quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij kan Syl het best zingen van allemaal![]()
volgens mij ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
Weet je waar strontvliegen op af komen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
Juf judith zegt tegen Amanda, dat Huub het alleen maar goed bedoeld. Maar ze wil niet meer met die strontvlieg anders heeft ze er geen zin in.
Dat zegt meer over de kwaliteiten(of eigenlijk het gebrek daar aan) van de andere bewoners.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...
Amanda zit weer in de kleuterklas.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
Juf judith zegt tegen Amanda, dat Huub het alleen maar goed bedoeld. Maar ze wil niet meer met die strontvlieg anders heeft ze er geen zin in.
En ze neukt met een rat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef Sug4r het volgende:
Ze zoent liever met een 'strontvlieg' dan dat ze met hem zingt![]()
Op haar haar ???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je waar strontvliegen op af komen?
Omdat jij het bentquote:
Haar nertsje is ook heilig voor haar!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
En ze neukt met een rat.
Ze houdt zeker van dieren![]()
en dat bontje dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ze neukt met een rat.
Ze houdt zeker van dieren![]()
Ze gaat alleen een beetje slordig met haar poes omquote:
Daar houd ze toch ook heel veel van ? Weet je nog hoe ze reageerde toen Huub hem kwijt had gemaakt....quote:
Als zij haar bek open trekt komen daar vliegen op af , tis niet zo moeilijkquote:
om maar niet te spreken van de habitat voor vele soortigen tussen haar benen, dat is ook een waar paradijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar nertsje is ook heilig voor haar!
dat zijn oefeningenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:40 schreef Loserkid het volgende:
Brian zit weer gekke bekken te trekken.
als die stronthoop nu eens een keer goed bedoelde raad aan zou nemen i.pv van constant jamaar jamaar jamaar te emmeren ..... zucht ! van mij mag ze samen met jaap verder gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
Ja goeie vraagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom gaat Jaap eigenlijk niet zingen ?
Jaap doet niet mee aan acteerlessen # 987923689quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
En?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaap doet niet mee aan acteerlessen # 987923689
net als Natas
Die is nog erger dan Brian, kortom, heeft geen zin.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
Dat hoorde ik OOK!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
"Fokkers"?
bij acteerlessen hoort ook dansles en zangles.quote:
Dan moet zij wel onder.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef snetje het volgende:
[..]
als die stronthoop nu eens een keer goed bedoelde raad aan zou nemen i.pv van constant jamaar jamaar jamaar te emmeren ..... zucht ! van mij mag ze samen met jaap verder gaan![]()
quote:
Hebben ze niet nodigquote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Ole het volgende:
[..]
bij acteerlessen hoort ook dansles en zangles.
't is nog steeds NIET bijzonder, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
En toch heeft Amanda de mooiste stem
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
als ze je taime zou zingen dan? (mijn frans is slechtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft ook nog wel potentie, alleen jammer dat ze een vreselijk stemgeluid van zichzelf heeft.
Hij komt nog aan de beurtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Rat, trek niet zo'n kop, jij bakt er helemaal niets van.
ok...de minst slechte danquote:
Ze heeft 'n afschuwelijke stem, ze kan alleen haar stem beter in bedwang houden en de tonen misschien wat beter volgen. Natasia zit er altijd enorm naast, die kan de toonhoogten niet vinden, die is gewoon a-muzikaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
Judith heeft de mooiste stemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
Inkomen na de kooi?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij vertellen waarom die mensen koste wat kost moeten leren zingen??????????????
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft 'n afschuwelijke stem, ze kan alleen haar stem beter in bedwang houden en de tonen misschien wat beter volgen. Natasia zit er altijd enorm naast, die kan de toonhoogten niet vinden, die is gewoon a-muzikaal.
quote:
Beats me!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij vertellen waarom die mensen koste wat kost moeten leren zingen??????????????
quote:
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Productiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wie heeft voor mij het adres van De Gouden Kooi??????
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
Ze zijn allemaal RUK laten we eerlijk zijn![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft 'n afschuwelijke stem, ze kan alleen haar stem beter in bedwang houden en de tonen misschien wat beter volgen. Natasia zit er altijd enorm naast, die kan de toonhoogten niet vinden, die is gewoon a-muzikaal.
En de tekst van het liedje past ook niet bij haar..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Markeerstift het volgende:
Het is dan ook een liedje voor een volle stem. Iets wat Amanda niet echt heeft
Konden ze het filmpje maar zien van zijn flippen gisteren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
OMG JJ vertelt even dat ze een pittig gesprek heeft gehad met Brian en dat hij een ultimatum heeft gekregen en zich, omdat hij zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden, volgende week niet hoeft te melden voor de les.
Dat wist de rest nog niet... jammer Brian![]()
Ze heeft ook gelijk. Laat dan iemand niet komen als het je eigenlijk toch niet boeit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Juud wil dat ze meer investeren. Ze vindt het respectloos dat ze helemaal uit Rotterdam komt rijden.
Ik hoop dat deze speech op YT komt. Stuur ik even door aan mijn studenten. Kunnen ze nog wat van leren (of het nu om zingen gaat of welk vak dan ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze heeft wel gelijk die juf ! Allemaal onvoldoende!
Ik mag niet hopen dat ze dat tarief voor hun vraagt, daar mag ze zeker een 0 achter plakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef Carlaa het volgende:
De laatste looTjes? omdat ze looTzwaar zijn?? Of moet ze de laaste loten verkopen?
Ik bedoelde de TT.. volgens mij moet het looDjes zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat ze dat tarief niet voor hun vraagt, daar mag ze zeker een 0 achter plakken.![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Hoe lang kijk je weet je wie wie is ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef neferhone het volgende:
10 lessen verder en wat meer durf kan amanda dus echt wel zingen
Geef je les op een conservatorium?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze speech op YT komt. Stuur ik even door aan mijn studenten. Kunnen ze nog wat van leren (of het nu om zingen gaat of welk vak dan ook)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:51 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TT.. volgens mij moet het looDjes zijn
Is er ook een langere versie van dit fragment ? ( wel luek gedaan hehe )quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:05 schreef Frasier het volgende:
Op herhaling omdat i zo grappig is:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3106779998661474921
Echt geniaal!
Of voeluh voekoe sjee affek mwa (mijn frans is ook niet zo bestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
als ze je taime zou zingen dan? (mijn frans is slecht)
Anders lees je even..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geef je les op een conservatorium?
Wat een GEWELDIG filmpjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Equinix het volgende:
[..]
Is er ook een langere versie van dit fragment ? ( wel luek gedaan hehe )
Ja, ondanks dat ze 60 uur per week werkt, vindt ze er toch nog tijd voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
Juf houdt wel van de streams geloof ik.
Hij bespeelt de triangelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
Brian stelt aan Jaap voor om ook eens iets te gaan doen met een instrument (muziek)
Een tuba of zo'n trommel zou hem niet misstaan. Mooie glanzende knopen en een mooi hoofddeksel. Ik zie Jaap wel in een fanfare.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
Brian stelt aan Jaap voor om ook eens iets te gaan doen met een instrument (muziek)
Ze heeft wel meer te doen zo te horen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Day het volgende:
Judith houdt echt niet van bullshit, hè?
Ik mag d'r wel!
Ze zou een goeie mod wezen he ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Day het volgende:
Ik mag d'r wel!
leuk van juf.............quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ze 60 uur per week werkt, vindt ze er toch nog tijd voor.
I love Juf Judithquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Day het volgende:
Ik mag d'r wel!
quote:
Fantastisch gedaan. BZZZZZZZ zzzzzzzzzzzzzzz ZZZZZZZZZZZ zzzzzzzzzquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Equinix het volgende:
[..]
Is er ook een langere versie van dit fragment ? ( wel luek gedaan hehe )
31 maartquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
Wanneer is dat feest eigenlijk?
31Mrtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
31 maartquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
Van mij mag je blijven kijken hoor. Maar ik kijk echt op 31 maart weekje laterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Het feest is zaterdag.... Hmmmm zondag om 4 uur van bed, met klok vooruit eigenlijk 3 uur.
Hidiho, lieverd!!! Ik vertrouw helemaal op jou
Judith gaat een leuke overgang maken van klassiek naar disco.. Leuk!
Oooo Juf Judith, ik hoop dat het je niet te veel pijn doet, de enorme bos veren die je nu op een bepaalde plek krijgt gestoken, maar als je er van kunt genieten, het is dubbel en dwars verdiend.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Ning het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven kijken hoor. Maar ik kijk echt op 31 maart weekje later
Ja en die optredens moeten wij betalen? Domme stichting , laat ze lekker gratis iets leuks doen voor die kinders en het geld geven aan mensen die het ECHT nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
De ¤ 100,- entree die geheven wordt voor het feest van Eric en Huub komt ten goede aan de stiching "ter bevordering van de vrolijkheid"
Judith kende die stichting ook niet, maar allerlei theatermakers en andere artiesten uit die stichting gaan naar asielzoekerscentra om daar wat leuks met de kinderen te doen.
Leuk! Een prima doel!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
De ¤ 100,- entree die geheven wordt voor het feest van Eric en Huub komt ten goede aan de stiching "ter bevordering van de vrolijkheid"
Judith kende die stichting ook niet, maar allerlei theatermakers en andere artiesten uit die stichting gaan naar asielzoekerscentra om daar wat leuks met de kinderen te doen.
triangel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Een tuba of zo'n trommel zou hem niet misstaan. Mooie glanzende knopen en een mooi hoofddeksel. Ik zie Jaap wel in een fanfare.
niet??? hahahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Judith, zingend richting Huub: "A D H D"
Huub: "Ben ik voor getest. Heb ik niet"
nou ..hoeft het ff nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Ning het volgende:
Wil elk fan van Jaap zijn adres neer zetten dan schrijft hij je terug.
Ja alletwee hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Ning het volgende:
Wil elke fan van Jaap zijn adres neer zetten dan schrijft hij je terug.
Hoe kom je daar nou weer bij? Volgens mij kan dat fantastische beelden opleveren!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, oefenende bewoners levert natuurlijk geen geweldige beelden op de streams op.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef PC eend het volgende:
Peter heb je je adres er wel bijgedaan?
Dan krijg je ook een handtekening![]()
Nou inderdaad, laten ze gewoon standaard 1 dag per maand gratis die kids entertainenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja en die optredens moeten wij betalen? Domme stichting , laat ze lekker gratis iets leuks doen voor die kinders en het geld geven aan mensen die het ECHT nodig hebben.
Ik heb al 2 brieven geschreven (ivm die dreiging van Danny dat hij eea recht zou gaan zetten), en vond vanmorgen helaas nog niets in mijn brievenbusje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef PC eend het volgende:
Peter heb je je adres er wel bijgedaan?
Dan krijg je ook een handtekening![]()
Moraal van het verhaal: liever een strontvlieg dan stront.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef schatje het volgende:
Het stront duo Jaap en Brian heeft het weer eens over Huub.
Obsessedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef schatje het volgende:
Denk gewoon een willekeurige om zijn rattekeutels op te schijtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:08 schreef Clank het volgende:
Wat voor krant is Brian naar op zoek??
Eastborn... dat komt niet eens bij Hästens in de buurt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Hastens bedden in dat hok.......echt niet.![]()
met zanglessen oefenen ze ook hun spraak; dus mischien komt het nog goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Dat oefenen is gewoon een minpunt.
Met de spraaklessen deden ze dat niet, met de acteerlessen alleen omdat ze ervan overtuigd waren dat de leraar er anders mee zou kappen, en van die kookwedstrijd tussen Huub en Amanda voor 1000 kontaktpunten hoor ik ook niets meer.
Maar goed, oefenende bewoners levert natuurlijk geen geweldige beelden op de streams op.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
22:45 - Amanda en de strontvlieg
Amanda heeft zich geërgerd aan het gedrag van Huub tijdens haar zangles. Dat de 19-jarige zelf nogal grof was tegen juf Judith lijkt even langs haar heen te gaan: “Juf Judith, kan ik volgende week les krijgen zonder die strontvlieg om me heen!” De juf belooft echter niets: “Uiteindelijk moet je het liedje toch samen zingen!” Misschien eerst even de fout bij jezelf zoeken Amanda?
rtl 10
Echt wel!quote:
hehequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
Amanda heeft zich geërgerd aan het gedrag van Huub tijdens haar zangles. Dat de 19-jarige zelf nogal grof was tegen juf Judith lijkt even langs haar heen te gaan: “Juf Judith, kan ik volgende week les krijgen zonder die strontvlieg om me heen!” De juf belooft echter niets: “Uiteindelijk moet je het liedje toch samen zingen!” Misschien eerst even de fout bij jezelf zoeken Amanda?
rtl 10
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Judith, zingend richting Huub: "A D H D"
Huub: "Ben ik voor getest. Heb ik niet"
Ze zit vol Dayquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik denk dat ik maar lessen ga volgen bij d'r!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Oh leuk! Judith gaat zingen op het feest van Huub en Eric. Geen klassiek.
Toch niet op de envelop hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 brieven geschreven (ivm die dreiging van Danny dat hij eea recht zou gaan zetten), en vond vanmorgen helaas nog niets in mijn brievenbusje.
Adres staat erbij (met potlood, op de achterkant).
Ik heb al 5 fotolijstjes op A4 formaat bij de HEMA gehaald, en ik vertrouw op Jaap.![]()
Ontopic. Judith is echt een goede serieuze lerares, deze groep onwaardig.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
"humor" tussen BAJ is echt hetzelfde... geen dus... of liggen jullie wel in een deuk?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
"humor" tussen BAJ is echt hetzelfde... geen dus... of liggen jullie wel in een deuk?
Ik kan me er niet meer toe zetten om de streams aan te zetten als zij bezig zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Telegraaf, van welke dag weet ik niet. Maar daarin heeft ene Henk Pieterse op de tweede pagina, links bovenaan, gestaan. Henk weet het een en ander van pesten en Brian wil hem graag uitnodigen zodat ze kunnen kijken of ze zich er meer kunnen identificeren. Indentificeren, in Brian's woorden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:08 schreef Clank het volgende:
Wat voor krant is Brian naar op zoek??
Jaap vind ik nog wel humor op sommige momentenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan geen glimlach vanaf bij mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
tjaaaa altijd het zelfde he!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef schatje het volgende:
quote:
Dat is dus zo erg, BAJ hebben totaal geen last van humorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb die rat zo een leuke kaart gestuurdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef rooie3 het volgende:
Pffffffffff wat een kleine kinderen zeg.
Word dit nu het niveau.
Die rat is echt aan het verkindsen .
Erger me kapot .quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind een workshop oid over pesten een erg goed idee, heb ik zelf ook wel eens bijgewoond.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Telegraaf, van welke dag weet ik niet. Maar daarin heeft ene Henk Pieterse op de tweede pagina, links bovenaan, gestaan. Henk weet het een en ander van pesten en Brian wil hem graag uitnodigen zodat ze kunnen kijken of ze zich er meer kunnen identificeren. Indentificeren, in Brian's woorden.
![]()
amanda heeft een mooie stem vind ik, zoals eerder gezegd heel relaxedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Geile stem heeft Sylvia.
Ik kan het niet geloven eentje die kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
rtl 10
*momelt iets over een land der blinden en éénoog....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:20 schreef Black_king het volgende:
tjonge jonge Brian voelt zich ineens de held (de Bart) met twee emotioneel labiele(re) mensen.....
Dat woord kennen ze niet........................quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij heeft toen toch ook Huub gepest? En wat was er met spugen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Brian wil een Anti-pestcampagne opzetten door iig ene Henk Pieterse uit te nodigen
En dat voor iemand die zich opgegeven heeft voor een pest-showquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor nu gaan we ook nog een anti pest campagne opstarten.
Is rat wel beetje laat mee.
leveren mooie filmpjes op als ze alles laten zien hoe rat pest.
hij is 2 weken van juf Judith verlostquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef Loserkid het volgende:
Wat hebben ze brian voor pilletjes gegeven
normaal issie te down om uit zn ogen te kijken en nu staat hij te schreeuwen en de dansen.
Brian is super opgelucht dat hij er zo genadig van af gekomen is bij Juf Judith, hij is er helemaal hyper van en vindt zichzelf weer helemaal "the bomb".quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef Loserkid het volgende:
normaal issie te down om uit zn ogen te kijken en nu staat hij te schreeuwen en de dansen.
basketball@henkpieterse.comquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor nu gaan we ook nog een anti pest campagne opstarten.
Is rat wel beetje laat mee.
leveren mooie filmpjes op als ze alles laten zien hoe rat pest.
hier ga ik niet eens op in!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft een mooie stem vind ik, zoals eerder gezegd heel relaxed
Hij houdt niet van pesten, hij zet ook niet aan tot pesten natuurlijk. Hij hoopt alleen met deze aktie Huub nog verder als 'de pester' te kunnen betitelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Brian wil een Anti-pestcampagne opzetten door iig ene Henk Pieterse uit te nodigen
Ik ga echt niet mailen.quote:
http://www.omroepflevolan(...)dd.aspx?newsId=13751quote:Door te sporten kun je respect verdienen. Dat is de boodschap van oud basketbal international Henk Pieterse die vrijdag een basketbal clinic gaf aan scholieren in sporthal de Schelp in Urk.
In de clinics vertelde hij niet alleen over het basketbalspelletje, ook ging hij in op alcoholgebruik, drugsgebruik en pestgedrag.
Pieterse, die in zijn jeugd werd gepest, zegt dat sport de enige manier was om zich te bewijzen. Dat wil hij nu ook doorgeven aan kinderen die moeilijk een eigen plek kunnen vinden of gepest worden.
anger-management voor de ratquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
Bestaat er ook geen workshop voor schijnheiligheid. Misschien kunnen we die aanbieden aan Tien.
Of een cursus zelfreflectie voor Brian,Natasia en Amanda.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
Bestaat er ook geen workshop voor schijnheiligheid. Misschien kunnen we die aanbieden aan Tien.
Snap het dan ... Dit is het deborah Flens niveau .... Ze weet niet beterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:24 schreef Lynn-Live het volgende:
Tjonge wat een niveau die BAJdit is pas leuke televisie (NOT
) en ze kunnen het niet laten het over Huub te hebben TRIEST!!
![]()
Denk het wel anders verhuisd het eventueel wel mee naar RTL verwacht ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
ik vraag me eigelijk af of 10 over 3 weken nog wel bestaat
of dgk er dan nog wel is......
En terecht ......voor dat geld ga je je niet inhouden......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef Soho het volgende:
Alsof Huub en Eric ook maar iets om z'n anti-pest seminar geven. Zoals ze zelf al zeggen, zitten ze daar voor ruim 1,7 miljoen. Daarvoor willen ze best wel flink doorgaan met pesten.
Voor dat geld zouden ze Henk Pieterse nog de kamer uit pesten.
Het gaat totaal geen indruk op ze maken.
Dat helpt niet, ze zijn erg van zichzelf overtuigd... De cursusleider wordt daarintegen door hun als een gek beschouwd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Of een cursus zelfreflectie voor Brian,Natasia en Amanda.
Word tijd dat Stijn terug komt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:27 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Snap het dan ... Dit is het deborah Flens niveau .... Ze weet niet beter
ligt aan de kijkcijfersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk het wel anders verhuisd het eventueel wel mee naar RTL verwacht ik
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Of een cursus zelfreflectie voor Brian,Natasia en Amanda.
wacht da's niet handig, straks steekt ie er nog wat van op - liever mag de rat zo snel mogelijk oprotten, hij saboteerthet spel op erg irritante manierquote:
Snapte je hem dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
OT: staat er nog iets op de agenda voor vanavond?
Eerst die twee op mute en dan ducktape over je scherm.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ben blont kijk altijd vier streams, maar ik wil die 2 van brainles en de rest uitzetten hoe doe ik dat ???
probeer eens met rechtermuisknop op de stream en dan volumequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Jongens wie help me ff ik wil die koppen van BANJ niet zien, maar als ik 1 stream groot klik kan ik niet meer fokken.
ja duhhhhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerst die twee op mute en dan ducktape over je scherm.![]()
Ja, prachtig, hoe wist ze dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:29 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH syl doet brianless na
Thhhhhhhhuuuiiiissssquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:29 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH syl doet brianless na
Ze zaten er vorige week allemaal bijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, prachtig, hoe wist ze dat eigenlijk?
Hij is buitengewoon vrolijk, volgens mij omdat hij wat gespannen was voor JJ en het allemaal wel meeviel...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef Loserkid het volgende:
dan hoop ik dat die Henk Pieterse eerst even goed zijn huiswerk doet voordat hij DGK ingaat ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Telegraaf, van welke dag weet ik niet. Maar daarin heeft ene Henk Pieterse op de tweede pagina, links bovenaan, gestaan. Henk weet het een en ander van pesten en Brian wil hem graag uitnodigen zodat ze kunnen kijken of ze zich er meer kunnen identificeren. Indentificeren, in Brian's woorden.
![]()
Ik zit SHE te kijken. Wat zei jouw grote vriend dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Er valt zelfs een stilte bij Amanda en Brian, na Jaaps "grapje" over Sylvia`s nodige plastische chirurgie.
Brainles vergeet wat hij heeft gedaan, toen Huub binnenkwam.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Wat een gedoe over dat pesten van die vetzak. Als je hem ziet kan je toch niet anders dan hem de grond in boren?
Enkel om Huub te sarren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Wat een gedoe over dat pesten van die vetzak. Als je hem ziet kan je toch niet anders dan hem de grond in boren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |