Dat woord kennen ze niet........................quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
"humor" tussen BAJ is echt hetzelfde... geen dus... of liggen jullie wel in een deuk?
Hij heeft toen toch ook Huub gepest? En wat was er met spugen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Brian wil een Anti-pestcampagne opzetten door iig ene Henk Pieterse uit te nodigen
En dat voor iemand die zich opgegeven heeft voor een pest-showquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor nu gaan we ook nog een anti pest campagne opstarten.
Is rat wel beetje laat mee.
leveren mooie filmpjes op als ze alles laten zien hoe rat pest.
hij is 2 weken van juf Judith verlostquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef Loserkid het volgende:
Wat hebben ze brian voor pilletjes gegeven
normaal issie te down om uit zn ogen te kijken en nu staat hij te schreeuwen en de dansen.
Brian is super opgelucht dat hij er zo genadig van af gekomen is bij Juf Judith, hij is er helemaal hyper van en vindt zichzelf weer helemaal "the bomb".quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef Loserkid het volgende:
Wat hebben ze brian voor pilletjes gegeven
normaal issie te down om uit zn ogen te kijken en nu staat hij te schreeuwen en de dansen.
basketball@henkpieterse.comquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor nu gaan we ook nog een anti pest campagne opstarten.
Is rat wel beetje laat mee.
leveren mooie filmpjes op als ze alles laten zien hoe rat pest.
hier ga ik niet eens op in!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft een mooie stem vind ik, zoals eerder gezegd heel relaxed
Hij houdt niet van pesten, hij zet ook niet aan tot pesten natuurlijk. Hij hoopt alleen met deze aktie Huub nog verder als 'de pester' te kunnen betitelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Brian wil een Anti-pestcampagne opzetten door iig ene Henk Pieterse uit te nodigen
Ik ga echt niet mailen.quote:
http://www.omroepflevolan(...)dd.aspx?newsId=13751quote:Door te sporten kun je respect verdienen. Dat is de boodschap van oud basketbal international Henk Pieterse die vrijdag een basketbal clinic gaf aan scholieren in sporthal de Schelp in Urk.
In de clinics vertelde hij niet alleen over het basketbalspelletje, ook ging hij in op alcoholgebruik, drugsgebruik en pestgedrag.
Pieterse, die in zijn jeugd werd gepest, zegt dat sport de enige manier was om zich te bewijzen. Dat wil hij nu ook doorgeven aan kinderen die moeilijk een eigen plek kunnen vinden of gepest worden.
anger-management voor de ratquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
Bestaat er ook geen workshop voor schijnheiligheid. Misschien kunnen we die aanbieden aan Tien.
Of een cursus zelfreflectie voor Brian,Natasia en Amanda.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
Bestaat er ook geen workshop voor schijnheiligheid. Misschien kunnen we die aanbieden aan Tien.
Snap het dan ... Dit is het deborah Flens niveau .... Ze weet niet beterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:24 schreef Lynn-Live het volgende:
Tjonge wat een niveau die BAJdit is pas leuke televisie (NOT
) en ze kunnen het niet laten het over Huub te hebben TRIEST!!
![]()
Denk het wel anders verhuisd het eventueel wel mee naar RTL verwacht ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef solara4 het volgende:
ik vraag me eigelijk af of 10 over 3 weken nog wel bestaat
of dgk er dan nog wel is......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |