Ik zou het zelf niet doen, maar 'levensbedreigend' was het absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:15 schreef Alfaro het volgende:
echter ik denk dat ik je wel op het juiste niveau inschaal als ik zeg dat je dit soort gedrag afkeurt….net als ik.
Bescherming van de kijkers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef de_kolonel het volgende:
Waarom mogen de bewoners nooit praten over wat ze met "de buren" of "achteren" bespreken, Jullie hebben toch niets te verbergen?
Oh ja,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef de_kolonel het volgende:
Ik ga niet ordinair afgeven, maar ik baal van die continuee streamlocks en dat geheimzinnige gedoe. Waarom mogen de bewoners nooit praten over wat ze met "de buren" of "achteren" bespreken, Jullie hebben toch niets te verbergen?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Oh ja,
daar valt ook het steeds maar weer wegdraaien van het geluid en dat inzoomen op de tuin onder. Als jullie geloofwaardig willen blijven bij je achterban moet je mensen niet voor de gek houden. Jullie trouwste fans zijn streamende fokkers en die hebben over het algemeen een ietwat hoger opleidingsniveau . Wanneer je de boel te vaak loopt te flessen haakt deze groep heel simpel gezegd gewoon af.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Bescherming van de kijkers.
Bij Prison Break of 24 wil je toch ook niet van te voren weten wat er gaat gebeuren?![]()
MUHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef de_kolonel het volgende:
streamende fokkers en die hebben over het algemeen een ietwat hoger opleidingsniveau.
ja.quote:
Volgens mij niet, maar ik geloof dat je medekijkers het niet zo met je eens zijn.quote:
quote:
volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik geloof dat je medekijkers het niet zo met je eens zijn.
Hebben die dat niet??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Redactie, waarom hebben Natasia en Bart geen 10.000 euro inleggeld hoeven te betalen?
Nee, dat hebben zij niet betaald. Natasia zit er enkel en alleen voor haarzelfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hebben die dat niet??
Maar daarom ZIT die Natasja er toch nog? Vanwege haar inleg?
Dat vraag ik toch netquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef Lieve het volgende:
Ohhhh wat een leugenaar is ze toch! Heeft ze net bij Jaap de indruk gewekt dat het anders is.
En waarom, hoe komt het dat die twee dat niet hebben betaald?
is er inmiddels een objectieve bron voor deze bewering, of is dit onderdeel van de grote DGK-conspiracytheorie waar bijna iedereen aan lijkt te lijden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee, dat hebben zij niet betaald. Natasia zit er enkel en alleen voor haarzelf.
Dat zou zo maar kunnen toch? Hij was uren achter, kon zijn rede van vertrek nooit zeggen was er goed ziek van dat buitenstaanders er bij betrokken waren. Ik vind het niet onlogisch als dat zo gelopen zou zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.
Kun je een link geven naar dat topic?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef n1ek het volgende:
de moeder van Bart was deze bron volgens die pop van Wiske. Maargoed ik weet niet of het waar is natuurlijk. Het zou zeer goed kunnen namenlijk, maar er zijn meerdere theorien hier
ik heb het gewoon van iemand gequote uit een COSquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je een link geven naar dat topic?
Merci.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef n1ek het volgende:
ik heb het gewoon van iemand gequote uit een COS
deze
Waar die het zo vandaan had weet ik niet.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Redactie, waarom hebben Natasia en Bart geen 10.000 euro inleggeld hoeven te betalen?
@Rens_Wilders: er wordt je wat gevraagd.... hopelijk heb je een verhelderd antwoord ?!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
is er inmiddels een objectieve bron voor deze bewering, of is dit onderdeel van de grote DGK-conspiracytheorie waar bijna iedereen aan lijkt te lijden tegenwoordig?
Ik helemaal niet. Dan had ik wel naar Big Diet gekeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:29 schreef Lieve het volgende:
Even naar de DGK redactie,
Ik ben geloof ik wel blij met de nieuwe bewoner. Wel blij met deze nieuwe wending. Op deze manier zou dit programma een soort mazzelkans programma kunnen worden. Mensen die daar zitten met een positief en bijna onhaalbaar doel.
Als dit afvallen van Jaap enigzins gaat lukken is dit wel een heel positief ding. Daarmee zouden veel meer mensen geholpen zijn dan alleen Jaap. Dat soort dingen heeft een hele positieve uitstraling!
Waarom niet die mensen in dat huis als een tweede kans huis houden? Dat er gewoon niemand uitgaat, maar dat ze werkelijke kansen krijgen.
Ikbe n mijn geloof wat dat betreft met Natasja helemaal kwijt!
Hallo het is net twee uur geleden gevraagd, ik zit niet de hele dag te niksen op Fok!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:39 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
[..]
@Rens_Wilders: er wordt je wat gevraagd.... hopelijk heb je een verhelderd antwoord ?!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hallo het is net twee uur geleden gevraagd, ik zit niet de hele dag te niksen op Fok!Kan niet vertellen hoe ik het weet maar het is echt zo
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hallo het is net twee uur geleden gevraagd, ik zit niet de hele dag te niksen op Fok!Kan niet vertellen hoe ik het weet maar het is echt zo
![]()
Ik kan het niet bewijzen dus ik snap best dat je me niet gelooftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]ja.. neee... kijk.... dan moet het wel zo zijn ook he? Want iedereen op FOK vertelt altijd helemaal de waarheid en er wordt ook nooit iets overdreven enzo
Ik ben iig overtuigdIk heb geen objectieve bron meer nodig
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik kan het niet bewijzen dus ik snap best dat je me niet gelooftIk denk dat het toch ooit wel uit komt.
Ja, maar het is vooral grappig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:50 schreef de_kolonel het volgende:
Zeg ik iets doms?
Huub ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oei, dat is krasse taal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Redactie, jullie spelen vals
Als Huub volgende week moet vertrekken dan is dat jullie valse schuld...
Verstandig is het niet, maar studenten doen het ook IRL.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:37 schreef Maanvis het volgende:
hey Redactie, waarom staan jullie toe dat mensen een fles goldstrike naar binnen klokken, alleen maar zodat jullie televisie kunnen maken? Willen jullie dat er doden vallen ofzo, dan heb je pas Televisie maar ik vraag me af of dat echt zo verstandig is
Ach, een kopje hete koffie in je gezicht, zo nu en dan je spulletjes uit de vijver dreggen. Om dat nou meteen een treiterschow te noemen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:23 schreef APK het volgende:
En het zou écht, heus, heulemaal geen treitershow worden.![]()
Moet je nu even op de streams kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, een kopje hete koffie in je gezicht, zo nu en dan je spulletjes uit de vijver dreggen. Om dat nou meteen een treiterschow te noemen...![]()
Het zal nog veel erger worden!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je nu even op de streams kijken.
Er ligt een kerel van 200kg -die net zijn lijf heeft leeggekotst- bijna in coma op bed en drie andere bewoners gooien het bed vol met eten.
De redactie geeft via de speakers in het huis door dat zijn gezicht vrij moet blijven.
Het gaat wel erg ver. Ik denk dat er slechts een zeer gekuisde versie op tv komt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:41 schreef demins het volgende:
Het zal nog veel erger worden!
"Jaap" gaat (ongewild?) de stekker uot het programma trekken!
Waar het mij om gaat is dat er redactieleden zijn die een hekel hebben aan Huub en dondersgoed wisten dat zijn positie zou gaan wankelen als die labiele vetklomp Sylvia immuun zou makenquote:
Maar daar doe je niemand kwaad mee toch? Alleen zichzelf...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef Heathen het volgende:
Beste dgk_redactie, komt er een alcoholverbod voor jaap en kan jaap desnoods niet een eetverbod krijgen aangezien hij daar ook aan verslaafd is?
Ik ben het met je eens. Net zoals het aanhouden/ laten blijven van Amanda valsspelen is, de camera's die brian met handdoeken mag bedekken om vreemde plannen uit te voeren (te bewerkstelligen), de verdenkingen van vergiftiging op voorhand negeren en als iemand down en out is urenlang wachten met bloed afnemen terwijl je sporen op die manier steeds moeilijker kunt traceren. De binnenkomst van nieuwe bewoners die (in totale tegenstelling met het heersende gemiddelde en niet alleen op Fok) massaal met brian en Natasja meewachelen? ( Wat HOREN die mensen daar 'achter'?)quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat is dat er redactieleden zijn die een hekel hebben aan Huub en dondersgoed wisten dat zijn positie zou gaan wankelen als die labiele vetklomp Sylvia immuun zou maken
Die partijdigheid van redactieleden zie ik als valsspelen...
Nou... strakt sterft iedereen van de hongerquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Maar daar doe je niemand kwaad mee toch? Alleen zichzelf...
Eens. Ik weet niet hoeveel dagen ze precies achterlopen, maar dit is toch net iets teveel van het goede. Wat is daar de reden van? Neemt het monteren zoveel werk in beslag? Een dag of twee zou ik nog acceptabel vinden...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:18 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind het ook fucking irritant dat ze op tv gewoon minimaal een week achterlopen met de realiteit in het huis.
Alles wat je op het internet lees kun je volgende week pas op tv zien.
Redactie graag zie ik deze verhaaltjes de volgende keer zonder spelfoutenquote:Geheime liefdesrelatie Natasia?
Geheime liefdesrelatie Natasia?Natasia staat wederom in het middelpunt van de belangstelling. Deze keer is ze echter niet zo blij met de aandacht. Gossip-tijdschrift 'Party' schrijft over de vermeende relatie tussen Natasia en klusjesman Ton. Het is natuurlijk niet de eerste keer is dat Natasia negatief in de media terechtkomt. Eerder al kreeg ze heftige kritiek op haar deelname aan De Gouden Kooi en het feit dat ze hiermee haar kinderen achterliet. Het nieuws dat vandaag de Villa bereikt is echter van een hele andere orde. Volgens ‘Party’ is er sprake van een geheime liefdesrelatie tussen Natasia en klusjesman Ton. Dat Wilgo thuis braaf wacht tot de diva haar veelbesproken doelen heeft bereikt, geeft het geheel nogal een dramatische wending.
Dit is echter nog niet alles. De zwarte diva zou ook een voorkeursbehandeling krijgen in de Villa. Daarnaast zou Tien systematisch proberen om alles wat met de vermeende relatie te maken heeft buiten beeld te houden. Natasia reageert ongelovig: “Ze sporen echt niet. Ik lag me suf.
Echt bullsh*t, hier weet ik dus helemaal niets van af!” Wel denkt ze te weten van welke bron bepaalde informatie afkomstig is: “Dat heeft Ilona gezegd. Wat een bullsh*t! Ik geef het maar geen aandacht meer. Het is echt te belachelijk voor woorden.” Wordt vervolgd!
quote:ge-weld (het ~)
1 uitoefening van macht => gewelddadigheid
2 kracht die met hevigheid, onstuimigheid wordt uitgeoefend
en allemaal op beeld ook nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:40 schreef Danny het volgende:
redactie:
- graag een sanctie voor Natasia en Brian die Daryll de party mee weg hebben laten smokkelen
- graag een nieuwe lading party's in het huis
- brian nog een waarschuwing wegens de dekenactie, wat 2x geel = rood maakt
- brian graag het huis uit, maar niet voordat
- jullie Amanda de beelden van de neukende brian onder de douche laten zien
- en doe natasia nog even een sanctie omdat ze morgen wilgo en de kindjes naar de locatie toe laat komen waar ze haar rijbewijs gaat ophalen (die afspraak maakte ze vanavond met daryl).
- da's dook meteen e 2e gele kaart voor natasia, dus tief die er ook meteen uit plz
jup. niks geen roddels. dit zijn keiharde, ongemonteerde feiten. Ben wel benieuwd naar de reactie.quote:
Foto!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef Maanvis het volgende:
Hey Redactie, kunnen jullie er alsjeblieft voor zorgen dat die brunette van het danspartijtje van vanavond in de gouden kooi komt te zitten? Dan beloof ik dat ik zal kijken tot in de eeuwigheid
Helemaal mee eens!! Ik vind Palma best een leuk mens maar dit zou de redactie niet goed moeten vinden, omdat ik vind dat zij alleen passief aan het Spel deelneemt toch?! Dat moet natuurlijk voor alle interieurverzorgsters gelden!! Houden zij zich niet aan de regels dan moet ontslag volgen lijkt me.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
zeg tegen Palma dat ze zich niet moet bemoeien met de gesprekken..
mwoa, zich bemoeien met een discussie tussen anderen zou ze niet moeten doen, maar zich in een gesprek mengen mag wmb prima.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef Lynn-Live het volgende:
Helemaal mee eens!! Ik vind Palma best een leuk mens maar dit zou de redactie niet goed moeten vinden, omdat ik vind dat zij alleen passief aan het Spel deelneemt toch?! Dat moet natuurlijk voor alle interieurverzorgsters gelden!! Houden zij zich niet aan de regels dan moet ontslag volgen lijkt me.
dat hoort gewoon bij het spel. ik haat Brian, daar niet van, maar liegen e.d. hoort gewoon bij het spel.quote:Tevens vind ik dat Brian aangesproken moet worden over al z'n gelieg en bedrieg. Ik word er kotsmisselijk van dat hij steeds alles zo weet te draaien dat het aan een andere 'Miljonair' ligt!!
De redactie moet bij jou langskomen om jouw Internetverbinding goed in te stellenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef Lynn-Live het volgende:
En please redactie doe toch eindelijk eens iets aan de streams, werkelijk hopeloos!!
Ze blijft het personeel van de miljonairs. Dus als ze haar zat zijn moeten ze haar gewoon ontslaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:52 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, zich bemoeien met een discussie tussen anderen zou ze niet moeten doen, maar zich in een gesprek mengen mag wmb prima.
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef miesy het volgende:
de "villa vandaag" verslagen zijn de laatste tijd echt te triest voor woorden..
degene die ze schrijft kan het blijkbaar niet laten zijn eigen mening te geven over
"bepaalde millionairs" in plaats van neutraal te blijven en gewoon zijn of haar werk
te doen. het ziet er alles behalve profesioneel uit en dat vind ik erg jammer.
Huub heeft er iig bezwaar tegen aangemaakt (en eric)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:14 schreef fredfik het volgende:
Nicolaas moes het huis verlaten omdat hij iets over een camera gooide .
En wat doet brian hier??
http://www.youtube.com/watch?v=Wj7tX-643wE
Bedekt een camera :-) exit dus
Hij is daarna "achter " geweest dus wie weet horen we nog wat vanavond .
Maar het zal wel weer de doofpot ingaan want ja het ging om brian
Dus mag Silvia 2x niet stemmen? Onzin! Eerstens mag zij niet meestemmen over wie weggestemd gaat worden en ten Tweede mag zij in de stemronde haar stem niet laten gelden?quote:Later wordt Huub gebeld en blijkt het anders te zijn: bij meerdere ontslagrondes wordt van te voren bij meerderheid van stemmen bepaald voor wie er uiteindelijk een ontslagronde gaat plaatsvinden. Jaap en Sylvia zullen bij deze meerderheidsstemming niet mogen meestemmen
Euh...quote:Op zondag 4 maart 2007 08:18 schreef SmeerCaas het volgende:
Mijn boodschap aan DGK Redactie: onthoud jullie van inmenging in dit spel. En stop in hemelsnaam eens met die zgn. onderonsjes die achter plaatsvinden. Dat achter gevoel zou helemaal niet moeten bestaan... Dat geeft gewoonweg het gevoel van belangenverstrengeling. Zelfs als het niet zo zou zijn komt het toch zo over.
Bron: Tienquote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Nee hoor, ze spreken over een ontslag ronde.
Jaap heeft een brief bij zich en begint deze voor te lezen. In de brief staat dat Jaap voor de eerstvolgende twee ontslagrondes immuniteit geniet en ook een mede-Miljonair mag aanwijzen voor immuniteit tijdens één ontslagronde. Wat er aan vast zit is dat hij en de gekozen Miljonair geen stem uit mogen brengen in de stemronde. Dan begint het bij de Miljonairs te dagen: “Dat is een goede want je haalt hier een stem mee weg”, concludeert Huub. Amanda snapt het niet helemaal dus wordt het even uitgelegd. Als Jaap bijvoorbeeld Brian kiest, is er een kans dat Natasia er uitgestemd wordt. Brian en Natasia maken zich nu al zorgen…
Is iedereen tegenwoordig een kijkcijferkanon?quote:Op zondag 4 maart 2007 10:01 schreef Dark het volgende:
Als de redactie beide onslagrondes door zou laten gaan, ipv er een ontslagdag van te maken, zijn ze ook veel sneller van het kijkcijferkanon Jaap af.
Nee natuurlijk niet, al denken de bewoners dat wel van zichzelf, ze hebben het steeds over "heel Nederland" kijkt, terwijl het maar 5% van de bevolking betreft.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is iedereen tegenwoordig een kijkcijferkanon?
Waarschijnlijk stagiaires, en dat is te merken ook. Zie regelmatig spelvauten die na een uur ineens verbeterd zijn. Geachte stagebegeleider, misschien eerst de tekst controleren voordat die geplaatst wordt?!?!quote:Op zondag 4 maart 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Wie schrijft de stukjes op de gouden kooi site eigenlijk? Die mogen ze meteen naar huis sturen. Wat een flauwkul wordt daar neergezet zeg. Onvoorstelbaar.
Ik heb ook nog nooit "poolshoogte" goed geschreven gezien. Altijd wordt het geschreven als "polshoogte"quote:Op zondag 4 maart 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Wie schrijft de stukjes op de gouden kooi site eigenlijk? Die mogen ze meteen naar huis sturen. Wat een flauwkul wordt daar neergezet zeg. Onvoorstelbaar.
Ik ben ook al een paar keer het woord 'Talpa' in de nieuwsberichten tegengekomen.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit "poolshoogte" goed geschreven gezien. Altijd wordt het geschreven als "polshoogte".
De volgende bewoner is wellicht een Latijnse molquote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ben ook al een paar keer het woord 'Talpa' in de nieuwsberichten tegengekomen.![]()
Die Amanda is netzoals Brian, ook 1 groot wandelend virus.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:08 schreef Missy_1974 het volgende:
ik hoop echt dat jullie amanda wat meer beschermen hiertegen. aangezien er vanmorgen ook wederom duidelijk geen condoom gepakt/gebruikt werd.
Een vrouw maak je niet "nat" of meer toegankelijk met water. Water is juist stroef. Condooms zijn al voorzien van glijmiddel. Volgens mij heeft Brian zich achter Amanda een beetje liggen afrijen, omdat ze niet reageerde en (deed alsof ze) sliep. Toen zij wakker werd en wilde had hij zijn kwak al verspoten. Wat B dan met dat water aan het doen was? Volgens mij is het ook nog een onbenul op het gebied van sex.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:08 schreef Missy_1974 het volgende:
Redactie: willen jullie in alle eerlijkheid aan amanda vragen of ze weet dat ze vanmorgen "geneukt" heeft met brian, want vele van ons vermoeden dat ze half/helemaal sliep en het niet door had, ook vanwege dat brian steeds water pakte om haar "nat" te krijgen.
Ik heb zo'n idee dat ik niet hoef te weten wat Brian met dat water deed.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:32 schreef Blue-Jay-Way het volgende:
Wat B dan met dat water aan het doen was? Volgens mij is het ook nog een onbenul op het gebied van sex.![]()
In de uitzending.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Ole het volgende:
Zeg, er mist vandaag wel een heel essentieel gebeuren in de tv- uitzending?
Waar is de neukpartij van NoBrain?????![]()
nu nog het bommetje dat hij het onveilig heeft gedaan. Overigens blijft die Ellie een enorm lekker wijf, maar dat terzijdequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Overigens blijft die Ellie een enorm lekker wijf, maar dat terzijde
quote:
check hidiho's sigquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:30 schreef SmeerCaas het volgende:
SEX! .Over lekkere wijven gesproken, wie weet waar ik dat 'achter de schermen' filmpje kan vinden dat vorig jaar over DGK werd uitgezonden? Heb me rot gezocht op youtube en tien maar kan niets meer vinden.
Verdommer!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:17 schreef compost het volgende:
Op de tekst van Compost (hierboven) kwamen verschikkende reacties:
- fredfik: ze zijn de weg niet kwijt! maar de redaktie speelt het spelletje gewonn niet eerlijk. iedereen weet nu al dat brain of natasja gaan winnen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef Heathen het volgende:
Beste dgk_redactie, komt er een alcoholverbod voor jaap en kan jaap desnoods niet een eetverbod krijgen aangezien hij daar ook aan verslaafd is?
De interpunctie in je tekst is goed verzorgd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
*knip*
We zijn er weer klaar mee... nog zo'n ******* erbij..quote:
Leest lekker weg idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De interpunctie in je tekst is goed verzorgd.
Dan moet je hier nog beter oppassen, hier zijn ze nog veeeeeeel strengerquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
knipperdeknipknip
Slotjes zijn al genoeg binnen voor BENJOLAquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dan moet je hier nog beter oppassen, hier zijn ze nog veeeeeeel strenger
Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Redactie, hebben jullie nou al uitgezocht of die respectloze rat een strafblad heeft in Bonaire?
Hij moet toch minstens 1 verkrachting op z'n respectloze geweten hebben...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
wat een malloten daarro bij talpa word ik geband van wege ongepast gedrag
en alleen omdat FORUMGARD het niet kan zetten dat ik de vloer met hem aanveeg met feiten
zoals deze forumgard werd zo boos dat hij privegegevens van mij (uit het registratieformulier)gebruikte en op het forum plaatste en heb hem daarop aangesproken eindconclusie hij is dusdanig boos dat hij al mijn berichten of postings verwijderde
is een vreemde zaak dat als ik woorden gebruik die op tv en internet door mijn luidsprekers knallen ik gedreigd word dat ik maar beter kon ophouden met berichten te sturen WANT ANDERS nu heb ik alsnog een bericht geplaatst (niks bijzonders alleen maar gezegd dat forumgard moet oppassen dat hij geen benjola fobie krijgt en of hij het allemaal nog wel aan kan met het gevolg dat ik geband ben???
ik kwam denk ik te dicht bij de waarheid dat in de kooi een vriendengroep zit die mekaar verrot scheld die van een of andere toneelschool komen enz enz
zoals jaap die kan zo uit het tv programma mijn vieze vette verloofde komen
nee talpa kan geen kritiek verdragen want ze doen het al zo goed met de kijkcijfers![]()
Voor elke deelnemer vragen ze een antecedenten-onderzoek aan, ik ga er van uit dat ze dat dan voor haar ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef kissy het volgende:
Ja, ze zeggen dat ze een antecedenten-onderzoek doen, maar hoe zit het dan met Natasia?
Het mooie van jouw reactie is dat je in alle oprechtheid verbaasd lijktquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
Als het goed is, is er bij Brian niets naar boven gekomen en heeft hij géén crimineel verleden.
Of hij heeft het dusdanig weten te verbloemen dat het niet naar boven kwam....
Die mocht tijdens haar verblijf gewoon naar haar rechtzaak, dat komt door haar uitzonderingspositie, daar valt helaas niks aan te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef kissy het volgende:
[quote]Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
Ja, ze zeggen dat ze een antecedenten-onderzoek doen, maar hoe zit het dan met Natasia?
Van het antecedenten-onderzoek was ik verbaasd, dat er niets bij Brian boven kwam drijven (een lijk van een vermist meisje of zo) nog veel meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het mooie van jouw reactie is dat je in alle oprechtheid verbaasd lijkt![]()
Wist ik niet, maar dan denk ik nog dat ie flink wat op z'n respectloze geweten heeft (verkrachting,geweldsdelicten)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als het goed is, is er bij Brian niets naar boven gekomen en heeft hij géén crimineel verleden.
De politie heeft bij een groot aantal criminelen de grootste moeite met de bewijslast. ( willem Holleeder is wellicht misschien een beetje toch wel crimineel geweest, maar nog steeds onbewezen toch?) Dat onderzoek strekt zich misschien niet uit tot in de pelonken van de krochten van zijn misdadige brein? Of wel , maar had Talpa wel zin in zo'n controversiele bewoner?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
Beat's me.... de redactie zei dat in het filmpje...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
De politie heeft bij een groot aantal criminelen de grootste moeite met de bewijslast. ( willem Holleeder is wellicht misschien een beetje toch wel crimineel geweest, maar nog steeds onbewezen toch?) Dat onderzoek strekt zich misschien niet uit tot in de pelonken van de krochten van zijn misdadige brein? Of wel , maar had Talpa wel zin in zo'n controversiele bewoner?
Kan de TT misschien even veranderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
Volgende keer bij dit soort "grote gebeurtenissen" tijdelijk wat extra capaciteit inschakelen?
Of... hee, business opportunity: gegarandeerd goede streams op dit soort avonden, tegen betaling.
Jullie mogen dit idee gratis gebruiken, in ruil voor onbepertk gratis VIP-streams voor deze jongen.
Ik heb een Deja vuequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
en alleen omdat FORUMGARD het niet kan zetten dat ik de vloer met hem aanveeg met feiten
zoals deze forumgard werd zo boos dat hij privegegevens van mij (uit het registratieformulier)gebruikte en op het forum plaatste en heb hem daarop aangesproken eindconclusie hij is dusdanig boos dat hij al mijn berichten of postings verwijderde
is een vreemde zaak dat als ik woorden gebruik die op tv en internet door mijn luidsprekers knallen ik gedreigd word dat ik maar beter kon ophouden met berichten te sturen WANT ANDERS nu heb ik alsnog een bericht geplaatst (niks bijzonders alleen maar gezegd dat forumgard moet oppassen dat hij geen benjola fobie krijgt en of hij het allemaal nog wel aan kan met het gevolg dat ik geband ben???
ik kwam denk ik te dicht bij de waarheid dat in de kooi een vriendengroep zit die mekaar verrot scheld die van een of andere toneelschool komen enz enz
nee talpa kan geen kritiek verdragen want ze doen het al zo goed met de kijkcijfers![]()
Je moet voor de gein eens in de COS kijken....quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Missy_1974 het volgende:
Ze kunnen er niemand anders tactisch eruit spelen en gaan nu over op vieze spelletjes, zoals fysiek geweld uit te lokken, ik vind wel dat de redactie daar iets aan moet doen, want het blijft een spel, dus pesten etc etc is gewoon toegestaan uiteraard, maar ik vind dat uitlokking tot iemand over de rooie helpen en te laten slaan te ver gaan. Volgens mij is na NL toen besproken dat uitlokking geel opleverd en 2x geel = rood en exit.
ik hoop dat na de woorden van de afgelopen dagen ( bv keuken na brief syl, en slaapkamer na stemming, genoeg bewijs is van uitlokking), men iedereen scherp in de gaten gaat houden mbt uitlokking van fysiek geweld.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
Ik vermoed dat je de naam nog wel vaker tegen gaat komen...... in de lijst van topics die je op slot gegooid hebt...... daar staat de topicstarter vast bijquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
juist
verder alles wel goed met je?
quote:OPROEP: ENDEMOL TV-Productiehuis zoekt dringend 2 acteurs (M of V) !
9 februari 2007
Momenteel werken wij aan een TV-programma waar fictie en realiteit door mekaar lopen.
Hiervoor zoeken wij enkele acteurs om zich onder de kandidaten te mengen en de gebeurtenissen op aangeven van ons hier en daar wat bij te sturen of te manipuleren.
We zoeken 2 acteurs, man of vrouw, ongeveer tussen 25 en 35 jaar oud, die zowel kunnen improviseren als een vast scenario volgen. Die gedurende een langere periode een rol kunnen spelen, zonder door de mand te vallen.
Geïnteresseerden moeten zich vrij kunnen maken voor de maanden maart, april en mei. Gedurende die periode leven ze samen met de kandidaten in een afgezonderde omgeving.
Hiervoor is uiteraard een vergoeding voorzien.
Mailen naar: katleen.waegemans@endemol
dit is wel heel jammer....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hebben jullie de acteurs al gevonden ?
http://www.iedereenheefteentalent-blikvangers.be/?page_id=1155/
[..]
http://forum.broadcastforum.be/viewtopic.php?t=692&view=previous&sid=9c3b057fb70aa031210007eda0ee59e1quote:Voor een televisieproject waarbij reality en fictie mekaar ontmoeten, zijn wij dringend op zoek naar acteurs/actrices die gedurende meerdere weken een spel kunnen blijven spelen. We zoeken mensen die sterk in hun schoenen staan, die zich in hun rol blijven vastbijten en zowel een scenario kunnen volgen als improviseren.
Kandidaten moeten zich volledig vrij kunnen maken in de maanden maart-april-mei en mogen nog niet bekend zijn van TV.
Mailen met foto naar katleen.waegemans@endemol.be.
Je vergeet .be en het adres te quoten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hebben jullie de acteurs al gevonden ?
http://www.iedereenheefteentalent-blikvangers.be/?page_id=1155/
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Met name omdat endemol niets met DGK te maken heeft. DGK wordt door Talpa Producties gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef APK het volgende:
[..]
Je vergeet .be en het adres te quoten.
Endemol België NV
Schaliënhoevedreef 20E
2800 Mechelen
Ik snap 1 ding niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik snap 1 ding niet.
In het dorp waar ik woon, is 1 iemand ook gevraagd voor de Gouden Kooi.
Deze jongen is psychisch niet in orde, waarom hebben ze hem al 2x terug gebeld ?
Opzoek naar sensatie ?
Grappig, komen alleen maar mensen door de screening die psych. problemen hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik snap 1 ding niet.
In het dorp waar ik woon, is 1 iemand ook gevraagd voor de Gouden Kooi.
Deze jongen is psychisch niet in orde, waarom hebben ze hem al 2x terug gebeld ?
Opzoek naar sensatie ?
Volgens mij moest Nena volgens contract zelfs een fotoshoot doen met weekbladen na haar vertrek. Als dit zo is dan vind ik dit ronduit discriminerend. De heren die De Gouden Kooi verlieten hebben schijnbaar geen contract dat ze als ze de villa verlaten volgens contract bloot danwel sexy moeten poseren voor een wek- of maandblad. Mijn vraag aan DGK zou dan ook zijn waarom vrouwen - met name een aardig sexy vrouw als Nena - dit contractueel zou moeten doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef compost het volgende:
- Vrouwen met mooi lichaam kunnen poseren voor een mannenblad en krijgen hier geld voor. Nena heeft dit gedaan.
Amanda hoeft dit niet meer te doen. Waarom heeft de redactie haar naakt op internet gezet ?
Oeps, mezelf gequote per ongeluk omdat ik een letter wilde toevoegen. Sorry!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Volgens mij moest Nena volgens contract zelfs een fotoshoot doen met weekbladen na haar vertrek. Als dit zo is dan vind ik dit ronduit discriminerend. De heren die De Gouden Kooi verlieten hebben schijnbaar geen contract dat ze als ze de villa verlaten volgens contract bloot danwel sexy moeten poseren voor een week- of maandblad. Mijn vraag aan DGK zou dan ook zijn waarom vrouwen - met name een aardig sexy vrouw als Nena - dit contractueel zou moeten doen.![]()
Je geeft zelf al een beetje het antwoord hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef CARLAK het volgende:
Mijn vraag aan DGK zou dan ook zijn waarom vrouwen - met name een aardig sexy vrouw als Nena - dit contractueel zou moeten doen
Jij was er toch ook doorheen gekomen? Je wacht toch op een belletje?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:43 schreef kissy het volgende:
[..]
Grappig, komen alleen maar mensen door de screening die psych. problemen hebben.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef APK het volgende:
Mag de uitzending van vandaag online, ik mot nog kiekuh.
Misschien bellen ze niet omdat ik Brian afstotelijk vind.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Jij was er toch ook doorheen gekomen? Je wacht toch op een belletje?![]()
Maar verder ontken je niet dat je psychische (zo schrijf je dat, leuk voor de volgende keerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef kissy het volgende:
[..]
Misschien bellen ze niet omdat ik Brian afstotelijk vind.
Dan is het hele verrassingseffect weg, ik vind dit véel leuker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:52 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie is het misschien een idee om op de site een soort van agenda te plaatsen, zodat wij ook weten wat er staat te gebeuren.
ik zie nu bv de dj tafel boven, ook wij zijn nieuwsgierig
Nee hoor dat ontken ik niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar verder ontken je niet dat je psychische (zo schrijf je dat, leuk voor de volgende keer) problemen hebt
je krijgt als mens wat je verdientquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:10 schreef kissy het volgende:
[..]
Nee hoor dat ontken ik niet.
Is niet mijn schuld, maar door alles wat mij is overkomen, kan ik niets aan doen.
kindjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef kissy het volgende:
Gaat niet altijd op hoor, hoop wel dat het jou, je kindje en je vrouw bespaart zal blijven, en dat meen ik ook nog.
Nee, ik ken jou ook niet, kan er verder niets aan doen dat je mij niet wil geloven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
kindjes
Verder ken ik je niet en heb geen enkele reden je iets naars toe te wensen. Ik geloof nog steeds geen woord van wat je zegt, maar compulsieve leugenaars zijn er wel meer op FOK!
Sinds dit weekend weet ik dat dat de virtuele persoonlijkheden zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
maar compulsieve leugenaars zijn er wel meer op FOK!
Trouwens ik heb hier maar één account.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds dit weekend weet ik dat dat de virtuele persoonlijkheden zijn![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef Danny het volgende:
redactie, wat zijn jullie een stel debiele, ongevoelige teringlijers. Zoiets doe je niet per brief![]()
Dat is wel het minste wat iedereen kan doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:16 schreef Yollie het volgende:
Afblazen nu dit "feest". RESPECT!
wel selectief dan. Als Natasia in de tuin loopt te janken wordt Brian er via de plasma op gewezen dat hij zijn dushi moet gaan troosten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:14 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
![]()
Welkom in de Gouden Kooi, komt Danny er nu ook eindelijk achter wat het spel precies inhoudt. KEIHARD!
What's next.. dat op het plasmascherm een scrollende text verschijnt : "Hey, Syl, je papa is dood!"quote:Op zondag 11 maart 2007 00:29 schreef Tissik het volgende:
DGK Redactie, wat heeft jullie in het leven zó vreselijk afgestompt dat jullie het overlijden van Syl haar vader ff per brief op de deurmat deponeren?
Ik vind het echt schandalig en schofterig, het getuigt iig van geen greintje empathisch vermogen of enig respect. Ronduit verwerpelijk!
Ik heb geen lol gezien gisteren. wel een lulquote:Op zondag 11 maart 2007 01:03 schreef salutem het volgende:
Ah de tering he is er eindelijk lol in dgk zetten ze de stream op Eric af !!
Dat is inderdaad wederom een sterk staaltje slechte verslaglegging. De wens is de vader van de pennenvruchten?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:45 schreef Yollie het volgende:
Kunnen jullie svp wel eerlijk verslag geven op jullie site. Amanda en Brian GEEN sex gehad vannacht????
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef kissy het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar verder ontken je niet dat je psychische (zo schrijf je dat, leuk voor de volgende keer) problemen hebt
[/quote
En ach, laten we eerlijk zijn, de hele wereld is gek aan het worden, misschien ben ik nu wel één van de normale mensen omdat ik op tijd mijn medicijnen neem.
(zijn er eigenlijk normale mensen?)
en die kunnen verschillen van de "werkelijke" persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds dit weekend weet ik dat dat de virtuele persoonlijkheden zijn![]()
Wilgo zei 2 dagen geleden in hun telefoon gesprek dat er een stemming kwam ,quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef Yollie het volgende:
Een vraag waar ik heel erg graag antwoord op wil:
Waarom wisten Natasia en Wilgo al veel eerder van die 2 uurs stemming????
Of hebben die 10 K niet.....quote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
![]()
Maar die geven zich niet op voor DGK!
ja dat wil ik dus ook graag weten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef Yollie het volgende:
Een vraag waar ik heel erg graag antwoord op wil:
Waarom wisten Natasia en Wilgo al veel eerder van die 2 uurs stemming????
De redactie wou het eigenlijk ook een beetje in de 'miljonairs' stijl houden, maar als dat irritante gedoe scoort......quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef Loserkid het volgende:
T heeft geen zin om te vragen waarom Jaap geen waarschuwing krijgt of waarom hij niet exit is.
De redactie wilt hem er niet uit, ze denken dat hij een goudmijn is terwijl hij eerder een modderpoel is.
Dat is ook zo met Natasia.
Ze willen blijkbaar mensen die zonder niveau ruzie maken..
Zonde, een persoon als Nathanael en Bart zou t programma echt geen kwaad doen op dit moment.
Iemand met wat meer inhoud, die ook echt kan discussieren, serieus kan zijn en niet constant irritant is in plaats van grappig.
Het irritante gedoe gaat op de lange duur niet scoren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
De redactie wou het eigenlijk ook een beetje in de 'miljonairs' stijl houden, maar als dat irritante gedoe scoort......
Als het weer uitloopt op geweld, dan zouden de kijkcijfers wel weer kunnen stijgen, net zoals bij die vorige oplevingquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het irritante gedoe gaat op de lange duur niet scoren.
Nog een of meerdere avonden als vannacht en dan haken verschillende mensen snel af denk ik.
Als je aan de ene kant de schijn van "miljonair zijn" hoog houdt door de bewoners zo vast te binden dat ze elkaar alleen maar kunnen aanstaren en aan de andere kant bestraf je de acties van Jaap niet zet je echt geen goed beeld neer. (Nu geeft Tien de laatste tijd toch al geen goede weergave van de gebeurtenissen de afgelopen dagen, dus ben ik bang dat ze geen actie meer gaan ondernemen)
Een uitspatting hier en daar is echt geen probleem, maar je moet wel je eigen regels naleven en als dit niet gebeurd en het gaat totaal scheef lopen zullen mensen gaan afhaken.
Derhalve, Jaap moet blijven. Het valt me op dat veel kijkers niet beseffen dat je ook badguys nodig hebt om een goede actiefilm te maken. Veel kijkers willen maar dat de 'liefste' bewoners blijven, maar dan houd je geen programma meer over. Er moet wel een beetje actie in de villa komen en dat krijg je door tegenpolen in het huis te zetten die voor heftige confrontaties zorgen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:37 schreef PC eend het volgende:
Als het weer uitloopt op geweld, dan zouden de kijkcijfers wel weer kunnen stijgen, net zoals bij die vorige opleving
Na het horen van Brian's versie van de gebeurtenissen van de afgelopen week.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Ik meende echt te horen dat Hans zei ' Dan tikken we hem nog een keer'
En toekomstige uitzendingen met Huub en dat paard:quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
Nog even een tip: uitzendingen die extra negatief voor huub uitpakken rondom een popo, genereren waarschijnlijk extra SMSjes![]()
Bolle het paard is drachtig en verwacht 12 april haar veulen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
En toekomstige uitzendingen met Huub en dat paard:![]()
Debiellie Flens heeft zo haar kinky voorkeuren. Dan mogen we daar fijn van meegenieten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef itsme het volgende:
zal wel. Natasia mag gaan zingen in de studio
Onbegrijpelijk.![]()
Moest dat van de Febo . Ik denk het![]()
deze quote van huub komt goed van pas ''wat kun jij veel lullen en weinig zeggen''quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Debiellie Flens heeft zo haar kinky voorkeuren. Dan mogen we daar fijn van meegenieten.
Misschien oordopjes of geluid uit een optie? ( kan het geluid van Amanda en van Brian niet ingesproken worden door echte duitse nasynchronisatie stemmen? Alles is beter dan het geluid van die twee. Oh, als jullie daar toe besluiten dan komen Natasja en Jaap zeker ook in aanmerking. )
En als jullie dan toch in die studio bezig zijn? Zet het geluid van Debiellie Flens dan maar gewoon op UIT! Beterrrrrrrrrr
Dit was een deal. Natasia krijgt maandag het feest van de verjaardag van Jairo te vieren, Niemand had toestemming om tegen te zijn. Huub mocht een paar telefoontjes met Lieke voeren en SHE kreeg 3 jointjes. Je zag vanavond toch ook wel dat Natasia al alles van die jointjes afwist. (Haar opmerking "Ik heb kroeg-oren en kroeg-ogen")quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:55 schreef itsme het volgende:
zal wel. Natasia mag gaan zingen in de studio
Onbegrijpelijk.![]()
Moest dat van de Febo . Ik denk het![]()
Mag Huub dan ook naar huis, die gooit de hele tijd engelse zinnen door zijn verhalen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:04 schreef Ashrak het volgende:
DGK mag ik een officiele waarschuwing voor Brian ......
Hij blijft namelijk de regels overtreden door papiaments te spreken.
LOL... jouw avatarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mag Huub dan ook naar huis, die gooit de hele tijd engelse zinnen door zijn verhalen.
Omdat het zwembad op het diepste punt amper 2 meter diep is... dat laat zich over het algemeen niet combineren met een duikplankquote:Op maandag 26 maart 2007 14:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft het zwembad geen duikplank![]()
Ilona, de redactie reageert niet echt meer hier,quote:Op maandag 26 maart 2007 14:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft het zwembad geen duikplank![]()
ditto ... prog is verneukt door de redactie. ik keek eerst minimaal een uur of 4 per dag naar de streams maar nu met die fake shit kijk ik nog een uur of zo per week en de tv uitzendingen skip ik al helemaal , maar dat komt door de voortrekkerij die het prog heeft ten opzichte van mevrouw natasja en die kut antiliaan import nl-er.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:18 schreef itsme het volgende:
DGK redactie., Ik kijk al zeker 10 dagen niet meer naar de tv uitzendingen en sinds een week niet meer naar de streams.
En ik was toch wel iemand die verslaafd was aan dit programma.
![]()
Ik vind er echt geen moer meer aan.![]()
![]()
Wat houdt je dan een zee van tijd over,quote:Op maandag 26 maart 2007 20:18 schreef Jm4nski het volgende:
ditto ... prog is verneukt door de redactie. ik keek eerst minimaal een uur of 4 per dag naar de streams maar nu met die fake shit kijk ik nog een uur of zo per week en de tv uitzendingen skip ik al helemaal , maar dat komt door de voortrekkerij die het prog heeft ten opzichte van mevrouw natasja en die kut antiliaan import nl-er.
mevrouw flens
bedankt voor het teruggeven van mijn prive leven
![]()
![]()
Tuurlijk niet. Dat is ook een van de redenen dat ik niet meer kijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:22 schreef tutjehola het volgende:
Was net in het topic over de diefstal van Brian en Jaap, ben heel benieuwd wat er nu gaat volgen, hoop dat er eindelijk eens gerechtigheid komt!
Het belachelijkste van het verhaal is dat vloeken mag op tv...Ze doen het om er een Amerikaans tintje aan te geven of zogenaamde beschaafd over te komen...Laat me lachen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:18 schreef bloodymary het volgende:
Kunnen de uitzendingen niet naar een later tijdstip verzet worden. Het is niet meer te volgen zo met al die kutpiepjes. Als het zo blijft haak ik af wat de uitzendingen betreft.
Het ironische en gelijk lachwekkend was dat op de uitnodiging stond: geestige, uitdagende en slimme mensen gezocht...Wat kregen we? 5 (media) geile pubers!quote:Op zondag 1 april 2007 05:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dom feest
een stel geile tienermeiden en een paar stomme gozertjes
vooral die LL![]()
Ze hadden klachten gekregen...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Het belachelijkste van het verhaal is dat vloeken mag op tv...Ze doen het om er een Amerikaans tintje aan te geven of zogenaamde beschaafd over te komen...Laat me lachen...![]()
Die mensen moeten een hobby zoeken, hout hakken of zo..quote:
Het was een of andere officiële commissie.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Die mensen moeten een hobby zoeken, hout hakken of zo..
Toch niet van onze belastingcenten, he?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het was een of andere officiële commissie.
.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef marky het volgende:
Kan Hans niet worden weggestuurd wegens het slaan van een gescheurde rib bij Huub?
O nee. Even vergeten alles is georloofd wat Huub aangaat.
Hoe zeker is die gescheurde rib eigenlijk?quote:
2 maal je punt maken zonder interpucties.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:34 schreef BENJOLA het volgende:
zit zeker een zwarte producer want het gaat onderhand net zo als in het dagelijkse leven de zwarten mogen discrimineren want ze is gewaarschuwd achter de schermen ervoor maar niet in het openbaar dat laat zien wat 10 is een achterbakse zender
is het toeval ??? dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie???? (alleen uitvluchten zoeken om niet hoeven toe te geven)
terwijl als je bij talpa of nowlive zegt die zwarte heks of die antilliaan word je al aangevallen voor discriminatie en geband
Ik snap geen zak van de posts van deze gebruiker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
2 maal je punt maken zonder interpucties.
Ik ook niet, en kennelijk zijn we de enigen niet want anders was er al een ban wegens racisme uitgedeeldquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van de posts van deze gebruiker.
