Huub heeft de stemronde NIET ingetrokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:27 schreef elskip het volgende:
huub heeft de stemronde tegen natas ook weer ingetrokken (helaas)![]()
[..]
Syl mag 1 ontslagronde niet meestemmen, dus die van Natas want Huub heeft die als eerste aangevraagd maar doet nu met Jaap erbij of hij niks meer weet.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat als tweede stemming zien hoor.
True that. In ieder geval hebben ze met deze wijziging een opening gemaakt hoe ze Huub er in kunnen houden. Deze laatste aanpassing kunnen ze tot het laatste moment bewaren om bekend te maken. Zal wel afhankelijk van het verloop zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ligt aan wat de redactie wil, ze passen aan aan hun wensen,
Schaf even een brilletje aan sneu tiepquote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
En dan je eigen spelfouten nog eens markeren ook!![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent echt dom.
En een fleshlight voor de heren?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef heracles het volgende:
Alle dames hebben een dildo. Ik heb ze nog niet in actie gezien
zou ik ook zeggen. maarrrrrr dan zou jaap voor ronde 2 een nieuwe immuun persoon moeten aanwijzen, want er zou 2x immuniteit zijn. dat lijkt me dus onwaarschijnlijk, want kan hij dan huub immuun maken bijvoorbeeld?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Technisch gezien is Syl toch maar 1 keer imuun?
aaah, verdomd!!!! woohoo!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Syl mag 1 ontslagronde niet meestemmen, dus die van Natas want Huub heeft die als eerste aangevraagd maar doet nu met Jaap erbij of hij niks meer weet.
Dus tweede ontslagronde mag Syl weer meestemmen, die van Huub dus.
Jaap heeft 2x immuniteit en Sylvia slechts voor 1 ronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen. maarrrrrr dan zou jaap voor ronde 2 een nieuwe immuun persoon moeten aanwijzen, want er zou 2x immuniteit zijn. dat lijkt me dus onwaarschijnlijk, want kan hij dan huub immuun maken bijvoorbeeld?
Ik heb het idee dat de COS niet voor dit soort posts is bedoelt...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schaf even een brilletje aan sneu tiep![]()
![]()
![]()
Zou mooie actie zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
True that. In ieder geval hebben ze met deze wijziging een opening gemaakt hoe ze Huub er in kunnen houden. Deze laatste aanpassing kunnen ze tot het laatste moment bewaren om bekend te maken. Zal wel afhankelijk van het verloop zijn.
foutje. jaap zou 2x immuun zijn, niet iemand anders. kan dus welquote:Op zondag 4 maart 2007 02:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen. maarrrrrr dan zou jaap voor ronde 2 een nieuwe immuun persoon moeten aanwijzen, want er zou 2x immuniteit zijn. dat lijkt me dus onwaarschijnlijk, want kan hij dan huub immuun maken bijvoorbeeld?
Nee dude, Jaap 2x immuunquote:Op zondag 4 maart 2007 02:30 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
dat zou kunnen! jaap heeft 2x immuniteit!quote:Op zondag 4 maart 2007 02:31 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nee ik ook niet...dan kunnen ze net zo goed een derde stemronde aanvragen voor jaap...
Nee hoor, ze spreken over een ontslag ronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee want ze spreken dan over een ontslag-dag () en mag Silvia die gehele dag niet stemmen.
Dan zegt Eric als laatste 'Huub, ik stem je er ook uit' en dan hoor je ineens DGK Redactie stem 'Sylvia, jij mag ook nog stemmen, dit is namelijk de tweede stemronde'quote:Op zondag 4 maart 2007 02:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooie actie zijn.
En dan kunnen ze meteen zien of Eric door de mand valt.
E10quote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef Ricard0j het volgende:
Waarom krijg ik straks het gevoel dat het met Huub gaat eindigen als die ene racist-homo uit big brother
Ohw ja, bron=Tienquote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Nee hoor, ze spreken over een ontslag ronde.
Jaap heeft een brief bij zich en begint deze voor te lezen. In de brief staat dat Jaap voor de eerstvolgende twee ontslagrondes immuniteit geniet en ook een mede-Miljonair mag aanwijzen voor immuniteit tijdens één ontslagronde. Wat er aan vast zit is dat hij en de gekozen Miljonair geen stem uit mogen brengen in de stemronde. Dan begint het bij de Miljonairs te dagen: “Dat is een goede want je haalt hier een stem mee weg”, concludeert Huub. Amanda snapt het niet helemaal dus wordt het even uitgelegd. Als Jaap bijvoorbeeld Brian kiest, is er een kans dat Natasia er uitgestemd wordt. Brian en Natasia maken zich nu al zorgen…
Syl: "ik stem je eruit"quote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan zegt Eric als laatste 'Huub, ik stem je er ook uit' en dan hoor je ineens DGK Redactie stem 'Sylvia, jij mag ook nog stemmen, dit is namelijk de tweede stemronde'![]()
wat is er mee gebeurd danquote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef Ricard0j het volgende:
Waarom krijg ik straks het gevoel dat het met Huub gaat eindigen als die ene racist-homo uit big brother
HAHAHAHAHAHquote:Op zondag 4 maart 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De villa is best wel groot en ze hebben veel bedden. Toch hebben de bewoners een goede en vooral evenredige verdeling weten te bereiken :
bed 1 - 200 kg - Brian, Natais en Amanda
bed 2 - 200 kg - Huub, Sylvia en Eric
bed 3 - 200 kg - Jaap
Nee, dat moet jij doen. Of krijg je daar geen subsidie voor?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Haal die stukken stont even uit je mond voordatp je je onder ander mensen wilt begeven minderwaardig stuk vreten![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan zegt Eric als laatste 'Huub, ik stem je er ook uit' en dan hoor je ineens DGK Redactie stem 'Sylvia, jij mag ook nog stemmen, dit is namelijk de tweede stemronde'![]()
Die begon als racist en anti-homo (toch?) aan Big Brother en eindigde in een bed met een ventquote:
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
En minstens 5x zo lang.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
E10![]()
Ik zie 'm er ook echt voor aan. Het verschil dat Huub minsten 5x zo slim is.
Daar gaat mn eetlustquote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En minstens 5x zo lang.![]()
http://i12.tinypic.com/4dgwwi8.jpg
Yup, hilarisch als je het zo samenvatquote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Die begon als racist en anti-homo (toch?) aan Big Brother en eindigde in een bed met een vent![]()
Belachelijk als je het mij vraagt...quote:Op zondag 4 maart 2007 02:37 schreef PirE het volgende:
Syl en Jaap mogen niet meestemmen bij de meerheidsstemming.
quote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...
De knul heeft in meerdere posts laten doorschemeren zijn educatie te hebben genoten bij een organisatie die hoogstwaarschijnlijk nauwe banden heeft met de KKK.
Je kunt het hem dus niet verwijten dat hij zo dom reageert.
De KKK moet het immers niet hebben van intelligente, zelfstandig denkende wezens.
Geefmegeentjoerie, dit is linkse tante Truus: waar aan je je verblijf hier te danken hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh laat toch zitten, hij denkt een zin van jou over te kunnen nemen, daarin het woord "je" te kunnen vervangen voor "ik" en vervolgens het werkwoord niet aan te passen, en verwijt jou daarop dat je spelfouten in je eigen zin markeert...
De knul heeft in meerdere posts laten doorschemeren zijn educatie te hebben genoten bij een organisatie die hoogstwaarschijnlijk nauwe banden heeft met de KKK.
Je kunt het hem dus niet verwijten dat hij zo dom reageert.
De KKK moet het immers niet hebben van intelligente, zelfstandig denkende wezens.
Straks kiest Amanda voor de stemming tegen Natasia, dan krijg je 2-2, en dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : De regels als er meerdere stemmingen zijn aangevraagd. Dan moet eerste een meerderheidsstemming komen om te bepalen welke aanvraag doorgaat. Daar mogen in dit geval Jaap en Sylvia niet aan deelnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |