quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft 'n afschuwelijke stem, ze kan alleen haar stem beter in bedwang houden en de tonen misschien wat beter volgen. Natasia zit er altijd enorm naast, die kan de toonhoogten niet vinden, die is gewoon a-muzikaal.
En de tekst van het liedje past ook niet bij haar..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef Markeerstift het volgende:
Het is dan ook een liedje voor een volle stem. Iets wat Amanda niet echt heeft
Konden ze het filmpje maar zien van zijn flippen gisteren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
OMG JJ vertelt even dat ze een pittig gesprek heeft gehad met Brian en dat hij een ultimatum heeft gekregen en zich, omdat hij zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden, volgende week niet hoeft te melden voor de les.
Dat wist de rest nog niet... jammer Brian![]()
Ze heeft ook gelijk. Laat dan iemand niet komen als het je eigenlijk toch niet boeit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Juud wil dat ze meer investeren. Ze vindt het respectloos dat ze helemaal uit Rotterdam komt rijden.
Ik hoop dat deze speech op YT komt. Stuur ik even door aan mijn studenten. Kunnen ze nog wat van leren (of het nu om zingen gaat of welk vak dan ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze heeft wel gelijk die juf ! Allemaal onvoldoende!
Ik mag niet hopen dat ze dat tarief voor hun vraagt, daar mag ze zeker een 0 achter plakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:49 schreef Carlaa het volgende:
De laatste looTjes? omdat ze looTzwaar zijn?? Of moet ze de laaste loten verkopen?
Ik bedoelde de TT.. volgens mij moet het looDjes zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat ze dat tarief niet voor hun vraagt, daar mag ze zeker een 0 achter plakken.![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Hoe lang kijk je weet je wie wie is ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef neferhone het volgende:
10 lessen verder en wat meer durf kan amanda dus echt wel zingen
Geef je les op een conservatorium?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze speech op YT komt. Stuur ik even door aan mijn studenten. Kunnen ze nog wat van leren (of het nu om zingen gaat of welk vak dan ook)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:51 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde de TT.. volgens mij moet het looDjes zijn
Is er ook een langere versie van dit fragment ? ( wel luek gedaan hehe )quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:05 schreef Frasier het volgende:
Op herhaling omdat i zo grappig is:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3106779998661474921
Echt geniaal!
Of voeluh voekoe sjee affek mwa (mijn frans is ook niet zo bestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef neferhone het volgende:
[..]
als ze je taime zou zingen dan? (mijn frans is slecht)
Anders lees je even..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geef je les op een conservatorium?
Wat een GEWELDIG filmpjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Equinix het volgende:
[..]
Is er ook een langere versie van dit fragment ? ( wel luek gedaan hehe )
Ja, ondanks dat ze 60 uur per week werkt, vindt ze er toch nog tijd voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
Juf houdt wel van de streams geloof ik.
Hij bespeelt de triangelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
Brian stelt aan Jaap voor om ook eens iets te gaan doen met een instrument (muziek)
Een tuba of zo'n trommel zou hem niet misstaan. Mooie glanzende knopen en een mooi hoofddeksel. Ik zie Jaap wel in een fanfare.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
Brian stelt aan Jaap voor om ook eens iets te gaan doen met een instrument (muziek)
Ze heeft wel meer te doen zo te horen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Day het volgende:
Judith houdt echt niet van bullshit, hè?
Ik mag d'r wel!
Ze zou een goeie mod wezen he ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Day het volgende:
Ik mag d'r wel!
leuk van juf.............quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ze 60 uur per week werkt, vindt ze er toch nog tijd voor.
I love Juf Judithquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Day het volgende:
Ik mag d'r wel!
quote:
Fantastisch gedaan. BZZZZZZZ zzzzzzzzzzzzzzz ZZZZZZZZZZZ zzzzzzzzzquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:53 schreef Equinix het volgende:
[..]
Is er ook een langere versie van dit fragment ? ( wel luek gedaan hehe )
31 maartquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
Wanneer is dat feest eigenlijk?
31Mrtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
31 maartquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
Van mij mag je blijven kijken hoor. Maar ik kijk echt op 31 maart weekje laterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Het feest is zaterdag.... Hmmmm zondag om 4 uur van bed, met klok vooruit eigenlijk 3 uur.
Hidiho, lieverd!!! Ik vertrouw helemaal op jou
Judith gaat een leuke overgang maken van klassiek naar disco.. Leuk!
Oooo Juf Judith, ik hoop dat het je niet te veel pijn doet, de enorme bos veren die je nu op een bepaalde plek krijgt gestoken, maar als je er van kunt genieten, het is dubbel en dwars verdiend.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef Ning het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven kijken hoor. Maar ik kijk echt op 31 maart weekje later
Ja en die optredens moeten wij betalen? Domme stichting , laat ze lekker gratis iets leuks doen voor die kinders en het geld geven aan mensen die het ECHT nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
De ¤ 100,- entree die geheven wordt voor het feest van Eric en Huub komt ten goede aan de stiching "ter bevordering van de vrolijkheid"
Judith kende die stichting ook niet, maar allerlei theatermakers en andere artiesten uit die stichting gaan naar asielzoekerscentra om daar wat leuks met de kinderen te doen.
Leuk! Een prima doel!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
De ¤ 100,- entree die geheven wordt voor het feest van Eric en Huub komt ten goede aan de stiching "ter bevordering van de vrolijkheid"
Judith kende die stichting ook niet, maar allerlei theatermakers en andere artiesten uit die stichting gaan naar asielzoekerscentra om daar wat leuks met de kinderen te doen.
triangel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Een tuba of zo'n trommel zou hem niet misstaan. Mooie glanzende knopen en een mooi hoofddeksel. Ik zie Jaap wel in een fanfare.
niet??? hahahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Judith, zingend richting Huub: "A D H D"
Huub: "Ben ik voor getest. Heb ik niet"
nou ..hoeft het ff nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Ning het volgende:
Wil elk fan van Jaap zijn adres neer zetten dan schrijft hij je terug.
Ja alletwee hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Ning het volgende:
Wil elke fan van Jaap zijn adres neer zetten dan schrijft hij je terug.
Hoe kom je daar nou weer bij? Volgens mij kan dat fantastische beelden opleveren!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, oefenende bewoners levert natuurlijk geen geweldige beelden op de streams op.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef PC eend het volgende:
Peter heb je je adres er wel bijgedaan?
Dan krijg je ook een handtekening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |