Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, hij bracht het net alsof je van het uitwisselen van wat lichaamssappen als HIV kunt krijgen.![]()
Maar dit is misschien meer een duscussie voor een ander forum
volgens mij, speeksel, sperma, bloedquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloed
wat doe jij hier eigenlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Tering.
Open even een eigen topic voor zwakzinnige brieven vol met spel- en stijlfouten aub.![]()
OK.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:25 schreef Clank het volgende:
[..]
De video-boodschap die Jaap kreeg heeft er ook ingehakt... daarin werd Huub behóórlijk te grazen genomen.
dat klopt maar dan moet je als nog een wondje hebben in je mond of ergens anders; de kans met speeksel ect; is gering maar kan welquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je kunt besmet worden door lichaamsvloeistoffen van iemand die met HIV besmet is en niet alleen door bloed
Bloed,,vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en zelfs moedermelkquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij, speeksel, sperma, bloed
![]()
huub is dus heel erg gevoelig voor wat het publiek van hem vindt, hjj beweerde gisteren anders, namelijk dat het hem geen fuck meer interesseerde hoeveel mensen op hem zouden stemmen in de popi-poll, toch wel tegenstrijdigquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft misschien nog steeds het idee dat hij massaal is uitgekotst vanwege zijn pestacties richting Jaap.
't Is hun eigen kamerquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
Ik vind trouwens dat gerook op de slaapkamers tamelijk walgelijk
Ik zou me echt niet down laten praten door zo'n varken met een trauma.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:25 schreef Clank het volgende:
[..]
De video-boodschap die Jaap kreeg heeft er ook ingehakt... daarin werd Huub behóórlijk te grazen genomen.
Brian verstaat thrusten.quote:
pestkop !!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
als die vuile kutlul van een Brian morgen belt, dat gore reptiel, zou ik u willen vragen om niet op zijn verzoeken in te gaan. Ten eerste omdat hij u voor zijn karretje spant, en ten tweede omdat er onderweg van alles kan gebeuren wanneer uw dochtertje op haar gele fietsje naar basisschool Prins Constantijn aan de Hogekampsweg rijdt.
Een diep verontruste kijker.
(dat van die school heb ik ff uitgezocht, kwartiertje werk.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |