Brian is heel oprecht hoor, over dat niet pesten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik zetten net ff de stream van Brian en co op.. gewoon te genant voor woorden.. wat een zielig hoop je mensen
Ja weet je ik begin aan mezelf te twijfelen, brian is zo oprecht en eerlijk en pest nooit. Zou ik nou niet helemaal sporen, denk dat ik morgen maar ff naar de dokter ga. Want als ik hem zo hoor is er iets niet goed in mijn bovenkamer. VAn zo'n aardige man krijg je toch geen moord cq kotsneigingenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is heel oprecht hoor, over dat niet pesten.
Vroeger deed hij er ook al nooit aan mee, zei hij tegen Jaap in de uitzending vanavond.
Wat is het toch een goeie gozer. En laatst mocht Sylvia ook al van hem naar haar vaders begrafenis.
Eigenlijk is het maar raar dat ik het een stuk vuil om te kotsen vind.
Het lijken wel fokkersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:24 schreef Lynn-Live het volgende:
Tjonge wat een niveau die BAJdit is pas leuke televisie (NOT
) en ze kunnen het niet laten het over Huub te hebben TRIEST!!
![]()
niet te vergeten ilona , strijkijzer, beatycasequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Vroeger deed hij er ook al nooit aan mee, zei hij tegen Jaap in de uitzending vanavond.
Wat is het toch een goeie gozer. En laatst mocht Sylvia ook al van hem naar haar vaders begrafenis.
Eigenlijk is het maar raar dat ik het een stuk vuil om te kotsen vindt.
Top, uniekhoorn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...
Alleen al dat ze dat zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Armpje drukken. Brainless en J.aap
De winnaar kreeg A'Del zei ze. O, wat hoopte ik, dat J.aap won.........![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet te vergeten ilona , strijkijzer, beatycase
pesten van huub in het begin
kabouter tegen huub
constante vernederen en uitlokken van nena zodat ze hem eindelijk een welverdiende schop verkocht en meteen huilend aan de telefoon hing ondanks dat ie wist dat ze dan moest vertrekken
dus allemaal even mailen naar basketball@henkpieterse.com om even uit te leggen wie brian werkelijk is
Primaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte heer Pieterse,
Op de livestreams van het programma De Gouden Kooi van Tien heb ik zojuist gezien dat bewoner Brian met u contact op wil nemen wegens 'pestgedrag' van de bewoners Huub en Eric. Brian zou u graag willen uitnodigen voor een workshop of iets dergelijks. Allemaal leuk en aardig maar als er iemand verantwoordelijk is voor pesten dan is het deze Brian wel die vrouwen regelmatig uitscheld, homofobe opmerkingen maakt, enzovoort. Meneer probeert zich nu 'goed' voor te doen en wil u hiervoor gebruiken. Ik denk ik stuur u even een mailtje om u te waarschuwen om u niet voor het karretje van Brian te laten spannen.
Vriendelijke groet,
GeilPijpertje van het Fok!forum
zo goed?
héél goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte heer Pieterse,
Op de livestreams van het programma De Gouden Kooi van Tien heb ik zojuist gezien dat bewoner Brian met u contact op wil nemen wegens 'pestgedrag' van de bewoners Huub en Eric. Brian zou u graag willen uitnodigen voor een workshop of iets dergelijks. Allemaal leuk en aardig maar als er iemand verantwoordelijk is voor pesten dan is het deze Brian wel die vrouwen regelmatig uitscheld, homofobe opmerkingen maakt, enzovoort. Meneer probeert zich nu 'goed' voor te doen en wil u hiervoor gebruiken. Ik denk ik stuur u even een mailtje om u te waarschuwen om u niet voor het karretje van Brian te laten spannen.
Vriendelijke groet,
zo goed?
hahahahaahahahaahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:41 schreef FdW het volgende:
http://www.juilliard.edu/
Brian wil les op een hoger niveau ivm zijn toekomstplannen. Hier gaat hij het waarmaken.![]()
Ik denk dat ik er morgen ook ff een mailtje aan waagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte heer Pieterse,
Vriendelijke groet,
zo goed?
Om te kijken of jullie wel opletten!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
héél goed
alleen waarom eindigen met geilpijpertje
![]()
Eventjes een t erachterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian wel die vrouwen regelmatig uitscheld,
zo goed?
Vergeet dan ook niet zijn psycho/frustie-acties richting Stephan, spugen, sigaretten in het zwembad gooien, vies, vuil en smerig roddelen achter ieders rug, bewerkstelligen van fysiek geweld jegens Huub dmv Hans Nijman, etc etc etc etcquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet te vergeten ilona , strijkijzer, beatycase
pesten van huub in het begin
kabouter tegen huub
constante vernederen en uitlokken van nena zodat ze hem eindelijk een welverdiende schop verkocht en meteen huilend aan de telefoon hing ondanks dat ie wist dat ze dan moest vertrekken
dus allemaal even mailen naar basketball@henkpieterse.com om even uit te leggen wie brian werkelijk is
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Om te kijken of jullie wel opletten!
Hoe durf je het om de beschermer der vrouwen van 19 zo uit te kotsen. Niemand kan zich zo beheersen om de fitnessapparatur niet door het raam te gooien als onze grote held.Flippen is een kunst en iedereen die deze gave bij hem kan stimuleren verdient waardering.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar raar dat ik het een stuk vuil om te kotsen vind.
Was cynisch natuurlijk, ook bijgeschreven maar door Gert weggehaald.... Geeft niks want een OP moet ook een beetje inhoud hebben, fijn dat er nu weer een beetje regelmaat ik komtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
De topic-titel is een fatamorgana.
Delly valt voor hemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:46 schreef Loserkid het volgende:
Jaap is sitting on the funny chair..
Gewoon proberen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Als ik een kaart stuur naar Huub en ik herinner hem daarin ff aan de 50000 k, de vlieglessen, de musical die Brainles heeft gehad zou dat doorkomen of wordt het dan zwart gemaakt ?
En een kindje van God hè.. vergeet dat niet!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe durf je het om de beschermer der vrouwen van 19 zo uit te kotsen.
Das wel heel veelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Als ik een kaart stuur naar Huub en ik herinner hem daarin ff aan de 50000 k, de vlieglessen, de musical die Brainles heeft gehad zou dat doorkomen of wordt het dan zwart gemaakt ?
Brian heeft net aangegeven dat die engerd - aka - Hans Nijman - aka - die hondekop, morgen om 11 uur komt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef BuffyJan het volgende:
Komt Hans morgen begrijp ik dat nou?
brain de eerlijkheid zelfe; zo lang het in zijn straatje past.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe durf je het om de beschermer der vrouwen van 19 zo uit te kotsen. Niemand kan zich zo beheersen om de fitnessapparatur niet door het raam te gooien als onze grote held.Flippen is een kunst en iedereen die deze gave bij hem kan stimuleren verdient waardering.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En een kindje van God hè.. vergeet dat niet!
Ik begreep dat Eric Sylvia zou pakken omdat Eric kinderen wil. Als eerste stelde Jaap Amanda voor, maar die wil nog geen baby.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Sug4r het volgende:
Jaap wilt Sylvia 'pakken' in haar slaap omdat ze toch niet wakker wordt om Huub daarmee weer te pakken![]()
Japio is geil
Dat is toch die kickbokser met een verstandelijke beperking?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft net aangegeven dat die engerd - aka - Hans Nijman - aka - die hondekop, morgen om 11 uur komt.
Ben benieuwd of Hans z'n excuses nog aan gaat bieden aan Huub en er dan meteen even bij verteld dat het scheuren van Huubs rib een voor opgezet plan was van hemzelf, Bart en Brian............... dan zou het pas een vent zijn!
toe maar, doei Jaap!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Sug4r het volgende:
Jaap wilt Sylvia 'pakken' in haar slaap omdat ze toch niet wakker wordt om Huub daarmee weer te pakken![]()
Japio is geil
Ik vind het schandalig van de redactie dat deze man weer mag komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft net aangegeven dat die engerd - aka - Hans Nijman - aka - die hondekop, morgen om 11 uur komt.
Ben benieuwd of Hans z'n excuses nog aan gaat bieden aan Huub en er dan meteen even bij verteld dat het scheuren van Huubs rib een voor opgezet plan was van hemzelf, Bart en Brian............... dan zou het pas een vent zijn!
Klopt hoor wat je zegt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat Eric Sylvia zou pakken omdat Eric kinderen wil. Als eerste stelde Jaap Amanda voor, maar die wil nog geen baby.
Ik zou voor 1000 euro Jaap echt wel een kus gevenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef Sug4r het volgende:
Alle meisjes die Jaap willen zoenen moeten 100 euro doneren??? Al krijg ik 1000 euro![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is toch die kickbokser met een verstandelijk beperking?
Bij Deborah Flens op schoot. Of andersom?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef StefanPeeters het volgende:
Waar is die mevrouw eigenlijk die altijd kookt ?
(Die met dat haar en die kindertjes)
Hij zou door de tien-redactie al lang ontslagen moeten zijn, let op hun eigen berichtgeving:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:10 jan:
11:24 - "Beuken jullie hem"
Bart en Brian uiten hun ongenoegen over Huub tegenover Hans. De Oldenzaler doet niet mee aan de les en de ‘vriendelijke’ Thaiboksleraar bedenkt dat ze Huub voor de volgende keer wel kunnen vragen mee te doen. Onder het mom dat Bart en Brian hem dan legaal kunnen slaan. “Dan doe ik ook een rondje met hem. Zorg ik ervoor dat hij helemaal kapot is en dan beuken jullie hem om de beurt in elkaar.” Bart staat niet te springen om het plan. Gelukkig maar!
Bron: tien
OOhhhh ik mag moet nu wel gaan oppassen, anders loop ik straks ook met een gekneusde rip rondquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is toch die kickbokser met een verstandelijke beperking?
Bah. Als iemand van de week een totaal gebrek voor Sylvia heeft getoond, was het Jaap wel toen hij keihard haar matras heen en weer ragde terwijl ze lag te slapen.quote:
Kloppen we alle centen die hij bezit zo uit zijn portemoneetje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou voor 1000 euro Jaap echt wel een kus geven![]()
Vanwege die beperking kan hij toch niet lezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
OOhhhh mag ik moet nu wel gaan oppassen, anders loop ik straks ook met een gekneusde rip rondBoefje dat 't is
!
brainquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef Ning het volgende:
Tjonge wat een niveau.
Ja pesten mag niet meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef Dark het volgende:
Ik word een beetje misselijk ban BAJ, wat een plat gedoe.......... en wat vinden ze zichzelf grappig![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo meneer henk,
ik volg de gouden kooi van af het begin, ik weet niet of u ooit van dat programma gehoord heeft.
In dit programma zit de grootste klootzak die ik ooit heb gezien, in en in gemeen, genieperig en
leugenachtig, hij laat geen gelegenheid gaan om andere mensen te vernederen, uit te schelden,
vrouwen behandeld hij met grote minachting, scheld ze uit voor hoer, gooit wijn over ze heen.
een vrouw van 40 jaar wordt gepest voor haar rimpels, haar beatycase gestolen en vernield,
zodat ze zelf totaal ontgoocheld het programma heeft verlaten.
Het meisje Nena die hij te pas en te onpas uitschold en vernederede heeft hem uiteindelijk een
klein schopje verkocht, waarop hij huilend naar de telefoon is gelopen om haar aan te geven
voor fysiek geweld, hij wist heel goed dat ze dan uit het programma moest en haar 10.000 euro
kwijt zou raken.
Huub die hij wil aanpakken op zijn pestgedrag, heeft hij zelf zeker 3 maanden constant
samen met 2 andere (die het programma inmiddels verlaten hebben) gepest.
Ook Sylvia een geweldige dame is steeds zijn target.
Kortom trap er niet in, verdiep u eerst in het programma, voordat u hierop ingaat,
Hij heeft nu een totale nepvriendschap geloten met Jaap.
jaap is 200 kg en is daar o.a. om gewicht te verliezen, de enige die Jaap écht de waarheid
zegt over zijn eetgedrag is huub, huub is niet dol op Jaap, maar niet omdat Jaap dik is
maar omdat Jaap onbehouwen gedrag vertoond.
Huub noemt Jaap inderdaad weleens vetzak of iets dergelijks, maar Jaap op zijn buurt kan er
ook wat van en noemt Huub constant kabouter, want huub is namelijk klein van formaat.
Ik hoop dat u deze mail serieus neemt,
m.vr.gr.
een bezorgde kijker van DE GOUDEN KOOI
zojuist verzonden naar basketball@henkpieterse.com
ik ben vast een heleboel vergeten, maar ik zou zeggen doe jullie best, wordt morgen een
leuk gesprek met de heer pieterse dan
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo meneer henk,
ik volg de gouden kooi van af het begin, ik weet niet of u ooit van dat programma gehoord heeft.
In dit programma zit de grootste klootzak die ik ooit heb gezien, in en in gemeen, genieperig en
leugenachtig, hij laat geen gelegenheid gaan om andere mensen te vernederen, uit te schelden,
vrouwen behandeld hij met grote minachting, scheld ze uit voor hoer, gooit wijn over ze heen.
een vrouw van 40 jaar wordt gepest voor haar rimpels, haar beatycase gestolen en vernield,
zodat ze zelf totaal ontgoocheld het programma heeft verlaten.
Het meisje Nena die hij te pas en te onpas uitschold en vernederede heeft hem uiteindelijk een
klein schopje verkocht, waarop hij huilend naar de telefoon is gelopen om haar aan te geven
voor fysiek geweld, hij wist heel goed dat ze dan uit het programma moest en haar 10.000 euro
kwijt zou raken.
Huub die hij wil aanpakken op zijn pestgedrag, heeft hij zelf zeker 3 maanden constant
samen met 2 andere (die het programma inmiddels verlaten hebben) gepest.
Ook Sylvia een geweldige dame is steeds zijn target.
Kortom trap er niet in, verdiep u eerst in het programma, voordat u hierop ingaat,
Hij heeft nu een totale nepvriendschap geloten met Jaap.
jaap is 200 kg en is daar o.a. om gewicht te verliezen, de enige die Jaap écht de waarheid
zegt over zijn eetgedrag is huub, huub is niet dol op Jaap, maar niet omdat Jaap dik is
maar omdat Jaap onbehouwen gedrag vertoond.
Huub noemt Jaap inderdaad weleens vetzak of iets dergelijks, maar Jaap op zijn buurt kan er
ook wat van en noemt Huub constant kabouter, want huub is namelijk klein van formaat.
m.vr.gr.
zojuist verzonden naar basketball@henkpieterse.com
ik ben vast een heleboel vergeten, maar ik zou zeggen doe jullie best, wordt morgen een
leuk gesprek met de heer pieterse dan
![]()
Ah ja joh, ik zou 'm m'n eventueel (toekomstige) dochter nog toe vertrouwenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou hem zo al mijnCP's toevertrouwen.
Heel sterk! Niks van gelogen, dat is het trieste eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo meneer henk,
Jaap is nog dikker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap op SBS6
Waar liggen die CP's eigenlijk (sauna?). Laat iemand dat maar eens ontdekken. Kan hij weer flippen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou hem zo al mijnCP's toevertrouwen.
stuur ook een mailtje, want het is ook triest en die man weet misschien van niksquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel sterk! Niks van gelogen, dat is het trieste eigenlijk.![]()
lijkt me erg sterk, doen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:59 schreef Ning het volgende:
Dit kan ook
Geachte heer Pieterse
Ik zeg alleen maar kijk en huiver http://www.youtube.com/watch?v=x5-MVLSXlVk
Tering.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo meneer henk,
m.vr.gr.
denk je niet dat het gewoon oprechte vriendschap is? haar karakter is namelijk heel erg tollerant eigenlijk en liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia lacht echt altijd om de dingen die Huub zegt. Valt wel op.
lekker belangrijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Tering.
Open even een eigen topic voor zwakzinnige brieven vol met spel- en stijlfouten aub.![]()
Dat denk ik idd.... en misschien nog wel wat meer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:02 schreef neferhone het volgende:
[..]
denk je niet dat het gewoon oprechte vriendschap is? haar karakter is namelijk heel erg tollerant eigenlijk en lief
Je irriteert je er aan maar blijft toch kijken. Zeg eens zelfkastijding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb zelden zulke humorloze mensen de hele tijd horen zeggen ´dat vind ik humor´. Tis goed dat je het erbij zegt.
Hier plaatjes van viezigheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
als die vuile kutlul van een Brian morgen belt, dat gore reptiel, zou ik u willen vragen om niet op zijn verzoeken in te gaan. Ten eerste omdat hij u voor zijn karretje spant, en ten tweede omdat er onderweg van alles kan gebeuren wanneer uw dochtertje op haar gele fietsje naar basisschool Prins Constantijn aan de Hogekampsweg rijdt.
Een diep verontruste kijker.
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
als die vuile kutlul van een Brian morgen belt, dat gore reptiel, zou ik u willen vragen om niet op zijn verzoeken in te gaan. Ten eerste omdat hij u voor zijn karretje spant, en ten tweede omdat er onderweg van alles kan gebeuren wanneer uw dochtertje op haar gele fietsje naar basisschool Prins Constantijn aan de Hogekampsweg rijdt.
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
Een diep verontruste kijker en tevens moderator van het goed bezochte FOK forum.
Euh, ja lampie.quote:
hehehe, nou nou modjequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
(dat van die school heb ik ff uitgezocht, kwartiertje werk.)
zelfkastijding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je irriteert je er aan maar blijft toch kijken. Zeg eens zelfkastijding.![]()
triest die laatste zin eigenlijk, maar omdat ik weet dat je hem niet hebt verstuurd, lig ik hier in een stuip. (en mijn vriendin snapt er geen zak van)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
zou wel mooi zijn maagd en een steenbokquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik idd.... en misschien nog wel wat meer.
Hij heeft misschien nog steeds het idee dat hij massaal is uitgekotst vanwege zijn pestacties richting Jaap.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is nog steeds in een rotbui, hij wil naar bed... dat wilde hij al toen ze terugkwamen.
Ik weet niet, Huub is zo anders, niet zichzelf iig.
Natasia ligt al op bed waarschijnlijk
Huub is nog steeds pissed over de belachelijke sanctie van mevrouw Pannekoek.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is nog steeds in een rotbui, hij wil naar bed... dat wilde hij al toen ze terugkwamen.
Ik weet niet, Huub is zo anders, niet zichzelf iig.
Natasia ligt al op bed waarschijnlijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:08 schreef Sug4r het volgende:
Huub : Zullen we een afzakkertje nemen
Eric: ja lekker doe maar een safari - cola,
Huub: dat is niet echt een afzakkertje
Eric: Tja ligt eraan wat je wilt laten afzakken
Syl is een leeuwquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:07 schreef neferhone het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn maagd en een steenbok![]()
Meer over de onthouding van sancties richting hen die ze net goed verdienen, die bolle en die rat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub is nog steeds pissed over de belachelijke sanctie van mevrouw Pannekoek.
En terecht.
Hij lijdt aan waandenkbeelden, dat is algemeen bekendquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:41 schreef Loserkid het volgende:
Brian denkt echt dat hij sterk is volgens mij.
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
het was toch maar één brief?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft misschien nog steeds het idee dat hij massaal is uitgekotst vanwege zijn pestacties richting Jaap.
Donequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
stuur ook een mailtje, want het is ook triest en die man weet misschien van niks
![]()
(vier van die icon's)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
Je weet niet wat ze achter gezegd hebben....quote:
Geen escort die daar intraptquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap heeft een SOA angst, dus voor hem geen escort.
hij is gepest omdat ie 2.20 meter lang isquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed van je die brief fanvanhet1euur..nu hopen dat het mailadres goed is!
Anders krijgen we mailtjes van een basketballer terug haha
die henk pieterse is volgens mij een oud basketballer. oud international ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed van je die brief fanvanhet1euur..nu hopen dat het mailadres goed is!
Anders krijgen we mailtjes van een basketballer terug haha
Precies. En dat filmpje dus voor Jaap, waarin Huub werd afgemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze achter gezegd hebben....
Hiv groeit het snelst onder heterosexuele ..maar goed daar heeft Afrika een groot deel aan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Absoluut NIET waar Eric. Hiv komt niet net zo vaak voor onder hetero's als onder homo's.
Hiv is en blijft altijd een homo ziekte omdat het vooral via anale seks wordt verspreid.
WTFquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub lult nu ook complete onzin.
Omdat daar weinig voorbehoedsmiddelen zijn en er dus daarom veel meer aan anale seks wordt gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hiv groeit het snelst onder heterosexuele ..maar goed daar heeft Afrika een groot deel aan.
En hoequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
stream 1 en 2 zijn kaput.
Ja, hij bracht het net alsof je van het uitwisselen van wat lichaamssappen als HIV kunt krijgen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij is gepest omdat ie 2.20 meter lang is
en vandaar is ie ook basketballer denk ik
komt door mevrouw pannekoekquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft niet zoveel zin meer... je merkt het door het hele huis door.
brain kikt er opquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die laatste uitspraak van de rat houdt me er even bij. De loverboy wil dat Amanda slagroom van de nippel van Jaap af likt.![]()
ga maar liggen dan veeg ik je wel even opquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha. "Ik nam wraak omdat ik gepest werd omdat ik lang was en ging basketballen" veeg me op!!!!
kan toch gebeuren..... als je zo aangepakt wordt door de buren...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Als het allemaal Amandelletjes en Briansletjes zijn welquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat daar weinig voorbehoedsmiddelen zijn en er dus daarom veel meer aan anale seks wordt gedaan.
In NL is er absoluut geen sprake van dat er meer hetero's hiv kebben. Als je zo makkelijk hiv krijgt als Huub net schetst, dan had echt heel NL al lang HIV gehad.
als ze het niet vergeet en niks beters te doen heeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:21 schreef kissa het volgende:
Vraagje: leest Staas nog elke avond voor aan haar kindjes?![]()
Crepe Suzette, drank erover en in de fikquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
komt door mevrouw pannekoek
![]()
Waarom hebben we eigenlijk nog steeds geen foto van mevrouw Pannekoek. Ik wil zo langzamerhand wel een gezicht bij mijn toenemende walging van dat incompetente secreet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
komt door mevrouw pannekoek
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als ze het niet vergeet en niks beters te doen heeft
anders niet
![]()
De video-boodschap die Jaap kreeg heeft er ook ingehakt... daarin werd Huub behóórlijk te grazen genomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
het was toch maar één brief?
Al Jaap nou tientallen adhesiebetuigingen ontving, maar dat is niet het geval volgens mij.
Afkickverschijnselen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, hij bracht het net alsof je van het uitwisselen van wat lichaamssappen als HIV kunt krijgen.![]()
Maar dit is misschien meer een duscussie voor een ander forum
volgens mij, speeksel, sperma, bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloed
wat doe jij hier eigenlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Tering.
Open even een eigen topic voor zwakzinnige brieven vol met spel- en stijlfouten aub.![]()
OK.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:25 schreef Clank het volgende:
[..]
De video-boodschap die Jaap kreeg heeft er ook ingehakt... daarin werd Huub behóórlijk te grazen genomen.
dat klopt maar dan moet je als nog een wondje hebben in je mond of ergens anders; de kans met speeksel ect; is gering maar kan welquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloed
Bloed,,vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en zelfs moedermelkquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij, speeksel, sperma, bloed
![]()
huub is dus heel erg gevoelig voor wat het publiek van hem vindt, hjj beweerde gisteren anders, namelijk dat het hem geen fuck meer interesseerde hoeveel mensen op hem zouden stemmen in de popi-poll, toch wel tegenstrijdigquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft misschien nog steeds het idee dat hij massaal is uitgekotst vanwege zijn pestacties richting Jaap.
't Is hun eigen kamerquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
Ik vind trouwens dat gerook op de slaapkamers tamelijk walgelijk
Ik zou me echt niet down laten praten door zo'n varken met een trauma.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:25 schreef Clank het volgende:
[..]
De video-boodschap die Jaap kreeg heeft er ook ingehakt... daarin werd Huub behóórlijk te grazen genomen.
Brian verstaat thrusten.quote:
pestkop !!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bloed,,vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en zelfs moedermelk
Dit klopt ook niet, er is volgens mij iets mis, aangezien het alle streams zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:31 schreef StefanPeeters het volgende:
Zelfs bij mij (nooit streamproblemen) is het bufferdebuffer
Deborah Flens heeft al meerdere programma's naar de knoppen geholpen. Het gaat bij DGK nogmaals gebeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef fleur22 het volgende:
Mijn streams doen het al twee dagen niet.![]()
Ik mis Huub.![]()
Jongens, Flensjes bakken!![]()
![]()
Wie is dat mens??Deborah Flens?
Ooohhh shit! Hoe vertel ik het mijn moeder...........quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
zelfs moedermelk
Hummie ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Deborah Flens heeft al meerdere programma's naar de knoppen geholpen. Het gaat bij DGK nogmaals gebeuren.
Hoezo krijg je nog borstvoeding?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:34 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ooohhh shit! Hoe vertel ik het mijn moeder...........
Schitterende stem heeft ze...zo helder als een klokjequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is deze link al gepost trouwens.
Zit even te kijken op de site van Juf Judith, en zij gaat dus voor een solo-carriere onder de naam Zjudy!
Ik seg ik hou der fan!
Denk dat alle kaarten voor Huub geblockt gaan worden. Mensen kunnen beter wachten totdat Stijn terug is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:21 schreef Desii het volgende:
kan toch gebeuren..... als je zo aangepakt wordt door de buren...
gewoon allemaal opbeurende woorden naar hem sturen, komt het vast weer goed met hem.
Heb helemaal geen moeite om de gesprekken van Huub en Eric te volgen, ze weten me op één of andere manier toch te boeien.quote:
Het is toch belachelijk dat er geen één lijn wordt getrokken en objectief wordt gekeken daar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat alle kaarten voor Huub geblockt gaan worden. Mensen kunnen beter wachten totdat Stijn terug is.
mooie stemquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zit even te kijken op de site van Juf Judith, en zij gaat dus voor een solo-carriere onder de naam Zjudy!
Ik seg ik hou der fan!
Uhhh....ja was al gepost, meerdere malen, maar het is je vergeven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik seg ik hou der fan!
De scripteasers hebben heel veel lijntjes bedacht, maar ze deugen/werken nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat er geen één lijn wordt getrokken en objectief wordt gekeken daar.
Sylvia is onder zijl en die merkt helemaal niks meer, dus haar zal het niet uitmakenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:46 schreef Clank het volgende:
Zou Huub nog naast Sylvia gaan liggen zoals hij haar eerder toegefluisterd heeft?
Het gaat er om hoe het in het lichaam van de ander moet komen. Je moet dus een gapende wond hebben wil zoiets enigszins mogelijk zijn. Behalve dan met anale seks, want dan komt het zo ongeveer rechtstreekt in de bloedbaan. Maar laat mensen vooral denken dat je het zomaar kunt krijgen, want dan beschermen ze zich tenminste eerder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bloed,,vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en zelfs moedermelk
volgens mij heb jij het nu over iets andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook wel eens..... maar daar ga ik nooit zo naar van kijken![]()
ja onder zeilquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder zijl zijn lijkt me niet gezond trouwens![]()
Conclusie: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
Huub is soft aan het worden...de streams werken voor geen meter..het BAN groepje gaat ineens humoristisch worden...........
conclusie: de stekker er maar uit?![]()
Nou, ik lag in een deukquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
Huub is soft aan het worden...de streams werken voor geen meter..het BAN groepje gaat ineens humoristisch worden...........
conclusie: de stekker er maar uit?![]()
Gelukkig maar! Dankzij jouw vergevingsgezindheid ga ik met een warm gevoel mijn bed opzoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uhhh....ja was al gepost, meerdere malen, maar het is je vergeven...![]()
Kijk, hier stoor ik me dus enorm aan, maar dit fabeltje is de wereld in geholpen zodat mensen geen risico lopen. Denk je niet dat 90% van de wereld bevolking zou zijn besmet als een wondje alleen al genoeg is??? Feit is dat je een GAPENDE wond moet hebben wil je enigszins een risico lopen. Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat klopt maar dan moet je als nog een wondje hebben in je mond of ergens anders; de kans met speeksel ect; is gering maar kan wel
Ook niet bij Jaap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook wel eens..... maar daar ga ik nooit zo naar van kijken![]()
Het HIV virus is overdraagbaar door elk directe contact tussen het HIV virus en de lichaamsvloeistoffen van een persoon en niet alleen door bloed wat jij denkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe het in het lichaam van de ander moet komen. Je moet dus een gapende wond hebben wil zoiets enigszins mogelijk zijn. Behalve dan met anale seks, want dan komt het zo ongeveer rechtstreekt in de bloedbaan. Maar laat mensen vooral denken dat je het zomaar kunt krijgen, want dan beschermen ze zich tenminste eerder.
Is wel zeker iets om rekening mee te houden, maar ik denk wel dat hij het nodig heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat alle kaarten voor Huub geblockt gaan worden. Mensen kunnen beter wachten totdat Stijn terug is.
De vrouw van Starsky van Starsky en Hutch, maar dat is al zeker 15 a 20 jaar geleden en zij had het opgelopen door een bloedtransfusie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, hier stoor ik me dus enorm aan, maar dit fabeltje is de wereld in geholpen zodat mensen geen risico lopen. Denk je niet dat 9% van de wereld bevolking zou zijn besmet als een wondje alleen al genoeg is??? Feit is dat je een GAPENDE wond moet hebben wil je enigszins een risico lopen. Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.
Maar zeker geen speeksel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het HIV virus is overdraagbaar door elk directe contact tussen het HIV virus en de lichaamsvloeistoffen van een persoon en niet alleen door bloed wat jij denkt.
rock hudson!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, hier stoor ik me dus enorm aan, maar dit fabeltje is de wereld in geholpen zodat mensen geen risico lopen. Denk je niet dat 90% van de wereld bevolking zou zijn besmet als een wondje alleen al genoeg is??? Feit is dat je een GAPENDE wond moet hebben wil je enigszins een risico lopen. Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.
(OT) Het virus wordt zeker wel door speeksel overgebracht, alleen is de concentratie virusquote:
heb ik dat gezegd? Nee, maar wel bloed, vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en moedermelkquote:
Blijft dat vooral geloven dan. Als het zo is als jij zegt, dan kun je van mij geloven dat 90% van de wereldbevolking HIV zou hebben gehad. Er wordt namelijk verschrikkelijk veel geneukt iedere dag... en ook nog eens zonder condoom. Hoeveel voorbeelden zijn er niet van vrouwen die een jaar lang met een man naar bed zijn geweest die achteraf HIV bleek de hebben. De vrouw had het na dat jaar nog steeds niet. Anale seks is eigenlijk de enige echte kans om HIV te krijgen omdat het dan in je bloed komt. Maar deze discussie past misschien niet goed in dit forum.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het HIV virus is overdraagbaar door elk directe contact tussen het HIV virus en de lichaamsvloeistoffen van een persoon en niet alleen door bloed wat jij denkt.
Wat ben jij een dom figuur. Alleen beroemdheden tellen mee? Ga je even in je eigen topic lopen opwinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.
Magic Johnson leeft nog steeds geloof ik hequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, hier stoor ik me dus enorm aan, maar dit fabeltje is de wereld in geholpen zodat mensen geen risico lopen. Denk je niet dat 90% van de wereld bevolking zou zijn besmet als een wondje alleen al genoeg is??? Feit is dat je een GAPENDE wond moet hebben wil je enigszins een risico lopen. Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.
OOOOO dat verklaard dus waarom ik hem zo depri vond net, maar waar baseer jij dat op dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nu wordt namelijk alles zo gespeeld dat het lijkt of alles en iedereen in de buitenwereld tegen hem is.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:59 schreef Mokum020 het volgende:
Die smerige rat Brian is weer eens bezig onder de dekens.............
Het moet echter wel in het bloed komen... en dat gebeurt dus niet. Alleen bij anale seks komt het in de boedbaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
heb ik dat gezegd? Nee, maar wel bloed, vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en moedermelk
Ik vraag je om het aub op te zoeken, ik weet dit namelijk zeker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blijft dat vooral geloven dan. Als het zo is als jij zegt, dan kun je van mij geloven dat 90% van de wereldbevolking HIV zou hebben gehad. Er wordt namelijk verschrikkelijk veel geneukt iedere dag... en ook nog eens zonder condoom. Hoeveel voorbeelden zijn er niet van vrouwen die een jaar lang met een man naar bed zijn geweest die achteraf HIV bleek de hebben. De vrouw had het na dat jaar nog steeds niet. Anale seks is eigenlijk de enige echte kans om HIV te krijgen omdat het dan in je bloed komt. Maar deze discussie past misschien niet goed in dit forum.![]()
Dat was er 1 ja, maar zo zijn er veel meer. En hoe je het oploopt maarkt natuurlijk niet uit hè. Het gaat er even om hoe je het doorgeeft... en dat gaat dus veel 'moeilijker'dan veel mensen wordt wijsgemaakt. Het is en blijft vooral een homoziekte. Niet voor niets dat alle beroemdheden die aan AIDS sterven, allemaal minimaal biseksueel zijn. Het heeft gewoon enorm veel met anale seks te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vrouw van Starsky van Starsky en Hutch, maar dat is al zeker 15 a 20 jaar geleden en zij had het opgelopen door een bloedtransfusie.
(OT) correctie: BIJNA geen risico..quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Pijpen is bv ook geen risico
Lieve Scan, als je in een ziekenhuis werkt dan weet je het echt wel hoor. Zoek het aub even op dan lees je dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was er 1 ja, maar zo zijn er veel meer. En hoe je het oploopt maarkt natuurlijk niet uit hè. Het gaat er even om hoe je het doorgeeft... en dat gaat dus veel 'moeilijker'dan veel mensen wordt wijsgemaakt. Het is en blijft vooral een homoziekte. Niet voor niets dat alle beroemdheden die aan AIDS sterven, allemaal minimaal biseksueel zijn. Het heeft gewoon enorm veel met anale seks te maken.
err, het gaat hier om sex met BRIAN..... kan je toch niet jaloers op zijn lijkt me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Ik word er wel jaloers op hoor... elke dag sex.....
De enige stream die het goed doet is die met Brainless die Dellie weer eens aan hetquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Dank je wel. Dat jij door mijn bericht denkt dat ik daarmee bedoel dat alleen beroemdheden tellen, zegt mij weer genoeg over jou IQ. Je zit vast op Bonnie St. Claire niveau. Maar dat geeft verder niets, want dat wist ik al voordat je dat bericht plaatste. Niet voor niets vond ik jou altijd al een van de idioten van FOK.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat ben jij een dom figuur. Alleen beroemdheden tellen mee? Ga je even in je eigen topic lopen opwinden.
Nou...dat is sex van hoge kwaliteit zeg... Duidelijk geval van kwantiteit ipv kwaliteit... Hoewel ik sterk de indruk heb dat Amanda nog nooit echt goede seks gehad heeft...quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
OP die manier zou ik 1 keer per jaar nog veel vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
Doe eens een uitgebreid verslag van de acties... ik heb nu geen streams aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De enige stream die het goed doet is die met Brainless die Dellie weer eens aan het
bewerkstelligen is............![]()
![]()
![]()
Je hebt echt geen gelijk. In ziekenhuizen en dergelijke gaan ze echt IEDER risico, hoe klein ook, uit de weg en raden dus gewoon alles af. Misschien is dat ook wel het beste. Maar als je LOGISCH nadenkt moet je toch echt tot totaal andere conclusies komen. Maar iedereen mag er gerust een eigen mening op nahouden. Deste meer condoom worden er gebruikt... en dat was nou net ook het doel van artsen enz enz enz.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieve Scan, als je in een ziekenhuis werkt dan weet je het echt wel hoor. Zoek het aub even op dan lees je dat ik gelijk heb.
Is een wapperend dekbed en een grijns op Brainless zijn gelaat net uitgebreid genoeg?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens een uitgebreid verslag van de acties... ik heb nu geen streams aan![]()
De rest kan ik me er wel bij voorstellen...... het is idd genoeg, meer dan genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is een wapperend dekbed en een grijns op Brainless zijn gelaat net uitgebreid genoeg?
![]()
Ze liggen allemaal op bedquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens een uitgebreid verslag van de acties... ik heb nu geen streams aan![]()
Gevalletje Amanda, neem je rommel nu maar weer mee naar je eigen topic, wie weet wordt je ooit nog een echte beroemdheid.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen gelijk. In ziekenhuizen en dergelijke gaan ze echt IEDER risico, hoe klein ook, uit de weg en raden dus gewoon alles af. Misschien is dat ook wel het beste. Maar als je LOGISCH nadenkt moet je toch echt tot totaal andere conclusies komen. Maar iedereen mag er gerust een eigen mening op nahouden. Deste meer condoom worden er gebruikt... en dat was nou net ook het doel van artsen enz enz enz.
En een bekende vrouw had aids..ze was bevriend/gebruikt door Prinses Diana voor publiciteit..ben haar naam kwijt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Magic Johnson heeft aids.
Die is niet dood, dat telt nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Magic Johnson heeft aids.
Nou wapperen, er zit met moeite enige beweging inquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is een wapperend dekbed en een grijns op Brainless zijn gelaat net uitgebreid genoeg?
![]()
maar het is wel waar dat anaal het grootste risico mee brengtquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Strak plan, kan al het off-topic geleuter daar waar het hoort: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zullen we volgende COS weer COS maken ?
Hij zal haar nog 6 keer vertellen dat het over is en dat ze het nooit meer zullen doen.... en zijn eigen belofte nog minimaal net zo vaak verbrekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:23 schreef Mokum020 het volgende:
1 week geleden moest Brainless niks meer van Dellie hebben....hoe vaak heeft ie zijn leuter er al weer ingehangen, vannacht meegerekend?
Ik ga slapen..........![]()
![]()
condoom? hoezo condoom?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:29 schreef Sporti het volgende:
klef zooitje zal het zijn bij de 2 in bed zeg, zou het condoom op het nachtkastje liggen?
Brian deed het toch nooit met condoom?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
O ben ik weer te naief?Dacht dat het wel veilig deden
![]()
Ik heb nog nooit streams gezien van zijn neuksessies gelukkig, maar dacht dat hij na het Griekse avontuur voorzichtig was gewordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian deed het toch nooit met condoom?
Nee, maar hij liegt wel dat hij het "half" met condoom doet: eerst zonder, daarna metquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian deed het toch nooit met condoom?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:42 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik maak maar snel even deze cos vol anders krijg ik een ban aan mijn broek voor het te vroeg openen van een nieuw cos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |