En terecht ......voor dat geld ga je je niet inhouden......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef Soho het volgende:
Alsof Huub en Eric ook maar iets om z'n anti-pest seminar geven. Zoals ze zelf al zeggen, zitten ze daar voor ruim 1,7 miljoen. Daarvoor willen ze best wel flink doorgaan met pesten.
Voor dat geld zouden ze Henk Pieterse nog de kamer uit pesten.
Het gaat totaal geen indruk op ze maken.
Dat helpt niet, ze zijn erg van zichzelf overtuigd... De cursusleider wordt daarintegen door hun als een gek beschouwd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Of een cursus zelfreflectie voor Brian,Natasia en Amanda.
Word tijd dat Stijn terug komt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:27 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Snap het dan ... Dit is het deborah Flens niveau .... Ze weet niet beter
ligt aan de kijkcijfersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk het wel anders verhuisd het eventueel wel mee naar RTL verwacht ik
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Of een cursus zelfreflectie voor Brian,Natasia en Amanda.
wacht da's niet handig, straks steekt ie er nog wat van op - liever mag de rat zo snel mogelijk oprotten, hij saboteerthet spel op erg irritante manierquote:
Snapte je hem dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
OT: staat er nog iets op de agenda voor vanavond?
Eerst die twee op mute en dan ducktape over je scherm.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ben blont kijk altijd vier streams, maar ik wil die 2 van brainles en de rest uitzetten hoe doe ik dat ???
probeer eens met rechtermuisknop op de stream en dan volumequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Jongens wie help me ff ik wil die koppen van BANJ niet zien, maar als ik 1 stream groot klik kan ik niet meer fokken.
ja duhhhhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eerst die twee op mute en dan ducktape over je scherm.![]()
Ja, prachtig, hoe wist ze dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:29 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH syl doet brianless na
Thhhhhhhhuuuiiiissssquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:29 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH syl doet brianless na
Ze zaten er vorige week allemaal bijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, prachtig, hoe wist ze dat eigenlijk?
Hij is buitengewoon vrolijk, volgens mij omdat hij wat gespannen was voor JJ en het allemaal wel meeviel...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:21 schreef Loserkid het volgende:
Wat hebben ze brian voor pilletjes gegeven
normaal issie te down om uit zn ogen te kijken en nu staat hij te schreeuwen en de dansen.
dan hoop ik dat die Henk Pieterse eerst even goed zijn huiswerk doet voordat hij DGK ingaat ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Telegraaf, van welke dag weet ik niet. Maar daarin heeft ene Henk Pieterse op de tweede pagina, links bovenaan, gestaan. Henk weet het een en ander van pesten en Brian wil hem graag uitnodigen zodat ze kunnen kijken of ze zich er meer kunnen identificeren. Indentificeren, in Brian's woorden.
![]()
Ik zit SHE te kijken. Wat zei jouw grote vriend dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Er valt zelfs een stilte bij Amanda en Brian, na Jaaps "grapje" over Sylvia`s nodige plastische chirurgie.
Brainles vergeet wat hij heeft gedaan, toen Huub binnenkwam.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:32 schreef Frasier het volgende:
Wat een gedoe over dat pesten van die vetzak. Als je hem ziet kan je toch niet anders dan hem de grond in boren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |