lijkt me erg sterk, doen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:59 schreef Ning het volgende:
Dit kan ook
Geachte heer Pieterse
Ik zeg alleen maar kijk en huiver http://www.youtube.com/watch?v=x5-MVLSXlVk
Tering.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo meneer henk,
Ik hoop dat u deze mail serieus neemt,
m.vr.gr.
een bezorgde kijker van DE GOUDEN KOOI
denk je niet dat het gewoon oprechte vriendschap is? haar karakter is namelijk heel erg tollerant eigenlijk en liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia lacht echt altijd om de dingen die Huub zegt. Valt wel op.
lekker belangrijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Tering.
Open even een eigen topic voor zwakzinnige brieven vol met spel- en stijlfouten aub.![]()
Dat denk ik idd.... en misschien nog wel wat meer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:02 schreef neferhone het volgende:
[..]
denk je niet dat het gewoon oprechte vriendschap is? haar karakter is namelijk heel erg tollerant eigenlijk en lief
Je irriteert je er aan maar blijft toch kijken. Zeg eens zelfkastijding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb zelden zulke humorloze mensen de hele tijd horen zeggen ´dat vind ik humor´. Tis goed dat je het erbij zegt.
Hier plaatjes van viezigheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
als die vuile kutlul van een Brian morgen belt, dat gore reptiel, zou ik u willen vragen om niet op zijn verzoeken in te gaan. Ten eerste omdat hij u voor zijn karretje spant, en ten tweede omdat er onderweg van alles kan gebeuren wanneer uw dochtertje op haar gele fietsje naar basisschool Prins Constantijn aan de Hogekampsweg rijdt.
Een diep verontruste kijker.
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
als die vuile kutlul van een Brian morgen belt, dat gore reptiel, zou ik u willen vragen om niet op zijn verzoeken in te gaan. Ten eerste omdat hij u voor zijn karretje spant, en ten tweede omdat er onderweg van alles kan gebeuren wanneer uw dochtertje op haar gele fietsje naar basisschool Prins Constantijn aan de Hogekampsweg rijdt.
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
Een diep verontruste kijker en tevens moderator van het goed bezochte FOK forum.
Euh, ja lampie.quote:
hehehe, nou nou modjequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
(dat van die school heb ik ff uitgezocht, kwartiertje werk.)
zelfkastijding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je irriteert je er aan maar blijft toch kijken. Zeg eens zelfkastijding.![]()
triest die laatste zin eigenlijk, maar omdat ik weet dat je hem niet hebt verstuurd, lig ik hier in een stuip. (en mijn vriendin snapt er geen zak van)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist verstuurd:
Beste Henk,
(dat van die school heb ik ff uitgezocht, kwartiertje werk.)
zou wel mooi zijn maagd en een steenbokquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik idd.... en misschien nog wel wat meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |