Dat Grieks heeft hij erin gehouden alleen andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit streams gezien van zijn neuksessies gelukkig, maar dacht dat hij na het Griekse avontuur voorzichtig was geworden![]()
ik vind het zielig, hij heeft zo zn best gedaan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Ehm, IkWeetNiets SC 15 was inmiddels ook vol, de huidige SC is [SC # 16] Waar je altijd off-topic mag gaan
Zou je dat nog ff kunnen aanpassen in je OP?? Thnx
Vind ik ook en zeker gezien zijn naam 'Ik weet niets'quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
ik vind het zielig, hij heeft zo zn best gedaan!
Vast iets onconformatistischquote:
*mompelt iets over kikkerbilletjes en rent naar de SC*quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
dat van die bilbotjes, was voor de sc ^_^
quote:'Maagoperaties niet door iedereen' di 20 mrt 2007, 23:07
HILVERSUM - Als alle ziekenhuizen ingewikkelde operaties gaan uitvoeren tegen extreem overgewicht, dan zullen er onnodig doden en gewonden vallen.
Dat stelde chirurg Ignace Janssen van het Arnhemse ziekenhuis Rijnstate dinsdagavond in het televisieprogramma NOVA. De artsen zullen er te weinig doen, onvoldoende ervaring krijgen en bepaalde signalen niet herkennen, zei hij.
Ook internist Gerrit de Groot, directeur van de Nederlandse Obesitaskliniek, waarschuwde voor een te grote versnippering. Minstens vijftien Nederlandse ziekenhuizen voeren inmiddels de ingewikkelde en riskante maagdarmoperaties uit waardoor dikke mensen willen afvallen.
Daarbij wordt de maag verkleind, de dunne darm ingekort en omgeleid. Het is gevaarlijker dan een openhartoperatie. Eén op de tweehonderd patiënten komt te overlijden, 5 procent krijgt te maken met gevaarlijke complicaties.
Eerder zochten de zwaargewichten hun heil in België, maar steeds vaker kunnen ze voor een maagoperatie in eigen land terecht.
maak je niet dik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een opmerkelijk artikel in De Telegraaf :
[..]
Nee hoor, ik maak me niet dik. Mijn post geeft een enigszins actueel artikel weer, wellicht relevant voor de situatie van Japio. Wat is de diepere boodschap van jouw reactie ?quote:
Niet de eerste 3 dus waarschijnlijk de 4e.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak me niet dik. Mijn post geeft een enigszins actueel artikel weer, wellicht relevant voor de situatie van Japio. Wat is de diepere boodschap van jouw reactie ?
En toch zit ze daar nog ongeloofelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:47 schreef FSR het volgende:
Hmm Natasia geeft een beetje toe dat het op relatievlak niet goed gaat....en dat ze met Ton? iets wil hjeeft...
Ze droomt er zelf over.....
Volgens mij welquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:52 schreef kybe het volgende:
Natasia had het over Milton niet Ton.Is dat niet die ex van haar?
Ze zal wel hammam bedoelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:51 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat ze gisteren een 'hamas' behandeling heeft gehad.
Klopt. Herma zei ook dat de kinderen daar steeds vaker naar zouden gaan vragen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:52 schreef kybe het volgende:
Natasia had het over Milton niet Ton.Is dat niet die ex van haar?
Hamam standaard ritueel (30min)quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zal wel hammam bedoelen
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:57 schreef Clank het volgende:
Werkoverleg tussen de huishoudteam. Het lijkt niet zo te klikken tussen Hieke en Herma.
En het is heeerlijk heerlijk heerlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hamam standaard ritueel (30min)
Een oosters badritueel waarbij u de behandeling ondergaat u in een aangename ruimte op een verwarmde marmeren plaat. Uw lichaam zal gereinigd worden, alle dode huidcellen zullen worden verwijderd, en u krijgt ter afsluiting een heerlijke ontspannende zeepmassage.![]()
Ook Huub kreeg weer de schuld doordat hij iets had gezegd ging ze er steeds vaker over dromen ,Gisteren hadden Huub en Natasia een gesprek met Stan? erover gehad.??????quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Klopt. Herma zei ook dat de kinderen daar steeds vaker naar zouden gaan vragen..
Niet gek toch ze word al 2 weken stelselmatig afgekraakt door Hermaquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:01 schreef anno-i-mus het volgende:
Lieke is pissed off
Volgens mij is de sfeer daar ook om te snijdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:01 schreef anno-i-mus het volgende:
Lieke is pissed off
Ze zei ook nog dat ze met Stan gepraat had. Wie is Stan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Natasia fluistert iets.. en Herma antwoordt: Daar hoef je niet bang voor te zijn (?)
Dat ging over Liekequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze zei ook nog dat ze met Stan gepraat had. Wie is Stan?
Dat huis is gisteren ondersteboven gekeerd door een schoonmaakbedrijf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Er zit wat verf of nagellak op de vloer, en er zit iets op de kastjes...Herma zegt:"Nou lekker veel te doen vandaag"![]()
en Natas kijkt er meewarig naarquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef AnTjUh het volgende:
er word weer gerommeld onder de dekens
Dat is therapeutisch, zo raakt Brian zijn frustraties kwijt en kan hij de dag weer aan, snap dat danquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef AnTjUh het volgende:
En Natasia zit er tegenover op haar bed de krant te lezen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef AnTjUh het volgende:
5 in totaal, over die andere drie heeft ze het nooit...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:17 schreef FSR het volgende:
de gehele schoorsteen staat vol met foto's van Natasia d'r kinderen...
ja er zijn mensen met privileges in de villa hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:17 schreef FSR het volgende:
de gehele schoorsteen staat vol met foto's van Natasia d'r kinderen...
Het was precies 56 seconden. Sorry ik verveelde me moest ff checken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:24 schreef jacqjacq het volgende:
als ik me douche bind ik altijd mijn haar in een knotje boven mijn hoofd.
amanda laat het gewoon hangen en het blijft geheel droog, rara.
een douche van 2 minuten, geen shampoo gezien (al zouden de okseltjes alleen maar een gewassen worden....), geen rug/nek/hals/gezicht gewassen.
Weer een poetsbeurt van likmevessie dus. Als mijn kinderen zo douchen dan stuur ik ze meteen terug de badkamer in.
tjees nog korter dan ik dacht, niet te geloven. maar amanda denkt ook: ik doe de hele dag niets, dus ik transpireer ook niet.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was precies 56 seconden. Sorry ik verveelde me moest ff checken.![]()
Ik kijk liever naar Lieke, wat een lief bekkie .quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef anno-i-mus het volgende:
wat een kutkop heeft die Amanda
Ze stinkt niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef kybe het volgende:
Ik heb haar nog nooit deodorant zien gebruiken.
Nou er blijft genoeg over hoor .... Amanda is ook een onuitputtelijke bron van irritatie bij mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:32 schreef FSR het volgende:
niet teveel zeggen over het onproper zijn van Amadel... anders gaat ze nog echt douchen, en hebben wij niets meer te roddlen / lachen....
Ik gebruik ook geen Deo....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef kybe het volgende:
Ik heb haar nog nooit deodorant zien gebruiken.
jah, maar dan douche ik...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef SvenM het volgende:
Ga maar is goed sporten dan, wedden dat je je zelf wel ruikt
Wat gebeurt er aan de ontbijttafel wat we niet mogen zien?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Redactie, mogen we andere streams please![]()
Heb je zeker geen pubers in huis,die kunnen zonder deo wel heel de dag onder de douche gaan staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef FSR het volgende:
[..]
jah, maar dan douche ik...
Het is bewezen dat als je met Deo begint, je er mee doormoet blijven gaan...
Bwian heeft Japio voorover gebogen, en zuigt hem uit...!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat gebeurt er aan de ontbijttafel wat we niet mogen zien?![]()
Nee, maar geloof me, al douche ik 2 dagen niet, ik stink niet..quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Heb je zeker geen pubers in huis,die kunnen zonder deo wel heel de dag onder de douche gaan staan.
[SC # 17] Waar Off-topic posts altijd on-topic zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef FSR het volgende:
[..]
Nee, maar geloof me, al douche ik 2 dagen niet, ik stink niet..
en Ik ben erg schoon op mezelf,
sorry ... Maar dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
Amanda moet waarschijnlijk hoger in de poll dat we haar zo prominent in beeld hebben.
Tis weer drie keer niks.. en dat is al een week het geval. Of er zit een nieuw team of ze worden lui, eerder werd er nog moeite gedaan leuke beelden uit te zenden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat gebeurt er aan de ontbijttafel wat we niet mogen zien?![]()
Met dank aan Mevr.Deborah Flens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tis weer drie keer niks.. en dat is al een week het geval. Of er zit een nieuw team of ze worden lui, eerder werd er nog moeite gedaan leuke beelden uit te zenden.
Dit, en de rare omslag qua regels, een tamme Huub... ze hebben het roer omgegooid. Helaas de verkeerde kant op.
stttttttttttttttttttttquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef solara4 het volgende:
waar is Brain nu?????
Ligt nog op bed!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef solara4 het volgende:
waar is Brain nu?????
Gaat volgens mij nog steeds over die Milton(ex van Natasia)daar had Natasia het ook al met Herma over.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:56 schreef rooie3 het volgende:
Wat is er met natas.
huub en Natas hebben gisteren gepraat.
en daar denkt ze nog steeds aan.
word steeds moeilijker zegt ze en ze gaat nadenken.
Maar ze mogen er niet over praten.
Was leuk dat dagje dus.
Huub had ook al met rat daar ruzie.
Het zit niet lekker in z'n vel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef solara4 het volgende:
waarom ligt het nog op bed dan????
lachertjequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef HetBronzenHok het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/
nieuwe stemmingsronde? met Brian op 2??? unbelievable!
pfffffffffff... dan moet ie lekker naar huis gaan en op schoot bij mama Netty kruipen.quote:
Ja die engerd komt vandaag weer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:59 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft zijn vechtbroek aan!!!
wat een beetje huilen al niet doet hequote:
Ben benieuwd of er nog excuses komen van die vent naar Huub toe.quote:
Er gaat iets niet helemaal goed met je cap.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Herma wil huubwegsturen maar huub zegt dat hij zelf uitmaakt waar in de villa hij is
Waarom ontslaan ze die nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
Herma stuurt Huub weg, Lieke is nl ook in de slaapkamer.
Jaloers kreng.
Waarover,? Kleine toelichting is wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:05 schreef solara4 het volgende:
goed zo Huub je hebt gelijk
Over dat hij het er niet mee eens is dat alleen hij die waarschuwing heeft gekregen, want Jaap en Brian hadden er minstens ook een verdiend vindt hij. En ik dus ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarover,? Kleine toelichting is wel op zijn plaats.
Met dank aan mevrouw Pannekoek, ach joh zo hoeven we niet meer zo vaak te kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Dit is dus de Huub voor de aankomende tijd, rustig, geen rellen meer.
Gesellig, nou.![]()
Dat kan hij nooit lang volhouden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Dit is dus de Huub voor de aankomende tijd, rustig, geen rellen meer.
Gesellig, nou.![]()
herma beaamde trouwens net tegen huub dat ze het ook niet eerlijk vond dat alleen hij sancties heeft gekregenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:09 schreef Dark het volgende:
Huub in gesprek met herma over de waarschuwing met sanctie. Hij vindt het oneerlijk dat hij als enige een waarschuwing heeft gehad. Herma vroeg of Huub daar al iets over gezegd heeft, maar Huub vindt zichzelf niet zo'n kneus als Brian die om iedere scheet naar de productie telefoon loopt.
Hij kan die sancties wel hebben.
