quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft 'n afschuwelijke stem, ze kan alleen haar stem beter in bedwang houden en de tonen misschien wat beter volgen. Natasia zit er altijd enorm naast, die kan de toonhoogten niet vinden, die is gewoon a-muzikaal.
En de tekst van het liedje past ook niet bij haar..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Markeerstift het volgende:
Het is dan ook een liedje voor een volle stem. Iets wat Amanda niet echt heeft
Konden ze het filmpje maar zien van zijn flippen gisteren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
OMG JJ vertelt even dat ze een pittig gesprek heeft gehad met Brian en dat hij een ultimatum heeft gekregen en zich, omdat hij zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden, volgende week niet hoeft te melden voor de les.
Dat wist de rest nog niet... jammer Brian![]()
Ze heeft ook gelijk. Laat dan iemand niet komen als het je eigenlijk toch niet boeit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Juud wil dat ze meer investeren. Ze vindt het respectloos dat ze helemaal uit Rotterdam komt rijden.
Ik hoop dat deze speech op YT komt. Stuur ik even door aan mijn studenten. Kunnen ze nog wat van leren (of het nu om zingen gaat of welk vak dan ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze heeft wel gelijk die juf ! Allemaal onvoldoende!
Ik mag niet hopen dat ze dat tarief voor hun vraagt, daar mag ze zeker een 0 achter plakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef Carlaa het volgende:
De laatste looTjes? omdat ze looTzwaar zijn?? Of moet ze de laaste loten verkopen?
Ik bedoelde de TT.. volgens mij moet het looDjes zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat ze dat tarief niet voor hun vraagt, daar mag ze zeker een 0 achter plakken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |