Ja en die optredens moeten wij betalen? Domme stichting , laat ze lekker gratis iets leuks doen voor die kinders en het geld geven aan mensen die het ECHT nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
De ¤ 100,- entree die geheven wordt voor het feest van Eric en Huub komt ten goede aan de stiching "ter bevordering van de vrolijkheid"
Judith kende die stichting ook niet, maar allerlei theatermakers en andere artiesten uit die stichting gaan naar asielzoekerscentra om daar wat leuks met de kinderen te doen.
Leuk! Een prima doel!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
De ¤ 100,- entree die geheven wordt voor het feest van Eric en Huub komt ten goede aan de stiching "ter bevordering van de vrolijkheid"
Judith kende die stichting ook niet, maar allerlei theatermakers en andere artiesten uit die stichting gaan naar asielzoekerscentra om daar wat leuks met de kinderen te doen.
triangel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Een tuba of zo'n trommel zou hem niet misstaan. Mooie glanzende knopen en een mooi hoofddeksel. Ik zie Jaap wel in een fanfare.
niet??? hahahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Judith, zingend richting Huub: "A D H D"
Huub: "Ben ik voor getest. Heb ik niet"
nou ..hoeft het ff nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Ning het volgende:
Wil elk fan van Jaap zijn adres neer zetten dan schrijft hij je terug.
Ja alletwee hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Ning het volgende:
Wil elke fan van Jaap zijn adres neer zetten dan schrijft hij je terug.
Hoe kom je daar nou weer bij? Volgens mij kan dat fantastische beelden opleveren!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, oefenende bewoners levert natuurlijk geen geweldige beelden op de streams op.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef PC eend het volgende:
Peter heb je je adres er wel bijgedaan?
Dan krijg je ook een handtekening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |