Haha.. ik dacht ff dat Jaap zo'n herrie maakte op de fietsquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Dogga het volgende:
zo wat een hagel
Mwah.... daar staat Lieke en ernaast staat Amanda..... Wie zou je kiezen.... Lieke.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Brian denkt dat Huub jaloers op hem is omdat hij er met alle vrouwen vandoor gaat.
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef marky het volgende:
Niet om het een of ander maar het zou netjes zijn van de redaktie als ze hans erop aan zouden spreken.
Yep; als Brian de controle verliest gaat het goed mis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef Dogga het volgende:
Ik hoop in iedergeval niet dat het op mot uit loopt tussen huub en brian want brian eet huub serieus op volgens mij
Brian moet wel zijn agressie kwijt raken. Dit schijnt wel een goede methode te zijn om dat kwijt te raken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.
En een Nena complexquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef AnTjUh het volgende:
hahahhaaaaa wat is die brian toch gefrustreerd
hij heeft echt een zwaar huub-complex
hoe kan een echte man jaloers zijn op breiles wat heeft die rat een zieke geestquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Brian denkt dat Huub jaloers op hem is omdat hij er met alle vrouwen vandoor gaat.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Ik meende echt te horen dat Hans zei ' Dan tikken we hem nog een keer'
Nog iemand dit gehoord??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |