quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
"humor" tussen BAJ is echt hetzelfde... geen dus... of liggen jullie wel in een deuk?
Ik kan me er niet meer toe zetten om de streams aan te zetten als zij bezig zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
"humor" tussen BAJ is echt hetzelfde... geen dus... of liggen jullie wel in een deuk?
Telegraaf, van welke dag weet ik niet. Maar daarin heeft ene Henk Pieterse op de tweede pagina, links bovenaan, gestaan. Henk weet het een en ander van pesten en Brian wil hem graag uitnodigen zodat ze kunnen kijken of ze zich er meer kunnen identificeren. Indentificeren, in Brian's woorden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:08 schreef Clank het volgende:
Wat voor krant is Brian naar op zoek??
Jaap vind ik nog wel humor op sommige momentenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan geen glimlach vanaf bij mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
tjaaaa altijd het zelfde he!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef schatje het volgende:
Het stront duo Jaap en Brian heeft het weer eens over Huub.
quote:
Dat is dus zo erg, BAJ hebben totaal geen last van humorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb die rat zo een leuke kaart gestuurdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef rooie3 het volgende:
Pffffffffff wat een kleine kinderen zeg.
Word dit nu het niveau.
Die rat is echt aan het verkindsen .
Erger me kapot .quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind een workshop oid over pesten een erg goed idee, heb ik zelf ook wel eens bijgewoond.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Telegraaf, van welke dag weet ik niet. Maar daarin heeft ene Henk Pieterse op de tweede pagina, links bovenaan, gestaan. Henk weet het een en ander van pesten en Brian wil hem graag uitnodigen zodat ze kunnen kijken of ze zich er meer kunnen identificeren. Indentificeren, in Brian's woorden.
![]()
amanda heeft een mooie stem vind ik, zoals eerder gezegd heel relaxedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Geile stem heeft Sylvia.
Ik kan het niet geloven eentje die kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Ning het volgende:
22:45 - Amanda en de strontvlieg
Amanda heeft zich geërgerd aan het gedrag van Huub tijdens haar zangles. Dat de 19-jarige zelf nogal grof was tegen juf Judith lijkt even langs haar heen te gaan: “Juf Judith, kan ik volgende week les krijgen zonder die strontvlieg om me heen!” De juf belooft echter niets: “Uiteindelijk moet je het liedje toch samen zingen!” Misschien eerst even de fout bij jezelf zoeken Amanda?
rtl 10
*momelt iets over een land der blinden en éénoog....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:20 schreef Black_king het volgende:
tjonge jonge Brian voelt zich ineens de held (de Bart) met twee emotioneel labiele(re) mensen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |