Dat Grieks heeft hij erin gehouden alleen andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit streams gezien van zijn neuksessies gelukkig, maar dacht dat hij na het Griekse avontuur voorzichtig was geworden![]()
ik vind het zielig, hij heeft zo zn best gedaan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Ehm, IkWeetNiets SC 15 was inmiddels ook vol, de huidige SC is [SC # 16] Waar je altijd off-topic mag gaan
Zou je dat nog ff kunnen aanpassen in je OP?? Thnx
Vind ik ook en zeker gezien zijn naam 'Ik weet niets'quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
ik vind het zielig, hij heeft zo zn best gedaan!
Vast iets onconformatistischquote:
*mompelt iets over kikkerbilletjes en rent naar de SC*quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
dat van die bilbotjes, was voor de sc ^_^
quote:'Maagoperaties niet door iedereen' di 20 mrt 2007, 23:07
HILVERSUM - Als alle ziekenhuizen ingewikkelde operaties gaan uitvoeren tegen extreem overgewicht, dan zullen er onnodig doden en gewonden vallen.
Dat stelde chirurg Ignace Janssen van het Arnhemse ziekenhuis Rijnstate dinsdagavond in het televisieprogramma NOVA. De artsen zullen er te weinig doen, onvoldoende ervaring krijgen en bepaalde signalen niet herkennen, zei hij.
Ook internist Gerrit de Groot, directeur van de Nederlandse Obesitaskliniek, waarschuwde voor een te grote versnippering. Minstens vijftien Nederlandse ziekenhuizen voeren inmiddels de ingewikkelde en riskante maagdarmoperaties uit waardoor dikke mensen willen afvallen.
Daarbij wordt de maag verkleind, de dunne darm ingekort en omgeleid. Het is gevaarlijker dan een openhartoperatie. Eén op de tweehonderd patiënten komt te overlijden, 5 procent krijgt te maken met gevaarlijke complicaties.
Eerder zochten de zwaargewichten hun heil in België, maar steeds vaker kunnen ze voor een maagoperatie in eigen land terecht.
maak je niet dik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een opmerkelijk artikel in De Telegraaf :
[..]
Nee hoor, ik maak me niet dik. Mijn post geeft een enigszins actueel artikel weer, wellicht relevant voor de situatie van Japio. Wat is de diepere boodschap van jouw reactie ?quote:
Niet de eerste 3 dus waarschijnlijk de 4e.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak me niet dik. Mijn post geeft een enigszins actueel artikel weer, wellicht relevant voor de situatie van Japio. Wat is de diepere boodschap van jouw reactie ?
En toch zit ze daar nog ongeloofelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:47 schreef FSR het volgende:
Hmm Natasia geeft een beetje toe dat het op relatievlak niet goed gaat....en dat ze met Ton? iets wil hjeeft...
Ze droomt er zelf over.....
Volgens mij welquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:52 schreef kybe het volgende:
Natasia had het over Milton niet Ton.Is dat niet die ex van haar?
Ze zal wel hammam bedoelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:51 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat ze gisteren een 'hamas' behandeling heeft gehad.
Klopt. Herma zei ook dat de kinderen daar steeds vaker naar zouden gaan vragen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:52 schreef kybe het volgende:
Natasia had het over Milton niet Ton.Is dat niet die ex van haar?
Hamam standaard ritueel (30min)quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zal wel hammam bedoelen
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:57 schreef Clank het volgende:
Werkoverleg tussen de huishoudteam. Het lijkt niet zo te klikken tussen Hieke en Herma.
En het is heeerlijk heerlijk heerlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hamam standaard ritueel (30min)
Een oosters badritueel waarbij u de behandeling ondergaat u in een aangename ruimte op een verwarmde marmeren plaat. Uw lichaam zal gereinigd worden, alle dode huidcellen zullen worden verwijderd, en u krijgt ter afsluiting een heerlijke ontspannende zeepmassage.![]()
Ook Huub kreeg weer de schuld doordat hij iets had gezegd ging ze er steeds vaker over dromen ,Gisteren hadden Huub en Natasia een gesprek met Stan? erover gehad.??????quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Klopt. Herma zei ook dat de kinderen daar steeds vaker naar zouden gaan vragen..
Niet gek toch ze word al 2 weken stelselmatig afgekraakt door Hermaquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:01 schreef anno-i-mus het volgende:
Lieke is pissed off
Volgens mij is de sfeer daar ook om te snijdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:01 schreef anno-i-mus het volgende:
Lieke is pissed off
Ze zei ook nog dat ze met Stan gepraat had. Wie is Stan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:50 schreef Clank het volgende:
Natasia fluistert iets.. en Herma antwoordt: Daar hoef je niet bang voor te zijn (?)
Dat ging over Liekequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze zei ook nog dat ze met Stan gepraat had. Wie is Stan?
Dat huis is gisteren ondersteboven gekeerd door een schoonmaakbedrijf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Er zit wat verf of nagellak op de vloer, en er zit iets op de kastjes...Herma zegt:"Nou lekker veel te doen vandaag"![]()
en Natas kijkt er meewarig naarquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef AnTjUh het volgende:
er word weer gerommeld onder de dekens
Dat is therapeutisch, zo raakt Brian zijn frustraties kwijt en kan hij de dag weer aan, snap dat danquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef AnTjUh het volgende:
En Natasia zit er tegenover op haar bed de krant te lezen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:11 schreef AnTjUh het volgende:
5 in totaal, over die andere drie heeft ze het nooit...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:17 schreef FSR het volgende:
de gehele schoorsteen staat vol met foto's van Natasia d'r kinderen...
ja er zijn mensen met privileges in de villa hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:17 schreef FSR het volgende:
de gehele schoorsteen staat vol met foto's van Natasia d'r kinderen...
Het was precies 56 seconden. Sorry ik verveelde me moest ff checken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:24 schreef jacqjacq het volgende:
als ik me douche bind ik altijd mijn haar in een knotje boven mijn hoofd.
amanda laat het gewoon hangen en het blijft geheel droog, rara.
een douche van 2 minuten, geen shampoo gezien (al zouden de okseltjes alleen maar een gewassen worden....), geen rug/nek/hals/gezicht gewassen.
Weer een poetsbeurt van likmevessie dus. Als mijn kinderen zo douchen dan stuur ik ze meteen terug de badkamer in.
tjees nog korter dan ik dacht, niet te geloven. maar amanda denkt ook: ik doe de hele dag niets, dus ik transpireer ook niet.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was precies 56 seconden. Sorry ik verveelde me moest ff checken.![]()
Ik kijk liever naar Lieke, wat een lief bekkie .quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef anno-i-mus het volgende:
wat een kutkop heeft die Amanda
Ze stinkt niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef kybe het volgende:
Ik heb haar nog nooit deodorant zien gebruiken.
Nou er blijft genoeg over hoor .... Amanda is ook een onuitputtelijke bron van irritatie bij mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:32 schreef FSR het volgende:
niet teveel zeggen over het onproper zijn van Amadel... anders gaat ze nog echt douchen, en hebben wij niets meer te roddlen / lachen....
Ik gebruik ook geen Deo....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:30 schreef kybe het volgende:
Ik heb haar nog nooit deodorant zien gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |