bij acteerlessen hoort ook dansles en zangles.quote:
Dan moet zij wel onder.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef snetje het volgende:
[..]
als die stronthoop nu eens een keer goed bedoelde raad aan zou nemen i.pv van constant jamaar jamaar jamaar te emmeren ..... zucht ! van mij mag ze samen met jaap verder gaan![]()
quote:
Hebben ze niet nodigquote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Ole het volgende:
[..]
bij acteerlessen hoort ook dansles en zangles.
't is nog steeds NIET bijzonder, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
En toch heeft Amanda de mooiste stem
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
als ze je taime zou zingen dan? (mijn frans is slechtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft ook nog wel potentie, alleen jammer dat ze een vreselijk stemgeluid van zichzelf heeft.
Hij komt nog aan de beurtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Rat, trek niet zo'n kop, jij bakt er helemaal niets van.
ok...de minst slechte danquote:
Ze heeft 'n afschuwelijke stem, ze kan alleen haar stem beter in bedwang houden en de tonen misschien wat beter volgen. Natasia zit er altijd enorm naast, die kan de toonhoogten niet vinden, die is gewoon a-muzikaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
Judith heeft de mooiste stemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
Inkomen na de kooi?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij vertellen waarom die mensen koste wat kost moeten leren zingen??????????????
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft 'n afschuwelijke stem, ze kan alleen haar stem beter in bedwang houden en de tonen misschien wat beter volgen. Natasia zit er altijd enorm naast, die kan de toonhoogten niet vinden, die is gewoon a-muzikaal.
quote:
Beats me!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij vertellen waarom die mensen koste wat kost moeten leren zingen??????????????
quote:
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Productiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wie heeft voor mij het adres van De Gouden Kooi??????
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
Ze zijn allemaal RUK laten we eerlijk zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |