quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij kan Syl het best zingen van allemaal![]()
volgens mij ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
Weet je waar strontvliegen op af komen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
Juf judith zegt tegen Amanda, dat Huub het alleen maar goed bedoeld. Maar ze wil niet meer met die strontvlieg anders heeft ze er geen zin in.
Dat zegt meer over de kwaliteiten(of eigenlijk het gebrek daar aan) van de andere bewoners.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...
Amanda zit weer in de kleuterklas.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
Juf judith zegt tegen Amanda, dat Huub het alleen maar goed bedoeld. Maar ze wil niet meer met die strontvlieg anders heeft ze er geen zin in.
En ze neukt met een rat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef Sug4r het volgende:
Ze zoent liever met een 'strontvlieg' dan dat ze met hem zingt![]()
Op haar haar ???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je waar strontvliegen op af komen?
Omdat jij het bentquote:
Haar nertsje is ook heilig voor haar!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
En ze neukt met een rat.
Ze houdt zeker van dieren![]()
en dat bontje dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ze neukt met een rat.
Ze houdt zeker van dieren![]()
Ze gaat alleen een beetje slordig met haar poes omquote:
Daar houd ze toch ook heel veel van ? Weet je nog hoe ze reageerde toen Huub hem kwijt had gemaakt....quote:
Als zij haar bek open trekt komen daar vliegen op af , tis niet zo moeilijkquote:
om maar niet te spreken van de habitat voor vele soortigen tussen haar benen, dat is ook een waar paradijs.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar nertsje is ook heilig voor haar!
dat zijn oefeningenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:40 schreef Loserkid het volgende:
Brian zit weer gekke bekken te trekken.
als die stronthoop nu eens een keer goed bedoelde raad aan zou nemen i.pv van constant jamaar jamaar jamaar te emmeren ..... zucht ! van mij mag ze samen met jaap verder gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef petraa het volgende:
Ja goeie vraagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom gaat Jaap eigenlijk niet zingen ?
Jaap doet niet mee aan acteerlessen # 987923689quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
En?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaap doet niet mee aan acteerlessen # 987923689
net als Natas
Die is nog erger dan Brian, kortom, heeft geen zin.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
Dat hoorde ik OOK!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
"Fokkers"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |