quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef FdW het volgende:
Interessante site: http://www.katholieknederland.nl/abc/detail_objectID586271.html
Dit jaar wordt speciale aandacht besteed aan Amanda![]()
Boefquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef FdW het volgende:
Interessante site: http://www.katholieknederland.nl/abc/detail_objectID586271.html
Dit jaar wordt speciale aandacht besteed aan Amanda![]()
Warm, lief, meelevend, sociaal persoon bedoel jequote:
Dat ging dus over de CP's. Er staat zeker iets raars in qua aantal.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
Liet Herma nou een briefje zien aan Brian? Ze zei erbij: "Niet van mij". Brian las het snel door en toen ging ze weer weg.
Er loopt momenteel toch helemaal geen populariteitspol op 10?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef tipsch het volgende:
ah, manipulatie van de tien populariteitspoll is al begonnen. rat op 2, dit gelooft niemand.
Netty is aan het h4xorrenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef tipsch het volgende:
ah, manipulatie van de tien populariteitspoll is al begonnen. rat op 2, dit gelooft niemand.
Ik ben nog steeds misselijk van die gast met z'n slaappillen in Sylvia's drankje doen of gewoon knock-out slaan en haar vervolgens betasten. Zieke geestquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:59 schreef petraa het volgende:
Kijken wat japio nu met zijn roze shirt doet, zou het weer ongewassen de kast in gaan of dit keer de wasmand in.
Bel de ambulance maar vast, de rugpijn zit er aan te komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
Zou jaap dat kunnen met zijn zere rug ?
OT: Mag ik vragen waar je dat leest? Ik kan het niet vinden op de site van Tienquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef tipsch het volgende:
of het officiëel is weet ik eigenlijk niet, ik heb het hierover:quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er loopt momenteel toch helemaal geen populariteitspol op 10?
En de uitslag van de vorige is bekend bij de bewoners.
Okay.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
of het officiëel is weet ik eigenlijk niet, ik heb het hierover:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/
Eerst een paar uurtjes proxies snuffelen en gaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay.
Dit is een gejat 10 logo, en niets officieels.
Wel eigenaardig dat Brian zo hoog staat trouwens, maar met meerdere ip nummers kan je natuurlijk vaker stemmen.
dit is inderdaad geen officiele dkg-site, dus telt niet mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay.
Dit is een gejat 10 logo, en niets officieels.
Wel eigenaardig dat Brian zo hoog staat trouwens, maar met meerdere ip nummers kan je natuurlijk vaker stemmen.
voor wat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Casshern het volgende:
nou die eikel biedt niet eens z'n excuses aan aan huub
Het enige dat uit die hondekop komt is: "Kun je nagaan hoe je gestel is, zo'n zacht tikkie".quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef tipsch het volgende:
wat? die kutcrimineel biedt niet eens even kort z'n excuses aan bij Hupert?
ik denk niet dat een een "officiële" digitale poll van tien andes werktquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:10 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dit is inderdaad geen officiele dkg-site, dus telt niet mee.
En daarna zo'n stiekem lachje naar Brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Huub: Dankzij jou mag in niet meer vechten 6 weken, heb een scheurtje in mijn zevende rib.
Hans: Goed zo, kun je zien hoe het met je gestel is jongen.
ze (hans brian en bart) hadden al eens t idee om huub in de vechtles legaal te slaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef demins het volgende:
Wat is Brian hyper!![]()
Wat lachte die Hans smerig toen Huub vertelde dat er een scheurtje in zijn rib zat en hij 6 weken niet mocht trainen...![]()
Eigenlijk moet Huub hem gewoon aanklagen.. Wat een debiel die Hans... en dat noemt zich professioneelquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef demins het volgende:
Wat is Brian hyper!![]()
Wat lachte die Hans smerig toen Huub vertelde dat er een scheurtje in zijn rib zat en hij 6 weken niet mocht trainen...![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Huub: Dankzij jou mag in niet meer vechten 6 weken, heb een scheurtje in mijn zevende rib.
wat een ongelikte boer, die hans !quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Jaap wil meedoen.![]()
Als die Hans een echte prof is moet hij dit weigeren. Brian over het au-tje van Huub... je hoort Huub er nooit over en wie loopt hier te janken over alles?
En die Hans maar grijnzen en trots zijn.
Haha.. ik dacht ff dat Jaap zo'n herrie maakte op de fietsquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Dogga het volgende:
zo wat een hagel
Mwah.... daar staat Lieke en ernaast staat Amanda..... Wie zou je kiezen.... Lieke.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Brian denkt dat Huub jaloers op hem is omdat hij er met alle vrouwen vandoor gaat.
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef marky het volgende:
Niet om het een of ander maar het zou netjes zijn van de redaktie als ze hans erop aan zouden spreken.
Yep; als Brian de controle verliest gaat het goed mis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef Dogga het volgende:
Ik hoop in iedergeval niet dat het op mot uit loopt tussen huub en brian want brian eet huub serieus op volgens mij
Brian moet wel zijn agressie kwijt raken. Dit schijnt wel een goede methode te zijn om dat kwijt te raken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.
En een Nena complexquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef AnTjUh het volgende:
hahahhaaaaa wat is die brian toch gefrustreerd
hij heeft echt een zwaar huub-complex
hoe kan een echte man jaloers zijn op breiles wat heeft die rat een zieke geestquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Brian denkt dat Huub jaloers op hem is omdat hij er met alle vrouwen vandoor gaat.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Ik meende echt te horen dat Hans zei ' Dan tikken we hem nog een keer'
Nog iemand dit gehoord??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |