abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47066413
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:

[..]

Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
Als het goed is, is er bij Brian niets naar boven gekomen en heeft hij géén crimineel verleden.
Of hij heeft het dusdanig weten te verbloemen dat het niet naar boven kwam....
De politie heeft bij een groot aantal criminelen de grootste moeite met de bewijslast. ( willem Holleeder is wellicht misschien een beetje toch wel crimineel geweest, maar nog steeds onbewezen toch?) Dat onderzoek strekt zich misschien niet uit tot in de pelonken van de krochten van zijn misdadige brein? Of wel , maar had Talpa wel zin in zo'n controversiele bewoner?
  donderdag 8 maart 2007 @ 20:41:05 #127
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47066579
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef Lieve het volgende:

[..]

De politie heeft bij een groot aantal criminelen de grootste moeite met de bewijslast. ( willem Holleeder is wellicht misschien een beetje toch wel crimineel geweest, maar nog steeds onbewezen toch?) Dat onderzoek strekt zich misschien niet uit tot in de pelonken van de krochten van zijn misdadige brein? Of wel , maar had Talpa wel zin in zo'n controversiele bewoner?
Beat's me.... de redactie zei dat in het filmpje...
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 22:09:53 #128
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47071969
Volgende keer bij dit soort "grote gebeurtenissen" tijdelijk wat extra capaciteit inschakelen?

Of... hee, business opportunity: gegarandeerd goede streams op dit soort avonden, tegen betaling.
Jullie mogen dit idee gratis gebruiken, in ruil voor onbepertk gratis VIP-streams voor deze jongen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:12:28 #129
2018 PC eend
relativist
pi_47072105
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
Volgende keer bij dit soort "grote gebeurtenissen" tijdelijk wat extra capaciteit inschakelen?

Of... hee, business opportunity: gegarandeerd goede streams op dit soort avonden, tegen betaling.
Jullie mogen dit idee gratis gebruiken, in ruil voor onbepertk gratis VIP-streams voor deze jongen.
Kan de TT misschien even veranderen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47073271
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
wat een malloten daarro bij talpa word ik geband van wege ongepast gedrag
en alleen omdat FORUMGARD het niet kan zetten dat ik de vloer met hem aanveeg met feiten
zoals deze forumgard werd zo boos dat hij privegegevens van mij (uit het registratieformulier)gebruikte en op het forum plaatste en heb hem daarop aangesproken eindconclusie hij is dusdanig boos dat hij al mijn berichten of postings verwijderde
is een vreemde zaak dat als ik woorden gebruik die op tv en internet door mijn luidsprekers knallen ik gedreigd word dat ik maar beter kon ophouden met berichten te sturen WANT ANDERS nu heb ik alsnog een bericht geplaatst (niks bijzonders alleen maar gezegd dat forumgard moet oppassen dat hij geen benjola fobie krijgt en of hij het allemaal nog wel aan kan met het gevolg dat ik geband ben???
ik kwam denk ik te dicht bij de waarheid dat in de kooi een vriendengroep zit die mekaar verrot scheld die van een of andere toneelschool komen enz enz
zoals jaap die kan zo uit het tv programma mijn vieze vette verloofde komen
nee talpa kan geen kritiek verdragen want ze doen het al zo goed met de kijkcijfers
Ik heb een Deja vue
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:39:44 #131
2018 PC eend
relativist
pi_47073602
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik heb een Deja vue
Je moet voor de gein eens in de COS kijken....
Het is nogal euhm, surrealistisch
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47073695
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Missy_1974 het volgende:

Ze kunnen er niemand anders tactisch eruit spelen en gaan nu over op vieze spelletjes, zoals fysiek geweld uit te lokken, ik vind wel dat de redactie daar iets aan moet doen, want het blijft een spel, dus pesten etc etc is gewoon toegestaan uiteraard, maar ik vind dat uitlokking tot iemand over de rooie helpen en te laten slaan te ver gaan. Volgens mij is na NL toen besproken dat uitlokking geel opleverd en 2x geel = rood en exit.

ik hoop dat na de woorden van de afgelopen dagen ( bv keuken na brief syl, en slaapkamer na stemming, genoeg bewijs is van uitlokking), men iedereen scherp in de gaten gaat houden mbt uitlokking van fysiek geweld.
pi_47074206
Buffers, buffers, buffers.
Oók op tien.tv
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:55:28 #134
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47074359
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
wat een malloten daarro bij talpa word ik geband van wege ongepast gedrag
en alleen omdat FORUMGARD het niet kan zetten dat ik de vloer met hem aanveeg met feiten
zoals deze forumgard werd zo boos dat hij privegegevens van mij (uit het registratieformulier)gebruikte en op het forum plaatste en heb hem daarop aangesproken eindconclusie hij is dusdanig boos dat hij al mijn berichten of postings verwijderde
is een vreemde zaak dat als ik woorden gebruik die op tv en internet door mijn luidsprekers knallen ik gedreigd word dat ik maar beter kon ophouden met berichten te sturen WANT ANDERS nu heb ik alsnog een bericht geplaatst (niks bijzonders alleen maar gezegd dat forumgard moet oppassen dat hij geen benjola fobie krijgt en of hij het allemaal nog wel aan kan met het gevolg dat ik geband ben???
ik kwam denk ik te dicht bij de waarheid dat in de kooi een vriendengroep zit die mekaar verrot scheld die van een of andere toneelschool komen enz enz
zoals jaap die kan zo uit het tv programma mijn vieze vette verloofde komen
nee talpa kan geen kritiek verdragen want ze doen het al zo goed met de kijkcijfers

juist

verder alles wel goed met je?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:59:40 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47074571
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]

juist

verder alles wel goed met je?
Ik vermoed dat je de naam nog wel vaker tegen gaat komen...... in de lijst van topics die je op slot gegooid hebt...... daar staat de topicstarter vast bij
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:47:25 #136
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_47084238
Hebben jullie de acteurs al gevonden ?

http://www.iedereenheefteentalent-blikvangers.be/?page_id=1155/
quote:
OPROEP: ENDEMOL TV-Productiehuis zoekt dringend 2 acteurs (M of V) !

9 februari 2007

Momenteel werken wij aan een TV-programma waar fictie en realiteit door mekaar lopen.
Hiervoor zoeken wij enkele acteurs om zich onder de kandidaten te mengen en de gebeurtenissen op aangeven van ons hier en daar wat bij te sturen of te manipuleren.
We zoeken 2 acteurs, man of vrouw, ongeveer tussen 25 en 35 jaar oud, die zowel kunnen improviseren als een vast scenario volgen. Die gedurende een langere periode een rol kunnen spelen, zonder door de mand te vallen.

Geïnteresseerden moeten zich vrij kunnen maken voor de maanden maart, april en mei. Gedurende die periode leven ze samen met de kandidaten in een afgezonderde omgeving.
Hiervoor is uiteraard een vergoeding voorzien.

Mailen naar: katleen.waegemans@endemol
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_47090660
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]
dit is wel heel jammer....
pi_47090980
quote:
Voor een televisieproject waarbij reality en fictie mekaar ontmoeten, zijn wij dringend op zoek naar acteurs/actrices die gedurende meerdere weken een spel kunnen blijven spelen. We zoeken mensen die sterk in hun schoenen staan, die zich in hun rol blijven vastbijten en zowel een scenario kunnen volgen als improviseren.
Kandidaten moeten zich volledig vrij kunnen maken in de maanden maart-april-mei en mogen nog niet bekend zijn van TV.

Mailen met foto naar katleen.waegemans@endemol.be.
http://forum.broadcastforum.be/viewtopic.php?t=692&view=previous&sid=9c3b057fb70aa031210007eda0ee59e1
pi_47091024
acteurs..
dus de stervende vader situatie van sil is niet echt?
en de ruzie tussen huub en tas die daardoor ontstond dus ook niet?

ben er volledig ingetrapt,
mijn complimenten.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:14:26 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_47091078
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef gebruikersnaam het volgende:

Je vergeet .be en het adres te quoten.

Endemol België NV
Schaliënhoevedreef 20E
2800 Mechelen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47091363
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:26:31 #142
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47091597
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ander programma
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Met name omdat endemol niets met DGK te maken heeft. DGK wordt door Talpa Producties gemaakt
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:28:04 #143
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_47091656
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef APK het volgende:

[..]

Je vergeet .be en het adres te quoten.

Endemol België NV
Schaliënhoevedreef 20E
2800 Mechelen
pi_47092258
Zitten al genoeg mensen in die een rol moeten spelen.
Gooi er eens iemand in die net als Huub zonder script de boel bezig kan houden.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_47092953
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:

[..]
een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
Ik snap 1 ding niet.

In het dorp waar ik woon, is 1 iemand ook gevraagd voor de Gouden Kooi.
Deze jongen is psychisch niet in orde, waarom hebben ze hem al 2x terug gebeld ?
Opzoek naar sensatie ?
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:07:56 #146
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_47093126
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef THeeF het volgende:

[..]

Ik snap 1 ding niet.

Deze jongen is psychisch niet in orde, waarom hebben ze hem al 2x terug gebeld ?
Opzoek naar sensatie ?
woon jij bij kasta in het dorp.
pi_47094563
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef THeeF het volgende:

[..]

Ik snap 1 ding niet.

Opzoek naar sensatie ?
Grappig, komen alleen maar mensen door de screening die psych. problemen hebben.
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_47094928
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef compost het volgende:

- Vrouwen met mooi lichaam kunnen poseren voor een mannenblad en krijgen hier geld voor. Nena heeft dit gedaan.
Amanda hoeft dit niet meer te doen. Waarom heeft de redactie haar naakt op internet gezet ?
Volgens mij moest Nena volgens contract zelfs een fotoshoot doen met weekbladen na haar vertrek. Als dit zo is dan vind ik dit ronduit discriminerend. De heren die De Gouden Kooi verlieten hebben schijnbaar geen contract dat ze als ze de villa verlaten volgens contract bloot danwel sexy moeten poseren voor een wek- of maandblad. Mijn vraag aan DGK zou dan ook zijn waarom vrouwen - met name een aardig sexy vrouw als Nena - dit contractueel zou moeten doen.
pi_47094966
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Volgens mij moest Nena volgens contract zelfs een fotoshoot doen met weekbladen na haar vertrek. Als dit zo is dan vind ik dit ronduit discriminerend. De heren die De Gouden Kooi verlieten hebben schijnbaar geen contract dat ze als ze de villa verlaten volgens contract bloot danwel sexy moeten poseren voor een week- of maandblad. Mijn vraag aan DGK zou dan ook zijn waarom vrouwen - met name een aardig sexy vrouw als Nena - dit contractueel zou moeten doen.
Oeps, mezelf gequote per ongeluk omdat ik een letter wilde toevoegen. Sorry!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:08:12 #150
6941 APK
Factual, I think.
pi_47108464
Mag de uitzending van vandaag online, ik mot nog kiekuh.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')