Omg...quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:50 schreef BENJOLA het volgende:
1 voorbeeldje huub vroeg meerdere malen aan de eettafel of de groep afstand wilde nemen van discriminatie van erik op het homo zijn
en misschien begrijp je deze zin nu wel dan
dat niet 1 van de zogenaamde gekleurden zich wilden distansieren van discriminatie
met andere woorden deze vorm van discrimineren mag in hun ogen
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kennelijk zijn we de enigen niet want anders was er al een ban wegens racisme uitgedeeld
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omg...![]()
Leer quoten, da's 1.
Punt twee: het gaat niet over de inhoud van de post..
Het gaat over zijn interpunctie-gebruik. Maar ik ga er vanuit dat jij niet weet wat interpunctie is, gezien jouw schrijfstijl van het bovenstaande.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:
Interpunctie...
inter lijkt me duidelijk: dat komt van in...
punctie is toch drukken??
Ja hoor, interpunctie, het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets![]()
speciaal voor leandraquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eens even kijken of ik hier met een stukje etymologie nog wat leuks van kan maken:
Interpunctie...
inter lijkt me duidelijk: dat komt van in...
punctie is toch drukken??
Ja hoor, interpunctie: het al dan niet ingedrukt houden van je shifttoets![]()
Maar speciaal voor Benjola nog even juiste uitleg:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
hhmmmm interpunctie ???? wat zal ik doen ?????quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omg...![]()
Leer quoten, da's 1.
Punt twee: het gaat niet over de inhoud van de post..
Het gaat over zijn interpunctie-gebruik. Maar ik ga er vanuit dat jij niet weet wat interpunctie is, gezien jouw schrijfstijl van het bovenstaande.
Eén woord: 'Interpunctie'quote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
speciaal voor leandra
je vriendinnetje elounda de betweter doet ook graag mensen uitleg geven omtrent de ned taal is alleen lullig dat als ze dan zelf spelfouten maakt en er over word aangesproken ze dan begint te schelden en in andere topics gaat zeuren om iemand een ban te geven
en personen voor randmongool of debiel uitmaken is toch niet zo netjes voor iemand met een hbo opleiding
en heb haar dan ook even een uitleg gegeven wanneer ze van mij een randmongooltje mag zien
dus als jij nu effe in haar kinderwagen kijkt en tegen haar zegt ze lijkt op haar moeder (elounda) dan is dat ook weer opgelost
aangezien ik vermoed dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden aangezien jouw hobby ongeveer hetzelfde is (de ned taal)![]()
speciaal voor benjolaquote:Op maandag 9 april 2007 00:22 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
speciaal voor leandra
je vriendinnetje elounda de betweter doet ook graag mensen uitleg geven omtrent de ned taal is alleen lullig dat als ze dan zelf spelfouten maakt en er over word aangesproken ze dan begint te schelden en in andere topics gaat zeuren om iemand een ban te geven
en personen voor randmongool of debiel uitmaken is toch niet zo netjes voor iemand met een hbo opleiding
en heb haar dan ook even een uitleg gegeven wanneer ze van mij een randmongooltje mag zien
dus als jij nu effe in haar kinderwagen kijkt en tegen haar zegt ze lijkt op haar moeder (elounda) dan is dat ook weer opgelost
aangezien ik vermoed dat jullie het wel met elkaar kunnen vinden aangezien jouw hobby ongeveer hetzelfde is (de ned taal)![]()
Man ik word scheel als ik jouw posts lees.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef BENJOLA het volgende:
speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personen die een spelfoutje of wat dan ook maakt moet afzeiken en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
Dit is wat ik van je post meekrijg:quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef BENJOLA het volgende:
speciaal voor elounda precies wat je schrijft afreageren op dgk en het is zo terug te lezen dat jij denkt dat je andere personenspeciaal voor elounda precies wat je schrijft en dat je nu een paar draaien om je oren krijgt kun je niet zetten en jij bent degene die vervelend word er staan ook nog andere namen bij in verschillende topics die een beetje genoeg hebben van dat afzeiken van jou en je zus
Is jouw post eigenlijk geen reet waard.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:55 schreef fredfik het volgende:
een uur geleden stond op de 10 site dat vanavond om half 8 de nieuwe bewoner komt,nu is het al weer verdwenen!dus.....
Kijk uit, je gebruikt interpunctie.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef Paris_Texas het volgende:
OMG het niveau daalt hier zelfs nog harder dan in de villa.
Shit, geen caps aan, dan zal het wel niet meer gelezen worden![]()
Sorry, sommige dingen leer je nou eenmaal nooit afquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit, je gebruikt interpunctie.
FUCKERDEFUCK EN ME KARPLOCK BLIJFT HANGEN GVDquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit, je gebruikt interpunctie.
STOP DAN GVD MET KIJKEN ZOALS JE AL WEKEN AANKONDIGT!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef Lieve het volgende:
Jammer. Gewoon jammer. Het is een jammer programma geworden.
Waarom je God vraagt om jou te verdoemen snap ik niet helemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
STOP DAN GVD MET KIJKEN ZOALS JE AL WEKEN AANKONDIGT!
Bummer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:24 schreef Lieve het volgende:
zelfmutilatie is toch echt niet nodig. Dat gaat MIJ zelfs te ver
Gelukkig kun je binnenkort wel weer genieten van een aflevering waarin held B zichzelf bepara brothert. Dan fleur je vast wel weer snel op!quote:
Tante Hummie is van BB en volgens mij is ze dood want we horen nooit meer wat van haar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef k_i_m het volgende:
ja ik heb ene goeie tip whehehe jullie meoten tante hummie eenkeere laten uitlegen hoe je en realityshow maakt whehehe
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:07 schreef k_i_m het volgende:
ja ik heb ene goeie tip whehehe jullie meoten tante hummie eenkeere laten uitlegen hoe je en realityshow maakt whehehe
STOP EENS MET DIE KUDTCAPS!@!!EINZ!!!quote:Op maandag 30 april 2007 08:39 schreef Maanvis het volgende:
STOP EENS MET DAT GODVERGETEN POKER!!!
Toen wisten ze nog niet dat het zo moeilijk zou worden om nieuwe slachtoffers te vinden die zich vrijwillig laten insluiten om erachter te komen dat het heel anders gaat dan op tv wordt voorgespiegeld.quote:Op maandag 30 april 2007 04:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena is onterecht verwijderd, dat zogenaamde schopje stelt toch geen flikker voor als je die kopstoten van Huub en Brian ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |