heb ik dat gezegd? Nee, maar wel bloed, vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en moedermelkquote:
Blijft dat vooral geloven dan. Als het zo is als jij zegt, dan kun je van mij geloven dat 90% van de wereldbevolking HIV zou hebben gehad. Er wordt namelijk verschrikkelijk veel geneukt iedere dag... en ook nog eens zonder condoom. Hoeveel voorbeelden zijn er niet van vrouwen die een jaar lang met een man naar bed zijn geweest die achteraf HIV bleek de hebben. De vrouw had het na dat jaar nog steeds niet. Anale seks is eigenlijk de enige echte kans om HIV te krijgen omdat het dan in je bloed komt. Maar deze discussie past misschien niet goed in dit forum.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het HIV virus is overdraagbaar door elk directe contact tussen het HIV virus en de lichaamsvloeistoffen van een persoon en niet alleen door bloed wat jij denkt.
Wat ben jij een dom figuur. Alleen beroemdheden tellen mee? Ga je even in je eigen topic lopen opwinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.
Magic Johnson leeft nog steeds geloof ik hequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, hier stoor ik me dus enorm aan, maar dit fabeltje is de wereld in geholpen zodat mensen geen risico lopen. Denk je niet dat 90% van de wereld bevolking zou zijn besmet als een wondje alleen al genoeg is??? Feit is dat je een GAPENDE wond moet hebben wil je enigszins een risico lopen. Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.
OOOOO dat verklaard dus waarom ik hem zo depri vond net, maar waar baseer jij dat op dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nu wordt namelijk alles zo gespeeld dat het lijkt of alles en iedereen in de buitenwereld tegen hem is.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:59 schreef Mokum020 het volgende:
Die smerige rat Brian is weer eens bezig onder de dekens.............
Het moet echter wel in het bloed komen... en dat gebeurt dus niet. Alleen bij anale seks komt het in de boedbaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
heb ik dat gezegd? Nee, maar wel bloed, vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en moedermelk
Ik vraag je om het aub op te zoeken, ik weet dit namelijk zeker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijft dat vooral geloven dan. Als het zo is als jij zegt, dan kun je van mij geloven dat 90% van de wereldbevolking HIV zou hebben gehad. Er wordt namelijk verschrikkelijk veel geneukt iedere dag... en ook nog eens zonder condoom. Hoeveel voorbeelden zijn er niet van vrouwen die een jaar lang met een man naar bed zijn geweest die achteraf HIV bleek de hebben. De vrouw had het na dat jaar nog steeds niet. Anale seks is eigenlijk de enige echte kans om HIV te krijgen omdat het dan in je bloed komt. Maar deze discussie past misschien niet goed in dit forum.![]()
Dat was er 1 ja, maar zo zijn er veel meer. En hoe je het oploopt maarkt natuurlijk niet uit hè. Het gaat er even om hoe je het doorgeeft... en dat gaat dus veel 'moeilijker'dan veel mensen wordt wijsgemaakt. Het is en blijft vooral een homoziekte. Niet voor niets dat alle beroemdheden die aan AIDS sterven, allemaal minimaal biseksueel zijn. Het heeft gewoon enorm veel met anale seks te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vrouw van Starsky van Starsky en Hutch, maar dat is al zeker 15 a 20 jaar geleden en zij had het opgelopen door een bloedtransfusie.
(OT) correctie: BIJNA geen risico..quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Pijpen is bv ook geen risico
Lieve Scan, als je in een ziekenhuis werkt dan weet je het echt wel hoor. Zoek het aub even op dan lees je dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was er 1 ja, maar zo zijn er veel meer. En hoe je het oploopt maarkt natuurlijk niet uit hè. Het gaat er even om hoe je het doorgeeft... en dat gaat dus veel 'moeilijker'dan veel mensen wordt wijsgemaakt. Het is en blijft vooral een homoziekte. Niet voor niets dat alle beroemdheden die aan AIDS sterven, allemaal minimaal biseksueel zijn. Het heeft gewoon enorm veel met anale seks te maken.
err, het gaat hier om sex met BRIAN..... kan je toch niet jaloers op zijn lijkt me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Ik word er wel jaloers op hoor... elke dag sex.....
De enige stream die het goed doet is die met Brainless die Dellie weer eens aan hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Dank je wel. Dat jij door mijn bericht denkt dat ik daarmee bedoel dat alleen beroemdheden tellen, zegt mij weer genoeg over jou IQ. Je zit vast op Bonnie St. Claire niveau. Maar dat geeft verder niets, want dat wist ik al voordat je dat bericht plaatste. Niet voor niets vond ik jou altijd al een van de idioten van FOK.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat ben jij een dom figuur. Alleen beroemdheden tellen mee? Ga je even in je eigen topic lopen opwinden.
Nou...dat is sex van hoge kwaliteit zeg... Duidelijk geval van kwantiteit ipv kwaliteit... Hoewel ik sterk de indruk heb dat Amanda nog nooit echt goede seks gehad heeft...quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
OP die manier zou ik 1 keer per jaar nog veel vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Doe eens een uitgebreid verslag van de acties... ik heb nu geen streams aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De enige stream die het goed doet is die met Brainless die Dellie weer eens aan het
bewerkstelligen is............![]()
![]()
![]()
Je hebt echt geen gelijk. In ziekenhuizen en dergelijke gaan ze echt IEDER risico, hoe klein ook, uit de weg en raden dus gewoon alles af. Misschien is dat ook wel het beste. Maar als je LOGISCH nadenkt moet je toch echt tot totaal andere conclusies komen. Maar iedereen mag er gerust een eigen mening op nahouden. Deste meer condoom worden er gebruikt... en dat was nou net ook het doel van artsen enz enz enz.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieve Scan, als je in een ziekenhuis werkt dan weet je het echt wel hoor. Zoek het aub even op dan lees je dat ik gelijk heb.
Is een wapperend dekbed en een grijns op Brainless zijn gelaat net uitgebreid genoeg?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens een uitgebreid verslag van de acties... ik heb nu geen streams aan![]()
De rest kan ik me er wel bij voorstellen...... het is idd genoeg, meer dan genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is een wapperend dekbed en een grijns op Brainless zijn gelaat net uitgebreid genoeg?
![]()
Ze liggen allemaal op bedquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens een uitgebreid verslag van de acties... ik heb nu geen streams aan![]()
Gevalletje Amanda, neem je rommel nu maar weer mee naar je eigen topic, wie weet wordt je ooit nog een echte beroemdheid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen gelijk. In ziekenhuizen en dergelijke gaan ze echt IEDER risico, hoe klein ook, uit de weg en raden dus gewoon alles af. Misschien is dat ook wel het beste. Maar als je LOGISCH nadenkt moet je toch echt tot totaal andere conclusies komen. Maar iedereen mag er gerust een eigen mening op nahouden. Deste meer condoom worden er gebruikt... en dat was nou net ook het doel van artsen enz enz enz.
En een bekende vrouw had aids..ze was bevriend/gebruikt door Prinses Diana voor publiciteit..ben haar naam kwijt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Magic Johnson heeft aids.
Die is niet dood, dat telt nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Magic Johnson heeft aids.
Nou wapperen, er zit met moeite enige beweging inquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is een wapperend dekbed en een grijns op Brainless zijn gelaat net uitgebreid genoeg?
![]()
maar het is wel waar dat anaal het grootste risico mee brengtquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het HIV virus is overdraagbaar door elk directe contact tussen het HIV virus en de lichaamsvloeistoffen van een persoon en niet alleen door bloed wat jij denkt.
Strak plan, kan al het off-topic geleuter daar waar het hoort: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen we volgende COS weer COS maken ?
Hij zal haar nog 6 keer vertellen dat het over is en dat ze het nooit meer zullen doen.... en zijn eigen belofte nog minimaal net zo vaak verbrekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:23 schreef Mokum020 het volgende:
1 week geleden moest Brainless niks meer van Dellie hebben....hoe vaak heeft ie zijn leuter er al weer ingehangen, vannacht meegerekend?
Ik ga slapen..........![]()
![]()
condoom? hoezo condoom?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:29 schreef Sporti het volgende:
klef zooitje zal het zijn bij de 2 in bed zeg, zou het condoom op het nachtkastje liggen?
Brian deed het toch nooit met condoom?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
O ben ik weer te naief?Dacht dat het wel veilig deden
![]()
Ik heb nog nooit streams gezien van zijn neuksessies gelukkig, maar dacht dat hij na het Griekse avontuur voorzichtig was gewordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian deed het toch nooit met condoom?
Nee, maar hij liegt wel dat hij het "half" met condoom doet: eerst zonder, daarna metquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian deed het toch nooit met condoom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |