Misschien dat Nadia vanavond 25 seconden mag vol maken....quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die koeshie-koeshie Nadia van jou houdt af en toe ook wel van een kraagje omhoog
In de vertraging zie je duidelijk dat Brian met z'n knuist door de deur stootquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef Lieve het volgende:
Brian slaat de deur kapot, lange versie
In het filmpje van paranoide brian zie je dat de ordinaire hoer meteen haar jas aanhijst om het doorgedraaide stuk straattuig na te rennen. Kennelijk is ze meteen weer 'verliefd'
.....
Mijn mening: leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef Pavement het volgende:
ik krijg een idee voor ee nieuw topic, verzin het onderschrift bij de dgk caps, wat is de mening
Heeft hij naast kickboxen karate gedaan of heeft hij nu gebroken handbotjes?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de vertraging zie je duidelijk dat Brian met z'n knuist door de deur stoot
Omdat ze nav het trappen van Jaap een Officiele Waarschuwing heeft gehad, en ze hebben gezegd: nog 1 keer en je vliegt er uit!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag:
Ik snap er geen hol van
Ik snap dat wat ze heeft gedaan niet kan, maar anderen hebben elkaar toch ook vingers gebroken etc. ????
Kan iemand mij het uitleggen ???? Waarom zij er dan uit zou moeten ???
Graag hoor, maar ik snap het gewoon niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze nav het trappen van Jaap een Officiele Waarschuwing heeft gehad, en ze hebben gezegd: nog 1 keer en je vliegt er uit!
Die vingers braken 'in het vuur van' per ongeluk en dat kan je van Natasja's aanval niet zeggen. Verder heeft zij een officiele waarschuwing wegens geweld boven haar hoofd hangen. De rest niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag:
Ik snap er geen hol van
Ik snap dat wat ze heeft gedaan niet kan, maar anderen hebben elkaar toch ook vingers gebroken etc. ????
Kan iemand mij het uitleggen ???? Waarom zij er dan uit zou moeten ???
Graag hoor, maar ik snap het gewoon niet![]()
![]()
Geen idee wat z'n handbotjes mankeren. En om met je knuist tegen een deur te rammen, heb je geen kickboxen of karate nodig. Gewoon flippen en door het lint gaan werkt ook effectief.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
Heeft hij naast kickboxen karate gedaan of heeft hij nu gebroken handbotjes?
Brian en dos (ddos?) codes? Heeft ie weer eens lopen opscheppen over iets wat hij niet kan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap en Huub waren wat aan het babbelen over berichten die via Telegraaf.nl uitgewisseld worden, en de verdachte dos-codes van Brian, en de telefoon rinkelt.
Er werd 'foei' gezegd, door de beller.
Het is dan ook pas een kwartier na middernacht.... nieuwe dag, nieuwe quotaquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
Ja hoor Huub heeft er nog maar drie op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |