Niet zo lang geleden zei iemand in COS dat Fok! users een bovengemiddelde intelligentie bezitten...
Dit draadje proves him/her wrong (nog maar eens)
Hoezo wordt er niet meer gerelativeerd?
We hebben massaal Huub tot kooikoning verkozen, en alles wat hij doet is super.
Iedereen die vriendjes met hem is is op Fok! een topper.
Degene die geen vriendjes met hem is, of die wel vriendjes met hem is maar een twijgje op zijn pad legt is evil, gemeen, doortrapt, hypocriet, dom, idioot, ...
Quote self: "Hoezo wordt er niet meer gerelativeerd?"
We kijken naar RLS, of-fucking-course wil de redactie dat er TV gemaakt wordt.
Zelfs voor de staat Andorra zouden dit lage kijkcijfers zijn...
Don't get me wrong, na een tijd DGK zit er geen bloed meer onder mijn nagels dankzij de brainlessen-brultasias-breezersletjes-unoxmanagertypes e.d., maar ze maken wel TV.
Like it or not, af en toe zegt zelfs Brian zinnige dingen, het valt ons alleen niet meer op omdat we ten eerste te Huub-minded zijn en ten tweede omdat je heel goed moet opletten om de zinnige dingen (naald) tussen de onzinnige dingen (hooiberg) te vinden, maar hij zegt ze wel!
Ik ga even niet overal op in, maar volgens mij sloeg Huub gisteren spijkers met koppen toen hij zei dat Amanda's straf zo licht was omdat ze er nog niet was ten tijde van het eerdere vloeistof-gooi incident. Het zou me overigens niet verbazen als de redactie met een identieke kop getest heeft hoe warm de koffie / thee moet geweest zijn.
En dan nog... Het is HUN beslissing, get over it!
Moraal van het verhaal: Lighten up guys, voor je het weet ben je een para-brodda, en het is uiteindelijk maar entertainment...
As for DGK_Redactie, het was best wel leuk dat ze hier meelazen en zelfs antwoorden op onze vragen gaven.
Hoezo verwachten we een antwoord op elke vraag???
Vraag aan de mensen van Coca Cola waarom ze de vorm van de fles hebben veranderd, dan krijg je misschien een antwoord.
Vraag de mensen van Coca Cola het recept...
Wat denk je zelluf???
Leuk vermaak, de Gouden Kooi, ik blijf volgen!
Passive-aggressive all thrills no skills poker guaranteed.