check hidiho's sigquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:30 schreef SmeerCaas het volgende:
SEX! .Over lekkere wijven gesproken, wie weet waar ik dat 'achter de schermen' filmpje kan vinden dat vorig jaar over DGK werd uitgezonden? Heb me rot gezocht op youtube en tien maar kan niets meer vinden.
Verdommer!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:17 schreef compost het volgende:
Op de tekst van Compost (hierboven) kwamen verschikkende reacties:
- fredfik: ze zijn de weg niet kwijt! maar de redaktie speelt het spelletje gewonn niet eerlijk. iedereen weet nu al dat brain of natasja gaan winnen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef Heathen het volgende:
Beste dgk_redactie, komt er een alcoholverbod voor jaap en kan jaap desnoods niet een eetverbod krijgen aangezien hij daar ook aan verslaafd is?
De interpunctie in je tekst is goed verzorgd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
*knip*
We zijn er weer klaar mee... nog zo'n ******* erbij..quote:
Leest lekker weg idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De interpunctie in je tekst is goed verzorgd.
Dan moet je hier nog beter oppassen, hier zijn ze nog veeeeeeel strengerquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
knipperdeknipknip
Slotjes zijn al genoeg binnen voor BENJOLAquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dan moet je hier nog beter oppassen, hier zijn ze nog veeeeeeel strenger
Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Redactie, hebben jullie nou al uitgezocht of die respectloze rat een strafblad heeft in Bonaire?
Hij moet toch minstens 1 verkrachting op z'n respectloze geweten hebben...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
wat een malloten daarro bij talpa word ik geband van wege ongepast gedrag
en alleen omdat FORUMGARD het niet kan zetten dat ik de vloer met hem aanveeg met feiten
zoals deze forumgard werd zo boos dat hij privegegevens van mij (uit het registratieformulier)gebruikte en op het forum plaatste en heb hem daarop aangesproken eindconclusie hij is dusdanig boos dat hij al mijn berichten of postings verwijderde
is een vreemde zaak dat als ik woorden gebruik die op tv en internet door mijn luidsprekers knallen ik gedreigd word dat ik maar beter kon ophouden met berichten te sturen WANT ANDERS nu heb ik alsnog een bericht geplaatst (niks bijzonders alleen maar gezegd dat forumgard moet oppassen dat hij geen benjola fobie krijgt en of hij het allemaal nog wel aan kan met het gevolg dat ik geband ben???
ik kwam denk ik te dicht bij de waarheid dat in de kooi een vriendengroep zit die mekaar verrot scheld die van een of andere toneelschool komen enz enz
zoals jaap die kan zo uit het tv programma mijn vieze vette verloofde komen
nee talpa kan geen kritiek verdragen want ze doen het al zo goed met de kijkcijfers![]()
Voor elke deelnemer vragen ze een antecedenten-onderzoek aan, ik ga er van uit dat ze dat dan voor haar ook gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef kissy het volgende:
Ja, ze zeggen dat ze een antecedenten-onderzoek doen, maar hoe zit het dan met Natasia?
Het mooie van jouw reactie is dat je in alle oprechtheid verbaasd lijktquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
Als het goed is, is er bij Brian niets naar boven gekomen en heeft hij géén crimineel verleden.
Of hij heeft het dusdanig weten te verbloemen dat het niet naar boven kwam....
Die mocht tijdens haar verblijf gewoon naar haar rechtzaak, dat komt door haar uitzonderingspositie, daar valt helaas niks aan te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:21 schreef kissy het volgende:
[quote]Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
Ja, ze zeggen dat ze een antecedenten-onderzoek doen, maar hoe zit het dan met Natasia?
Van het antecedenten-onderzoek was ik verbaasd, dat er niets bij Brian boven kwam drijven (een lijk van een vermist meisje of zo) nog veel meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Het mooie van jouw reactie is dat je in alle oprechtheid verbaasd lijkt![]()
Wist ik niet, maar dan denk ik nog dat ie flink wat op z'n respectloze geweten heeft (verkrachting,geweldsdelicten)quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als het goed is, is er bij Brian niets naar boven gekomen en heeft hij géén crimineel verleden.
De politie heeft bij een groot aantal criminelen de grootste moeite met de bewijslast. ( willem Holleeder is wellicht misschien een beetje toch wel crimineel geweest, maar nog steeds onbewezen toch?) Dat onderzoek strekt zich misschien niet uit tot in de pelonken van de krochten van zijn misdadige brein? Of wel , maar had Talpa wel zin in zo'n controversiele bewoner?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Frappant dat je dit zegt: ik heb vanochtend het filmpje Gouden Kooi Backstage gekeken (kun je zien hoe DGK achter de schermen geproduceerd wordt en door wie) en daar kwam aan bod dat alle deelnemers naast een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
Beat's me.... de redactie zei dat in het filmpje...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
De politie heeft bij een groot aantal criminelen de grootste moeite met de bewijslast. ( willem Holleeder is wellicht misschien een beetje toch wel crimineel geweest, maar nog steeds onbewezen toch?) Dat onderzoek strekt zich misschien niet uit tot in de pelonken van de krochten van zijn misdadige brein? Of wel , maar had Talpa wel zin in zo'n controversiele bewoner?
Kan de TT misschien even veranderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
Volgende keer bij dit soort "grote gebeurtenissen" tijdelijk wat extra capaciteit inschakelen?
Of... hee, business opportunity: gegarandeerd goede streams op dit soort avonden, tegen betaling.
Jullie mogen dit idee gratis gebruiken, in ruil voor onbepertk gratis VIP-streams voor deze jongen.
Ik heb een Deja vuequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
en alleen omdat FORUMGARD het niet kan zetten dat ik de vloer met hem aanveeg met feiten
zoals deze forumgard werd zo boos dat hij privegegevens van mij (uit het registratieformulier)gebruikte en op het forum plaatste en heb hem daarop aangesproken eindconclusie hij is dusdanig boos dat hij al mijn berichten of postings verwijderde
is een vreemde zaak dat als ik woorden gebruik die op tv en internet door mijn luidsprekers knallen ik gedreigd word dat ik maar beter kon ophouden met berichten te sturen WANT ANDERS nu heb ik alsnog een bericht geplaatst (niks bijzonders alleen maar gezegd dat forumgard moet oppassen dat hij geen benjola fobie krijgt en of hij het allemaal nog wel aan kan met het gevolg dat ik geband ben???
ik kwam denk ik te dicht bij de waarheid dat in de kooi een vriendengroep zit die mekaar verrot scheld die van een of andere toneelschool komen enz enz
nee talpa kan geen kritiek verdragen want ze doen het al zo goed met de kijkcijfers![]()
Je moet voor de gein eens in de COS kijken....quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Missy_1974 het volgende:
Ze kunnen er niemand anders tactisch eruit spelen en gaan nu over op vieze spelletjes, zoals fysiek geweld uit te lokken, ik vind wel dat de redactie daar iets aan moet doen, want het blijft een spel, dus pesten etc etc is gewoon toegestaan uiteraard, maar ik vind dat uitlokking tot iemand over de rooie helpen en te laten slaan te ver gaan. Volgens mij is na NL toen besproken dat uitlokking geel opleverd en 2x geel = rood en exit.
ik hoop dat na de woorden van de afgelopen dagen ( bv keuken na brief syl, en slaapkamer na stemming, genoeg bewijs is van uitlokking), men iedereen scherp in de gaten gaat houden mbt uitlokking van fysiek geweld.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef BENJOLA het volgende:
Ik vermoed dat je de naam nog wel vaker tegen gaat komen...... in de lijst van topics die je op slot gegooid hebt...... daar staat de topicstarter vast bijquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
juist
verder alles wel goed met je?
quote:OPROEP: ENDEMOL TV-Productiehuis zoekt dringend 2 acteurs (M of V) !
9 februari 2007
Momenteel werken wij aan een TV-programma waar fictie en realiteit door mekaar lopen.
Hiervoor zoeken wij enkele acteurs om zich onder de kandidaten te mengen en de gebeurtenissen op aangeven van ons hier en daar wat bij te sturen of te manipuleren.
We zoeken 2 acteurs, man of vrouw, ongeveer tussen 25 en 35 jaar oud, die zowel kunnen improviseren als een vast scenario volgen. Die gedurende een langere periode een rol kunnen spelen, zonder door de mand te vallen.
Geïnteresseerden moeten zich vrij kunnen maken voor de maanden maart, april en mei. Gedurende die periode leven ze samen met de kandidaten in een afgezonderde omgeving.
Hiervoor is uiteraard een vergoeding voorzien.
Mailen naar: katleen.waegemans@endemol
dit is wel heel jammer....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hebben jullie de acteurs al gevonden ?
http://www.iedereenheefteentalent-blikvangers.be/?page_id=1155/
[..]
http://forum.broadcastforum.be/viewtopic.php?t=692&view=previous&sid=9c3b057fb70aa031210007eda0ee59e1quote:Voor een televisieproject waarbij reality en fictie mekaar ontmoeten, zijn wij dringend op zoek naar acteurs/actrices die gedurende meerdere weken een spel kunnen blijven spelen. We zoeken mensen die sterk in hun schoenen staan, die zich in hun rol blijven vastbijten en zowel een scenario kunnen volgen als improviseren.
Kandidaten moeten zich volledig vrij kunnen maken in de maanden maart-april-mei en mogen nog niet bekend zijn van TV.
Mailen met foto naar katleen.waegemans@endemol.be.
Je vergeet .be en het adres te quoten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hebben jullie de acteurs al gevonden ?
http://www.iedereenheefteentalent-blikvangers.be/?page_id=1155/
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Met name omdat endemol niets met DGK te maken heeft. DGK wordt door Talpa Producties gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef APK het volgende:
[..]
Je vergeet .be en het adres te quoten.
Endemol België NV
Schaliënhoevedreef 20E
2800 Mechelen
Ik snap 1 ding niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
een psychologische en medische test, ook een antecedenten-onderzoek (dus een screening) kregen, welke werd uitgevoerd door rechercheurs van de Politie.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik snap 1 ding niet.
In het dorp waar ik woon, is 1 iemand ook gevraagd voor de Gouden Kooi.
Deze jongen is psychisch niet in orde, waarom hebben ze hem al 2x terug gebeld ?
Opzoek naar sensatie ?
Grappig, komen alleen maar mensen door de screening die psych. problemen hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik snap 1 ding niet.
In het dorp waar ik woon, is 1 iemand ook gevraagd voor de Gouden Kooi.
Deze jongen is psychisch niet in orde, waarom hebben ze hem al 2x terug gebeld ?
Opzoek naar sensatie ?
Volgens mij moest Nena volgens contract zelfs een fotoshoot doen met weekbladen na haar vertrek. Als dit zo is dan vind ik dit ronduit discriminerend. De heren die De Gouden Kooi verlieten hebben schijnbaar geen contract dat ze als ze de villa verlaten volgens contract bloot danwel sexy moeten poseren voor een wek- of maandblad. Mijn vraag aan DGK zou dan ook zijn waarom vrouwen - met name een aardig sexy vrouw als Nena - dit contractueel zou moeten doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef compost het volgende:
- Vrouwen met mooi lichaam kunnen poseren voor een mannenblad en krijgen hier geld voor. Nena heeft dit gedaan.
Amanda hoeft dit niet meer te doen. Waarom heeft de redactie haar naakt op internet gezet ?
Oeps, mezelf gequote per ongeluk omdat ik een letter wilde toevoegen. Sorry!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Volgens mij moest Nena volgens contract zelfs een fotoshoot doen met weekbladen na haar vertrek. Als dit zo is dan vind ik dit ronduit discriminerend. De heren die De Gouden Kooi verlieten hebben schijnbaar geen contract dat ze als ze de villa verlaten volgens contract bloot danwel sexy moeten poseren voor een week- of maandblad. Mijn vraag aan DGK zou dan ook zijn waarom vrouwen - met name een aardig sexy vrouw als Nena - dit contractueel zou moeten doen.![]()
Je geeft zelf al een beetje het antwoord hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef CARLAK het volgende:
Mijn vraag aan DGK zou dan ook zijn waarom vrouwen - met name een aardig sexy vrouw als Nena - dit contractueel zou moeten doen
Jij was er toch ook doorheen gekomen? Je wacht toch op een belletje?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:43 schreef kissy het volgende:
[..]
Grappig, komen alleen maar mensen door de screening die psych. problemen hebben.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:08 schreef APK het volgende:
Mag de uitzending van vandaag online, ik mot nog kiekuh.
Misschien bellen ze niet omdat ik Brian afstotelijk vind.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Jij was er toch ook doorheen gekomen? Je wacht toch op een belletje?![]()
Maar verder ontken je niet dat je psychische (zo schrijf je dat, leuk voor de volgende keerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef kissy het volgende:
[..]
Misschien bellen ze niet omdat ik Brian afstotelijk vind.
Dan is het hele verrassingseffect weg, ik vind dit véel leuker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:52 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie is het misschien een idee om op de site een soort van agenda te plaatsen, zodat wij ook weten wat er staat te gebeuren.
ik zie nu bv de dj tafel boven, ook wij zijn nieuwsgierig
Nee hoor dat ontken ik niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar verder ontken je niet dat je psychische (zo schrijf je dat, leuk voor de volgende keer) problemen hebt
je krijgt als mens wat je verdientquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:10 schreef kissy het volgende:
[..]
Nee hoor dat ontken ik niet.
Is niet mijn schuld, maar door alles wat mij is overkomen, kan ik niets aan doen.
kindjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef kissy het volgende:
Gaat niet altijd op hoor, hoop wel dat het jou, je kindje en je vrouw bespaart zal blijven, en dat meen ik ook nog.
Nee, ik ken jou ook niet, kan er verder niets aan doen dat je mij niet wil geloven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
kindjes
Verder ken ik je niet en heb geen enkele reden je iets naars toe te wensen. Ik geloof nog steeds geen woord van wat je zegt, maar compulsieve leugenaars zijn er wel meer op FOK!
Sinds dit weekend weet ik dat dat de virtuele persoonlijkheden zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Danny het volgende:
maar compulsieve leugenaars zijn er wel meer op FOK!
Trouwens ik heb hier maar één account.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds dit weekend weet ik dat dat de virtuele persoonlijkheden zijn![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef Danny het volgende:
redactie, wat zijn jullie een stel debiele, ongevoelige teringlijers. Zoiets doe je niet per brief![]()
Dat is wel het minste wat iedereen kan doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:16 schreef Yollie het volgende:
Afblazen nu dit "feest". RESPECT!
wel selectief dan. Als Natasia in de tuin loopt te janken wordt Brian er via de plasma op gewezen dat hij zijn dushi moet gaan troosten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:14 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
![]()
Welkom in de Gouden Kooi, komt Danny er nu ook eindelijk achter wat het spel precies inhoudt. KEIHARD!
What's next.. dat op het plasmascherm een scrollende text verschijnt : "Hey, Syl, je papa is dood!"quote:Op zondag 11 maart 2007 00:29 schreef Tissik het volgende:
DGK Redactie, wat heeft jullie in het leven zó vreselijk afgestompt dat jullie het overlijden van Syl haar vader ff per brief op de deurmat deponeren?
Ik vind het echt schandalig en schofterig, het getuigt iig van geen greintje empathisch vermogen of enig respect. Ronduit verwerpelijk!
Ik heb geen lol gezien gisteren. wel een lulquote:Op zondag 11 maart 2007 01:03 schreef salutem het volgende:
Ah de tering he is er eindelijk lol in dgk zetten ze de stream op Eric af !!
Dat is inderdaad wederom een sterk staaltje slechte verslaglegging. De wens is de vader van de pennenvruchten?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:45 schreef Yollie het volgende:
Kunnen jullie svp wel eerlijk verslag geven op jullie site. Amanda en Brian GEEN sex gehad vannacht????
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef kissy het volgende:
[quote]Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar verder ontken je niet dat je psychische (zo schrijf je dat, leuk voor de volgende keer) problemen hebt
[/quote
En ach, laten we eerlijk zijn, de hele wereld is gek aan het worden, misschien ben ik nu wel één van de normale mensen omdat ik op tijd mijn medicijnen neem.
(zijn er eigenlijk normale mensen?)
en die kunnen verschillen van de "werkelijke" persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds dit weekend weet ik dat dat de virtuele persoonlijkheden zijn![]()
Wilgo zei 2 dagen geleden in hun telefoon gesprek dat er een stemming kwam ,quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef Yollie het volgende:
Een vraag waar ik heel erg graag antwoord op wil:
Waarom wisten Natasia en Wilgo al veel eerder van die 2 uurs stemming????
Of hebben die 10 K niet.....quote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
![]()
Maar die geven zich niet op voor DGK!
ja dat wil ik dus ook graag weten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef Yollie het volgende:
Een vraag waar ik heel erg graag antwoord op wil:
Waarom wisten Natasia en Wilgo al veel eerder van die 2 uurs stemming????
De redactie wou het eigenlijk ook een beetje in de 'miljonairs' stijl houden, maar als dat irritante gedoe scoort......quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef Loserkid het volgende:
T heeft geen zin om te vragen waarom Jaap geen waarschuwing krijgt of waarom hij niet exit is.
De redactie wilt hem er niet uit, ze denken dat hij een goudmijn is terwijl hij eerder een modderpoel is.
Dat is ook zo met Natasia.
Ze willen blijkbaar mensen die zonder niveau ruzie maken..
Zonde, een persoon als Nathanael en Bart zou t programma echt geen kwaad doen op dit moment.
Iemand met wat meer inhoud, die ook echt kan discussieren, serieus kan zijn en niet constant irritant is in plaats van grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |