Brian is heel oprecht hoor, over dat niet pesten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik zetten net ff de stream van Brian en co op.. gewoon te genant voor woorden.. wat een zielig hoop je mensen
Ja weet je ik begin aan mezelf te twijfelen, brian is zo oprecht en eerlijk en pest nooit. Zou ik nou niet helemaal sporen, denk dat ik morgen maar ff naar de dokter ga. Want als ik hem zo hoor is er iets niet goed in mijn bovenkamer. VAn zo'n aardige man krijg je toch geen moord cq kotsneigingenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is heel oprecht hoor, over dat niet pesten.
Vroeger deed hij er ook al nooit aan mee, zei hij tegen Jaap in de uitzending vanavond.
Wat is het toch een goeie gozer. En laatst mocht Sylvia ook al van hem naar haar vaders begrafenis.
Eigenlijk is het maar raar dat ik het een stuk vuil om te kotsen vind.
Het lijken wel fokkersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:24 schreef Lynn-Live het volgende:
Tjonge wat een niveau die BAJdit is pas leuke televisie (NOT
) en ze kunnen het niet laten het over Huub te hebben TRIEST!!
![]()
niet te vergeten ilona , strijkijzer, beatycasequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Vroeger deed hij er ook al nooit aan mee, zei hij tegen Jaap in de uitzending vanavond.
Wat is het toch een goeie gozer. En laatst mocht Sylvia ook al van hem naar haar vaders begrafenis.
Eigenlijk is het maar raar dat ik het een stuk vuil om te kotsen vindt.
Top, uniekhoorn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...
Alleen al dat ze dat zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Armpje drukken. Brainless en J.aap
De winnaar kreeg A'Del zei ze. O, wat hoopte ik, dat J.aap won.........![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet te vergeten ilona , strijkijzer, beatycase
pesten van huub in het begin
kabouter tegen huub
constante vernederen en uitlokken van nena zodat ze hem eindelijk een welverdiende schop verkocht en meteen huilend aan de telefoon hing ondanks dat ie wist dat ze dan moest vertrekken
dus allemaal even mailen naar basketball@henkpieterse.com om even uit te leggen wie brian werkelijk is
Primaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte heer Pieterse,
Op de livestreams van het programma De Gouden Kooi van Tien heb ik zojuist gezien dat bewoner Brian met u contact op wil nemen wegens 'pestgedrag' van de bewoners Huub en Eric. Brian zou u graag willen uitnodigen voor een workshop of iets dergelijks. Allemaal leuk en aardig maar als er iemand verantwoordelijk is voor pesten dan is het deze Brian wel die vrouwen regelmatig uitscheld, homofobe opmerkingen maakt, enzovoort. Meneer probeert zich nu 'goed' voor te doen en wil u hiervoor gebruiken. Ik denk ik stuur u even een mailtje om u te waarschuwen om u niet voor het karretje van Brian te laten spannen.
Vriendelijke groet,
GeilPijpertje van het Fok!forum
zo goed?
héél goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte heer Pieterse,
Op de livestreams van het programma De Gouden Kooi van Tien heb ik zojuist gezien dat bewoner Brian met u contact op wil nemen wegens 'pestgedrag' van de bewoners Huub en Eric. Brian zou u graag willen uitnodigen voor een workshop of iets dergelijks. Allemaal leuk en aardig maar als er iemand verantwoordelijk is voor pesten dan is het deze Brian wel die vrouwen regelmatig uitscheld, homofobe opmerkingen maakt, enzovoort. Meneer probeert zich nu 'goed' voor te doen en wil u hiervoor gebruiken. Ik denk ik stuur u even een mailtje om u te waarschuwen om u niet voor het karretje van Brian te laten spannen.
Vriendelijke groet,
zo goed?
hahahahaahahahaahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:41 schreef FdW het volgende:
http://www.juilliard.edu/
Brian wil les op een hoger niveau ivm zijn toekomstplannen. Hier gaat hij het waarmaken.![]()
Ik denk dat ik er morgen ook ff een mailtje aan waagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Geachte heer Pieterse,
Vriendelijke groet,
zo goed?
Om te kijken of jullie wel opletten!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
héél goed
alleen waarom eindigen met geilpijpertje
![]()
Eventjes een t erachterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian wel die vrouwen regelmatig uitscheld,
zo goed?
Vergeet dan ook niet zijn psycho/frustie-acties richting Stephan, spugen, sigaretten in het zwembad gooien, vies, vuil en smerig roddelen achter ieders rug, bewerkstelligen van fysiek geweld jegens Huub dmv Hans Nijman, etc etc etc etcquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet te vergeten ilona , strijkijzer, beatycase
pesten van huub in het begin
kabouter tegen huub
constante vernederen en uitlokken van nena zodat ze hem eindelijk een welverdiende schop verkocht en meteen huilend aan de telefoon hing ondanks dat ie wist dat ze dan moest vertrekken
dus allemaal even mailen naar basketball@henkpieterse.com om even uit te leggen wie brian werkelijk is
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Om te kijken of jullie wel opletten!
Hoe durf je het om de beschermer der vrouwen van 19 zo uit te kotsen. Niemand kan zich zo beheersen om de fitnessapparatur niet door het raam te gooien als onze grote held.Flippen is een kunst en iedereen die deze gave bij hem kan stimuleren verdient waardering.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar raar dat ik het een stuk vuil om te kotsen vind.
Was cynisch natuurlijk, ook bijgeschreven maar door Gert weggehaald.... Geeft niks want een OP moet ook een beetje inhoud hebben, fijn dat er nu weer een beetje regelmaat ik komtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
De topic-titel is een fatamorgana.
Delly valt voor hemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:46 schreef Loserkid het volgende:
Jaap is sitting on the funny chair..
Gewoon proberen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Als ik een kaart stuur naar Huub en ik herinner hem daarin ff aan de 50000 k, de vlieglessen, de musical die Brainles heeft gehad zou dat doorkomen of wordt het dan zwart gemaakt ?
En een kindje van God hè.. vergeet dat niet!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe durf je het om de beschermer der vrouwen van 19 zo uit te kotsen.
Das wel heel veelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Als ik een kaart stuur naar Huub en ik herinner hem daarin ff aan de 50000 k, de vlieglessen, de musical die Brainles heeft gehad zou dat doorkomen of wordt het dan zwart gemaakt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |