Omdat het zwembad op het diepste punt amper 2 meter diep is... dat laat zich over het algemeen niet combineren met een duikplankquote:Op maandag 26 maart 2007 14:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft het zwembad geen duikplank![]()
Ilona, de redactie reageert niet echt meer hier,quote:Op maandag 26 maart 2007 14:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft het zwembad geen duikplank![]()
ditto ... prog is verneukt door de redactie. ik keek eerst minimaal een uur of 4 per dag naar de streams maar nu met die fake shit kijk ik nog een uur of zo per week en de tv uitzendingen skip ik al helemaal , maar dat komt door de voortrekkerij die het prog heeft ten opzichte van mevrouw natasja en die kut antiliaan import nl-er.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef itsme het volgende:
DGK redactie., Ik kijk al zeker 10 dagen niet meer naar de tv uitzendingen en sinds een week niet meer naar de streams.
En ik was toch wel iemand die verslaafd was aan dit programma.
![]()
Ik vind er echt geen moer meer aan.![]()
![]()
Wat houdt je dan een zee van tijd over,quote:Op maandag 26 maart 2007 20:18 schreef Jm4nski het volgende:
ditto ... prog is verneukt door de redactie. ik keek eerst minimaal een uur of 4 per dag naar de streams maar nu met die fake shit kijk ik nog een uur of zo per week en de tv uitzendingen skip ik al helemaal , maar dat komt door de voortrekkerij die het prog heeft ten opzichte van mevrouw natasja en die kut antiliaan import nl-er.
mevrouw flens
bedankt voor het teruggeven van mijn prive leven
![]()
![]()
Tuurlijk niet. Dat is ook een van de redenen dat ik niet meer kijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef tutjehola het volgende:
Was net in het topic over de diefstal van Brian en Jaap, ben heel benieuwd wat er nu gaat volgen, hoop dat er eindelijk eens gerechtigheid komt!
Het belachelijkste van het verhaal is dat vloeken mag op tv...Ze doen het om er een Amerikaans tintje aan te geven of zogenaamde beschaafd over te komen...Laat me lachen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:18 schreef bloodymary het volgende:
Kunnen de uitzendingen niet naar een later tijdstip verzet worden. Het is niet meer te volgen zo met al die kutpiepjes. Als het zo blijft haak ik af wat de uitzendingen betreft.
Het ironische en gelijk lachwekkend was dat op de uitnodiging stond: geestige, uitdagende en slimme mensen gezocht...Wat kregen we? 5 (media) geile pubers!quote:Op zondag 1 april 2007 05:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dom feest
een stel geile tienermeiden en een paar stomme gozertjes
vooral die LL![]()
Ze hadden klachten gekregen...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Het belachelijkste van het verhaal is dat vloeken mag op tv...Ze doen het om er een Amerikaans tintje aan te geven of zogenaamde beschaafd over te komen...Laat me lachen...![]()
Die mensen moeten een hobby zoeken, hout hakken of zo..quote:
Het was een of andere officiële commissie.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Die mensen moeten een hobby zoeken, hout hakken of zo..
Toch niet van onze belastingcenten, he?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het was een of andere officiële commissie.
.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef marky het volgende:
Kan Hans niet worden weggestuurd wegens het slaan van een gescheurde rib bij Huub?
O nee. Even vergeten alles is georloofd wat Huub aangaat.
Hoe zeker is die gescheurde rib eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |