Wat het niet minder triest maaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
[DGK FB # 4] Vragen en opmerkingen mbt het DGK-forum
AT-toeristen die zichzelf belachelijk maken omdat ze een link in de OP niet aanklikken zijn eigenlijk zieliger dan newbies in het DGK-subforum die niet weten hoe ze een PM moeten versturen.quote:
Hoe zielig is het dat ik precies weet waar dit over gaat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
AT-toeristen die zichzelf belachelijk maken omdat ze een link in de OP niet aanklikken zijn eigenlijk zieliger dan newbies in het DGK-subforum die niet weten hoe ze een PM moeten versturen.
Komt wel goed morgen, ze passen zich aan de kinderbedtijd aan, hebben ook een leven naast DGK zijn gebrainwashed door de redactie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Over TT: Ze slapen allemaal in de FB geloof ik?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Komt wel goed morgen, ze passen zich aan de kinderbedtijd aan, hebben ook een leven naast DGK zijn gebrainwashed door de redactie.![]()
Ik ben een oldbie die niet wist hoe PM werktequote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
AT-toeristen die zichzelf belachelijk maken omdat ze een link in de OP niet aanklikken zijn eigenlijk zieliger dan newbies in het DGK-subforum die niet weten hoe ze een PM moeten versturen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht in spanning af. Even om deze SC te rechtvaardigen een echt lekker stukje ontopic post:
"KAN AJB DAT AKELIGE MENS DE LAAN UIT ZONDE VAN HET PROGRAMMA EN VOOR DE STREAMERS , MAAR JA KIJKCIJFERS HE "
En welterusten![]()
Maar het zieligst zijn natuurlijk DGK adictenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet nog iets ergers. Oldbies die niet weten hoe ze een pm moeten versturenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Is de TT zo goed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef Lieve het volgende:
Hoe lang onderhouden en handhaven jullie personeel dat zich komt afreageren? Wat een KUTWIJF is die Palma!
Iedere miljonair ontslaat iemand die op de vroege morgen een personeelslid voor zich krijgt dat hem 'achterlijke mongool' noemt!
IK VIND DIT WALCHELIJK! RESPECTOOS! en ook ik kijk hier naar! Zonder vooroordeel!
Het is de hoogste tijd dat er werkelijke objectieviteit komt!
Palma zou werkelijk nodig ontslagen moeten worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |