check hidiho's sigquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:30 schreef SmeerCaas het volgende:
SEX! .Over lekkere wijven gesproken, wie weet waar ik dat 'achter de schermen' filmpje kan vinden dat vorig jaar over DGK werd uitgezonden? Heb me rot gezocht op youtube en tien maar kan niets meer vinden.
Verdommer!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:17 schreef compost het volgende:
Op de tekst van Compost (hierboven) kwamen verschikkende reacties:
- fredfik: ze zijn de weg niet kwijt! maar de redaktie speelt het spelletje gewonn niet eerlijk. iedereen weet nu al dat brain of natasja gaan winnen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef Heathen het volgende:
Beste dgk_redactie, komt er een alcoholverbod voor jaap en kan jaap desnoods niet een eetverbod krijgen aangezien hij daar ook aan verslaafd is?
De interpunctie in je tekst is goed verzorgd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
*knip*
We zijn er weer klaar mee... nog zo'n ******* erbij..quote:
Leest lekker weg idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De interpunctie in je tekst is goed verzorgd.
Dan moet je hier nog beter oppassen, hier zijn ze nog veeeeeeel strengerquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
knipperdeknipknip
Slotjes zijn al genoeg binnen voor BENJOLAquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dan moet je hier nog beter oppassen, hier zijn ze nog veeeeeeel strenger
Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Redactie, hebben jullie nou al uitgezocht of die respectloze rat een strafblad heeft in Bonaire?
Hij moet toch minstens 1 verkrachting op z'n respectloze geweten hebben...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
wat een malloten daarro bij talpa word ik geband van wege ongepast gedrag
en alleen omdat FORUMGARD het niet kan zetten dat ik de vloer met hem aanveeg met feiten
zoals deze forumgard werd zo boos dat hij privegegevens van mij (uit het registratieformulier)gebruikte en op het forum plaatste en heb hem daarop aangesproken eindconclusie hij is dusdanig boos dat hij al mijn berichten of postings verwijderde
is een vreemde zaak dat als ik woorden gebruik die op tv en internet door mijn luidsprekers knallen ik gedreigd word dat ik maar beter kon ophouden met berichten te sturen WANT ANDERS nu heb ik alsnog een bericht geplaatst (niks bijzonders alleen maar gezegd dat forumgard moet oppassen dat hij geen benjola fobie krijgt en of hij het allemaal nog wel aan kan met het gevolg dat ik geband ben???
ik kwam denk ik te dicht bij de waarheid dat in de kooi een vriendengroep zit die mekaar verrot scheld die van een of andere toneelschool komen enz enz
zoals jaap die kan zo uit het tv programma mijn vieze vette verloofde komen
nee talpa kan geen kritiek verdragen want ze doen het al zo goed met de kijkcijfers![]()
Voor elke deelnemer vragen ze een antecedenten-onderzoek aan, ik ga er van uit dat ze dat dan voor haar ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef kissy het volgende:
Ja, ze zeggen dat ze een antecedenten-onderzoek doen, maar hoe zit het dan met Natasia?
Het mooie van jouw reactie is dat je in alle oprechtheid verbaasd lijktquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
Als het goed is, is er bij Brian niets naar boven gekomen en heeft hij géén crimineel verleden.
Of hij heeft het dusdanig weten te verbloemen dat het niet naar boven kwam....
Die mocht tijdens haar verblijf gewoon naar haar rechtzaak, dat komt door haar uitzonderingspositie, daar valt helaas niks aan te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef kissy het volgende:
[quote]Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
Ja, ze zeggen dat ze een antecedenten-onderzoek doen, maar hoe zit het dan met Natasia?
Van het antecedenten-onderzoek was ik verbaasd, dat er niets bij Brian boven kwam drijven (een lijk van een vermist meisje of zo) nog veel meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het mooie van jouw reactie is dat je in alle oprechtheid verbaasd lijkt![]()
Wist ik niet, maar dan denk ik nog dat ie flink wat op z'n respectloze geweten heeft (verkrachting,geweldsdelicten)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als het goed is, is er bij Brian niets naar boven gekomen en heeft hij géén crimineel verleden.
Of hij heeft het dusdanig weten te verbloemen dat het niet naar boven kwam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |