soms agressief is.
B was dus boos, omdat A hem zat te bashen...
A: ik vind dat je vaker je mening moet uitspreken, dat deed je dus net wel.
B: ja omdat jij gaat jengelen.
A: ga je weer uitspraken doen, dat ik jaloers ben op Nadia, dan denk ik ben je echt para aan het worden.
A: vind het heel erg dat fNadia Natas heeft aangevlogen, die krijgt ze ook terug.
Natas verteld nu het verhaal over Nadia.

A; je kunt meteen zien wat voor meisje het is. Eeen luller....
Tas doet het hele verhaal, kijkt Tas niet aan en loopt weg zonder wat te zeggen.
Tas: Brian loopt altijd weg. Maar Brain komt terug en Tas: dus Brain???
B: ja ik heb al gehoord van Tilly.
A: zij noemt mij een hoer en jij gaat met haar praten.
Tas: dat zouden ze mij ook niet moeten zeggen.
Tas wil dat B stelling neemt...
B: oke volgende keer zal ik wat zeggen......
En dan wordt hij para...glas uit de ruiten..loopt dwars door de deur....vloeken tieren.....

Huub als Brian weg is tegen Amanda: leuk vriendje heb jij...
Amanda gaat op zoek naar Brian maar vindt hem niet. Hij heeft zich verschanst in de sauna
Brian wil alleen blijven in de sauna...
Natasia: "Doe mij maar een enkeltje naar huis"

Huub zit Brian nu een beetje uit te dagen over spotten met kanker, dat hij altijd zijn mond vol had als Huub dat zei en wat zeg je nu zelf...:kankerhoer....
Ja oke zegt Brian ik was boos, had ik spijt van.
Huub: weet je wat zo'n deur kost, daar gaat je borg.
Jaap: wat Nadia allemaal tweegbrengt..

Bron VOL
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51159563
Huub heeft zijn fans omdat ze Huub zielig vinden, zegt Dennis
Huub; dus dat is nu over????...nee nee nee zegt Dennis, en valt Huub aan over het feit dat ie stotterd; Hou die jongens van Nowlive te vriend zegt Dennis
Huub ; I don't try...I do shit
Dennis, ik probeer echt niet op je te lijken hoor, je loopt hier met je borstje vooruit de boel te delegeren, en je bent lelijk, je hebt het hoog in je bol.
Lieke; Je mag best bot zijn hoor
Dennix durft de weddenschap met Huub om te kickboxen niet aan,hij wil zelf een weddenschap bedenken...
Hij bepaalt zelf zijn eigen ding...
Dennis: vanaf nu bepaal ik de regels. x 20
Dennis vindt Lieke een vies kind en zegt laat je kutje lekker vol neuken. Lekker nivootje weer.
Huub en Dennis gaan weer beginnen met duw en trek werk. Dennis vindt zichzelf helemaal geweldig. Hij zingt 404.000 euro boete. Huub zegt daarvoor zal je moeten bellen, want anders blijft het 303.000 euro. Ze worden gebeld dat ze moeten stoppen met duw en trek werk en allebei naar achter moeten komen.
Huub verteld Lieke dat hij 2 weken stopt met drinken en Dennis verbaal gek gaat maken.

Brian belt zijn ex Nathalie en is na afloop van het gesprek zeer emotioneel. 's nachts schijnen alle 3 de koppels bezig te zijn met sex. Dennis en Nadia ook
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 11:13:29 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51160676
Pssst, Petra: [DGK] Streamverslagen
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_51163421
Lieke is naar de dokter, overige bewoners gissen waarom.
De bewoners gaan bloemschikken met Frans, Jaap leest een brief voor die Frans zgn zou hebben geschreven. Uiteindelijk gaan alleen Natas, Brian, Amanda en Nadia bloemschikken. Dennis krijgt zijn handen niet uit zijn zak en Jaap en Huub zijn naar achter.

Pssst, Gert zo beter ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 13:29:30 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51165226
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef petraa het volgende:
Pssst, Gert zo beter ?

Ja, prima zo.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 6 juli 2007 @ 01:02:22 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51188159
De schrammen die de klauw van Natasia heeft aangebracht op het gezicht van Nadia, beginnen al enigszins te helen:


cap: kinga

Natasia heeft dik een etmaal later nog geen sanctie gehad voor deze mishandeling.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_51192360
Vannacht heeft Dennis zichzelf afgetrokken, hij heeft de laatste badhanddoek gebruikt om zijn kwakkie af te smeren.

De bewoners worden gewekt door Palma. Lieke krijgt de nodige sneren van Palma. Oa. hou haar goed vast Huub, voor je het weet ben je zo'n soort meisje kwijt. Lieke heeft vannacht een miskraam gehad, beter voor het kind.

Brian en Dennis mogen vandaag naar de PC.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 12:22:05 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51227547
Dennis en Brian mochten gisteren shoppen in de PC Hoofstraat.
Amanda kreeg een kettinkje van Brian. Maar dankzij aanwijzingen van Melissa, kwam Amanda erachter dat Brian nóg een kettinkje had gekocht, namelijk eentje voor zijn ex Tamara, die binnenkort op bezoek komt. Amanda vond het al niet leuk dat zij hetzelfde kadootje kreeg als zijn ex, maar toen bleek dat het kettinkje van Brian voor Tamara bestaat uit twee hartjes, was voor haar de maat vol.
Brian beweerde dat het "twee hartjes zijn die uit elkaar gaan", en dat hij er verder niets mee bedoelde. Amanda gelooft dit niet. Voor het eerst sinds zeer lange tijd hebben de twee vannacht niet naast elkaar geslapen.

Verder gebeurt er weinig in het huis. Er "mag niets meer" van achter. De RTL-regels liggen als een verstikkende deken over de villa.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 7 juli 2007 @ 23:50:46 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51247370
-Hahaha- , ik heb je post verplaatst naar het media-topic. Daar is het meer op zijn plaats, dit topic is bedoeld om bijzonderheden die in de villa hebben plaatsgevonden te melden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_51283199
Er gebeurt gewoon al twee dagen helemaal NIKS. Tot zover mijn update (is al weer twee dagen geleden inmiddels).

Het enige wat ik kan verzinnen is dat er een nieuwe hoofd huishouding is voor vandaag (niet bekend of het ook voor langer is).

[ Bericht 38% gewijzigd door Rens_Wilders op 09-07-2007 10:36:55 ]
  Moderator maandag 9 juli 2007 @ 11:23:05 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51284750
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Er gebeurt gewoon al twee dagen helemaal NIKS. Tot zover mijn update (is al weer twee dagen geleden inmiddels).

Het enige wat ik kan verzinnen is dat er een nieuwe hoofd huishouding is voor vandaag (niet bekend of het ook voor langer is).
Palma is "ziek" en Karima vervangt haar "voorlopig", aldus de Tien-site.


screenshot Disana
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_51284768
Nadia krijgt een collectcall van haar moeder





Ze krijgt van de mede bewoners 50 punten om te beantwoorden.
Ze moet van haar moeder de kooi verlaten Haar moeder wordt bedreigd, maar kan er niet te veel over zeggen.


Waarschijnlijk heeft het te maken met haar vader en andere culturen. Haar moeder moest het via een telefoontje aan Nadia vertellen ipv via achter.



Nadia wil niet weg, maar zegt dat ze gaat als haar moeder dat vraagt. Ze is overstuur en gaat naar achter voor duidelijkheid.

[ Bericht 38% gewijzigd door kleinzusje op 09-07-2007 11:35:22 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51327761
Huub en Lieke nodigen Tamara uit.

http://www.youtube.com/watch?v=OENpXxS7Kms
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:37:14 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51354977
Het is weer eens stevig uit de hand gelopen vannacht. De BANN groep ging weer eens te keer tegen Lieke. Lieke en Huub gingen vervolgens los op Nadia. BANN bleef maar roepen 'lelijke Lieke' (ja, ik bedenk het echt niet zelf) en Huub en Lieke boorden Nadia de grond in vanwege haar lelijke buik. Dennis ging zich er ook al snel mee bemoeien en er werd flink wat geschreeuwd. Dwars door elkaar natuurlijk. Nadia had zichzelf echter niet meer in de hand en gaf Huub een rake klap in zijn gezicht. Zijn wang was behoorlijk rood door de klap.
Eerder op de avond had Nadia ongevraagd een paar keer een tong in Huub's mond geduwd en liet ze aan iedereen weten die avond met Huub te gaan neuken, in de hoop de relatie Huub/Lieke kapot te maken. Na de klap van Nadia begon Huub Nadia uit te dagen: "Kom dan, kom dan... je wilde toch neuken" en trok daarbij een aantal keren aan haar slipje. Toen brian en ook bij kwam en Dennis zich er ook steeds meer mee ging bemoeien liep de boel uit de hand.

Filmpje: http://goudenkooi.headlin(...)ia-in-de-slaapkamer/

Het gebeuren in de slaapkamer kun je dus niet los zien van wat er eerder op de dag gebeurde, toen Nadia ongevraagd tot twee of drie keer toe haar tong in Huub's mond duwde en later tegen iedereen verkondigde dat ze die avond met hem zou gaan neuken.

[ Bericht 10% gewijzigd door scanman01 op 11-07-2007 12:42:25 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 12:29:57 #76
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51356656
Ik heb net de beelden in de slaapkamer nog eens bekeken, en genoteerd wat ik zag.


De opmaat tot de handtastelijkheden:

In de slaapkamer (Huub, Amanda, Lieke, Natasia)

Amanda vraagt of het klopt dat Nadia en hij gezoend hebben.
Huub beaamt dit, en schreeuwt: "Ze stonk wel een beetje uit d'r bek!"
Natasia: "Waarom zoen je dan met 'r, sufkut?"
Huub: "Hoo, zij zoende met míj."
Natasia: "Nou en? Dan moet je niet terugzoenen."
Huub:"Waarom niet?"
Natasia"Waarom wel?"
Huub: "Omdat zoenen lekker is." Schreeuwend: "Zoenen is gaaaf!"
Amanda: "Maar dan vind ik het zwak dat je er dan achteraf wat over zei.
Huub: "Hoezo? Zij zei ook allemaal lelijke dingen over mij."

Nadia is zich inmiddels aan het opmaken voor de spiegel. Hierna begint het langzaam uit de hand de lopen.
Huub begint over Nadia d'r buik, Nadia begint over lelijke Lieke, Huub wil een vergelijking tussen de twee buiken en pakt Nadia bij d'r arm. Zij weigert en rukt zich los.
Dennis komt er bij. Het schelden en schreeuwen en het o-wat-ben-ik-de-situatie-toch-meester - "lachen" gaat door.

In de spiegel is te zien dat er inmiddels al geduwd en getrokken wordt tussen Huub en Nadia.
Dan zie je Nadia, alsof ze hard geduwd is, vanuit het camerastandpunt naar rechts vallen en tegen de douchewand tot stilstand komen. De duw zelf is niet te zien. Meteend daarna zie je Nadia terug naar links bewegen waarbij ze met haar vlakke hand een slaande beweging maakt richting Huub (die op dat moment niet te zien is).
Hierna hoor je Huub zeggen dat dit Nadia een ton gaat kosten. Nadia roept dat het haar niet uitmaakt, ook al kost het haar drie ton.

Bij deze aktie is ook de voet van Nadia gaan bloeden. Zij had al een wondje op haar voet zitten.

Nadia blijft bezig met zich opmaken voor de spiegel. Dan zie je Huub die met zijn hand een beweging maakt die er op duidt dat hij haar slipje omlaagtrekt. (het slipje zelf is vanuit dit camerastandpunt niet te zien.) Je ziet Nadia die het slipje weer omhoog trekt. Dan trekt Huub nogmaals aan het slipje van Nadia. Die trekt 'm weer omhoog en keert zich nu om. Het begint nu een kakafonie te worden. Andere bewoners gaan zich ermee bemoeien.
Huub schreeuwt "smerige stinkhoer" en "Marokkaanse kuthoer". Hij roept dat als zij hem zo graag wil neuken, dat ook nu wel kan. Nadia zegt dat ze dan eers zijn pik wil zien. Hij trekt zijn broek omlaag. En weer omhoog.

Huub raakt steeds meer door het dolle heen, en wordt tegengehouden door Lieke, die de situatie probeert te sussen, en later door Dennis (die ondertussen wèl opruiende dingen blijft schreeuwen) en door Jaap, die ook probeert de kalmte terug te krijgen. Huub probeert uit alle macht bij Nadia te komen, en maakt klauwende bewegingen naar haar. Inmiddels is ook Dimitri verschenen, en Huub slaagt er niet in om nog in de buurt van Nadia te komen.
Nadia blijft gillen dat Huub zijn broek uit moet doen. Dennis, en nu ook Brian, proberen de situatie te laten escaleren. Lieke, Jaap en Dimitri zijn uit alle macht bezig om te zorgen dat Huub niet bij Nadia in de buurt kan komen.
Ze gillen tegen elkaar. Nadia : "Broek uit! Broek uit!"Huub: "Stinkhoer! Je wou me toch!"Nadia: "Eerst broek uit!" etcetera.

Dan is er een streamlock.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 11-07-2007 12:35:39 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 12:34:26 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51356792
Commentaren op updates en streamverslagen mogen in dit topic:
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3

Commentaren die hier gepost worden, worden verwijderd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:32:58 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51428128
Jaap heeft intussen definitief gekozen om tegen Huub en Lieke te gaan strijden. Het is dus inmiddels de hele tijd 6 tegen 2. Huub en Lieke lijken er niet mee te zitten. De terror van de 6 stelt dan ook nog niet al te veel voor. Gisteravond werd er een poging gedaan, die echter glansrijk werd gewonnen door Huub en Lieke. Maar de 6 zal dus 'non stop' blijven proberen om Huub en Lieke eruit te werken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51443375
Jaap heeft zijn 24uur aangevraagd.

Ook Nadia merkt aan Jaap dat hij niet lekker in zijn vel zit en ze geeft haar maatje een dikke knuffel. “Iedereen denkt dat het alleen daaraan ligt, maar ik ben nog nooit zo van slag geweest als nu”, legt Jaap uit. Als Amanda er bij komt zitten, vertelt ze haar mening even: “Jaap alsjeblieft, je doet net als een grote baby!” “Ik ken Jaap zo goed, hij heeft een knop, hij zit in zijn ‘rekenkamermodus’”, is Brians conclusie. Wisten ze maar dat hij zijn 24 uur aan heeft gevraagd…

Bron 10.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_51443904
Nadia en Amanda hebben vanmiddag spullen van Lieke verstopt in de bosjes waaronder CP.

Er is vanavond een discussie geweest tussen de bewoners over verdwenen spullen en dat die weer teruggegeven moeten worden.

Natasia wilde eerst alleen voor 6 man koken maar deed dat later toch voor de hele groep maar Lieke en Huub mochten niet bij de groep zitten. Zij hebben toen Thais eten besteld en ook expres omdat dit de 2e keer van de week is en er niet meer besteld mag worden deze week. Brian heeft dat eten verstopt in de kapsalon en wilt het later met Jaap en Dennis voor de neus van Lieke en Huub opeten.

De broer van Brian is onverwacht langsgekomen voor één uur.

Ze hebben net Lieke in de vijver gegooid. Ze verzinnen met zijn zessen terror tegen Lieke en Huub.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sug4r op 13-07-2007 22:06:00 ]
pi_51451435
Vanavond waren er acties tegen Lieke en Huub, ook de butler Melissa leek tegen het tweetal te zijn.
Op een gegeven moment zaten Huub en Lieke op de terrasstoelen en kregen ze emmers water met modder over zich heen. Natasia en Amanda schijnen ook nog met stenen te hebben gegooid en Huub duwde modder bij Natasia in haar mond. Jaap leek weer terrorjaap te worden met een metalen bakje op zijn hoofd, maar dat viel wel mee.
En toen waren er de streamlocks...na een tijdje zagen wij de bewoners weer. Ze hadden van achter doorgekregen dat er geen terror was toegestaan voor de nacht.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 02:59:16 #82
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51453532
Uit de COS OP 2011:

TT:
Gisternacht na veel getrek van ruim 2 uur werden de Cosser's moedeloos op een hoopvol uiteinde tussen Nada&Nix. Helaas gebeurde er Nix en de vraag is: komt Nix of Nada?



Wat er eerder gebeurde vanavond:
Er mocht geen terror meer komen van de groep naar H&Lieke.

Amanda vertelde een heel spannend verhaal over een kat en een paar haken, waar ze zelf bang van werd.


Jaap had eerder vanavond zijn 24-uurs aangevraagd en praat nu met Brian.
Direct daarna moest hij naar de Febo.
Wel zei hij dat hij morgenvroeg een gesprek heeft met de psycho en daarna met Cora.
De groep weet nog niet dat hij de 24 uur heeft aangevraagd.



Tas kust haar kindje van God innig welterusten en laat Del links liggen.


Nada ligt tegen Brian aan, die als king Nero te midden van zijn aanbedenen ligt.


Jaap zagen we vanavond bijna niet, hij zat veel te fucking hellen achter de pc.


Lieke geeft toe dat ze nogal nijdig was die dag dat Nena terug mocht komen.




Jaap valt op Nada, maar zij en haar groepje kunnen hem intellectueel niet aan.


Het is de vraag wat hij morgen gaat doen.
Eerder gaf hij gisternacht aan Natas aan dat Huub ws. een stuk beter speelt dan hijzelf en daar moest hij over nadenken.
Ook een rol speelt mee, dat hij bij stelletjes altijd de 3de is en dus speltechnisch heel zwak staat.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_51455690
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_51455723
Modder slootwater over Huub en Lieke heen. (Scan, zorg dat er iemand bij je is wanneer je dit gaat bekijken)

http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_51467575
Ik heb geen streams gekeken, maar ik haal het volgende uit de Cossen, voor wie thuis komt:
Mocht ik het mis hebben, graag commentaar in de CODUS, pas ik het aan.


Er is vandaag niks gebeurd.
Nog steeds 6 tegen 2
Brian heeft Amanda geneukt, maar dat is geen nieuws,

Dennis heeft met Brian gevoetbald,


Jaap heeft porno gelezen,


Lieke heeft Gloor in het wasmiddel gedaan.

Er zijn nog geen boetes uitgedeeld, Jaap heeft nog steeds zn 24 uur niet ingetrokken. Cora is er nog niet en hij moet nog met de psych praten. De medicijnen van Lieke zijn weggesmeten.
Huub heeft naar achteren gebeld om te zeggen dat ze nog een keer naar de beelden moeten kijken van gisteravond, hij vindt dat Natasja fysiek geweld heeft gepleegd.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51472360
Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
The story...:




[/img]

Ze moeten om 20.00 op de bank
Is verplaatst naar 21.00 uur
Vlak voor 21.00 komt er een handgemeen
Speaker zegt dat alle spullen terug moeten
Ging erg snel
Vervolg ????
Geen idee
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51472852

Jaap heeft zn 24 uur ingetrokken
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51476064
De bewoners moeten eindelijk op de bank, het is 23:15. Ze krijgen een filmpje te zien à la Saterday Night Fever.
Twee bewoners mogen gaan disco dansen
Ze moeten unaniem stemmen
Na een kwartier zijn ze er uit, Natasia en Jaap mogen gaan



Met cap van Akveor

[ Bericht 16% gewijzigd door Sug4r op 14-07-2007 23:41:20 ]
pi_51491047

Lieke heeft in het holst van de nacht de nagelspulletjes van Amanda in de tuin gestrooid. Als hint heeft Lieke een vijl in een schaal appels gestoken. Ook Tilly weet er van. Lieke heeft haar beloofd alles te zullen vergoeden. Amanda heeft het vijlgebeuren nog niet ontdekt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51492729
Amanda loopt naar de paardenbak en ontdekt dat haar nagelspullen daar liggen en ook in de vijver.
Ze gaat direkt Tilly bellen.
Tilly zegt dat ze morgen wel spulletjes meeneemt en dat ze er al vanaf weet. Ze bemoeit zich er niet mee, het is jullie spel zegt ze.
Na het gesprek gaat ze samen met Natasia en Nadia naar de slaapkamer en daar trapt Amanda een fotolijstje van Lieke kapot.
Ze kleden zich om en spreken af om Lieke in de vijver te gooien. De mannen gaan dat met Huub doen.
Het loopt weer helemaal uit de hand en er volgt een streamlock.


cap: TiNo_Flo

[ Bericht 3% gewijzigd door Sug4r op 15-07-2007 16:45:22 ]
pi_51493002
[
cap van TiNo_Flo
  zondag 15 juli 2007 @ 17:58:24 #92
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51495689
Bij deze wat tekst over het incident van daarnet (zie ook de video met slowmotion en meerdere camera-standpunten van BsJanssen):

Het idee van de zes was om Lieke in het water te gooien als vergelding voor het verstoppen van Amanda's spullen. De 3 vrouwen pakken gezamenlijk Lieke, trekken aan haar kleren en proberen haar BH los te maken, waarschijnlijk om haar zender af te doen. Huub probeert dit te voorkomen door de vrouwen weg te houden. Brian trekt Huub weg en Jaap houdt Huub vast op de bank, terwijl Brian Huub bewerkt. Dennis staat er voornamelijk een beetje bij om schreeuwsupport te geven. Huub probeert zich los te wringen en te trappen, waarna Brian para wordt en tegen Huub begint te gillen. Ondertussen wordt Lieke door de 3 vrouwen de kamer doorgesleept terwijl ze haar jurk omhoogtrekken.

De productie meldt via de speaker dat het afgelopen moet zijn, maar de emoties zijn blijkbaar hoog opgelopen want het handgemeen gaat verder. Brian schopt Huub onderuit. Huub komt op Natasia af die hem wegtrapt. Huub duwt Brian en Brian gooit hem opzij. Dan volgt de streamlock.

Na de streamlock wordt er nog wat doorgeruzied met z'n allen (de zes zijn euforisch en Amanda zingt "We are the champions"). Huub en Lieke blijven rustig. Daarna zitten Huub, Lieke en Jaap in het kantoor. Huub praat redelijk rustig op Jaap in, maar Jaap geeft niet zijn verantwoordelijkheid in het geheel toe. Het was volgens Jaap niet de afspraak dat Brian fysiek aan Huub zou zitten. Huub geeft aan dat hij Jaap nooit heeft laten vallen en dat als Jaap het spel zo wil spelen, hij klaar met hem is.

Er gaan volgens achter geen boetes uitgedeeld worden, aldus Huub.

[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 15-07-2007 18:31:14 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 16 juli 2007 @ 05:10:29 #93
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51511459
De gouden kooi is tamelijk ontspoord met geweld en bedreigingen.

Van RTL moet het geweld minder worden, maar het is geescaleerd. Queen Tas heeft zich zodanig misdragen dat ze met geweld de poort zou moeten zijn uitgedragen.

Link van Co T:
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/

Wat verrast het ons niet dat ze complete dekking heeft van de Febo en Tas denkt dat ze goed gedekt zit.

Lieke&Huub zijn zwaar getackeld afgelopen avond, maar ze houden zich goed.
Ze bonden



De rest van de trash heeft nog na genoten buiten.
Nadia aast op het heerlijke sperma van Nix


Maar helaas heeft ze geen snowball mogen krijgen.

Jaap heeft aantekeningen lopen maken, terwijl hij teringlijers schold.


Morgen om 10.00 uur worden ze allemaal in gepaste kledij verwacht op de bank.
Tas weet zeker dat het gaat over de agressie van de laatste dagen.

Lieke maakt een opmerking: Wordt dit een exit voor je?
Huub kapt haar meteen af, daar mag ze niet over beginnen.

Ze zijn rond 2'en gaan slapen. Del heeft Brian van bovenop gepakt en dat is een vermelden waard.
Nada is mislukt omdat ze te hard trekt aan Nix.

Lieke is gisteravond behoorlijk gepakt; zie de link hierboven.
Het wachten is hoe de redactie er op reageert om 10.00 uur, waar we een dikke streamlock kunnen verwachten.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_51516591
Iedreen moet netjes op de bank om 10.00 uur
Tot heden 11.50 een streamlock



Men hoort Natasia Karimaaaaaaaa roepen, spot haar even in de tuin, ook Lieke wordt gezien en Huub in een flits, liggend op de bank.

Sommigen kunnen geluiden onderscheiden, van afwas, kopjes, auto's etc.
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:32 schreef yvonne het volgende:
Lieke zag je eerst, daarna Natte As met ene tasje (?) roepende om Karima, shot van De Hand beetje bedrukt en Huub half liggend op de bank met een peuk
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  maandag 16 juli 2007 @ 15:39:10 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51524191
De groep van zes heeft boetes gehad van 100.000 / 1000 per persoon. (Bekijk de actuele tussenstand)
Geen exit voor Natasia.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator maandag 16 juli 2007 @ 20:25:09 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51533503
Commentaar op deze updates mag gegeven worden in het volgende topic:
CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3

Dit topic is slechts bedoeld voor updates, en commentaar wordt dan ook verwijderd.

Gebruikersnaam: jouw (lange) bijdrage is verplaatst naar het bovengenoemde topic.

[ Bericht 24% gewijzigd door Gert op 16-07-2007 20:43:45 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_51555689
De stemming lijkt bedrukt na het krijgen van de boetes, maar Jaap gaat uit zijn dak over de FEBO hij vindt het niet terecht dat hij een boete heeft gekregen. Hij doet alles in opdracht en dan 1000 euro boete, hij vindt het verschrikkelijk veel. Na meerdere malen aantijgingen naar de FEBO te hebben gedaan volgt daar een streamlock.
Amanda vindt het allemaal die 1000 euro wel waard.
Brian is het ook niet met de boete eens, hij vindt dat Huub het allemaal heeft gedaan, hij heeft alleen gereageerd. Hij vraagt zich af of het nog zin heeft langer in de kooi te blijven, want bij de FEBO zijn ze niet eerlijk.

De hele middag praten de dames nog over Lieke, Nadia zegt op gegeven moment dat ze het niet zo over Lieke moeten hebben want daar worden ze depressief van.

Huub en Lieke krijgen aardig wat post oa. van Huub's moeder, ze moeten niet de groeten doen aan de andere pipo's
Ze krijgen ook aardig wat bossen bloemen. Natas, Amanda en Nadia krijgen ook een plant.
Natasia geeft aan dat ze geen bloemen wilt, want dat betekent dat je zielig wordt gevonden.

Lieke legt op allle bedden een roos, om de sfeer weer enigzins op te krikken zoals ze zegt. De dames schelden haar uit en geven ze terug

Elly de butler komt 's avonds en vertelt het verhaal van het HOS virus. Amanda is aardig gekwetst hierdoor en wil een gesprek met Elly. Ze vindt dat personeel onpartijdig moet zijn en dat Elly dat zeker niet is.

De rest van de avond staat voor de 3 dames in het teken van Lieke bashen.

Laat op de avond heeft Jaap nog een gesprek met Nadia, waarin hij weer Emo Jaap speelt. Hij adviseert Nadia te stoppen met sex met Dennis omdat ze nu als een hoer wordt neergezet.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51578189
Uit de COSsen van vandaag:
Huub en Lieke hebben een mand met veel post gekregen. Veel van FOK, VOL en Nowelive.
Natasja was jaloers en vond het zielig voor Lieke. Lieke wilde wel zielig zijn. Huub en Lieke hebben de post voorgelezen in de tuin en volgens COSsers werd hij naar achteren geroepen.


cap Disana
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51598050
Gisteravond heeft Lieke heeft haar ouders gebeld, daar praat ze over in bed. Ze heeft hem gezegd dat ze van de blauwe plekken is geschrokken, en dat 'men' furieus was. Haar vader staat achter haar en steunt haar.

9.40 uur: Amanda en Lieke hebben een woordenwisseling over dat Lieke zo zielig was dat ze zo moest janken....
Lieke is een bloedhond van buiten en van binnen ze is een hoop strontt....Lieke heeft het verstand van een 12 jarige en omdat ze met Huub omgaat heeft wordt ze door haar neus gebeurd....

Amanda zal altijd meer geld hebben dan Lieke dus wat lult ze nou zegt Amanda....je bent net zo'n tuig hier binnen als dat je buiten bent....Lieke is een inbreker dus zal ze het weten volgens Amanda....ze ramt dr met een knuppel op dr kop want dat doet Amanda met inbrekers....

Palma gaat voorlopig niet meer weg want er gebeurt te veel als ze weg is.....
Ze zei trouwens ook nog dat Lieke niet moet zeggen dat Huub er nu niet is want als ie wel zou zijn dan wordt ie toch vastgehouden.....met een big smile er achteraan......

Plasma scherm gooit er even een boodschap op dat men van elkaars spullen moet afblijven....

Natasia: stomme chick hoe denkt ze dat ze het gaat redden...
Nadia: ze was ook boos op mij toen ik zei dat ze beter staande kan plassen
Amanda; Lieke eet dr broodje niet op, geen toevoeging aan de groep, biggenpoten van Lieke zie je altijd.
Palma: Ik bemoei me er niet mee.

Natasia heeft liever een dikke pens dat dat ze zo'n stinkende hoer als Lieke is....ze is smerig....je bent gered door de bel...je bed word vervangen zo vies ben je......natasia is trots op wat ze is Lieke moet zzich schamen....Slieke is was en wordt nix ze is een hoopje stront.....Stinkende hoer, rot op, kind,mijn god zeg....Je stinkt, je verkeert in staat van ontbinding, nivea rot op je lijf weg....de maden kruipen uit je stinkende bloedende kut.....

Je wrijft je smerige stinkende bloederige kut op Huub......Je bent zo zielig....fuck jou Slieko ik zou het zo nog een keer doen want je bent zo zielig...en weg is Natasia...naar buiten de tuin in....

Lieke zegt ik schaam me er niet voor hoor dat ik heb zitten janken en als mijn blauwe plekken zie kan ik wel weer janken.
Nadia zegt tegen Natasia dat Natasia zich niet zo moeten gaan....Natasia denkt dat Lieke voor heel nederland voor schut staat omdat ze bloed uit alle gaten en zich gewoon weer laat nemen van onder en boven....
Palma is een heks zegt Natasia ondertussen doet ze alsof ze Leiek wil helpen maar......

Dreams & Beauty zijn gearriveerd.
De "echte" kapper is al 3 weken niet geweest.
Lieke zegt dat er iemand niet zo netjes geweest is tegen de kapsters en Amanda zegt dat dat wel weer goed komt.
Til is ook ziek...schijnt het....iedereen is ziek zegt Bianca.

BRON:VOL srry geen streams gezien vandaag en niemand had update neergeplant


Vliegtuigje Nowlive. Huub en Lieke genieten er volop van. De andere bewoners laten zich niet zien. Alleen Dennis.

Brian heeft een onderonsje met DOB, ze mag het ergens niet over hebben alleen als ze alleen met hem en Amanda is. Niemand weet waar dit overgaat. Hij had het ook in een brief geschreven.

Jaap is verschrikkelijk jaloers en valt Lieke aan, noemt haar Slieko. Huub vindt dat Jaap zich verschuilt achter de buren, Jaap zegt ik mag lieke gewoon echt niet.

Als het volgende vliegtuigje van VOL overkomt is Palma net bezig tegen Huub: ze hoopt dat het hem allemaal waard is dat iedereen bij hem wegloopt, Sil, Erik enJaap. Hij moet Lieke gewoon naar huis sturen en zelf zijn ding doen. (onpartijdig ?)


vliegtuigje VOL

Palma vind het raar dat telkens als er met huub en lieke wat is ze van alles krijgen.
Palma zegt..........en dat alleen omdat jullie Lieke in de vijver wilde gooien.

Niet alleen online maar ook on air zegt Lieke.
Huub blijft maar lachen... hij vindt het echt geweldig!

Tilly komt niet meer
Amanda snapt er niets van
Bianca geeft de info dat we allemaal gemaild hebben naar haar, Amanda noemt de streams psychisch gestoord
Amanda denkt dat het om een groepje gaat. Nee zegt Bianca 50.000 mensen. DOB heeft ook zoveel reakties gehad

Jaap gaat ze vernietigen, alle twee, niet normaal, fokking terror..Huub en Lieke.
Jaap: Lieke praat gewoon voor de streamers.....hij zegt tegen haar hoe hij in elkaar zit.
Lieke tegen Jaap: Denk om je bloeddruk...
Lieke licht ze in over de twee kettingen die ze met zus meegegeven hebt.
lieke..er is zoveel niet fair,wat zondag is gebeurd dat is fair.
Dennis...jullie zijn alles aan het uitbuiten..vliegtuig hier..vliegtuig daar.
Brian..snap je nou dat je van binnen verrot bent...Jij hebt gestolen en let maar op, binnenkort gebeurd wat met je familie. Nasty: Je bent en een kleptomaan en een bloedhond en een ...
Jaap net over Lieke ik haat haar echt hoop dat ze dood gaat......
Natas..we mogen er niet meer over praten..maar was een actie van de streamers (tilly)

Schaam je je niet,vraagt Amanda... Brian..haal je een slechte actie uit..dan krijg je het dubbel terug..
Br :Lieke het gaat niet hier gebeuren, niet hier, het gaat niet hier gebeuren..
Nasty: Lieffie je bent overleden, er kruipen maaien uit je kut....
Lieke: waarom praat je tegen een dode dan? Vind ik raar.

Bron VOL

[ Bericht 13% gewijzigd door petraa op 18-07-2007 17:00:30 ]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:40:31 #100
156669 Lady-night
dames eerst
pi_51601202
Nog aanvulling: Kenneth had tegen Brain gezegd, binnenkort komt een vrouw de villa in en die heeft nieuws. Nu is de familie van Brain naar D&B geweest, dus waarschijnlijk is Bianca de vrouw waar Kenneth over had....Ze hebben samen veel staan smoezen en iedere keer draaide de camera weg
Hangplek voor vrije gedachten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')