Gisteren hebben Brian en Huub woorden gehad, off cam!
gisteren de beelden gezien van een huilende Brain die op de klote kreeg van zijn juf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef solara4 het volgende:
waar is Brain nu?????
met de ontwikkelingen van de laatse dagen in de media over 10 zou mij dit ook niks verbazenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef Pavement het volgende:
Saaie boel als hij zich mot inhouden, hoe zit dat nu met de nieuwe bewoner ? deze laat erg lang opzich wachten volgens mij is dit het teken dat de stekker er binnekort uitgaat
Lopende contracten moeten zo goedkoop mogelijk worden nagekomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
met de ontwikkelingen van de laatse dagen in de media over 10 zou mij dit ook niks verbazen
ik ben wel benieuwd hoe dit dan zou worden afgehandelt
Goeie cap, ik miste die netquote:
Droeftoeterquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:29 schreef FdW het volgende:
De droeftoeter komt de gezelligheid weer eens verstoren![]()
![]()
Ze wil haar ei kwijtquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef Ning het volgende:
Amanda vraagt voor de zoveelste keer waarneer het pasen is.
40 dagen na CARNAVAL zegt syl meteenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:31 schreef Ning het volgende:
Amanda vraagt voor de zoveelste keer waarneer het pasen is.
Vreemd, zeer vreemd. Ik ken geen vrouwen die jaloers op elkaar zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef Dark het volgende:
Aman tegen Lieke:' Stijl jij je haar niet?'.
Lieke:' Nee het is van zichzelf........'
Aman:' Slap'.
Ik seg, goeie smorges, Juffrouw Jannie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef FdW het volgende:
Ook voor Amanda gloort de roem, zeker wanneer Jiskefet weer van start gaat en juffrouw Jannie vervangen moet worden.![]()
Waarschijnlijk weet ze nog niet dat Britney Spears kaal is, anders was ze wel meegehuppeltrutquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
Snollie gaat haar haar verven. Ze ergert zich aan de uitgroei.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef De_Moester het volgende:
gaat Amanda zelf haar haar verven???
Een groene waas is ook mooi!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat het resulaat oranje is.
Dat weten we nog van Juf Annet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:48 schreef AnTjUh het volgende:
en zag je ook dat gezicht van tilly
ze kijkt steeds sylvia aan en zan lacht ze
soms spreken blikken boekdelen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef FdW het volgende:
Interessante site: http://www.katholieknederland.nl/abc/detail_objectID586271.html
Dit jaar wordt speciale aandacht besteed aan Amanda![]()
Boefquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:56 schreef FdW het volgende:
Interessante site: http://www.katholieknederland.nl/abc/detail_objectID586271.html
Dit jaar wordt speciale aandacht besteed aan Amanda![]()
Warm, lief, meelevend, sociaal persoon bedoel jequote:
Dat ging dus over de CP's. Er staat zeker iets raars in qua aantal.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef scanman01 het volgende:
Liet Herma nou een briefje zien aan Brian? Ze zei erbij: "Niet van mij". Brian las het snel door en toen ging ze weer weg.
Er loopt momenteel toch helemaal geen populariteitspol op 10?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef tipsch het volgende:
ah, manipulatie van de tien populariteitspoll is al begonnen. rat op 2, dit gelooft niemand.
Netty is aan het h4xorrenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef tipsch het volgende:
ah, manipulatie van de tien populariteitspoll is al begonnen. rat op 2, dit gelooft niemand.
Ik ben nog steeds misselijk van die gast met z'n slaappillen in Sylvia's drankje doen of gewoon knock-out slaan en haar vervolgens betasten. Zieke geestquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:59 schreef petraa het volgende:
Kijken wat japio nu met zijn roze shirt doet, zou het weer ongewassen de kast in gaan of dit keer de wasmand in.
Bel de ambulance maar vast, de rugpijn zit er aan te komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
Zou jaap dat kunnen met zijn zere rug ?
OT: Mag ik vragen waar je dat leest? Ik kan het niet vinden op de site van Tienquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef tipsch het volgende:
of het officiëel is weet ik eigenlijk niet, ik heb het hierover:quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er loopt momenteel toch helemaal geen populariteitspol op 10?
En de uitslag van de vorige is bekend bij de bewoners.
Okay.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
of het officiëel is weet ik eigenlijk niet, ik heb het hierover:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/
Eerst een paar uurtjes proxies snuffelen en gaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay.
Dit is een gejat 10 logo, en niets officieels.
Wel eigenaardig dat Brian zo hoog staat trouwens, maar met meerdere ip nummers kan je natuurlijk vaker stemmen.
dit is inderdaad geen officiele dkg-site, dus telt niet mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Okay.
Dit is een gejat 10 logo, en niets officieels.
Wel eigenaardig dat Brian zo hoog staat trouwens, maar met meerdere ip nummers kan je natuurlijk vaker stemmen.
voor wat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef Casshern het volgende:
nou die eikel biedt niet eens z'n excuses aan aan huub
Het enige dat uit die hondekop komt is: "Kun je nagaan hoe je gestel is, zo'n zacht tikkie".quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:13 schreef tipsch het volgende:
wat? die kutcrimineel biedt niet eens even kort z'n excuses aan bij Hupert?
ik denk niet dat een een "officiële" digitale poll van tien andes werktquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:10 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dit is inderdaad geen officiele dkg-site, dus telt niet mee.
En daarna zo'n stiekem lachje naar Brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Huub: Dankzij jou mag in niet meer vechten 6 weken, heb een scheurtje in mijn zevende rib.
Hans: Goed zo, kun je zien hoe het met je gestel is jongen.
ze (hans brian en bart) hadden al eens t idee om huub in de vechtles legaal te slaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef demins het volgende:
Wat is Brian hyper!![]()
Wat lachte die Hans smerig toen Huub vertelde dat er een scheurtje in zijn rib zat en hij 6 weken niet mocht trainen...![]()
Eigenlijk moet Huub hem gewoon aanklagen.. Wat een debiel die Hans... en dat noemt zich professioneelquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:16 schreef demins het volgende:
Wat is Brian hyper!![]()
Wat lachte die Hans smerig toen Huub vertelde dat er een scheurtje in zijn rib zat en hij 6 weken niet mocht trainen...![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Huub: Dankzij jou mag in niet meer vechten 6 weken, heb een scheurtje in mijn zevende rib.
wat een ongelikte boer, die hans !quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Jaap wil meedoen.![]()
Als die Hans een echte prof is moet hij dit weigeren. Brian over het au-tje van Huub... je hoort Huub er nooit over en wie loopt hier te janken over alles?
En die Hans maar grijnzen en trots zijn.
Haha.. ik dacht ff dat Jaap zo'n herrie maakte op de fietsquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Dogga het volgende:
zo wat een hagel
Mwah.... daar staat Lieke en ernaast staat Amanda..... Wie zou je kiezen.... Lieke.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Brian denkt dat Huub jaloers op hem is omdat hij er met alle vrouwen vandoor gaat.
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef marky het volgende:
Niet om het een of ander maar het zou netjes zijn van de redaktie als ze hans erop aan zouden spreken.
Yep; als Brian de controle verliest gaat het goed mis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef Dogga het volgende:
Ik hoop in iedergeval niet dat het op mot uit loopt tussen huub en brian want brian eet huub serieus op volgens mij
Brian moet wel zijn agressie kwijt raken. Dit schijnt wel een goede methode te zijn om dat kwijt te raken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:28 schreef kybe het volgende:
[..]
Als zij netjes waren geweest hadden zij hem niet meer laten komen.
En een Nena complexquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef AnTjUh het volgende:
hahahhaaaaa wat is die brian toch gefrustreerd
hij heeft echt een zwaar huub-complex
hoe kan een echte man jaloers zijn op breiles wat heeft die rat een zieke geestquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
Brian denkt dat Huub jaloers op hem is omdat hij er met alle vrouwen vandoor gaat.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Ik meende echt te horen dat Hans zei ' Dan tikken we hem nog een keer'
Nog iemand dit gehoord??
Ik dacht ook zoiets te horen maar weet niet precies wat hij zei.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Ik meende echt te horen dat Hans zei ' Dan tikken we hem nog een keer'
Nog iemand dit gehoord??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |