Waarom ze zo lang wachten met het binnen brengen van nieuwe bewoners, is mij ook niet duidelijk. Het zal te maken hebben met het verdelen van "hoogtepunten". Blijkbaar vinden ze dat ze nog genoeg materiaal hebben om uitzendingen te vullen.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Punt is dat het veel te lang duurt voordat ze de nieuwe mensen erbij zetten. Haalt de vaart eruit. Zeker nu iedereen toch weer lekker vriendjes aan het spelen is gaat het hard achteruit. Geen idee hoe dat op tv is momenteel, maar ik merk zelf dat ik de streams ook al steeds minder volg.
Als groep zijn ze momenteel gewoon saai. Eric is een leuke gozer en de lol tussen huub en syl is boeiend, maar we zitten nu halve dagen naar natasia, brian en amanda te kijken en de hebben allemaal de diepgang van een hoop stront. En dat slijmgedoe en geneuk van Brian en Amanda zit ook niemand op te wachten.
De redactie heeft dit ook wel door hoor. Ze sturen niet voor niets aan op een snelle dood voor het programma (elke 2 weken stemmen ipv elke maand). Tien tegen een dat bij de volgende populariteitspoll er ook weer iemand gedwongen moet vertrekken.
Dat houdt me al weken aan de buis gekluisterd. Ik wil ze onderuit zien gaan, hard en pijnlijk, op welke manier dan ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
Wat nog écht enthousiasme zou oproepen is als Brian en/of Natasia op de een of andere manier aan de schandpaal gaan.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:22 schreef Lieve het volgende:
Eemnes, de gouden kooi 26 februari 2007
Beste bewoonster Amanda,
Heden ochtend is er van onze kant uit een overtreding van de regels geconstateerd.
Om ± 10.00 heeft u, binnen een argument, een vloeistof over uw medebewoner Huub gegooid.
Het gooien met vloeistoffen als daad van agressie of uit onvermogen tot communiceren is niet toegestaan en staat in het gouden boek der regels als fysieke aanval gekenschetst.
Daar de gouden kooi op een sterkere naleving van de regels moet letten naar mate het kijkersaantal stijgt is er hiermee een grens overschreden.
U moet daarom voor vanavond 22.00 uur de gouden kooi verlaten. Om 19.00 zullen uw koffers voor de villa worden gezet.
U bent vanaf heden geen deelnemer meer voor de hoofprijs!
Ook wij betreuren bovenstaande feiten zeer en hopen dat u uw medebewoners vooral op het hart wil drukken, dat vloeistoffen gooien op een andere bewoner, zoals Melk, wijn, bier, koffiemelk, koffie, thee, heet water, kokend water, olie, vet, zoutzuur, salpeterzuur, accuzuur, gootsteenontstopper, antikalk, glassex, amoniak en alle aanverwante vloeibare middelen zoals glorix en bleekmiddel niet zijn toegestaan.
Het einde zou zoek zijn en de vloeistoffen zouden van kwaad tot erger gaan. Uiteraard gaan wij uit van jouw volledige begrip. Mocht dat begrip er niet zijn raden we je nog een eindgesprek aan met Stijn.
Hioj kan je lachend verzekeren dat je het m isschien wel niet ziet, maar dat het er toch echt is en wettelijk bewezen nog wel!
Met vriendelijke groet,
De eindredactie van de Gouden Kooi.
Zoooo, ik heb alvast een kladje gemaakt! Als jullie zo vriendelijk willen zijn de opzet aan te passen en hem zo spoedig mogelijk willen bezorgen kan een en ander voorspoedig worden afgewerkt. Amandel zal begrip hebben voor de voortvarendheid die jullie gaan bewerkstelligen. Brian snapt dit ook en daarmee Natasja ook.
Zal de sponsor van die auto leuk vinden.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef Larisje het volgende:
Hallo redactie
Komt er voor Natasia een stemming voor het bijhouden van het rijden? Als er voor een avondje uit zoals carnaval, zebra-club, pokeren etc dat maar een eenmalig uitje is wel gestemd moet worden, lijkt het me wel zo rechtvaardig dat voor deze activiteit die iedere week plaats vindt ook een stemming komt?
groeten
Iedere week rijden? Iedere week stemming! Om de stemming erin te houden! ( maak ze afhankelijk van elkaar toch?)quote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef Larisje het volgende:
Hallo redactie
Komt er voor Natasia een stemming voor het bijhouden van het rijden? Als er voor een avondje uit zoals carnaval, zebra-club, pokeren etc dat maar een eenmalig uitje is wel gestemd moet worden, lijkt het me wel zo rechtvaardig dat voor deze activiteit die iedere week plaats vindt ook een stemming komt?
groeten
Mee eens. Wil ik ook graag weten.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:10 schreef Larisje het volgende:
Hallo redactie
groeten
Nee joh. Dat doen ze toch altijd s 'avonds?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:37 schreef Lynn-Live het volgende:
Wordt het niet de hoogste tijd dat Amanda te horen krijgt dat ze EXIT is!!!!!!!!!![]()
Maakt mij niet uit. Het gaat erom dat als het een leuk iets is voor in dit geval Natasia. Er waren anderen die ook wat leuks aangeboden kregen en daar vond dan wel een stemming voor plaats en nu heb ik nog niets gehoord over een stemming. Sylvia werd laatst ook een leuke activiteit door de neus geboord. Ze mag van mij nu de kans krijgen om Natasia te laten voelen dat het niet leuk is dat zo'n activiteit niet doorgaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zal de sponsor van die auto leuk vinden.
Tunnelvisiequote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef ren-me-n-rotje het volgende:
Beste Dgk redactie, vanavond zijn voor de zoveelste keer door een bewoner (deze keer Natasia tegen Huub) zeer ernstige bedreigingen geuit. Er gebeurt van alles in het huis, maar niets rechtvaardigt dit soort bedreigingen! Het is denk ik niet de bedoeling dat bewoners na het verlaten van de villa achterom moeten blijven kijken voor een criminele achterban van een andere bewoner(s).
Het uiten van dit soort bedreigingen zijn strafbaar.
Huub heb ik nooit dit soort bedreigingen tegen zijn medebewoners horen uiten; hij speelt het spel, maar bedreigt niemand (met zijn leven)!!!
Ik hoop dat hier echt door jullie iets aan gedaan wordt..Lees: door Tien.
Joh, ze dronk nog van die thee voor ze het in zijn gezicht gooide. Als het echt levensbedreigend heet zou zijn geweest zou zij zelf verbrand zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:45 schreef Alfaro het volgende:
Er lopen teveel mensen op deze aardkloot rond die door datgene wat zij heeft gedaan hun hele leven met de ellende moeten leven. Niet alleen zijn zij hun hele leven verminkt ook moeten zij vaak meerdere keren onder het mes. Ik ben van mening dat hier duidelijk een grens is overschreden waarvoor een zwaardere sanctie zou moeten gelden als een waarschuwing. Een waarschuwing is op zijn plaats als er totaal geen opzet in het spel is, maar hier is sprake van bewust iemand willen verminken.
APK ik loop nog niet zo lang mee op dit forum maar, ik ben er inmiddels wel achter dat je vaak een beetje tegendraads bentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, ze dronk nog van die thee voor ze het in zijn gezicht gooide. Als het echt levensbedreigend heet zou zijn geweest zou zij zelf verbrand zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |