quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bloed,,vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en zelfs moedermelk
Dit klopt ook niet, er is volgens mij iets mis, aangezien het alle streams zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:31 schreef StefanPeeters het volgende:
Zelfs bij mij (nooit streamproblemen) is het bufferdebuffer
Deborah Flens heeft al meerdere programma's naar de knoppen geholpen. Het gaat bij DGK nogmaals gebeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef fleur22 het volgende:
Mijn streams doen het al twee dagen niet.![]()
Ik mis Huub.![]()
Jongens, Flensjes bakken!![]()
![]()
Wie is dat mens??Deborah Flens?
Ooohhh shit! Hoe vertel ik het mijn moeder...........quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
zelfs moedermelk
Hummie ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Deborah Flens heeft al meerdere programma's naar de knoppen geholpen. Het gaat bij DGK nogmaals gebeuren.
Hoezo krijg je nog borstvoeding?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:34 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ooohhh shit! Hoe vertel ik het mijn moeder...........
Schitterende stem heeft ze...zo helder als een klokjequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Is deze link al gepost trouwens.
Zit even te kijken op de site van Juf Judith, en zij gaat dus voor een solo-carriere onder de naam Zjudy!
Ik seg ik hou der fan!
Denk dat alle kaarten voor Huub geblockt gaan worden. Mensen kunnen beter wachten totdat Stijn terug is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:21 schreef Desii het volgende:
kan toch gebeuren..... als je zo aangepakt wordt door de buren...
gewoon allemaal opbeurende woorden naar hem sturen, komt het vast weer goed met hem.
Heb helemaal geen moeite om de gesprekken van Huub en Eric te volgen, ze weten me op één of andere manier toch te boeien.quote:
Het is toch belachelijk dat er geen één lijn wordt getrokken en objectief wordt gekeken daar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat alle kaarten voor Huub geblockt gaan worden. Mensen kunnen beter wachten totdat Stijn terug is.
mooie stemquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zit even te kijken op de site van Juf Judith, en zij gaat dus voor een solo-carriere onder de naam Zjudy!
Ik seg ik hou der fan!
Uhhh....ja was al gepost, meerdere malen, maar het is je vergeven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik seg ik hou der fan!
De scripteasers hebben heel veel lijntjes bedacht, maar ze deugen/werken nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat er geen één lijn wordt getrokken en objectief wordt gekeken daar.
Sylvia is onder zijl en die merkt helemaal niks meer, dus haar zal het niet uitmakenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:46 schreef Clank het volgende:
Zou Huub nog naast Sylvia gaan liggen zoals hij haar eerder toegefluisterd heeft?
Het gaat er om hoe het in het lichaam van de ander moet komen. Je moet dus een gapende wond hebben wil zoiets enigszins mogelijk zijn. Behalve dan met anale seks, want dan komt het zo ongeveer rechtstreekt in de bloedbaan. Maar laat mensen vooral denken dat je het zomaar kunt krijgen, want dan beschermen ze zich tenminste eerder.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bloed,,vaginaal vocht, voorvocht uit de penis, sperma en zelfs moedermelk
volgens mij heb jij het nu over iets andersquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook wel eens..... maar daar ga ik nooit zo naar van kijken![]()
ja onder zeilquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder zijl zijn lijkt me niet gezond trouwens![]()
Conclusie: [SC # 15] Omdat de SC ook gezellig kan zijn...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
Huub is soft aan het worden...de streams werken voor geen meter..het BAN groepje gaat ineens humoristisch worden...........
conclusie: de stekker er maar uit?![]()
Nou, ik lag in een deukquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
Huub is soft aan het worden...de streams werken voor geen meter..het BAN groepje gaat ineens humoristisch worden...........
conclusie: de stekker er maar uit?![]()
Gelukkig maar! Dankzij jouw vergevingsgezindheid ga ik met een warm gevoel mijn bed opzoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uhhh....ja was al gepost, meerdere malen, maar het is je vergeven...![]()
Kijk, hier stoor ik me dus enorm aan, maar dit fabeltje is de wereld in geholpen zodat mensen geen risico lopen. Denk je niet dat 90% van de wereld bevolking zou zijn besmet als een wondje alleen al genoeg is??? Feit is dat je een GAPENDE wond moet hebben wil je enigszins een risico lopen. Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:30 schreef neferhone het volgende:
[..]
dat klopt maar dan moet je als nog een wondje hebben in je mond of ergens anders; de kans met speeksel ect; is gering maar kan wel
Ook niet bij Jaap?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook wel eens..... maar daar ga ik nooit zo naar van kijken![]()
Het HIV virus is overdraagbaar door elk directe contact tussen het HIV virus en de lichaamsvloeistoffen van een persoon en niet alleen door bloed wat jij denkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe het in het lichaam van de ander moet komen. Je moet dus een gapende wond hebben wil zoiets enigszins mogelijk zijn. Behalve dan met anale seks, want dan komt het zo ongeveer rechtstreekt in de bloedbaan. Maar laat mensen vooral denken dat je het zomaar kunt krijgen, want dan beschermen ze zich tenminste eerder.
Is wel zeker iets om rekening mee te houden, maar ik denk wel dat hij het nodig heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat alle kaarten voor Huub geblockt gaan worden. Mensen kunnen beter wachten totdat Stijn terug is.
De vrouw van Starsky van Starsky en Hutch, maar dat is al zeker 15 a 20 jaar geleden en zij had het opgelopen door een bloedtransfusie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, hier stoor ik me dus enorm aan, maar dit fabeltje is de wereld in geholpen zodat mensen geen risico lopen. Denk je niet dat 9% van de wereld bevolking zou zijn besmet als een wondje alleen al genoeg is??? Feit is dat je een GAPENDE wond moet hebben wil je enigszins een risico lopen. Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.
Maar zeker geen speeksel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het HIV virus is overdraagbaar door elk directe contact tussen het HIV virus en de lichaamsvloeistoffen van een persoon en niet alleen door bloed wat jij denkt.
rock hudson!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, hier stoor ik me dus enorm aan, maar dit fabeltje is de wereld in geholpen zodat mensen geen risico lopen. Denk je niet dat 90% van de wereld bevolking zou zijn besmet als een wondje alleen al genoeg is??? Feit is dat je een GAPENDE wond moet hebben wil je enigszins een risico lopen. Kennen we bv al een beroemdheid die HETERO is en aan HIV is gestorven? Volgens mij niet.
(OT) Het virus wordt zeker wel door speeksel overgebracht, alleen is de concentratie virusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |