ja, haal maar weer wegquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wordt dit gezien als sc vervuiling?
[afbeelding]
Door Peter6000 welquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wordt dit gezien als sc vervuiling?
[afbeelding]
Adieu, mootie!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:37 schreef mootie het volgende:
bedtijd, trusten kindjes van god!
krijgen we nu een medaille, oorkonde of speciale vermelding?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
Damn, een unicum: de SC verwijzing in een COS op moest 2 keer aangepast worden wegens een volle SC voordat pagina 1 van die COS vol was![]()
Dat komt omdat iedereen zich HIER braaf aan het misdragen isquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
Damn, een unicum: de SC verwijzing in een COS op moest 2 keer aangepast worden wegens een volle SC voordat pagina 1 van die COS vol was![]()
Hee zusje?? Daar wist ik nix van?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:37 schreef mootie het volgende:
bedtijd, trusten kindjes van god!
Ik wil geloof ik best een baggerbabe tagquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
krijgen we nu een medaille, oorkonde of speciale vermelding?![]()
Baggerbabes?
Maar eerst ff de SC verwijzing in de OP van de COS aanpassenquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik moet nog even een projectje in activecollab zetten (dus).(poging tot interessant zijn)
Die van Sam en Moos die naar Parijs gingen??quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:41 schreef IkWeetNiets het volgende:
Graag zou ik nog even een oude grap herhalen... als jullie daar niets op tegen hebben, that is..
Dát waren nog eens grappen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Sam en Moos die naar Parijs gingen??
Mwah... zoveel gevoel voor humor heb ik op dit moment niet, al was het maar omdat ik mezelf goed genoeg ken om te weten dat ik m ga lezen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nee, over mijn langste post, is de eerste keer meteen verwijderd door een oplettende mod.
Technisch gezien is jou opmerking in COS over offtopic geneuzel nu offtopic...quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nee, over mijn langste post, is de eerste keer meteen verwijderd door een oplettende mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |