die henk pieterse is volgens mij een oud basketballer. oud international ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed van je die brief fanvanhet1euur..nu hopen dat het mailadres goed is!
Anders krijgen we mailtjes van een basketballer terug haha
Precies. En dat filmpje dus voor Jaap, waarin Huub werd afgemaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze achter gezegd hebben....
Hiv groeit het snelst onder heterosexuele ..maar goed daar heeft Afrika een groot deel aan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Absoluut NIET waar Eric. Hiv komt niet net zo vaak voor onder hetero's als onder homo's.
Hiv is en blijft altijd een homo ziekte omdat het vooral via anale seks wordt verspreid.
WTFquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub lult nu ook complete onzin.
Omdat daar weinig voorbehoedsmiddelen zijn en er dus daarom veel meer aan anale seks wordt gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hiv groeit het snelst onder heterosexuele ..maar goed daar heeft Afrika een groot deel aan.
En hoequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:17 schreef scanman01 het volgende:
stream 1 en 2 zijn kaput.
Ja, hij bracht het net alsof je van het uitwisselen van wat lichaamssappen als HIV kunt krijgen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij is gepest omdat ie 2.20 meter lang is
en vandaar is ie ook basketballer denk ik
komt door mevrouw pannekoekquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft niet zoveel zin meer... je merkt het door het hele huis door.
brain kikt er opquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die laatste uitspraak van de rat houdt me er even bij. De loverboy wil dat Amanda slagroom van de nippel van Jaap af likt.![]()
ga maar liggen dan veeg ik je wel even opquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha. "Ik nam wraak omdat ik gepest werd omdat ik lang was en ging basketballen" veeg me op!!!!
kan toch gebeuren..... als je zo aangepakt wordt door de buren...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Als het allemaal Amandelletjes en Briansletjes zijn welquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat daar weinig voorbehoedsmiddelen zijn en er dus daarom veel meer aan anale seks wordt gedaan.
In NL is er absoluut geen sprake van dat er meer hetero's hiv kebben. Als je zo makkelijk hiv krijgt als Huub net schetst, dan had echt heel NL al lang HIV gehad.
als ze het niet vergeet en niks beters te doen heeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:21 schreef kissa het volgende:
Vraagje: leest Staas nog elke avond voor aan haar kindjes?![]()
Crepe Suzette, drank erover en in de fikquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
komt door mevrouw pannekoek
![]()
Waarom hebben we eigenlijk nog steeds geen foto van mevrouw Pannekoek. Ik wil zo langzamerhand wel een gezicht bij mijn toenemende walging van dat incompetente secreet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
komt door mevrouw pannekoek
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als ze het niet vergeet en niks beters te doen heeft
anders niet
![]()
De video-boodschap die Jaap kreeg heeft er ook ingehakt... daarin werd Huub behóórlijk te grazen genomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
het was toch maar één brief?
Al Jaap nou tientallen adhesiebetuigingen ontving, maar dat is niet het geval volgens mij.
Afkickverschijnselen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, hij bracht het net alsof je van het uitwisselen van wat lichaamssappen als HIV kunt krijgen.![]()
Maar dit is misschien meer een duscussie voor een ander forum
volgens mij, speeksel, sperma, bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloed
wat doe jij hier eigenlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Tering.
Open even een eigen topic voor zwakzinnige brieven vol met spel- en stijlfouten aub.![]()
OK.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:25 schreef Clank het volgende:
[..]
De video-boodschap die Jaap kreeg heeft er ook ingehakt... daarin werd Huub behóórlijk te grazen genomen.
dat klopt maar dan moet je als nog een wondje hebben in je mond of ergens anders; de kans met speeksel ect; is gering maar kan welquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloed
Bloed,,vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en zelfs moedermelkquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij, speeksel, sperma, bloed
![]()
huub is dus heel erg gevoelig voor wat het publiek van hem vindt, hjj beweerde gisteren anders, namelijk dat het hem geen fuck meer interesseerde hoeveel mensen op hem zouden stemmen in de popi-poll, toch wel tegenstrijdigquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft misschien nog steeds het idee dat hij massaal is uitgekotst vanwege zijn pestacties richting Jaap.
't Is hun eigen kamerquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
Ik vind trouwens dat gerook op de slaapkamers tamelijk walgelijk
Ik zou me echt niet down laten praten door zo'n varken met een trauma.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:25 schreef Clank het volgende:
[..]
De video-boodschap die Jaap kreeg heeft er ook ingehakt... daarin werd Huub behóórlijk te grazen genomen.
Brian verstaat thrusten.quote:
pestkop !!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
als die vuile kutlul van een Brian morgen belt, dat gore reptiel, zou ik u willen vragen om niet op zijn verzoeken in te gaan. Ten eerste omdat hij u voor zijn karretje spant, en ten tweede omdat er onderweg van alles kan gebeuren wanneer uw dochtertje op haar gele fietsje naar basisschool Prins Constantijn aan de Hogekampsweg rijdt.
Een diep verontruste kijker.
(dat van die school heb ik ff uitgezocht, kwartiertje werk.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |