Het irritante gedoe gaat op de lange duur niet scoren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
De redactie wou het eigenlijk ook een beetje in de 'miljonairs' stijl houden, maar als dat irritante gedoe scoort......
Als het weer uitloopt op geweld, dan zouden de kijkcijfers wel weer kunnen stijgen, net zoals bij die vorige oplevingquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het irritante gedoe gaat op de lange duur niet scoren.
Nog een of meerdere avonden als vannacht en dan haken verschillende mensen snel af denk ik.
Als je aan de ene kant de schijn van "miljonair zijn" hoog houdt door de bewoners zo vast te binden dat ze elkaar alleen maar kunnen aanstaren en aan de andere kant bestraf je de acties van Jaap niet zet je echt geen goed beeld neer. (Nu geeft Tien de laatste tijd toch al geen goede weergave van de gebeurtenissen de afgelopen dagen, dus ben ik bang dat ze geen actie meer gaan ondernemen)
Een uitspatting hier en daar is echt geen probleem, maar je moet wel je eigen regels naleven en als dit niet gebeurd en het gaat totaal scheef lopen zullen mensen gaan afhaken.
Derhalve, Jaap moet blijven. Het valt me op dat veel kijkers niet beseffen dat je ook badguys nodig hebt om een goede actiefilm te maken. Veel kijkers willen maar dat de 'liefste' bewoners blijven, maar dan houd je geen programma meer over. Er moet wel een beetje actie in de villa komen en dat krijg je door tegenpolen in het huis te zetten die voor heftige confrontaties zorgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef PC eend het volgende:
Als het weer uitloopt op geweld, dan zouden de kijkcijfers wel weer kunnen stijgen, net zoals bij die vorige opleving
Na het horen van Brian's versie van de gebeurtenissen van de afgelopen week.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Ik meende echt te horen dat Hans zei ' Dan tikken we hem nog een keer'
En toekomstige uitzendingen met Huub en dat paard:quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
Nog even een tip: uitzendingen die extra negatief voor huub uitpakken rondom een popo, genereren waarschijnlijk extra SMSjes![]()
Bolle het paard is drachtig en verwacht 12 april haar veulen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
En toekomstige uitzendingen met Huub en dat paard:![]()
Debiellie Flens heeft zo haar kinky voorkeuren. Dan mogen we daar fijn van meegenieten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef itsme het volgende:
zal wel. Natasia mag gaan zingen in de studio
Onbegrijpelijk.![]()
Moest dat van de Febo . Ik denk het![]()
deze quote van huub komt goed van pas ''wat kun jij veel lullen en weinig zeggen''quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Debiellie Flens heeft zo haar kinky voorkeuren. Dan mogen we daar fijn van meegenieten.
Misschien oordopjes of geluid uit een optie? ( kan het geluid van Amanda en van Brian niet ingesproken worden door echte duitse nasynchronisatie stemmen? Alles is beter dan het geluid van die twee. Oh, als jullie daar toe besluiten dan komen Natasja en Jaap zeker ook in aanmerking. )
En als jullie dan toch in die studio bezig zijn? Zet het geluid van Debiellie Flens dan maar gewoon op UIT! Beterrrrrrrrrr
Dit was een deal. Natasia krijgt maandag het feest van de verjaardag van Jairo te vieren, Niemand had toestemming om tegen te zijn. Huub mocht een paar telefoontjes met Lieke voeren en SHE kreeg 3 jointjes. Je zag vanavond toch ook wel dat Natasia al alles van die jointjes afwist. (Haar opmerking "Ik heb kroeg-oren en kroeg-ogen")quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef itsme het volgende:
zal wel. Natasia mag gaan zingen in de studio
Onbegrijpelijk.![]()
Moest dat van de Febo . Ik denk het![]()
Mag Huub dan ook naar huis, die gooit de hele tijd engelse zinnen door zijn verhalen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:04 schreef Ashrak het volgende:
DGK mag ik een officiele waarschuwing voor Brian ......
Hij blijft namelijk de regels overtreden door papiaments te spreken.
LOL... jouw avatarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mag Huub dan ook naar huis, die gooit de hele tijd engelse zinnen door zijn verhalen.
Omdat het zwembad op het diepste punt amper 2 meter diep is... dat laat zich over het algemeen niet combineren met een duikplankquote:Op maandag 26 maart 2007 14:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft het zwembad geen duikplank![]()
Ilona, de redactie reageert niet echt meer hier,quote:Op maandag 26 maart 2007 14:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft het zwembad geen duikplank![]()
ditto ... prog is verneukt door de redactie. ik keek eerst minimaal een uur of 4 per dag naar de streams maar nu met die fake shit kijk ik nog een uur of zo per week en de tv uitzendingen skip ik al helemaal , maar dat komt door de voortrekkerij die het prog heeft ten opzichte van mevrouw natasja en die kut antiliaan import nl-er.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef itsme het volgende:
DGK redactie., Ik kijk al zeker 10 dagen niet meer naar de tv uitzendingen en sinds een week niet meer naar de streams.
En ik was toch wel iemand die verslaafd was aan dit programma.
![]()
Ik vind er echt geen moer meer aan.![]()
![]()
Wat houdt je dan een zee van tijd over,quote:Op maandag 26 maart 2007 20:18 schreef Jm4nski het volgende:
ditto ... prog is verneukt door de redactie. ik keek eerst minimaal een uur of 4 per dag naar de streams maar nu met die fake shit kijk ik nog een uur of zo per week en de tv uitzendingen skip ik al helemaal , maar dat komt door de voortrekkerij die het prog heeft ten opzichte van mevrouw natasja en die kut antiliaan import nl-er.
mevrouw flens
bedankt voor het teruggeven van mijn prive leven
![]()
![]()
Tuurlijk niet. Dat is ook een van de redenen dat ik niet meer kijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef tutjehola het volgende:
Was net in het topic over de diefstal van Brian en Jaap, ben heel benieuwd wat er nu gaat volgen, hoop dat er eindelijk eens gerechtigheid komt!
Het belachelijkste van het verhaal is dat vloeken mag op tv...Ze doen het om er een Amerikaans tintje aan te geven of zogenaamde beschaafd over te komen...Laat me lachen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:18 schreef bloodymary het volgende:
Kunnen de uitzendingen niet naar een later tijdstip verzet worden. Het is niet meer te volgen zo met al die kutpiepjes. Als het zo blijft haak ik af wat de uitzendingen betreft.
Het ironische en gelijk lachwekkend was dat op de uitnodiging stond: geestige, uitdagende en slimme mensen gezocht...Wat kregen we? 5 (media) geile pubers!quote:Op zondag 1 april 2007 05:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dom feest
een stel geile tienermeiden en een paar stomme gozertjes
vooral die LL![]()
Ze hadden klachten gekregen...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Het belachelijkste van het verhaal is dat vloeken mag op tv...Ze doen het om er een Amerikaans tintje aan te geven of zogenaamde beschaafd over te komen...Laat me lachen...![]()
Die mensen moeten een hobby zoeken, hout hakken of zo..quote:
Het was een of andere officiële commissie.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Die mensen moeten een hobby zoeken, hout hakken of zo..
Toch niet van onze belastingcenten, he?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het was een of andere officiële commissie.
.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef marky het volgende:
Kan Hans niet worden weggestuurd wegens het slaan van een gescheurde rib bij Huub?
O nee. Even vergeten alles is georloofd wat Huub aangaat.
Hoe zeker is die gescheurde rib eigenlijk?quote:
2 maal je punt maken zonder interpucties.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:34 schreef BENJOLA het volgende:
zit zeker een zwarte producer want het gaat onderhand net zo als in het dagelijkse leven de zwarten mogen discrimineren want ze is gewaarschuwd achter de schermen ervoor maar niet in het openbaar dat laat zien wat 10 is een achterbakse zender
is het toeval ??? dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie???? (alleen uitvluchten zoeken om niet hoeven toe te geven)
terwijl als je bij talpa of nowlive zegt die zwarte heks of die antilliaan word je al aangevallen voor discriminatie en geband
Ik snap geen zak van de posts van deze gebruiker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
2 maal je punt maken zonder interpucties.
Ik ook niet, en kennelijk zijn we de enigen niet want anders was er al een ban wegens racisme uitgedeeldquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van de posts van deze gebruiker.
Omg...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:50 schreef BENJOLA het volgende:
1 voorbeeldje huub vroeg meerdere malen aan de eettafel of de groep afstand wilde nemen van discriminatie van erik op het homo zijn
en misschien begrijp je deze zin nu wel dan
dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie
met andere woorden deze vorm van discrimineren mag in hun ogen
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kennelijk zijn we de enigen niet want anders was er al een ban wegens racisme uitgedeeld
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omg...![]()
Leer quoten, da's 1.
Punt twee: het gaat niet over de inhoud van de post..
Het gaat over zijn interpunctie-gebruik. Maar ik ga er vanuit dat jij niet weet wat interpunctie is, gezien jouw schrijfstijl van het bovenstaande.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:
Interpunctie...
inter lijkt me duidelijk: dat komt van in...
punctie is toch drukken??
Ja hoor, interpunctie, het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets![]()
speciaal voor leandraquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:
Interpunctie...
inter lijkt me duidelijk: dat komt van in...
punctie is toch drukken??
Ja hoor, interpunctie: het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets![]()
Maar speciaal voor Benjola nog even juiste uitleg:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
hhmmmm interpunctie ???? wat zal ik doen ?????quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omg...![]()
Leer quoten, da's 1.
Punt twee: het gaat niet over de inhoud van de post..
Het gaat over zijn interpunctie-gebruik. Maar ik ga er vanuit dat jij niet weet wat interpunctie is, gezien jouw schrijfstijl van het bovenstaande.
Eén woord: 'Interpunctie'quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
speciaal voor leandra
je vriendinnetje elounda de betweter doet ook graag mensen uitleg geven omtrent de ned taal is alleen lullig dat als ze dan zelf spelfouten maakt en er over word aangesproken ze dan begint te schelden en in andere topics gaat zeuren om iemand een ban te geven
en personen voor randmongool of debiel uitmaken is toch niet zo netjes voor iemand met een hbo opleiding
en heb haar dan ook even een uitleg gegeven wanneer ze van mij een randmongooltje mag zien
dus als jij nu effe in haar kinderwagen kijkt en tegen haar zegt ze lijkt op haar moeder (elounda) dan is dat ook weer opgelost
aangezien ik vermoed dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden aangezien jouw hobby ongeveer hetzelfde is (de ned taal)![]()
speciaal voor benjolaquote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
speciaal voor leandra
je vriendinnetje elounda de betweter doet ook graag mensen uitleg geven omtrent de ned taal is alleen lullig dat als ze dan zelf spelfouten maakt en er over word aangesproken ze dan begint te schelden en in andere topics gaat zeuren om iemand een ban te geven
en personen voor randmongool of debiel uitmaken is toch niet zo netjes voor iemand met een hbo opleiding
en heb haar dan ook even een uitleg gegeven wanneer ze van mij een randmongooltje mag zien
dus als jij nu effe in haar kinderwagen kijkt en tegen haar zegt ze lijkt op haar moeder (elounda) dan is dat ook weer opgelost
aangezien ik vermoed dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden aangezien jouw hobby ongeveer hetzelfde is (de ned taal)![]()
Man ik word scheel als ik jouw posts lees.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef BENJOLA het volgende:
speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personen die een spelfoutje of wat dan ook maakt moet afzeiken en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
Dit is wat ik van je post meekrijg:quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef BENJOLA het volgende:
speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personenspeciaal voor elounda precies wat je schrijft en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
Is jouw post eigenlijk geen reet waard.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef fredfik het volgende:
een uur geleden stond op de 10 site dat vanavond om half 8 de nieuwe bewoner komt,nu is het al weer verdwenen!dus.....
Kijk uit, je gebruikt interpunctie.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef Paris_Texas het volgende:
OMG het niveau daalt hier zelfs nog harder dan in de villa.
Shit, geen caps aan, dan zal het wel niet meer gelezen worden![]()
Sorry, sommige dingen leer je nou eenmaal nooit afquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit, je gebruikt interpunctie.
FUCKERDEFUCK EN ME KARPLOCK BLIJFT HANGEN GVDquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit, je gebruikt interpunctie.
STOP DAN GVD MET KIJKEN ZOALS JE AL WEKEN AANKONDIGT!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef Lieve het volgende:
Jammer. Gewoon jammer. Het is een jammer programma geworden.
Waarom je God vraagt om jou te verdoemen snap ik niet helemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
STOP DAN GVD MET KIJKEN ZOALS JE AL WEKEN AANKONDIGT!
Bummer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:24 schreef Lieve het volgende:
zelfmutilatie is toch echt niet nodig. Dat gaat MIJ zelfs te ver
Gelukkig kun je binnenkort wel weer genieten van een aflevering waarin held B zichzelf bepara brothert. Dan fleur je vast wel weer snel op!quote:
Tante Hummie is van BB en volgens mij is ze dood want we horen nooit meer wat van haar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef k_i_m het volgende:
ja ik heb ene goeie tip whehehe jullie meoten tante hummie eenkeere laten uitlegen hoe je en realityshow maakt whehehe
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef k_i_m het volgende:
ja ik heb ene goeie tip whehehe jullie meoten tante hummie eenkeere laten uitlegen hoe je en realityshow maakt whehehe
STOP EENS MET DIE KUDTCAPS!@!!EINZ!!!quote:Op maandag 30 april 2007 08:39 schreef Maanvis het volgende:
STOP EENS MET DAT GODVERGETEN POKER!!!
Toen wisten ze nog niet dat het zo moeilijk zou worden om nieuwe slachtoffers te vinden die zich vrijwillig laten insluiten om erachter te komen dat het heel anders gaat dan op tv wordt voorgespiegeld.quote:Op maandag 30 april 2007 04:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena is onterecht verwijderd, dat zogenaamde schopje stelt toch geen flikker voor als je die kopstoten van Huub en Brian ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |