Kijk uit, je gebruikt interpunctie.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef Paris_Texas het volgende:
OMG het niveau daalt hier zelfs nog harder dan in de villa.
Shit, geen caps aan, dan zal het wel niet meer gelezen worden![]()
Sorry, sommige dingen leer je nou eenmaal nooit afquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit, je gebruikt interpunctie.
FUCKERDEFUCK EN ME KARPLOCK BLIJFT HANGEN GVDquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit, je gebruikt interpunctie.
STOP DAN GVD MET KIJKEN ZOALS JE AL WEKEN AANKONDIGT!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef Lieve het volgende:
Jammer. Gewoon jammer. Het is een jammer programma geworden.
Waarom je God vraagt om jou te verdoemen snap ik niet helemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
STOP DAN GVD MET KIJKEN ZOALS JE AL WEKEN AANKONDIGT!
Bummer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:24 schreef Lieve het volgende:
zelfmutilatie is toch echt niet nodig. Dat gaat MIJ zelfs te ver
Gelukkig kun je binnenkort wel weer genieten van een aflevering waarin held B zichzelf bepara brothert. Dan fleur je vast wel weer snel op!quote:
Tante Hummie is van BB en volgens mij is ze dood want we horen nooit meer wat van haar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef k_i_m het volgende:
ja ik heb ene goeie tip whehehe jullie meoten tante hummie eenkeere laten uitlegen hoe je en realityshow maakt whehehe
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef k_i_m het volgende:
ja ik heb ene goeie tip whehehe jullie meoten tante hummie eenkeere laten uitlegen hoe je en realityshow maakt whehehe
STOP EENS MET DIE KUDTCAPS!@!!EINZ!!!quote:Op maandag 30 april 2007 08:39 schreef Maanvis het volgende:
STOP EENS MET DAT GODVERGETEN POKER!!!
Toen wisten ze nog niet dat het zo moeilijk zou worden om nieuwe slachtoffers te vinden die zich vrijwillig laten insluiten om erachter te komen dat het heel anders gaat dan op tv wordt voorgespiegeld.quote:Op maandag 30 april 2007 04:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena is onterecht verwijderd, dat zogenaamde schopje stelt toch geen flikker voor als je die kopstoten van Huub en Brian ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |